Tapahtuuko matriisissa mitään?

Anonyymi

Rinnakkaismaailma on mielenkiintoinen ajatuksena. Se on hyvin järkeenkäypäkin jos sille saadaan minkäänlaista todistetta sen olemassaolosta. Se olisi uusi suuri Big Bang ja kaiken teoria ja selitys, mitä tiede on hakenut jo pitkän aikaa. Sen avulla selittyisi kummitustarinat ja kuolleitten yhteydenotot tähän meidän reaalimaailmaan.

Yhteyksistä henkimaailmaan on puhuttu jopa kauemmin kuin ufoista ikinä oltiin mitään kuultukaan, vai eikö niitä ammoin osattu yhdistää ufoihin ollenkaan. Jospa kaikki on kiinni värähtelytaajuudesta tai jostain sentapaisesta ilmiöstä. Kaikki olisi nyt ja tässä. Taajuutta muuttamalla voisit olla samalla hetkellä aivan jossain muualla.

Odotan tieteeltä suuria paljastuksia lähitulevaisuudessa. Olemmeko vain värähteleviä atomeja eri tasoisissa viritystiloissa jota isompi voima kuten matriisinluoja käy välillä aika-ajoin säätämässä vai antaako sen kulkea kohti tuhoaan. Jos matriiseja on lukematon määrä, ei liene mitään väliä jos muutama niistä silloin tällöin pamahtaa seinään.

54

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pistäs Hellä mutuilusi pönkkäpuuksi jotain evidenssiä, ja mieluummin sitten jostain muualta kuin sen Kremlin Jukan satuiluista. Tattista jo etukäteen.

      • Eipä ollut minun aloitus, enkä ehdi nyt perehtyä. Aihe on kyllä aikalailla tapetilla.


    • Anonyymi

      Täysin utopistinen ajatus. Älkää hölmöilkö.

    • Anonyymi

      Hmm. Mutta jos vektorissa tai numerossa ei tapahdu mitään, miten voisi matriisissa tapahtua? Paitsi jos siellä on x, joks on variaabeli muutuja. Toisnaan siellä saatta olla a, tai b tai joskus jopa y.

    • Anonyymi

      Oli tehty dokumentti Japanin tsunamin haamuista. Monenlaista aikaharppausta ja kummitusta. Yksi mies meni vanhainkotiin tarkistamaan että vanha äitinsä on kunnossa. Otti äidistään valokuvan sisaruksilleen että äiti on kunnossa. Samaan aikaan äiti oli hukkunut bussimatkalla tsunamissa muiden mukana.
      Japanilaiset eivät erota eläviä ja kuolleita. Heille ne ovat vain läpinäkyvän oven toisella puolella.

      • Anonyymi

        Oletko koskaan nähnytkään japanilaista? Nehän ovat kaikki samannäköisiä joten ei niitä lähisukulaisetkaan erota toinen toisistaan. Joten se siitäkin kummituksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan nähnytkään japanilaista? Nehän ovat kaikki samannäköisiä joten ei niitä lähisukulaisetkaan erota toinen toisistaan. Joten se siitäkin kummituksesta.

        Peltopellet ovat kaiken lisäksi juntteja rasisteja näköjään ja kutsuvat itseänsä skeptikoiksi ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan nähnytkään japanilaista? Nehän ovat kaikki samannäköisiä joten ei niitä lähisukulaisetkaan erota toinen toisistaan. Joten se siitäkin kummituksesta.

        Tuota kummitusjuttua Japanin tsunamin jälkeen laitettiin tutkimaan erinäisiä ammattilaisia. Mielenkiintoisia oli myös taksikuskien kertomukset, kun kyytiinotetut katosivat kyydistä kesken automatkan ja kuskit joutuivat itse maksamaan matkan, kun taksamittari raksutti ja ketään ei ollut enää kyydissä. Tutkijat tulivat siihen tulokseen että haamut ei löytäneet enää kotiin, koska kotia ei enää ollut ja he harhailivat epätietoisina alueella. Saivat vasta sitten rauhan kun heille kerrottiin että te kuolitte siinä tsunamissa ja kotinne meni samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota kummitusjuttua Japanin tsunamin jälkeen laitettiin tutkimaan erinäisiä ammattilaisia. Mielenkiintoisia oli myös taksikuskien kertomukset, kun kyytiinotetut katosivat kyydistä kesken automatkan ja kuskit joutuivat itse maksamaan matkan, kun taksamittari raksutti ja ketään ei ollut enää kyydissä. Tutkijat tulivat siihen tulokseen että haamut ei löytäneet enää kotiin, koska kotia ei enää ollut ja he harhailivat epätietoisina alueella. Saivat vasta sitten rauhan kun heille kerrottiin että te kuolitte siinä tsunamissa ja kotinne meni samalla.

        Jotkut lääkärit sanoivat kokemusten johtuneen traumasta. Shintolainen tapauksia tutkinut pappi sanoi ettei lääkärien sanomisilla ole mitään merkitystä tapahtumille täällä.
        Maanjäristys vapautti jotkut hengen voimat hengellisissä ihmisissä ja he jäivät rajatilaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut lääkärit sanoivat kokemusten johtuneen traumasta. Shintolainen tapauksia tutkinut pappi sanoi ettei lääkärien sanomisilla ole mitään merkitystä tapahtumille täällä.
        Maanjäristys vapautti jotkut hengen voimat hengellisissä ihmisissä ja he jäivät rajatilaan.

        Minä juttelin lapsena sisälläni asuvien henkien kanssa ainakin 10 vuotiaaksi saakka. Niitä oli viisi ja yksi niistä oli nainen. Kovaa väittelyä mutta rauhallisessa hengessä. Iän myötä ne henget katosi ja jäin puheenjohtajana paikalle taikka ne sulautui yhdeksi persoonaksi.
        Lapset on herkkiä aistimaan asioita joita aikuiset ei.


    • Tässä valaistaan aika hyvin sitä missä mennään lomittumisen ja kvanttimekaniikan kanssa. Puhutaan "kvanttitodellisuudesta".
      https://www.youtube.com/watch?v=BFrBr8oUVXU&pbjreload=101

      Se on sitten jokaisen oma asia, mitä pitää pöljänä. Kvanttitodellisuuden tutkimusta vaiko sänkipellolla virsien joikhaamista.

      Suosittelen ettei pellolla joikhaajat edes yritä perehtyä nykytieteeseen. Kannattaa pysytellä siellä pimeällä keskiajalla, jolloin kaikki oli hyvin. 8)

      • Anonyymi

        Pyöriikö tuo elokuva nurin päin vai liekö peräti sitä itseään Baabelin murretta mutta kumman oudon oloisia ovatten nuo vanttirofeettojen puheet jotenka ei tuon perusteella passaa vielä ruveta kymmenyksiä tuolle kirkolle siirtelemään ja mitä tuleepi niihin sänkipellon kuoroihin niin ei-katoava kansanperinne väkevästi todistaa oikein elävin kuvin saatellen jotta niittä on olemassa kun taas näistä moisista matriiseista vai mitä matruuseja ne nyt olikaan ei taida olla vielä mitään muuta vakuutetta kuin vähintään yhtä luja usko kuin siihen muutamaan vetten päällä kävelijään panoksensa panneilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöriikö tuo elokuva nurin päin vai liekö peräti sitä itseään Baabelin murretta mutta kumman oudon oloisia ovatten nuo vanttirofeettojen puheet jotenka ei tuon perusteella passaa vielä ruveta kymmenyksiä tuolle kirkolle siirtelemään ja mitä tuleepi niihin sänkipellon kuoroihin niin ei-katoava kansanperinne väkevästi todistaa oikein elävin kuvin saatellen jotta niittä on olemassa kun taas näistä moisista matriiseista vai mitä matruuseja ne nyt olikaan ei taida olla vielä mitään muuta vakuutetta kuin vähintään yhtä luja usko kuin siihen muutamaan vetten päällä kävelijään panoksensa panneilla.

