KaiCell väärään paikkaan

Jos kyseinen tehdas yleensä koskaan toteutuu, niin sen sijainti on väärä. Se tulisi sijoittaa Renforssin rantaan ja näin pystyttäisiin tehtaan tuottama hukkalämpö ohjaamaan Kajaanin kaukolämpöverkkoon.
Paltamossa ei tämmöiselle hukkalämmölle ole mitään käyttöä.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KaiCELL Suutarin uusi rannukka?

• Anonyymi

Ei taida koskaan toteutua tämä hanke !

• Anonyymi

Ei. Koska valtio pitää huolen ettei pieniä toimijoita oteta isojen poikien leikkeihin

Tämähän on koko Kainuun etu että hanke ei toteudu. Huomaatte kyllä vielä miksi

• Anonyymi

EI helvete, niinku maahanmuuttaja sanois.

Kattelin tossa just puoluejohtajien tenttiä intternetissä ja suoraan sanottuna tekis mieli huutaa että häh.

Alko hävettää oma puolue. Jussi oli tentissä hiljaa niinku hiiri, joka leikkii rottaa vaan tietsikallaan. Kun se viimein avas suunsa, se lauloi rakkausrunoja pääministerille, ja kun se puhui lentoliikenteestä, se ei ees maininnut, mitä roinaa lentsikoilla tänne ykkösluokassa kuljetetaan, tässä kohtaa sanon vaan, että mun verorahat.

Sitten seuraavana päivänä joku rilliparta kirjotti, että puheenjohtajatentin perusteella persut on valmiina hallitusvastuuseen.

Ei saatana olla. Likkojako meistä on tullut, mää kysyinkin mammalta, mut sit muistin, että mamma häippäs vuos sitten. Mun uudet tatuoinnit oli sille kai liikaa, kun sikspäkin päältä löytyi jäähyväisviesti, jossa luki, että meikän vartalo oli joskus eroottinen, mutta nykyään se on kuin kirjotusvirheitä täynnä oleva tappouhkaus.

MEIKÄ ei ainakaan oo valmis mihinkään vastuuseen. Sehän on just parasta persuissa, että saa olla oma ittensä, niinku Jussikin ennen oli, huudella oman elämänsä raunioilta ja pitää hauskaa, kun joku pipliofiili (miksei SE oo muuten rikos?) tärisee suuttumuksesta.

Ennen oon äänestänyt demareita ja kerran vassareitakin. Sillon kuvittelin, että oon vielä tälleen köyhänä työläisenä ees vasemmistolle olemassa. Sitten tajusin, ettei nekään muista mua, kun niille on tärkeempää opetella ulkoo kaikki transuseksismin muodot, ettei kukaan suutu.

Ei ne persutkaan musta välitä, mutta oon jo tottunut ja täällä saa sentään huudella ulos kaiken ruman sielustaan, kun eihän mulla oo enää muuta kuin tää asenne, että paras uimahyppy tulee, kun selässä on reppu täynnä kiviä.

ONNEKS en oo yksin. Turtiaisen Ano toivo just, että tulis enemmän irtisanomisia, kerta ”mitä nopeammin tulee pohja, sitä nopeammin loiset karisee”, vaikka en ookaan varma, tarkottiko se loisilla itteensä ja mua vai joitain muita torttunaamoja.

Haasteellistahan tää on, kun kaikkialta lyödään vain siks, että itekkin huitoo nyrkeillä. Yhdenkin kerran joku kehtas väittää, että Tampereen ratikka on niitä harvoja asioita, joista persut ei pysty tekemään maahanmuuttokysymystä.

NO meillä oli sit Heinrich Heine -piirissä märähkö viikonloppuseminaari, jossa yritettiin vastata haasteeseen, ja Vallinin Veikko sen kekkas: ”Tampereen ratikasta tulee mamujuna, jolla lähiöiden työttömät maahanmuuttajat pääsevät isommalla joukolla keskustan Kelaan pyytämään lisää rahaa.”

Tosta suuttu kaikki juustohousut, ja siitä on mulle enemmän iloo ku siitä, että mun puolue pääsis hallitukseen ja mää tajuaisin, etten mää oo vieläkään kellekään olemassa.

• Anonyymi

Olipa hyvä kirjoitus.
        Sai kerrankin nauraa suoli24:n kommentille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8967
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      29
      1871
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1779
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      135
      1571
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1150
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1119
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1097
    8. 92
      932
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      825
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta