Ella-poika mulkoilee ja piikittelee ja muutenkin Dissaa Kristiinaa ja nyt tätä uutta asukasta Juliaa :o) Kadehtii AITOJA naisia koko ajan. Kaamee otus ! Ja se artun kanssa vehtaaminen kaikkien yhteisessä sängyssä, Yök !!
Ella mulkoilee ja piikittelee..
10
199
Vastaukset
- Anonyymi
Huomasin kanssa sen Ella pojan ilmeet on se sairas .oksettava onko BB tarkotus olla tuommonen,ja se Artun kuvatus voi V.
- Anonyymi
Ella on super mustasukkainen artusta. Siis niin nolo !
- Anonyymi
Ketä muuta vois kiinnostaa toi lehmänaamainen A-sonni? Ääliömäinen hymyvirne kasvoilla koko ajan. Käyttää vielä hyväkseen Mt-oireista muun puolista, joka ei vielä tiedä onko mies vai nainen pysyäkseen talossa. Tuskinpa toi suhde talon jälkeen jatkuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä muuta vois kiinnostaa toi lehmänaamainen A-sonni? Ääliömäinen hymyvirne kasvoilla koko ajan. Käyttää vielä hyväkseen Mt-oireista muun puolista, joka ei vielä tiedä onko mies vai nainen pysyäkseen talossa. Tuskinpa toi suhde talon jälkeen jatkuu..
Mahtaa isät olla ylpeitä pojistaan ellasta ja artusta. . .
- Anonyymi
Ella haukkana vahtii arttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ella haukkana vahtii arttua.
Ja kuka normaali nainen edes huolisi tuota Arttua on niin vastenmielisen näköinen,että oksettaa.Kyllä Ella saa pitää sen ihan omanaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuka normaali nainen edes huolisi tuota Arttua on niin vastenmielisen näköinen,että oksettaa.Kyllä Ella saa pitää sen ihan omanaan.
Ei kukaan normaali nainen ole artun kanssa enään tuon touhuilun jälkeen. . .
- Anonyymi
Kun ei vaan ressukka nälkään kuolis tuolla talossa, saako se tarpeeksi ruokaa syödäkseen?
- Anonyymi
Toivon todella että "ella" putoaa nyt jo vihdoin pois !! Ilkeä ja pirullinen otus !
- Anonyymi
Samaa mieltä ikävää tuollainen negatiivisuuden tuoja talossa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446