moi. oon 12v tyttö ja mulla on tullut nyt pari päivää peräkkäin sellast ruskeeta vuotoa sen verran että pikkuhousunsuojaa oon joutunut käyttää. en tiiä voiko ne olla menkat. ku mun äitillä on alkanut 5-6 luokalla ja itse olen nyt 6lk. ja siis eilen ja toissapäivänä tuli ruskeeta ja tänään ei enään tullut. vai onko mulla vaan joku tulehdus. jos ne on nyt ne, niin kestääkö ne aluks vaan muutaman päivän? kirjottakaa jotain:)
ekat menkat
6
96
Vastaukset
- Anonyymi
Moi. Miksi teet näitä samoja aloituksia koko ajan? Katso kaikki aikaisempien vastaukset.
- Anonyymi
voi olla että sulla alkaa pian kuukautiset.Se miten pitkään kuukautiset kestää on yksilöllistä.Voi kestää viikonkin.Tiesithän että jokaisella tytöllä/naisella on oma keho ja se miten sun kohtuu käyttäytyy niin sitä ei voi kukaan muu tietää kuin sinä.
- Anonyymi
Ne saattavat olla menkat, jotka ovat alkuun vähän eri väriset tai sitten sulla on ihan kohta alkamassa. Kun menkat ovat juuri alkaneet ne saattavat tulla noin vuoden ajan vähän sekasin, että vaikka tulee vain 1 pv ajan ja jonkin ajan päästä viikon ajan ja sitten voi olla vaikka parin kuukauden tauko ja sitten taas 2 pv. Se on aiavn normaalia
- Anonyymi
Älä välitä kirjoitusvirheistä :D
- Anonyymi
varmaa vaa ripulii
- Anonyymi
jep
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768732Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593301- 382654
- 272211
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372180- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151743- 681705
- 181629