Miksi vuokrata moottoripyörä?

Anonyymi

Sellaisen voi myös pikkurahalla ostaa ja nimenomaan sellaisen jota jokainen hoksaa miten ohjata pienen harjoittelun jälkeen.

Aina tulee tarkoin harkita omat kykynsä ennen moottoripyörän hankintaa.

https://aijaa.com/KbqOFA

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      oivallinen malli 2010, eikä telo itseään ellei ajaudu kadulle, tai heitetä. Onhan se miesten mies.

    • Anonyymi

      prätkää ei kannata vuokrata, jos ei hallitse sen vastaohjausta. Voipi mennä vuoristossa hatelikkoon ja sen pituinen se.

    • Voisi menna homma aika työlääksi jos jokaisen Thaimaan reissun (kesto yleensä itselläni se 10-15päivää.) alkuun pitäisi etsiä sopiva ostettava moottoripyörä ja sitten parin viikon sisällä se pitäisi vielä myydä pois (tai laittaa se jonnekkin varastoon odottamaan seuraavaa lomamatkaa...), ennen maasta poistumista.
      Ei, kyllä se on paljon helpompi vuokrata moottoripyörä siksi aikaa kuin sen tarvitsee ja sitten palauttaa vuokrapisteeseen.

      • Anonyymi

        Noh Santtu ei noin tosikkoa, tarjollahan on ensipyörä henkilölle joka asuu Thaimaassa, 300 kerholainen joka vahingossa hoksasi vastaohjauksen.
        Tosin tuo ensipyörähän menee sutjakkaasti ruumassa, ei vakuutusmaksuja, sekä jopa kansainvälinen ajokortti on tarpeeton.


      • Anonyymi

        Resuperse kahden viikon miljonääri vuokraa moottoripyörän Pattayalta... koska ei saa aitoa ja moraalista moottoripyörän myötäkosketusta ...vaan pelkkää vastaohjausta Suomessa .... juntti kupioststa ollen.

        Voin vakuuttaa että toisin ollen meillä täällä Hui Häissä, Chlag Maissa ja Phukessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resuperse kahden viikon miljonääri vuokraa moottoripyörän Pattayalta... koska ei saa aitoa ja moraalista moottoripyörän myötäkosketusta ...vaan pelkkää vastaohjausta Suomessa .... juntti kupioststa ollen.

        Voin vakuuttaa että toisin ollen meillä täällä Hui Häissä, Chlag Maissa ja Phukessa.

        Korjaan: LAATU moottoripyörä kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan: LAATU moottoripyörä kokemusta.

        Laadukas moottoripyöräkokemus syntyy eri seikoista. Yksi varteenotettava laatuseikka on todellisuus, sekä tämän jälkeen kokemuksen tuntemus, onko se vahingossa hoksaamista tai tietoista toimintaa laadukkaan kokemuksen aikaansaamiseksi. Mainittu edellyttää omakohtaista kokemusta. Perusseikkana tulee muistaa, että kun on kyse laadukkaasta moottoripyöräilystä, täytyy ensin olla laadukas moottoripyörä. Laadukkaita moottoripyöriä on lähes jokaista merkkiä jolloin kukin voi varmuudella valita itselleen sopivaa laatua. Itse motoristin laatutaso ilmenee motoristin asenteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laadukas moottoripyöräkokemus syntyy eri seikoista. Yksi varteenotettava laatuseikka on todellisuus, sekä tämän jälkeen kokemuksen tuntemus, onko se vahingossa hoksaamista tai tietoista toimintaa laadukkaan kokemuksen aikaansaamiseksi. Mainittu edellyttää omakohtaista kokemusta. Perusseikkana tulee muistaa, että kun on kyse laadukkaasta moottoripyöräilystä, täytyy ensin olla laadukas moottoripyörä. Laadukkaita moottoripyöriä on lähes jokaista merkkiä jolloin kukin voi varmuudella valita itselleen sopivaa laatua. Itse motoristin laatutaso ilmenee motoristin asenteesta.

        Saax siäl pildee jos osaa ajaa mopoo?

        T: Antero 13v, Kouvvola


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laadukas moottoripyöräkokemus syntyy eri seikoista. Yksi varteenotettava laatuseikka on todellisuus, sekä tämän jälkeen kokemuksen tuntemus, onko se vahingossa hoksaamista tai tietoista toimintaa laadukkaan kokemuksen aikaansaamiseksi. Mainittu edellyttää omakohtaista kokemusta. Perusseikkana tulee muistaa, että kun on kyse laadukkaasta moottoripyöräilystä, täytyy ensin olla laadukas moottoripyörä. Laadukkaita moottoripyöriä on lähes jokaista merkkiä jolloin kukin voi varmuudella valita itselleen sopivaa laatua. Itse motoristin laatutaso ilmenee motoristin asenteesta.

        Mulla oli resupetteri tasokkaan laadukas asenne. Kieringin kansakoulun nurkalla lähestyin pyörätietä pitkin risteystä tarkasti katsoen koko ajan ettei vasemmalta tule ketään. Koulu pussin kuskilla oli heikko laatuinen asenne ja ei ollut yhtä tarkkana. Tuli oikealta. Väitti että hänellä oli vihreät ja minä tulin muka pyörätietä pitkin. Löysin ihteni penkkiriviltä seitsemän. Korvat jäi kypärään vaikka palo miehet sen varovasti irrotti sahaamalla. Taka jalkani oli pahasti vääntynyt sivulle ja zyndappin tehopilli oli lentäny stop merkkiin pystyyn, vaikka olin solminnu sen tiukasti rauta langalla ja maalarin teibillä.

        By Numboball


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4197
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4046
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3059
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2548
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe