ekat menkat

Anonyymi

moi. oon 12v tyttö ja mulla on tullut nyt pari päivää peräkkäin sellast ruskeeta vuotoa sen verran että pikkuhousunsuojaa oon joutunut käyttää. en tiiä voiko ne olla menkat. ku mun äitillä on alkanut 5-6 luokalla ja itse olen nyt 6lk. ja siis eilen ja toissapäivänä tuli ruskeeta ja tänään ei enään tullut. vai onko mulla vaan joku tulehdus. jos ne on nyt ne, niin kestääkö ne aluks vaan muutaman päivän? kirjottakaa jotain:)

6

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi. Miksi teet näitä samoja aloituksia koko ajan? Katso kaikki aikaisempien vastaukset.

• Anonyymi

voi olla että sulla alkaa pian kuukautiset.Se miten pitkään kuukautiset kestää on yksilöllistä.Voi kestää viikonkin.Tiesithän että jokaisella tytöllä/naisella on oma keho ja se miten sun kohtuu käyttäytyy niin sitä ei voi kukaan muu tietää kuin sinä.

• Anonyymi

Ne saattavat olla menkat, jotka ovat alkuun vähän eri väriset tai sitten sulla on ihan kohta alkamassa. Kun menkat ovat juuri alkaneet ne saattavat tulla noin vuoden ajan vähän sekasin, että vaikka tulee vain 1 pv ajan ja jonkin ajan päästä viikon ajan ja sitten voi olla vaikka parin kuukauden tauko ja sitten taas 2 pv. Se on aiavn normaalia

• Anonyymi

Älä välitä kirjoitusvirheistä :D

• Anonyymi

varmaa vaa ripulii

• Anonyymi

jep

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8732
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3301
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      38
      2654
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2211
    5. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2195
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      37
      2180
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1927
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1743
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      68
      1705
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18