moi. oon 12v tyttö ja mulla on tullut nyt pari päivää peräkkäin sellast ruskeeta vuotoa sen verran että pikkuhousunsuojaa oon joutunut käyttää. en tiiä voiko ne olla menkat. ku mun äitillä on alkanut 5-6 luokalla ja itse olen nyt 6lk. ja siis eilen ja toissapäivänä tuli ruskeeta ja tänään ei enään tullut. vai onko mulla vaan joku tulehdus. jos ne on nyt ne, niin kestääkö ne aluks vaan muutaman päivän? kirjottakaa jotain:)
Vastaukset 6
- Anonyymi
Moi. Miksi teet näitä samoja aloituksia koko ajan? Katso kaikki aikaisempien vastaukset.
- Anonyymi
voi olla että sulla alkaa pian kuukautiset.Se miten pitkään kuukautiset kestää on yksilöllistä.Voi kestää viikonkin.Tiesithän että jokaisella tytöllä/naisella on oma keho ja se miten sun kohtuu käyttäytyy niin sitä ei voi kukaan muu tietää kuin sinä.
- Anonyymi
Ne saattavat olla menkat, jotka ovat alkuun vähän eri väriset tai sitten sulla on ihan kohta alkamassa. Kun menkat ovat juuri alkaneet ne saattavat tulla noin vuoden ajan vähän sekasin, että vaikka tulee vain 1 pv ajan ja jonkin ajan päästä viikon ajan ja sitten voi olla vaikka parin kuukauden tauko ja sitten taas 2 pv. Se on aiavn normaalia
- Anonyymi
Älä välitä kirjoitusvirheistä :D
- Anonyymi
varmaa vaa ripulii
- Anonyymi
jep
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511269Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58772Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä29760- 64752
- 139716
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss60571