Yläaste paritanssit

Anonyymi

Nii meillä on tulossa jossain vaiheessa paritanssia ja mitä se tarkoittaa ja kertokaa omia kokemuksia

11

1601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkottaa se sitä, että joka kerta, kun yläasteen liikuntasalissa tai sitä muutoin muistuttavassa tilassa järjestetään tanssit, niin siihen tilaan tulee monen sadankin kilometrin päästä muutamia porukoita ihan vaan vartavasten älämölöämään, ettei sellaisessa tilassa pitäisi tansseja järjestää, lodka heidän moelestään tanssit eivät sovi liikuntahalleihin. Ja sitten kun ne pääsee kotiin, nion ne laittaa ensin 95:n ja sitten saunan tulille, että se 95 winukka olis melkein heti saunan jälkeen tulilla, että ne pääsee kirjottaan nettiin, miten kamalaa teijjän yläasteen liikintahallissa tai sitä muutoin muistuttavassa tilassa oli tanssia.

• Anonyymi

Toivottavasti teidän tanssinopettaja tajuaa mitä tansseja nykyään nuoret haulavat tanssia.
      Tässä buggaa ekana. Tanssi on rantautunut Ruotsista suomeen. Se on tosi kivaa.

https://www.swingteam.fi/seuran-lajit/bugg

Tanssia voi harrastaa ihan vaan lavoilla sitten kun on ikää 18 vuotta. Jossain tanssiseurassa huvikseen tai jopa kilpailla suomessa tai ulkomailla.

Olen itse tanssinut koko ikäni ja nauttint siitä valtavasti.

Yleensä tytöt tykkäävät tansseista enemmän mutta jos olet poika ja opit hyväksi tanssijaksi ja pidät tanssimisesta, tulet saamaan tyttöystäviä harrastuksestasi niin paljon kuin sielu sietää ;)).
      Jos et pärjää esim. jääkiekossa niin saatat tulla huipuksi tansseissa.
      Tanssikaan ei ole kaikille helppoa mutta joillekkin se taas on todella helppoa. Jos omaa kevyet jalat ja hieman rytmikormaa niin okei helppoa tulee olemaan.
      Voi olla läski, laiha tai normi. Kuka tahansa voi olla tassitähti jos on geenit siihen ja pikkusen vaivaa opetella.

Pyytäkää siis opelta kunnon vauhdikkaita tansseja kuten bugg ja fusku niin teillä tulee olemaan hauskin jumppatunti ikinä.

• Anonyymi

Kilpatanssiuralle ei kannata lähteä jos ei isukilla ole tilillä paljon pätäkkää sillä harrastus on kallista ja töitä saa tehdä tosissaan jos meinaa pärjätä ja siitä jotain rahallisestikin netota ja harrastus aloitettava jo lapsena, harva aikuisena aloittava pärjää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kilpatanssiuralle ei kannata lähteä jos ei isukilla ole tilillä paljon pätäkkää sillä harrastus on kallista ja töitä saa tehdä tosissaan jos meinaa pärjätä ja siitä jotain rahallisestikin netota ja harrastus aloitettava jo lapsena, harva aikuisena aloittava pärjää

Jenkkitanssiura on halvempaa. Voi tanssia melko normeissa vaatteissakin.

• Anonyymi00008

Kyllä tanssia voi harrastaa juuri siinä iässä kun haluaa. Oon 13 vuotta ja harrastanut 5 vuotta paritanssia

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hyvin näkyy tässä ja myös tuolla aiemmassa linkissä miten paljon huitojapari tarvitsee lattiatilaa verrattuna suljetun otteen perinteiseen pariin. Ei siis ole mikään ihme että väki lavoilla väheni kun nämä huitojat rantautuivat lavoille ja moni paikka lopetti sen myötä tanssien pidon kokonaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin näkyy tässä ja myös tuolla aiemmassa linkissä miten paljon huitojapari tarvitsee lattiatilaa verrattuna suljetun otteen perinteiseen pariin. Ei siis ole mikään ihme että väki lavoilla väheni kun nämä huitojat rantautuivat lavoille ja moni paikka lopetti sen myötä tanssien pidon kokonaan.

Vanhat könköt väistyy tietenkin. Könköille on omat lavat päivisin.
        Toisaalta eläkeläisetkin bukkaa nykyään ja se on hyvä se. Turvavälitkin on paremmin hallussa.
        Moni lava lopetti koronan takia. Missä kuplassa oikein elät ???

• Anonyymi00009

Lähes ainoat jotka ahdistelee on ne yli 60 vuotiaat

• Anonyymi00010

Todellisuus on tarua ihmeellisempää: nuorten lajina markkinoidun westinkin reenit näyttää ja on näyttäneet aina geriatrian poliklinikan odotusaulalta. Johtopäätös vääjäämätön on siten, että jossinne joku alaikäinen on joskus mennyt, niin hän on mennyt sinne päästäkseen härnäämään eli käuyännössä ahdistelemaan ikäihmisiä.

• Anonyymi00011

Just niin.
        Mun tyttö oli alaikäisenä lavalla mukanani ja häntä
        rupesi ahdistelemaan siellä naistenrivissä konkari pappa.
        Tyttö oli antanut rukkaset niin siitäkös tää pappa pisti shown pystyyn .

Mä itse olin jo tanssimassa etten voinut just silloin auttaa mut ihmettelin niitä muita penkillä istuvia naisia ettei kukaan puuttunut siihen.

Mä kyll annoin palautetta ihan itse sille penkkiriville siis naisille ja myös kävin sanomassa myös sille konkari papalle muutaman sanan .

Tyttö loppu illan sitten saikin nuoria poikia seuraansa niin äippäkin sai olla huoleti.

Mut naiset puuttukaa tilanteeseen jos näette .
        Minä puutun jos on tarvetta jatkossakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      258
      9366
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      5
      2801
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      212
      1964
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      105
      1930
    5. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      145
      1439
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      64
      1418
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      128
      1339
    8. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1016
    9. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      71
      921
    10. Odotanko ihan

Turhaan jotain välillemme?
      Ikävä
      40
      838
    Aihe