        Sitä on sitten palstan ufoskeptikot luopumassa tieteestä lopullisesti kutsuen sitä harhaopiksi ja epäjumalaksi? Mitä seuraavaksi? Meinaatko ratkaista veisukirjan avulla mitä tunnistamattomat lentävät objektit on vai joko tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on sitten palstan ufoskeptikot luopumassa tieteestä lopullisesti kutsuen sitä harhaopiksi ja epäjumalaksi? Mitä seuraavaksi? Meinaatko ratkaista veisukirjan avulla mitä tunnistamattomat lentävät objektit on vai joko tiedät?

        Nyt kun täällä on ufoilijat osoittaneet kiinnostusta tieteellisiä teorioita kohtaan liittyen ufoihin niin skepuloideilla on mennyt kuppi nurin ja matto alta. Ei ole oikein enää heillä mitään mitä sanoa muuta kuin takertua perinteisiin herjoihin ja kohdistaa ne kirjoittajiin.
        Hellakoukun kimpussa ovat kun on ainoa rekisteröity nimimerkki meissä hörhöissä. Ei ole kuitenkaan munaa rekisteröidä omaa nimimerkkiä ja seistä herjanheittonsa takana eikä piipittää puskista. Kovasti haluaisivat tuoda tänne herransa sanaa mutta en kyllä tajua miten ja miksi joku nykyaikainen sivistysvaltion uskovainen kokee ufot herran vihollisiksi.
        Vaatisi jonkinlaista todistetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on sitten palstan ufoskeptikot luopumassa tieteestä lopullisesti kutsuen sitä harhaopiksi ja epäjumalaksi? Mitä seuraavaksi? Meinaatko ratkaista veisukirjan avulla mitä tunnistamattomat lentävät objektit on vai joko tiedät?

        Tieteessäkin on todistamisen taakka sillä, joka jotain väittää, ja vaikka tämä onkin Rajatieto > Ufot -osio, niin luulisi niitä esitettyjen väitteiden todisteita löytyvän muitakin kuin jonkun nyt jo hautaan peitellyn upseerin taannoiset muistelukset.
        Sinä päivänä kun ne vakuuttaviksi väitetyt todisteet tuodaan nähtäville olen minä valmis tutustumaan niihin, ja jos ne ovat vakuuttavia, olen myös valmis vaihtamaan mielipidettäni ja tunnustamaan asian pitävän paikkansa.
        Minulla on aikaa odottaa, ja jos se aika loppuu, niin mitä sillä on väliä, maailma rullaa radallaan siitä huolimatta.
        Taisi olla Carlos Gastaneda joka sanoi, muistaakseni, jotenkin näin " Soturi tekee kaikki tehtävänsä siten kuin ne olisivat maailman tärkeimpiä asioita, mutta hän ei koskaan murehdi tuloksista".
        Sinun on turha ylpeillä hyvästä tuloksesta, se on jo mennyttä, etkä sinä voi enää mitään ei-niin hyvälle tulokselle, koska se on peruuttamaton, jolloin ainut tärkeä asia on, että teet mitä tahansa, teet sen juuri sillä hetkellä siten kuin sen tärkeämpää tehtävää ei koskaan ja missään olisi ollutkaan.
        Se on ollut minun mottoni läpi elämäni, eikä minua ole koskaan kaduttanut elää noin.


    • Anonyymi

      "Vaatisi jonkinlaista todistetta"

      Veli puhuu väkevästi, kyllä, todistetta. Nythän näistä nii sanotuista ufojutuista ei ole ensimmäistäkään todistetta meidän nähtävillämme, lukuun ottamatta joitain suttuisia kuvia ja videoita, joita nykytekniikalla voi tekaista kuka vain hieman asiaan perehtynyt.

      Raamattu kertoo totuuden, joten kääntykää te syntiset lopultakin pois Belsebuubin väärältä tieltä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ohjaukseen.

      Joh. 8:31-32

      "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani
      ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".

      • Arvostan rehellisyyttä ja tuota jeesuskaapista ulostuloa. Se on paljon fiksumpaa kertoa rehellinen mielipiteensä, kuin huudella mitä sattuu. Arvostan.

        Todisteiden osalta ollaan erimieltä ja siitä mikä on uskottavaa ja mikä ei.

        Minulla on kristallinen Jeesus -patsas hyllyllä. Seuranaan Buddha -sälää, eli hyvässä seurassa on Jesse. Eipä sitäkään tiedä josko Jeesus olikin uffomiehiä, tai heidän töissä.

        Millä logiikalla ufoihin "uskominen" on väärällä tiellä? Miksi se on kiellettyä?


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Arvostan rehellisyyttä ja tuota jeesuskaapista ulostuloa. Se on paljon fiksumpaa kertoa rehellinen mielipiteensä, kuin huudella mitä sattuu. Arvostan.

        Todisteiden osalta ollaan erimieltä ja siitä mikä on uskottavaa ja mikä ei.

        Minulla on kristallinen Jeesus -patsas hyllyllä. Seuranaan Buddha -sälää, eli hyvässä seurassa on Jesse. Eipä sitäkään tiedä josko Jeesus olikin uffomiehiä, tai heidän töissä.

        Millä logiikalla ufoihin "uskominen" on väärällä tiellä? Miksi se on kiellettyä?

        Asiahan on täysin selvä jos raamattuun näköjään uskot. Siellä sanotaan selvästi, että älä tee huorin, älä varasta, älä himoitse naapurin akkaa ja varsinkin älä pidä muita jumalia. Joitain muitakin kieltoja muistaakseni oli. Ufothan on ylin ja tärkein uskon asia ufohulluille. Ja nimenomaan uskon asia koska yhtään kouriintuntuvaa todistetta ei ole olemassa sen enempää kuin Jessenkään ihmeteoista.
        Joten samaa hihhulisakkia kaikki tyynni. Eikö siinä jo ole logiikkaa ihan tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Arvostan rehellisyyttä ja tuota jeesuskaapista ulostuloa. Se on paljon fiksumpaa kertoa rehellinen mielipiteensä, kuin huudella mitä sattuu. Arvostan.

        Todisteiden osalta ollaan erimieltä ja siitä mikä on uskottavaa ja mikä ei.

        Minulla on kristallinen Jeesus -patsas hyllyllä. Seuranaan Buddha -sälää, eli hyvässä seurassa on Jesse. Eipä sitäkään tiedä josko Jeesus olikin uffomiehiä, tai heidän töissä.

        Millä logiikalla ufoihin "uskominen" on väärällä tiellä? Miksi se on kiellettyä?

        "Arvostan rehellisyyttä ja tuota jeesuskaapista ulostuloa."

        Minä en ole, enkä tule olemaan koskaan missään kaapissa, vaan seison aina ja joka paikassa selkä suorana omien periaatteitteni takana, joten tuohon perustuen en ole tullut mistään kaapistakaan ulos. Sinä sekoitat anonyymit keskenään, valitettavasti.
        Tuo oli vastaus kommenttiin, jossa kommentoija suhtautui alentuvasti meihin uskossa eläviin ihmisiin.

