Aihe

ekat menkat

Anonyymi

moi. oon 12v tyttö ja mulla on tullut nyt pari päivää peräkkäin sellast ruskeeta vuotoa sen verran että pikkuhousunsuojaa oon joutunut käyttää. en tiiä voiko ne olla menkat. ku mun äitillä on alkanut 5-6 luokalla ja itse olen nyt 6lk. ja siis eilen ja toissapäivänä tuli ruskeeta ja tänään ei enään tullut. vai onko mulla vaan joku tulehdus. jos ne on nyt ne, niin kestääkö ne aluks vaan muutaman päivän? kirjottakaa jotain:)

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi. Miksi teet näitä samoja aloituksia koko ajan? Katso kaikki aikaisempien vastaukset.

• Anonyymi

voi olla että sulla alkaa pian kuukautiset.Se miten pitkään kuukautiset kestää on yksilöllistä.Voi kestää viikonkin.Tiesithän että jokaisella tytöllä/naisella on oma keho ja se miten sun kohtuu käyttäytyy niin sitä ei voi kukaan muu tietää kuin sinä.

• Anonyymi

Ne saattavat olla menkat, jotka ovat alkuun vähän eri väriset tai sitten sulla on ihan kohta alkamassa. Kun menkat ovat juuri alkaneet ne saattavat tulla noin vuoden ajan vähän sekasin, että vaikka tulee vain 1 pv ajan ja jonkin ajan päästä viikon ajan ja sitten voi olla vaikka parin kuukauden tauko ja sitten taas 2 pv. Se on aiavn normaalia

• Anonyymi

Älä välitä kirjoitusvirheistä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      11827
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      2762
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      2092