Naisille: onko teidän naissuhteet olleet biseksuaalien vai lesbojen kanssa?

Anonyymi

Kumpia kumppaneita teillä on ollut?

29

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä ole vielä ollut yhtäkään naisystävää..

      • Anonyymi

        Juu, ei mullakaan.. Toiveessa kyllä kovasti nyt on ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei mullakaan.. Toiveessa kyllä kovasti nyt on ;)

        ❤😍😘


    • Anonyymi

      Minullakaan ei vielä ole kokemusta suhteesta naiseen. Kumpi vaan sopisi minulle, mutta ilmeisesti tällaisen miehen kanssa vuosia sitten olleen on paras katsella vaan bi naisia. 😉

      • Anonyymi

        Se voi olla totta. Itselläkään ei ole kokemusta, niin olisi varmasti helpompi ymmärtää toista ja saada ymmärrystä, kun kokemusmaailmat jotenkin kohtaisi. Jos siis muutakin kiinnostusta on ;) Siitä voisi olla paljon etua suhteessa ja tuoda turvallisuutta. Vai miten itse näät asian?


      • Anonyymi

        Ei sillä ole väliä kenen kanssa olet vuosia sitten ollut. Sillä on väliä oletko vapaa nyt oletko aidosti kiinnostunut naisista.


    • Anonyymi

      Kaksi lesboa ja yksi bi (joka myös enemmän naisiin päin suuntautunut).

    • Anonyymi

      Ei ole ollut ketään naista, tuskin tuleekaan

    • Anonyymi

      no tyttöystäväni sanoi aiemmin että on lesbo häneen tutustuessa, mutta nyt kutsuu itseään hieman "bi:ksi" :D

      • Anonyymi

        Ota ero vielä, kun ehdit. ;D


    • Anonyymi

      Kunhan nyt saisi aikaan suhteen yhteenkään, en enempää kaipaisi.

      • Anonyymi

        Millainen on tilanteesi? Oletko ihastunut?


    • Anonyymi

      Olen ollut suhteessa neljän bi-naisen ja kahden lesbon kanssa. Nykyinen bi, yksi noista jo mainituista. Enkä eroa enää.

    • Anonyymi

      Yhden naisen kanssa olen suhteessa ollut, hän on lesbo. Tuostakin on vuosia jo aikaa. Kun ei vain jäisi ainoaksi.

    • Anonyymi

      Te jotka olette olleet naisen kanssa suhteessa, teittekö itse aloitteen?

      • Anonyymi

        Samaa kiinnostaisi, en kehdannut kysyä mutta nyt tuli esiin.


      • Anonyymi

        Olen edellinen, yhden naisen kanssa ollut. En ollut aloitteellinen, hän oli aktiivinen jonka myötä ryhdyttiin tapaamaan ensin kahvittelun merkeissä ja siitä sitten kehittyi. Hän sitä vei siinä eteenpäin jatkuvasti, en olisi itse osannut myöhäänheränneenä.


      • Anonyymi

        Joo, oon ihan reipas tyttö sillee😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen edellinen, yhden naisen kanssa ollut. En ollut aloitteellinen, hän oli aktiivinen jonka myötä ryhdyttiin tapaamaan ensin kahvittelun merkeissä ja siitä sitten kehittyi. Hän sitä vei siinä eteenpäin jatkuvasti, en olisi itse osannut myöhäänheränneenä.

        Tätä juuri koitin sanoa tuossa toisessa keskustelussa. Luulisi kokeneempien naisten vievän näitä asioita eteenpäin ainakin siinä alkututustumisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä juuri koitin sanoa tuossa toisessa keskustelussa. Luulisi kokeneempien naisten vievän näitä asioita eteenpäin ainakin siinä alkututustumisessa.

        Älkää viitsikö puhua "kokeneista naisista", kuulostaa jotenkin ikävältä. Ei kai lähestyminen voi olla niin ihmeellisen vaikeaa, että siinä pitää olla joku "kokenut."

        Itse kysymykseen, en voi sanoa tehneeni suoraa aloitetta kenellekään. En kuitenkaan ole ollut passiivinenkaan, ne tilanteet on vuorovaikutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää viitsikö puhua "kokeneista naisista", kuulostaa jotenkin ikävältä. Ei kai lähestyminen voi olla niin ihmeellisen vaikeaa, että siinä pitää olla joku "kokenut."

        Itse kysymykseen, en voi sanoa tehneeni suoraa aloitetta kenellekään. En kuitenkaan ole ollut passiivinenkaan, ne tilanteet on vuorovaikutusta.

        Tarkoitin kokeneella että on jo ollut naisen kanssa suhteessa. Ja kyllä se lähestyminen vain on vaikeaa monelle.


      • Anonyymi

        Teen yleensä aina itse aloitteen, myös miesten kanssa. Miehiä on helpompi lähestyä tai sanotaan, että se vaatii vähemmän harkintaa ja panostusta.