        Joh. 8:31-32

        "Jos te pysytte minun sanassani . ."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Arvostan rehellisyyttä ja tuota jeesuskaapista ulostuloa."

        Minä en ole, enkä tule olemaan koskaan missään kaapissa, vaan seison aina ja joka paikassa selkä suorana omien periaatteitteni takana, joten tuohon perustuen en ole tullut mistään kaapistakaan ulos. Sinä sekoitat anonyymit keskenään, valitettavasti.
        Tuo oli vastaus kommenttiin, jossa kommentoija suhtautui alentuvasti meihin uskossa eläviin ihmisiin.

        Joh. 8:31-32

        "Jos te pysytte minun sanassani . ."

        Pysy sanassa, mutta unohda ristiretket veli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Arvostan rehellisyyttä ja tuota jeesuskaapista ulostuloa."

        Minä en ole, enkä tule olemaan koskaan missään kaapissa, vaan seison aina ja joka paikassa selkä suorana omien periaatteitteni takana, joten tuohon perustuen en ole tullut mistään kaapistakaan ulos. Sinä sekoitat anonyymit keskenään, valitettavasti.
        Tuo oli vastaus kommenttiin, jossa kommentoija suhtautui alentuvasti meihin uskossa eläviin ihmisiin.

        Joh. 8:31-32

        "Jos te pysytte minun sanassani . ."

        Uskonnot sopii hyvin yksinkertaisille aroille ihmisille. Voi lukea kaiken valmiina eikä tarvitse omia aivoja laisinkaan. Jonossa körö körö kirkkoon papin muorin penkkiin, ruskealla ruunalla, valkealla varsalla, kirjavalla kissalla, kolipäällä koiralla, pikipäällä pässillä.
        Sitten yhdessä kadutaan tekemättömiä syntejä ja kohta niin pahasti seotaan, että puhutaan kieliä. Noissa kirkoissa harjoitetaan kaikenlaista pahuutta. Hyväksikäyttöä, manipulointia, pakottamista, rahastamista jne. Suomessa lahkot laittaa nuoria jäseniä orjatöihin firmoihinsa naurettavalla palkalla ja pois et voi lähteä tai joudut hyljeksityksi yhteisössä.

        Pelkkää huijausta alusta loppuun nuo lahkot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonnot sopii hyvin yksinkertaisille aroille ihmisille. Voi lukea kaiken valmiina eikä tarvitse omia aivoja laisinkaan. Jonossa körö körö kirkkoon papin muorin penkkiin, ruskealla ruunalla, valkealla varsalla, kirjavalla kissalla, kolipäällä koiralla, pikipäällä pässillä.
        Sitten yhdessä kadutaan tekemättömiä syntejä ja kohta niin pahasti seotaan, että puhutaan kieliä. Noissa kirkoissa harjoitetaan kaikenlaista pahuutta. Hyväksikäyttöä, manipulointia, pakottamista, rahastamista jne. Suomessa lahkot laittaa nuoria jäseniä orjatöihin firmoihinsa naurettavalla palkalla ja pois et voi lähteä tai joudut hyljeksityksi yhteisössä.

        Pelkkää huijausta alusta loppuun nuo lahkot.

        Samaa mieltä. Hyvä kirjoitus.


      • Jos hän onkin nähnyt Jeesuksen. Minä en ole. Olisin tosi mielissäni jos näkisin. En ole nähnyt vilaustakaan.

        Sen sijaan olen nähnyt UFOn, nähnyt vierailuja rajan takaa ja kokenut mahdollisesti ruumiista irtautumis -kokemuksen.

        Tietämyksen aika on vasta alussa. Henkisyys on ollut aina olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonnot sopii hyvin yksinkertaisille aroille ihmisille. Voi lukea kaiken valmiina eikä tarvitse omia aivoja laisinkaan. Jonossa körö körö kirkkoon papin muorin penkkiin, ruskealla ruunalla, valkealla varsalla, kirjavalla kissalla, kolipäällä koiralla, pikipäällä pässillä.
        Sitten yhdessä kadutaan tekemättömiä syntejä ja kohta niin pahasti seotaan, että puhutaan kieliä. Noissa kirkoissa harjoitetaan kaikenlaista pahuutta. Hyväksikäyttöä, manipulointia, pakottamista, rahastamista jne. Suomessa lahkot laittaa nuoria jäseniä orjatöihin firmoihinsa naurettavalla palkalla ja pois et voi lähteä tai joudut hyljeksityksi yhteisössä.

        Pelkkää huijausta alusta loppuun nuo lahkot.

        "Pelkkää huijausta alusta loppuun nuo lahkot."

        Olen täysin samaa mieltä, mutta aivan samalla tavalla ufohurskaidenkin lahkojohtajat taitavat heitä kritiikittä seuraavien herkkäuskoisten höppänöiden höynäyttämisen.
        Jokunen narsistinen kusipäämulkku fuhrereinään, hurskaat seuraavat ja jo valuu pavlovin koirina kusi ihastuksesta pitkin kinttuja.

        Missä teidän kriittinen minänne on silloin kun teitä paimennellaan kuin lammaslaumaa?
        Sitä minää ei näytä olevan juurikaan, sillä sen te olette luovuttaneet samalla tavalla kuin mihin tahansa uskonnollisiin seurakuntiin, poliittisiin puolueisiin, tähän tai tuohon "hyvää asiaa ajaviin" kansalaisliikkeisiin ja muihin vastaavan kaltaisiin järjestöihin liittyvät, jotka samantien sysäävät aivonsa kesannolle, ja kun ryhmäpaine sitten altistaa alistumisen pakolle, niin sitten pelätään sen suuriäänisimmän öykkärin tuomiota hairahtuneille.

        Alieneita on vieraillut kautta aikain Maassa ja oletettavasti niitä on keskuudessamme pitempiaikaisinakin kortteeraajina, mutta on naiviutta olettaa niiden olevan jotenkin lähtökohtaisesti erityisen jaloja tai peräti ihmisystävällisiä.

        Niille me olemme mitä todennäköisimmin alempiarvoinen organismi, joka voidaan tarvittaessa alistaa täydellisesti, tai sitten silmää räpäyttämättä deletoida häiriötekijänä.

        Kokeet, joita ne ihmisillä tekevät, teettävät, eivät koske milllään tavalla pääosin yksilöitä, vaan ihmistä laumana ja laumoina, joita voidaan testauttaa keskenään erilaisissa tilanteissa.

        Miettivätkö nämä naiviuteen asti ufohurskaat koskaan vaikkapa sellaista skenaariota, että entäpä jos valtioiden tai ihmisryhmien väliset sodat ja konfliktit olisivatkin hyvin järjestettyjä, jättimäisiä kenttäkokeita, laboratorioita, joiden tulokset tallennetaan johonkin tiedostoon, tai vaihtoehtoisesti kamppailuareenoita, joissa armeijoita soditutetaan näiden alieneiden silkaksi huvitukseksi?

        Uskomalla kritiikittä kaikki alienit yksinomaan hyviksinä työntää itse päänsä hirttosilmukkaan, eikä sellaisen tule olla älykkään ihmisen tarkkaan punnitun ajattelun lopputulos.

        Herätkää tai uneksukaa edelleen, se on minulle henkilökohtaisella yksilötasolla se ja sama, mutta noista jälkimmäinen on ihmiskunnan mittaan laajennettuna kammottava virhe, ja meidän on parasta oppia tuo tosiseikka ja sen seurauksena syntyvät päätelmät nopeasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Pelkkää huijausta alusta loppuun nuo lahkot."

