Mittavat pysäköinti-investoinnit pelastavat Hämeenlinnan talouden

Anonyymi

Toriparkin toteutuminen on enää yksityisten investorien halukkuudesta kiinni, olisihan yksityistä rahaa saatava hankkeeseen puolet, julkisen kaupungin puolen investorit on jo valmiina ottamaan sen toisen 50% puoliskon lisää velkaa kaupunkilaisten leveille hartioille. Tämä hanke voisi toteutuessaan pelastaa kaupungin talouden, onhan maksullisten pysäköintipaikkojen määrä kasvanut kaupungissa nopeasti samaan aikaan, kun "villien" pysäköintipaikojen määrää on saatu laskettua, jottei se rehottaisi. Pian kaupunkisaa mellevät pysäköintitulot ja hämeenlinnalaisten elämä muuttuu auvoisammaksi. Kyllä tämä tästä.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kunhan uusi 6000 hengen lätkäpyhättö aukeaa hämeensaareen niin kylkeen tulee pysäköintitalo 3000 autolle. 100% veronmaksajien harteille !

      • Anonyymi

        Tuleeko tähän samaan rakennukseen kelluvien talojen parkkipaikat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko tähän samaan rakennukseen kelluvien talojen parkkipaikat?

        Näin ovat Persut suunnitelleet.


    • Anonyymi

      Jos ei ole varaa auton kuluihin kuten pysäköintimaksuun kannattaa romu myydä pois ja ostaa terveellinen polkupyörä ja vitutus häviää.

      • Anonyymi

        Pysäköintilatokseen tulee rakentaa tilat rollaattorien säilytykseen ja opastus tulee järjestää arabian ja somalin kielellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysäköintilatokseen tulee rakentaa tilat rollaattorien säilytykseen ja opastus tulee järjestää arabian ja somalin kielellä.

        Kilautit kaverille. Itse et tuota keksi.


    • Anonyymi

      Heti vaalien jälkeen kaupunginhallitus saa hyväksyttäväkseen uuden pysäköintistrategian, jossa edellytetään 18 uuden pysäköintihallin rakentamisen Hämeenlinnan alueelle. Samassa yhteydessä ns. pihapysäköinti kielletään asemakaava-alueella omakoti- ja rivitaloissa. Valvontaa varten palkataan pysäköintitoimeen 230 pysäköinninvalvojaa, joten tällä strategialla on myös tervehdyttävä työllisyysvaikutus. Pysäköintimaksuista odotetaan saatavan 18x600x780=8,4 milj Eur vuotuiset tulot, joilla korvataan Seminaarin koulun kohinneita vuokrakustannuksia.

      #Hämeenlinna, kaupunki sinua varten, #ihan lähellä

      • Anonyymi

        Ei tarvitse epäillä etteikö esittäjä olisi Persu. Taas yksi älytön esitys lisää.


      • Anonyymi

        Jotenkin persumainen ehdotus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin persumainen ehdotus

        Kumma kyllä nuo naurettavat parkkitalot ovat nyt oikeasti poismuuttajien yksi perustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma kyllä nuo naurettavat parkkitalot ovat nyt oikeasti poismuuttajien yksi perustelu.

        Pahoitin ja muutan taas tänäänkin Poriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoitin ja muutan taas tänäänkin Poriin.

        Itse pahoitin ja muutin Rixuun. Pysäköinti vapaata ja naamat valkoisia !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pahoitin ja muutin Rixuun. Pysäköinti vapaata ja naamat valkoisia !

        Minä pahoitin mieleni jo aiemmin ja muutin Tampereelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pahoitin mieleni jo aiemmin ja muutin Tampereelle.

        Oletko Kari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Kari?

        Morjens! Kyllä olen ja pakko oli muuttaa pois, pakoon tuli lähtö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Morjens! Kyllä olen ja pakko oli muuttaa pois, pakoon tuli lähtö.

        Juu, niin ajattelinkin. Kiva, että seuraat edelleen Hämeenlinnan politiikkaa ja kirjoittelet ahkerasti. 🙂

        Soitellaan, mulla olis pari juttua mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, niin ajattelinkin. Kiva, että seuraat edelleen Hämeenlinnan politiikkaa ja kirjoittelet ahkerasti. 🙂

        Soitellaan, mulla olis pari juttua mielessä.

        Mennäänkö Levin koneen lähtöportille profiloimaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennäänkö Levin koneen lähtöportille profiloimaan?

        Miksi kysyt minulta en voi tietää? Kysy Leviltä.


    • Anonyymi

      Kaunis on tuo Pööli iltahämärässä, kun vihreät pikku valot tuikkivat kaikillta sivuilta, joka kerroksesta ja joka suuntaan ilman yhtään häiritsevää punaista pistettä.

      • Anonyymi

        Kenkkalakin nousi hiljaisuudesta ja ehdotti lisää valoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe