Kysyisin missä mennään Detur matkatoimisto rahojen palautuksessa. Detur perui matkan Rodokselle 15.07.20 mutta mitään ei ole tapahtunut. Kysyin asiasta vastaus oli Plääh Plääh eli yhtä tyhjä. Kertokaa vinkkejä mitä tehdä.
Terv jukkao.
Rodos matkan
5
846
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin TOP10 ei ole palauttanut edes hotellimaksua, vaikka lentoja he eivät hyvitäkkään.
Ihmeellisiä "matkatoimistoja". Rahat kelpaa, mutta palvelu ei ole nollankaan arvoista.
Otetaan yhteyttä kuluttajaneuvojaan.Et ole ainoa jolle Top10-matkat ei ole palauttaneet hotellimaksuja. Meidän 7 hengen ryhmä ei ole saanut lukuisista kehoituksesta huolimatta penniäkään hotellimaksuista ,jonka peruutimme heti viime keväällä kun Norwegian ilmoitti peruvansa lentomme. Sen sijaan Norwegian ilmoitti palauttavansa lentojen maksut ja meitä kääntymään Top10-matkojen puoleen koska varaus oli tehty Top10-matkojen kautta. Viimein nyt marraskuussa 7 kk:n päästä ja lukuisten yhteydenottojen ja uhkaamalla heitä oikeudellisin toimenpitein Top10-matkat suostui palauttamaan norwegianin heille jo elokuussa maksamat lentojen peruutukset.
Tulemme käynnistämään lähiaikoina oikeudelliset toimenpiteet Top10-matkoja vastaan .Mikäli lentosi oli varattu Norwegianin kautta niin Top10-matkat on saanut Norwegianilta lentojen palautusmaksut , eivät vain ole suostuneet palauttamaan niitä sinulle , sama koskee hotellin varausmaksuja. Voisitko kertoa täällä keskustelupaikalla miten olet onnistunut ko. Asiassa.
Onko tämän palstan keskustelijoissa myös muita Top10-matkojen ”huijaamia” rehellisiä ihmisiä, jos on niin voisitteko kirjoitella tälle foorumille.
Tulemme vaatimaan Top10-matkoilta maksamiemme varausmaksujen palautusta korkoineen ja oikeudenkäyntikuluineen.
- Anonyymi
On ainakin kaksi vaihtoehtoa.
1. Ilmainen vaihtoehto on viedä asia kuluttajariitalautakuntaan. Se voi tosin antaa vain suosituksia, joita monet tosin noudattavat välttyäkseen joutumasta lautakunnan mustalle listalle. Haittapuoli on myös se, että vastauksen ja päätöksen saaminen kestää yleensä kauan, jopa vuoden.
Olen itse vienyt kaksi asiaa kuluttajariitalautakuntaan ja voittanut kummankin. Sain myös hyvityksen hävinneeltä osapuolelta.
2. Maksullinen vaihtoehto on viedä asia oikeuteen. Häviäjä maksaa kaikki kulut, mutta tässä tapauksessa häviäjä on varmasti matkatoimisto. - Anonyymi
Oletko saanut rahasi takaisin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 535203
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on254556En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛153739Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h973715Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443603Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1273433Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53070Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1682906- 252589
Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta352183