        Olen täysin samaa mieltä, mutta aivan samalla tavalla ufohurskaidenkin lahkojohtajat taitavat heitä kritiikittä seuraavien herkkäuskoisten höppänöiden höynäyttämisen.
        Jokunen narsistinen kusipäämulkku fuhrereinään, hurskaat seuraavat ja jo valuu pavlovin koirina kusi ihastuksesta pitkin kinttuja.

        Missä teidän kriittinen minänne on silloin kun teitä paimennellaan kuin lammaslaumaa?
        Sitä minää ei näytä olevan juurikaan, sillä sen te olette luovuttaneet samalla tavalla kuin mihin tahansa uskonnollisiin seurakuntiin, poliittisiin puolueisiin, tähän tai tuohon "hyvää asiaa ajaviin" kansalaisliikkeisiin ja muihin vastaavan kaltaisiin järjestöihin liittyvät, jotka samantien sysäävät aivonsa kesannolle, ja kun ryhmäpaine sitten altistaa alistumisen pakolle, niin sitten pelätään sen suuriäänisimmän öykkärin tuomiota hairahtuneille.

        Alieneita on vieraillut kautta aikain Maassa ja oletettavasti niitä on keskuudessamme pitempiaikaisinakin kortteeraajina, mutta on naiviutta olettaa niiden olevan jotenkin lähtökohtaisesti erityisen jaloja tai peräti ihmisystävällisiä.

        Niille me olemme mitä todennäköisimmin alempiarvoinen organismi, joka voidaan tarvittaessa alistaa täydellisesti, tai sitten silmää räpäyttämättä deletoida häiriötekijänä.

        Kokeet, joita ne ihmisillä tekevät, teettävät, eivät koske milllään tavalla pääosin yksilöitä, vaan ihmistä laumana ja laumoina, joita voidaan testauttaa keskenään erilaisissa tilanteissa.

        Miettivätkö nämä naiviuteen asti ufohurskaat koskaan vaikkapa sellaista skenaariota, että entäpä jos valtioiden tai ihmisryhmien väliset sodat ja konfliktit olisivatkin hyvin järjestettyjä, jättimäisiä kenttäkokeita, laboratorioita, joiden tulokset tallennetaan johonkin tiedostoon, tai vaihtoehtoisesti kamppailuareenoita, joissa armeijoita soditutetaan näiden alieneiden silkaksi huvitukseksi?

        Uskomalla kritiikittä kaikki alienit yksinomaan hyviksinä työntää itse päänsä hirttosilmukkaan, eikä sellaisen tule olla älykkään ihmisen tarkkaan punnitun ajattelun lopputulos.

        Herätkää tai uneksukaa edelleen, se on minulle henkilökohtaisella yksilötasolla se ja sama, mutta noista jälkimmäinen on ihmiskunnan mittaan laajennettuna kammottava virhe, ja meidän on parasta oppia tuo tosiseikka ja sen seurauksena syntyvät päätelmät nopeasti.

        Olen kyllä eri mieltä tuosta että "ufostelijoilla" olisi joku lahkojohtaja jota kritiikittä kaikki seuraa. Sellaista ei ole. Miltei kaikilla on oma mielipide ja käsitys asioista.

        Jotkut on olevinaan samaa mieltä miellyttääkseen puhujaa, joku puhuja voi olla niin tohkeissaan ettei häntä viitsi keskeyttää, varsinkin jos se johtaa riitaan.

        Politiikassa ihan sama homma. Tynkkynen esim sanoi että monet vasemmistojulkkikset ovat ottaneet häneen yhteyttä, mutta eivät voi tehdä sitä julkisesti, koska heitä halveksittaisiin vasemmistoanarkistien piireissä jos he paljastuisivat perussuomalais -mielisiksi.

        Herranpelon aika alkaa hiipumaan. Syynä varmaankin tiedon saannin helppous. Ihmiset ei ole enää pimennossa jonkun yhden johtajan tai opettajan varassa ja käskytettävänä.

        Vielä on olemassa kuitenkin dinosauruksia sekä miehissä että naisissa, jotka luottaa mieluummin vanhoihin legendoihin, uskomuksiin ja käsityksiin, kuin että ottaisivat asioista oikeasti selvää.

        Sellaista kutsuisin nykypäivänä yksinkertaisesti tyhmäksi ja laiskaksi, juurikin koska tietoa on saatavilla ja älyllinen kehittyminen sekä omatoiminen ajattelukyky tulisi olla jokaisen oikeus ja velvollisuus.

        Sillehän me ei voida yhtään mitään, mitä mahdollisten alienien motiivit on. Se ehkä selviää joskus, mutta se ei lopeta heidän vierailujaan, jos laittaa verhot ja silmät kiinni vannoen itselleen että ei niitä ole.

        Ei ole mitään keinoja "taistella" niitä vastaan, eikä toistaiseksi ole mitään merkkejä vihamielisyydestä. Siihen tulokseen päätyi aikoinaan jo Project Blue bookikin.

        Useiden tapausten perusteella vaikuttaa siltä että ne kykenevät ihmeellisiin asioihin, muun muassa kyeten näkymättömänä hallitsemaan mekaanisia laitteita, kuten on tapahtunut takaa-ajo tilanteissa ja ydinasetukikohdissa.

        Mehän ei nähdä niitä jos ne ovat eri taajuudella kuin tämä meidän kaikkeus. Jos he kykenevät materialisoitumaan meidän taajuudelle ja takaisin omaansa, niin sellainen voisi olla yksi selitys.

        Oltaisiin totaalisessa lirissä, jos ne todella päättäisivät tehdä ikäviä juttuja meille. Sitä ennen tässä on turha maalailla piruja seinälle, koska asialle emme voi yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Pelkkää huijausta alusta loppuun nuo lahkot."

        Olen täysin samaa mieltä, mutta aivan samalla tavalla ufohurskaidenkin lahkojohtajat taitavat heitä kritiikittä seuraavien herkkäuskoisten höppänöiden höynäyttämisen.
        Jokunen narsistinen kusipäämulkku fuhrereinään, hurskaat seuraavat ja jo valuu pavlovin koirina kusi ihastuksesta pitkin kinttuja.

        Missä teidän kriittinen minänne on silloin kun teitä paimennellaan kuin lammaslaumaa?
        Sitä minää ei näytä olevan juurikaan, sillä sen te olette luovuttaneet samalla tavalla kuin mihin tahansa uskonnollisiin seurakuntiin, poliittisiin puolueisiin, tähän tai tuohon "hyvää asiaa ajaviin" kansalaisliikkeisiin ja muihin vastaavan kaltaisiin järjestöihin liittyvät, jotka samantien sysäävät aivonsa kesannolle, ja kun ryhmäpaine sitten altistaa alistumisen pakolle, niin sitten pelätään sen suuriäänisimmän öykkärin tuomiota hairahtuneille.

        Alieneita on vieraillut kautta aikain Maassa ja oletettavasti niitä on keskuudessamme pitempiaikaisinakin kortteeraajina, mutta on naiviutta olettaa niiden olevan jotenkin lähtökohtaisesti erityisen jaloja tai peräti ihmisystävällisiä.

        Niille me olemme mitä todennäköisimmin alempiarvoinen organismi, joka voidaan tarvittaessa alistaa täydellisesti, tai sitten silmää räpäyttämättä deletoida häiriötekijänä.

        Kokeet, joita ne ihmisillä tekevät, teettävät, eivät koske milllään tavalla pääosin yksilöitä, vaan ihmistä laumana ja laumoina, joita voidaan testauttaa keskenään erilaisissa tilanteissa.