        Aloitteen tekeminen vaikeutuu selvästi, jos tunteet on pelissä. Varmaan sama kaikilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen yleensä aina itse aloitteen, myös miesten kanssa. Miehiä on helpompi lähestyä tai sanotaan, että se vaatii vähemmän harkintaa ja panostusta.

        Aloitteen tekeminen vaikeutuu selvästi, jos tunteet on pelissä. Varmaan sama kaikilla.

        Kyllä tunteet tekevät lähestymisestä todella vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen edellinen, yhden naisen kanssa ollut. En ollut aloitteellinen, hän oli aktiivinen jonka myötä ryhdyttiin tapaamaan ensin kahvittelun merkeissä ja siitä sitten kehittyi. Hän sitä vei siinä eteenpäin jatkuvasti, en olisi itse osannut myöhäänheränneenä.

        Tuo kuulostaa hyvältä tällaisen juuri heränneen korvaan. Olet onnekas että olet löytänyt aktiivisen tyypin. Toki pitäähän sitä osata tarttua tarjoukseen ja pari askeltakin ottaa, mikä itsellä on tuottanut vaikeuksia jo sekin. Mutta ihana kuulla että pääsit hänen kanssaan alkuun :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tunteet tekevät lähestymisestä todella vaikeaa.

        Tekee ne koska siinä tulee mukaan riski. Toinen on, ettei halua aiheuttaa mitään negatiivista ja tulee varovaisemmaksi. Tämä on ollut itselläni suurempi ongelma, mutta sen voi ylittää harkitsemalla sopivaa lähestymistapaa ja ajankohtaa. Aloitteen teosta ei kannata tehdä elämää suurempaa kysymystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee ne koska siinä tulee mukaan riski. Toinen on, ettei halua aiheuttaa mitään negatiivista ja tulee varovaisemmaksi. Tämä on ollut itselläni suurempi ongelma, mutta sen voi ylittää harkitsemalla sopivaa lähestymistapaa ja ajankohtaa. Aloitteen teosta ei kannata tehdä elämää suurempaa kysymystä.

        Mitä negatiivista tarkoitat? Suhtautumisesi aloitteentekoon kuulostaa mielenkiintoiselta lähestymistavan ja ajankohdan suhteen. Miten määrität ajankohdan sopivaksi? Mihin suhteutat nämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä negatiivista tarkoitat? Suhtautumisesi aloitteentekoon kuulostaa mielenkiintoiselta lähestymistavan ja ajankohdan suhteen. Miten määrität ajankohdan sopivaksi? Mihin suhteutat nämä?

        Luultavasti valtaosa välttää aiheuttamasta lähestymisellään negatiivista kokemusta ja se korostuu, kun on tunteet pelissä. Naista lähestyttäessä tähän täytyy kiinnittää ihan eri tavalla huomiota kuin miestä lähestyttäessä. Naiset ovat valtaosin tarkempia näissä asioissa jo historian pohjalta, myös muista syistä. No tämä on kokemukseni ja voi vapaasti esittää eri näkökantoja.

        Vaikea vastata määrittämiseen ja suhteuttamiseen, kun et ole ottanut esimerkkiä jota vasten tarkastella. Tilannesidonnaista, normaalijärjen käyttö, huomaavaisuus. Pyri kääntämään näkökulma toisen kannalle, unohda heti kättelyssä minä minä -asenne. Tämän palstan juttuja lukiessa huomaa, että monen ongelmana on liika itsensä ympärillä pyöriminen. Sellainen henkilö ei ole valtaosan näkökulmasta kiinnostava, koska ei ole mitään annettavaa. Silloin on tietysti vaikea saada seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti valtaosa välttää aiheuttamasta lähestymisellään negatiivista kokemusta ja se korostuu, kun on tunteet pelissä. Naista lähestyttäessä tähän täytyy kiinnittää ihan eri tavalla huomiota kuin miestä lähestyttäessä. Naiset ovat valtaosin tarkempia näissä asioissa jo historian pohjalta, myös muista syistä. No tämä on kokemukseni ja voi vapaasti esittää eri näkökantoja.

        Vaikea vastata määrittämiseen ja suhteuttamiseen, kun et ole ottanut esimerkkiä jota vasten tarkastella. Tilannesidonnaista, normaalijärjen käyttö, huomaavaisuus. Pyri kääntämään näkökulma toisen kannalle, unohda heti kättelyssä minä minä -asenne. Tämän palstan juttuja lukiessa huomaa, että monen ongelmana on liika itsensä ympärillä pyöriminen. Sellainen henkilö ei ole valtaosan näkökulmasta kiinnostava, koska ei ole mitään annettavaa. Silloin on tietysti vaikea saada seuraa.

        Tästä samaa mieltä. Jos ihmisestä tulee heti olo, että hän on ainoastaan ottamassa eikä itse tuo tilanteeseen mitään, ei kiinnosta edes tutustua enempää.


    • Anonyymi

      Molempia ollut, nykyinen on lesbo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1609
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1549
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1497
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1445
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1177
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe