Kysyisin missä mennään Detur matkatoimisto rahojen palautuksessa. Detur perui matkan Rodokselle 15.07.20 mutta mitään ei ole tapahtunut. Kysyin asiasta vastaus oli Plääh Plääh eli yhtä tyhjä. Kertokaa vinkkejä mitä tehdä.
Terv jukkao.
Rodos matkan
5
736
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin TOP10 ei ole palauttanut edes hotellimaksua, vaikka lentoja he eivät hyvitäkkään.
Ihmeellisiä "matkatoimistoja". Rahat kelpaa, mutta palvelu ei ole nollankaan arvoista.
Otetaan yhteyttä kuluttajaneuvojaan.Et ole ainoa jolle Top10-matkat ei ole palauttaneet hotellimaksuja. Meidän 7 hengen ryhmä ei ole saanut lukuisista kehoituksesta huolimatta penniäkään hotellimaksuista ,jonka peruutimme heti viime keväällä kun Norwegian ilmoitti peruvansa lentomme. Sen sijaan Norwegian ilmoitti palauttavansa lentojen maksut ja meitä kääntymään Top10-matkojen puoleen koska varaus oli tehty Top10-matkojen kautta. Viimein nyt marraskuussa 7 kk:n päästä ja lukuisten yhteydenottojen ja uhkaamalla heitä oikeudellisin toimenpitein Top10-matkat suostui palauttamaan norwegianin heille jo elokuussa maksamat lentojen peruutukset.
Tulemme käynnistämään lähiaikoina oikeudelliset toimenpiteet Top10-matkoja vastaan .Mikäli lentosi oli varattu Norwegianin kautta niin Top10-matkat on saanut Norwegianilta lentojen palautusmaksut , eivät vain ole suostuneet palauttamaan niitä sinulle , sama koskee hotellin varausmaksuja. Voisitko kertoa täällä keskustelupaikalla miten olet onnistunut ko. Asiassa.
Onko tämän palstan keskustelijoissa myös muita Top10-matkojen ”huijaamia” rehellisiä ihmisiä, jos on niin voisitteko kirjoitella tälle foorumille.
Tulemme vaatimaan Top10-matkoilta maksamiemme varausmaksujen palautusta korkoineen ja oikeudenkäyntikuluineen.
- Anonyymi
On ainakin kaksi vaihtoehtoa.
1. Ilmainen vaihtoehto on viedä asia kuluttajariitalautakuntaan. Se voi tosin antaa vain suosituksia, joita monet tosin noudattavat välttyäkseen joutumasta lautakunnan mustalle listalle. Haittapuoli on myös se, että vastauksen ja päätöksen saaminen kestää yleensä kauan, jopa vuoden.
Olen itse vienyt kaksi asiaa kuluttajariitalautakuntaan ja voittanut kummankin. Sain myös hyvityksen hävinneeltä osapuolelta.
2. Maksullinen vaihtoehto on viedä asia oikeuteen. Häviäjä maksaa kaikki kulut, mutta tässä tapauksessa häviäjä on varmasti matkatoimisto. - Anonyymi
Oletko saanut rahasi takaisin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."
Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi1737235- 424232
Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa
Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak262115Haluan jutella kanssasi Nainen
Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O182039Onko mies niin,
että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.271869Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?
Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta771686Armi Aavikko Malmin hautausmaa
Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?351661Haluisin suudella ja huokailla
ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni211608Tietysti jokainen ansaitsee
Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt171603Miksi näin?
Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi391428