        Miettivätkö nämä naiviuteen asti ufohurskaat koskaan vaikkapa sellaista skenaariota, että entäpä jos valtioiden tai ihmisryhmien väliset sodat ja konfliktit olisivatkin hyvin järjestettyjä, jättimäisiä kenttäkokeita, laboratorioita, joiden tulokset tallennetaan johonkin tiedostoon, tai vaihtoehtoisesti kamppailuareenoita, joissa armeijoita soditutetaan näiden alieneiden silkaksi huvitukseksi?

        Uskomalla kritiikittä kaikki alienit yksinomaan hyviksinä työntää itse päänsä hirttosilmukkaan, eikä sellaisen tule olla älykkään ihmisen tarkkaan punnitun ajattelun lopputulos.

        Herätkää tai uneksukaa edelleen, se on minulle henkilökohtaisella yksilötasolla se ja sama, mutta noista jälkimmäinen on ihmiskunnan mittaan laajennettuna kammottava virhe, ja meidän on parasta oppia tuo tosiseikka ja sen seurauksena syntyvät päätelmät nopeasti.

        Vanhan kansan viisaus vielä tähän: "Yleisradio kertoo milloin kannattaa mennä paniikkiin"


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Olen kyllä eri mieltä tuosta että "ufostelijoilla" olisi joku lahkojohtaja jota kritiikittä kaikki seuraa. Sellaista ei ole. Miltei kaikilla on oma mielipide ja käsitys asioista.

        Jotkut on olevinaan samaa mieltä miellyttääkseen puhujaa, joku puhuja voi olla niin tohkeissaan ettei häntä viitsi keskeyttää, varsinkin jos se johtaa riitaan.

        Politiikassa ihan sama homma. Tynkkynen esim sanoi että monet vasemmistojulkkikset ovat ottaneet häneen yhteyttä, mutta eivät voi tehdä sitä julkisesti, koska heitä halveksittaisiin vasemmistoanarkistien piireissä jos he paljastuisivat perussuomalais -mielisiksi.

        Herranpelon aika alkaa hiipumaan. Syynä varmaankin tiedon saannin helppous. Ihmiset ei ole enää pimennossa jonkun yhden johtajan tai opettajan varassa ja käskytettävänä.

        Vielä on olemassa kuitenkin dinosauruksia sekä miehissä että naisissa, jotka luottaa mieluummin vanhoihin legendoihin, uskomuksiin ja käsityksiin, kuin että ottaisivat asioista oikeasti selvää.

        Sellaista kutsuisin nykypäivänä yksinkertaisesti tyhmäksi ja laiskaksi, juurikin koska tietoa on saatavilla ja älyllinen kehittyminen sekä omatoiminen ajattelukyky tulisi olla jokaisen oikeus ja velvollisuus.

        Sillehän me ei voida yhtään mitään, mitä mahdollisten alienien motiivit on. Se ehkä selviää joskus, mutta se ei lopeta heidän vierailujaan, jos laittaa verhot ja silmät kiinni vannoen itselleen että ei niitä ole.

        Ei ole mitään keinoja "taistella" niitä vastaan, eikä toistaiseksi ole mitään merkkejä vihamielisyydestä. Siihen tulokseen päätyi aikoinaan jo Project Blue bookikin.

        Useiden tapausten perusteella vaikuttaa siltä että ne kykenevät ihmeellisiin asioihin, muun muassa kyeten näkymättömänä hallitsemaan mekaanisia laitteita, kuten on tapahtunut takaa-ajo tilanteissa ja ydinasetukikohdissa.

        Mehän ei nähdä niitä jos ne ovat eri taajuudella kuin tämä meidän kaikkeus. Jos he kykenevät materialisoitumaan meidän taajuudelle ja takaisin omaansa, niin sellainen voisi olla yksi selitys.

        Oltaisiin totaalisessa lirissä, jos ne todella päättäisivät tehdä ikäviä juttuja meille. Sitä ennen tässä on turha maalailla piruja seinälle, koska asialle emme voi yhtään mitään.

        "Oltaisiin totaalisessa lirissä, jos ne todella päättäisivät tehdä ikäviä juttuja meille."

        Kuinka suurella todennäköisyydellä sinä kykenet arvioimaan sen, etteivät ne ole jo tehneet ihmisille/ihmiskunnalle noita "ikäviä juttuja?
        Sen kehitystason organismit(?), joita meille ufohavainnoissa/alien-kontakteissa kuvaillaan, kykenevät kyllä mitä hienovaraisimpiin puuttumisiin ihmiskunnan asioihin, ilman että meidän havaintolaitteemme kykenevät niitä edes tulkitsemaan sellaisiksi.

        " Sitä ennen tässä on turha maalailla piruja seinälle . . "

        Minä taas tiedän, että kaikkien maapallon valtioiden turvalliselimet pyrkivät mahdollisuuksien mukaan varautumaan tämänkin ilmiön mukana tuleviin uhkaskenaarioihin, eli nimenomaan maalaamaan omissa valmistautumisissaan niitä eri sortin piruja paitsi seinille, myös kaikkialle muuallekin, ja sen, kuten turvallisuuden ja sodankäynnin ytimessä yleensä, on nimenomaan pyrkimys oikean tiedon salaamiseen julkisuudelta, siis kansalaisilta, ja tätä on tehty sekä paniikkinappulan kuorruttamisella sympaattisella E. T.:llä, että toisaalta myös valmistelemalla siihen ikävään vaihtoehtoon, jossa tunkeutujat hyökkäävät koteihimme.

        Project Blue Bookin ja muiden vastaavien virallisten ufotutkimusten pr-ulostulot ovat tarkoituksellista tuutulaulua, eikä niille kannata antaa liikaa painoarvoa.
        Oman arvioni pohjalta niissä on 10-40 prosenttia relevanttia tietoa, kulloisestakin tutkimuksesta riippuen, ja loput pääsääntöisesti tarkoituksellista eriasteista propagandaa, jolla pyritään tyynnyttelemään kovan turvallisuuden ulkopuolella olevia tahoja.
        Alienit eivät ole kuolemattomia, ainakaan kaikki, ja niiden siirtymävälineitä on tömähtänyt tonttiin luultavasti enemmän kuin meillä on tiedossamme, joten niilläkin on omat heikot kohtansa.
        Minun tietääkseni Corsokin mainitsi näistä asioista, joten aivan huonossa seurassa en tunne seilaavani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oltaisiin totaalisessa lirissä, jos ne todella päättäisivät tehdä ikäviä juttuja meille."

        Kuinka suurella todennäköisyydellä sinä kykenet arvioimaan sen, etteivät ne ole jo tehneet ihmisille/ihmiskunnalle noita "ikäviä juttuja?
        Sen kehitystason organismit(?), joita meille ufohavainnoissa/alien-kontakteissa kuvaillaan, kykenevät kyllä mitä hienovaraisimpiin puuttumisiin ihmiskunnan asioihin, ilman että meidän havaintolaitteemme kykenevät niitä edes tulkitsemaan sellaisiksi.

