Kysyisin missä mennään Detur matkatoimisto rahojen palautuksessa. Detur perui matkan Rodokselle 15.07.20 mutta mitään ei ole tapahtunut. Kysyin asiasta vastaus oli Plääh Plääh eli yhtä tyhjä. Kertokaa vinkkejä mitä tehdä.
Terv jukkao.
Rodos matkan
5
835
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin TOP10 ei ole palauttanut edes hotellimaksua, vaikka lentoja he eivät hyvitäkkään.
Ihmeellisiä "matkatoimistoja". Rahat kelpaa, mutta palvelu ei ole nollankaan arvoista.
Otetaan yhteyttä kuluttajaneuvojaan.Et ole ainoa jolle Top10-matkat ei ole palauttaneet hotellimaksuja. Meidän 7 hengen ryhmä ei ole saanut lukuisista kehoituksesta huolimatta penniäkään hotellimaksuista ,jonka peruutimme heti viime keväällä kun Norwegian ilmoitti peruvansa lentomme. Sen sijaan Norwegian ilmoitti palauttavansa lentojen maksut ja meitä kääntymään Top10-matkojen puoleen koska varaus oli tehty Top10-matkojen kautta. Viimein nyt marraskuussa 7 kk:n päästä ja lukuisten yhteydenottojen ja uhkaamalla heitä oikeudellisin toimenpitein Top10-matkat suostui palauttamaan norwegianin heille jo elokuussa maksamat lentojen peruutukset.
Tulemme käynnistämään lähiaikoina oikeudelliset toimenpiteet Top10-matkoja vastaan .Mikäli lentosi oli varattu Norwegianin kautta niin Top10-matkat on saanut Norwegianilta lentojen palautusmaksut , eivät vain ole suostuneet palauttamaan niitä sinulle , sama koskee hotellin varausmaksuja. Voisitko kertoa täällä keskustelupaikalla miten olet onnistunut ko. Asiassa.
Onko tämän palstan keskustelijoissa myös muita Top10-matkojen ”huijaamia” rehellisiä ihmisiä, jos on niin voisitteko kirjoitella tälle foorumille.
Tulemme vaatimaan Top10-matkoilta maksamiemme varausmaksujen palautusta korkoineen ja oikeudenkäyntikuluineen.
- Anonyymi
On ainakin kaksi vaihtoehtoa.
1. Ilmainen vaihtoehto on viedä asia kuluttajariitalautakuntaan. Se voi tosin antaa vain suosituksia, joita monet tosin noudattavat välttyäkseen joutumasta lautakunnan mustalle listalle. Haittapuoli on myös se, että vastauksen ja päätöksen saaminen kestää yleensä kauan, jopa vuoden.
Olen itse vienyt kaksi asiaa kuluttajariitalautakuntaan ja voittanut kummankin. Sain myös hyvityksen hävinneeltä osapuolelta.
2. Maksullinen vaihtoehto on viedä asia oikeuteen. Häviäjä maksaa kaikki kulut, mutta tässä tapauksessa häviäjä on varmasti matkatoimisto. - Anonyymi
Oletko saanut rahasi takaisin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle463179Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362681Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532624Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1122421Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512183Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3511961- 1501586
- 761465
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231288Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.291218