Kysyisin missä mennään Detur matkatoimisto rahojen palautuksessa. Detur perui matkan Rodokselle 15.07.20 mutta mitään ei ole tapahtunut. Kysyin asiasta vastaus oli Plääh Plääh eli yhtä tyhjä. Kertokaa vinkkejä mitä tehdä.
Terv jukkao.
Rodos matkan
5
830
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin TOP10 ei ole palauttanut edes hotellimaksua, vaikka lentoja he eivät hyvitäkkään.
Ihmeellisiä "matkatoimistoja". Rahat kelpaa, mutta palvelu ei ole nollankaan arvoista.
Otetaan yhteyttä kuluttajaneuvojaan.Et ole ainoa jolle Top10-matkat ei ole palauttaneet hotellimaksuja. Meidän 7 hengen ryhmä ei ole saanut lukuisista kehoituksesta huolimatta penniäkään hotellimaksuista ,jonka peruutimme heti viime keväällä kun Norwegian ilmoitti peruvansa lentomme. Sen sijaan Norwegian ilmoitti palauttavansa lentojen maksut ja meitä kääntymään Top10-matkojen puoleen koska varaus oli tehty Top10-matkojen kautta. Viimein nyt marraskuussa 7 kk:n päästä ja lukuisten yhteydenottojen ja uhkaamalla heitä oikeudellisin toimenpitein Top10-matkat suostui palauttamaan norwegianin heille jo elokuussa maksamat lentojen peruutukset.
Tulemme käynnistämään lähiaikoina oikeudelliset toimenpiteet Top10-matkoja vastaan .Mikäli lentosi oli varattu Norwegianin kautta niin Top10-matkat on saanut Norwegianilta lentojen palautusmaksut , eivät vain ole suostuneet palauttamaan niitä sinulle , sama koskee hotellin varausmaksuja. Voisitko kertoa täällä keskustelupaikalla miten olet onnistunut ko. Asiassa.
Onko tämän palstan keskustelijoissa myös muita Top10-matkojen ”huijaamia” rehellisiä ihmisiä, jos on niin voisitteko kirjoitella tälle foorumille.
Tulemme vaatimaan Top10-matkoilta maksamiemme varausmaksujen palautusta korkoineen ja oikeudenkäyntikuluineen.
- Anonyymi
On ainakin kaksi vaihtoehtoa.
1. Ilmainen vaihtoehto on viedä asia kuluttajariitalautakuntaan. Se voi tosin antaa vain suosituksia, joita monet tosin noudattavat välttyäkseen joutumasta lautakunnan mustalle listalle. Haittapuoli on myös se, että vastauksen ja päätöksen saaminen kestää yleensä kauan, jopa vuoden.
Olen itse vienyt kaksi asiaa kuluttajariitalautakuntaan ja voittanut kummankin. Sain myös hyvityksen hävinneeltä osapuolelta.
2. Maksullinen vaihtoehto on viedä asia oikeuteen. Häviäjä maksaa kaikki kulut, mutta tässä tapauksessa häviäjä on varmasti matkatoimisto. - Anonyymi
Oletko saanut rahasi takaisin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892