        " Sitä ennen tässä on turha maalailla piruja seinälle . . "

        Minä taas tiedän, että kaikkien maapallon valtioiden turvalliselimet pyrkivät mahdollisuuksien mukaan varautumaan tämänkin ilmiön mukana tuleviin uhkaskenaarioihin, eli nimenomaan maalaamaan omissa valmistautumisissaan niitä eri sortin piruja paitsi seinille, myös kaikkialle muuallekin, ja sen, kuten turvallisuuden ja sodankäynnin ytimessä yleensä, on nimenomaan pyrkimys oikean tiedon salaamiseen julkisuudelta, siis kansalaisilta, ja tätä on tehty sekä paniikkinappulan kuorruttamisella sympaattisella E. T.:llä, että toisaalta myös valmistelemalla siihen ikävään vaihtoehtoon, jossa tunkeutujat hyökkäävät koteihimme.

        Project Blue Bookin ja muiden vastaavien virallisten ufotutkimusten pr-ulostulot ovat tarkoituksellista tuutulaulua, eikä niille kannata antaa liikaa painoarvoa.
        Oman arvioni pohjalta niissä on 10-40 prosenttia relevanttia tietoa, kulloisestakin tutkimuksesta riippuen, ja loput pääsääntöisesti tarkoituksellista eriasteista propagandaa, jolla pyritään tyynnyttelemään kovan turvallisuuden ulkopuolella olevia tahoja.
        Alienit eivät ole kuolemattomia, ainakaan kaikki, ja niiden siirtymävälineitä on tömähtänyt tonttiin luultavasti enemmän kuin meillä on tiedossamme, joten niilläkin on omat heikot kohtansa.
        Minun tietääkseni Corsokin mainitsi näistä asioista, joten aivan huonossa seurassa en tunne seilaavani.

        Oletko ajatellut jutella lääkärille ajatuksistasi ja peloistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut jutella lääkärille ajatuksistasi ja peloistasi?

        Tottakai olen jutellut lääkärille ajatuksistani: peloistani, iloistani, suunnitelmistani jne. Se onkin helppoa, kun ei tarvitse edes varata aikaa tai odottaa aulassa. Sama lääkäri nukkuu yöt vieressäni, joten sekin hoito tulee "samaan hintaan" :=)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai olen jutellut lääkärille ajatuksistani: peloistani, iloistani, suunnitelmistani jne. Se onkin helppoa, kun ei tarvitse edes varata aikaa tai odottaa aulassa. Sama lääkäri nukkuu yöt vieressäni, joten sekin hoito tulee "samaan hintaan" :=)

        Tuossa tapauksessa ei mikään eläinlääkäri auta asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa tapauksessa ei mikään eläinlääkäri auta asiaa.

        Se meillä on vialla Suomessa että terapiaa tai psykiatrian palveluja käyttävää ajatellaan seonneena, kun taas esimerkiksi Jenkeissä heitä pidetään viisaina, koska hoitavat mielenterveyttään tavoitellen henkistä tasapainoa.

        Jos henki on heikko, ei ruumiin voimavaroilla tee mitään. Onneksi tämä on alettu ymmärtää pikkuhiljaa meilläkin urheiluvalmennuksessa, työvalmennuksessa ja johtajavalmennuksessa.

        Esiintymis -ja puhujapuolella se on ymmärretty jo kauan.

        Eräs kirjankin kirjoittanut ylilääkäri sanoi että voi kun ihmiset tietäisi miten monet TV:stä tutut ja politiikasta tutut käy jatkuvasti terapiassa ja valmennuksissa ja iso osa heistä popsii täsmälääkkeitä jotta esiintyminen onnistuu ilman panikointia.

        Ehkä se pikkuhiljaa poistuu meiltäkin se hullunleima apua hakevilta. Tarvetta siihen avun hakemiseen on varmaankin kaikilla ainakin jossakin vaiheessa elämää, ja hukkaan se ei mene koskaan.

        Yritysvalmennuksista jää hyvä fiilis, mutta jossakin kohtaa he alkavat toistaa itseään ja matkivat toisiaan. Mutta kertaus on opintojen äiti.

        Heitän yhden hyvän valmennusohjeen.

        -Jos et huolehdi itsestäsi, se johtaa siihen että teet työsi huonosti. Sitten harmittelet ja stressaat vapaa-ajalla niitä tekemättömiä ja huonosti tehtyjä töitä. Siitä kärsii taas sitten se vapaa-aikakin ja kenties rahatilannekin.

        Jatkuva stressi johtaa terveysongelmiin ja kierre pahanee. Nukut huonosti, syöt huonosti ja et saa enää mitään tehtyä kunnolla. Et töissä etkä vapaa-ajalla. Tulee burn out.

        Kaikki lähtee omasta hyvinvoinnista. Syö hyvin, ulkoile, nukut hyvin.

        Oman itsesi vuoksi siis tee työsi työaikana niin hyvin kuin voit. Sitten sinun ei tarvitse murehtia sitä vapaa-ajalla, eikä työaikana murehtia huonosti hoidettua vapaa-aikaa ja sosiaalisia kuvioita.

        Jos toistuvasti järjestät itsesi tarkoituksella vaikeuksiin elämällä miten sattuu, on aika kääntyä terapian puoleen, sillä se on itsetuhoista ja siihen tuhoon se varmuudella johtaakin.

        (Tuon stoorin olen kuullut ainakin kolmessa yritysvalmennuksessa. Ihan itsestäänselvyys, mutta sitä ei voi liikaa korostaa sitä että kaikki lähtee omasta hyvinvoinnista)


      • Anonyymi

        Mitä pahaa siinä on? Oletko itse täysin raamiton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pahaa siinä on? Oletko itse täysin raamiton?

        Oikein hyvä kysymys hellikselle joka taas vastailee itselleen itseään kehuen.
        Herraa siitä kiitämme että olemme täysissä ruumiin ja sielun voimissa emmekä repeä rajattomiin harhoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hyvä kysymys hellikselle joka taas vastailee itselleen itseään kehuen.
        Herraa siitä kiitämme että olemme täysissä ruumiin ja sielun voimissa emmekä repeä rajattomiin harhoihin.

        "emmekä repeä rajattomiin harhoihin."

        Juu, hieno homma, harhat kantsii pitää rajallisina. Tsemppiä, veli hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa tapauksessa ei mikään eläinlääkäri auta asiaa.

        Psst, ihminen on eläin ; )

        "Ihminen (Homo sapiens) on ainoa nykyisin elossa oleva ihmisten (Homo) sukuun kuuluva nisäkäs. Ihminen kuuluu kädellisten (Primates) lahkon isojen ihmisapinoiden (Hominidae) heimoon ja on nykyisin elävistä kädellisistä laajimmalle levinnyt ja runsaslukuisin laji."

        > Wikipedia


      • Anonyymi

        Kas kun et uhkaile taas fyysisellä väkivallalla toista uskontoveriasi pyhässä uskossanne.
        Yhtä sekopäisiä molemmat. <Heitäppä vaihteeksi voltti!


      • Se piti vielä sanoa että kaikkein eniten teikäläisissä ällöttää tuo tekopyhyys. Esitätte parempaa ja hyvää ihmistä vaikka tosiasiassa olette pelkkä läjä sisäsiittoista itsekästä ja tyhmää aivopestyä ihmispaskaa.


      • Anonyymi

        Mooseksen lakihan jo kieltää pyykkikoneenkin katselun. Siellähän voi niissä ikkunamalleissa vilahdella naisten alusvaatteita eri asennoissakin. Miltä se sinustakin tuntuisi?


      • Anonyymi

        Mitäs se Sanna nyt on tehnyt ansaitakseen kuolemantuomion maanpetoksesta?
        Nyt sinulla alkaa taas keittää ylikierroksilla, mutta ei ihmekään kun on täyden kuun aika.


      • Suomalainen demokratia on enää huono vitsi. Meillä ei ole varaa naureskella sen enempää Venäjälle kuin Pohjois-Koreallekaan.

        Se mikä useimmissa maissa on rikos, on meillä maan tapa. Mitään ei tapahdu ilman korruptia, luottamusaseman väärinkäyttöä ja sisäpiirin verkostoitumista.

        Kepu on kuin halpa valehteleva pirihoro, joka syöksyy aina paniikissa sieltä missä aita on matalin ja keksii jonkin selityksen joka osoittautuu hätävalheeksi.

        Sitten siirretään taka-alalle valokeilasta kun on tarpeeksi hyvin mokannut, mutta koska häpyä ei ole ja hyväveli vielä tukee, niin sieltä ne sitten tulee takaisin muina miehinä.

        Esim vanhasmasa on nykyisin erittäin taitava poliitikko, mutta historiansa ei kestä päivänvaloa, hän jää harmaana kanalauman varjoon ja TOP 10 Suomen historian tuhoisimpien poliitikkojen joukkoon.

        Mutta valta turmelee miltei kenet vaan ja yksin tuolla on paha riekkua. Vihervasemmisto on onnistunut syyllistämään pienenkin isänmaallisuuden rippeen natsismiksi ja lammaskansan lääkkeillä tunatut kelaluuserit menee istumaan reppu selässä kadulle tukkimaan liikenteen.

        EU on tehnyt jo moninkertaisesti sen mihin ryshät eivät pystyneet. Vievät tuhkatkin pesästä.

        Surullista nähdä erityisesti Suomen maaseudun kuolevan. Kansallisomaisuutta yksityistetään ja myydään se uudelleen kansalle, räikeää selkeää korruptia johon ei puututa, terveydenhuollon alasajoa, köyhien vanhusten heitteillejättöä jne.

        Suurin synti tämän päivän Suomessa on olla valkoihoinen kantasuomalainen lihaa syövä autoileva heteromies, vaikkakin juuri me ollaan se porukka joka on ainoa tuottava sakki tässä maassa naisten lisäksi.

        Sateenkaarisakki heiluu koirapuvuissaan kylttien kanssa joissa halutaan islamisteille oikeuksia samaan aikaan kun nämä nakkelee sateenkaariporukkaa tornitalon katolta asfalttiin.

        Entäpä mitä sanoo feministimme tästä naisten alistamisesta huonekaluksi ja lapsentekokoneeksi? Ei mitään. Ovat ihan hiljaa. Heitä nyt ei ole koskaan järjellä siunattu muutenkaan. Toimivat hormonien ja jatkuvan PMS:n vallassa.

        Tätä "kehitystä" ei ilmeisesti pysäytä mikään joka johtaa ghettoihin, slummeihin ja äärimmäiseen eriarvoisuuteen jossa pari prosenttia omistaa kaiken ja hallitsee kaikkea. Loput tappelee keskenään leivänmurusista.

        Itse en jää tätä touhua tänne katselemaan, mutta lasten ja nuorten tulevaisuudesta Suomessa olen huolissaan. Maa on luusereiden ja lampaiden vallassa tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Suomalainen demokratia on enää huono vitsi. Meillä ei ole varaa naureskella sen enempää Venäjälle kuin Pohjois-Koreallekaan.

        Se mikä useimmissa maissa on rikos, on meillä maan tapa. Mitään ei tapahdu ilman korruptia, luottamusaseman väärinkäyttöä ja sisäpiirin verkostoitumista.

        Kepu on kuin halpa valehteleva pirihoro, joka syöksyy aina paniikissa sieltä missä aita on matalin ja keksii jonkin selityksen joka osoittautuu hätävalheeksi.

        Sitten siirretään taka-alalle valokeilasta kun on tarpeeksi hyvin mokannut, mutta koska häpyä ei ole ja hyväveli vielä tukee, niin sieltä ne sitten tulee takaisin muina miehinä.

        Esim vanhasmasa on nykyisin erittäin taitava poliitikko, mutta historiansa ei kestä päivänvaloa, hän jää harmaana kanalauman varjoon ja TOP 10 Suomen historian tuhoisimpien poliitikkojen joukkoon.

        Mutta valta turmelee miltei kenet vaan ja yksin tuolla on paha riekkua. Vihervasemmisto on onnistunut syyllistämään pienenkin isänmaallisuuden rippeen natsismiksi ja lammaskansan lääkkeillä tunatut kelaluuserit menee istumaan reppu selässä kadulle tukkimaan liikenteen.

        EU on tehnyt jo moninkertaisesti sen mihin ryshät eivät pystyneet. Vievät tuhkatkin pesästä.

        Surullista nähdä erityisesti Suomen maaseudun kuolevan. Kansallisomaisuutta yksityistetään ja myydään se uudelleen kansalle, räikeää selkeää korruptia johon ei puututa, terveydenhuollon alasajoa, köyhien vanhusten heitteillejättöä jne.

        Suurin synti tämän päivän Suomessa on olla valkoihoinen kantasuomalainen lihaa syövä autoileva heteromies, vaikkakin juuri me ollaan se porukka joka on ainoa tuottava sakki tässä maassa naisten lisäksi.

        Sateenkaarisakki heiluu koirapuvuissaan kylttien kanssa joissa halutaan islamisteille oikeuksia samaan aikaan kun nämä nakkelee sateenkaariporukkaa tornitalon katolta asfalttiin.

        Entäpä mitä sanoo feministimme tästä naisten alistamisesta huonekaluksi ja lapsentekokoneeksi? Ei mitään. Ovat ihan hiljaa. Heitä nyt ei ole koskaan järjellä siunattu muutenkaan. Toimivat hormonien ja jatkuvan PMS:n vallassa.

        Tätä "kehitystä" ei ilmeisesti pysäytä mikään joka johtaa ghettoihin, slummeihin ja äärimmäiseen eriarvoisuuteen jossa pari prosenttia omistaa kaiken ja hallitsee kaikkea. Loput tappelee keskenään leivänmurusista.

        Itse en jää tätä touhua tänne katselemaan, mutta lasten ja nuorten tulevaisuudesta Suomessa olen huolissaan. Maa on luusereiden ja lampaiden vallassa tällä hetkellä.

        Tässähän on väläytelty sitä jo useilta tahoilta että seuraavaksi käydään eläkekassojen kimppuun Venäjän malliin. Raha ei muuten riitä ja meille tuskin apua on tulossa EU:lta.


    • Anonyymi

      Tiibetin buddhalaisuudessa on pitkään keskusteltu rinnakkaisulottuvuuksista logiikalla. Menemättä väittelyyn syvemmin, ainoa vaihtoehto joka toimii kaikissa skenaarioissa oli että rinnakkaisulottuvuuksia on, joissa elää mm. henkimaailman olennot. Mutta olennot näkevät "saman asian" eri tavalla, riippuen siitä millä olemassaolon tasolla ovat.

      Tämä viittaa minun mielestäni juurikin siihen, että "värähtelytaso" määrää sen millä olemassaolon tasolla on. Esimerkkinä että äänivärähtelyllä saadaan tietyillä taajuksilla fyysisessä aineessa, esim. hiekassa kalvon päällä, aikaan symmetrisiä muotoja, mutta niiden taajuuksien välialueilla on kaaosta. Samoin radiokanavaa etsittäessä kanava kuuluu kunnolla vain ollessaan tietyllä taajuudella ja nykyään radioissa on "auto-tune", eli kanava hakeutuu suoraan oikealle taajuudelle. Voi myös verrata painovoimaa, miten se vetää puoleensa... Ehkä koheesio olemassaolevaksi taajuudeksi on mahdollista vain tietynlaisiksi maailmoiksi.

      Värähtely aineessa muodostaa "seisovia aaltoja", eli siksi konkreettinen maailma, olemassaolevat asiat ovat olemassa. Värähtelyn aaltojen kuljettamana myös sähkö siirtyy, tosi aaltojen tiheys on äärimmäisen korkea meidän näkökulmastamme.

      Myös ufo-tapauksissa on seinien läpi siirtymistä yms. "outoa". Eikä niitä ufokaappauksiakaan voi selittää vain mielenhäiriöllä tai unihalvauksilla, koska suurin osa kaappaustapauksista on tapahtunut ulkosalla ja näkijänä tai kaapattuna on ollut useita ihmisiä. Lisäksi kaapatuilla on takaisin tullessaan ollut esim. vaatteet nurinpäin tai takaperin, operointijälkiä jne. Lisäksi ko. henkilöt eivät ole aina mitään hörhöjä tai tuurijuoppoja, vaan sellaisessa yhteiskunnallisessa asemassa, missä niistä puhumisesta olisi heille ainoastaan haittaa.

      Mitä tämä sitten tarkoittaa, en osaa sanoa :D

      • Taajuuksista kertoo myös se että äänessä on ihmisen ja eläinten korvalle olemassa miellyttävät taajuudet, epämiellyttävät taajuudet ja täydellinen viritystaso.

        On kuulema päädytty maailmassa musiikissa konsensukseen, jossa tuo täydellinen taajuus on soittimissa ja virittimissä säädetty kaksi herziä pieleen liian alas. Jotkut ovat tämän oivaltaneet ja virittäneet musiikkinsa levyille ja keikoille "oikein".

        Taajuus on aivan kaikessa. Menee vähän vanhan toistoksi, mutta joillakin on herkemmät aistit. Eläimet näkee kaiken eri tavalla, lapset on herkempiä koska heidän aistinsa eivät vielä ole saaneet liikaa näitä meidän taajuuden ärsykkeitä.

        Esim Intian valtameren tsunamissa norsut koettivat varoittaa ihmisiä ja linnut menivät paniikkiin. Ihminenkin voi tietyissä oloissa virittyä aistimaan enemmän joko keinotekoisesti tai luonnostaan.

        Nämä maailmat on vasta aukeamassa ja tiedemaailma puhuu niistä jo rohkeasti, kuten tuossa mainiossa luennossa.


      • Anonyymi

        >>Tiibetin buddhalaisuudessa on pitkään keskusteltu rinnakkaisulottuvuuksista logiikalla. Menemättä väittelyyn syvemmin, ainoa vaihtoehto joka toimii kaikissa skenaarioissa oli että rinnakkaisulottuvuuksia on, joissa elää mm. henkimaailman olennot. Mutta olennot näkevät "saman asian" eri tavalla, riippuen siitä millä olemassaolon tasolla ovat<<

        Buddhalaisessa kosmologiassa "rinnakkaiset ulottuvuudet" ymmärretään käsittääkseni erilllisinä maailmoina, eli siis maailmoina joilla on oma fyysinen sijaintisa ja paikkansa (kosmoksessa, aurinkokunnassamme, maapallolla). Esimerkiksi Narakas-maailmat ovat helvetilllisiä kärsimyksen maailmoja buddhalaisen kosmologian mukaan. Yhtymäkohtia kristinoppiinkin siis on (taivaalliset maailmat ja helvetilliset maailmat).

        Aaveina ilmenevät henget ovat ilmeisestikin jääneet kiinni tähän maailman ja elävät tässä maailmassa(ja omassa sisäisessään). Todellsuutemme muilla henkiolennoilla taas voi olla jokin tärkeä tehtävä tässä maailmassa. Ovat kuitenkin tietääkseni kotoisin jostakin ihan reaalisesta paikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Tiibetin buddhalaisuudessa on pitkään keskusteltu rinnakkaisulottuvuuksista logiikalla. Menemättä väittelyyn syvemmin, ainoa vaihtoehto joka toimii kaikissa skenaarioissa oli että rinnakkaisulottuvuuksia on, joissa elää mm. henkimaailman olennot. Mutta olennot näkevät "saman asian" eri tavalla, riippuen siitä millä olemassaolon tasolla ovat<<

        Buddhalaisessa kosmologiassa "rinnakkaiset ulottuvuudet" ymmärretään käsittääkseni erilllisinä maailmoina, eli siis maailmoina joilla on oma fyysinen sijaintisa ja paikkansa (kosmoksessa, aurinkokunnassamme, maapallolla). Esimerkiksi Narakas-maailmat ovat helvetilllisiä kärsimyksen maailmoja buddhalaisen kosmologian mukaan. Yhtymäkohtia kristinoppiinkin siis on (taivaalliset maailmat ja helvetilliset maailmat).

        Aaveina ilmenevät henget ovat ilmeisestikin jääneet kiinni tähän maailman ja elävät tässä maailmassa(ja omassa sisäisessään). Todellsuutemme muilla henkiolennoilla taas voi olla jokin tärkeä tehtävä tässä maailmassa. Ovat kuitenkin tietääkseni kotoisin jostakin ihan reaalisesta paikasta.

        Kas, Lars Leevin neitimäiset itkupillikeskoset on tilanneet jäähyn minulle. Vaan eipä hätää, laitetaan VPN päälle ja jatketaan!

        Informaatio ei katoa. Se palaa universumiin tai useisiin. Jos loputon multiversumiteoria on totta niin jossakin sinä teet samoja asioita kuin nyt ja jossakin tie on erilainen.

        Makromaailmamme ei ehkä olekaan niin makro kuin kuvittelemme, vaan on loputtomia oikoteitä.

        Rajakokemuksia on koetettu selittää aivokemialla ja ihmisen psyykellä. Mutta selityksissä ei ole logiikkaa, kun ottaa huomioon että kulttuureista ja opeista riippumatta ihmiset vaikuttavat kokevan sen samoin.

        Ajatus on kristallin kirkas, ei ole kipuja, ahdistusta eikä tuskaa. Kohti valoa mennään ja tapaillaan sukulaisten henkiä jotka antavat lämpöä ja viisaita ohjeita sieltä palanneille, kuten että ei ole aikasi vielä.

        Ehkä sitä voi kutsua taivaaksi tai ajasta ikuisuuteen kokemukseksi. Aika, avaruus, massa, nopeus ja painovoima ovat yhtä ja samaa. Kolmiulotteinen maailma muuttuu vähintään neliulotteiseksi ja kaikki vaikuttaa kaikkeen jollakin tasolla.

        Joissakin kulttuureissa puhutaan "oikein kuolemisesta". Jos lähtö tulee yllättäen ja asiat on pahasti kesken, niin henki jää helpommin rajatilaan. Joillekin intiaaneille oli tärkeä se viimeinen henkäys.

        Egyptiläisillä oli omat käsityksensä, mutta niissä kaikissa tavoiteltiin optimaalista tapaa toimia oikein päästäkseen sinne ikuisuuteen, kun informaatio palaa tai lähtee universumiin takaisin tai muualle, mistä se on tullutkin.

        Mustat aukot ja ydinvoimat saattaa olla avainasemassa, kun muokataan sitä informaatiota. Ihmisessä (kuten kaikessa atoimeissa koostuvissa) on järjetön määrä energiaa, jos se kyettäisiin vapauttamaan optimaalisesti.

        Sillä energiamäärällä kyettäisiin ruokkimaan maapallon energiantarve. Tieku -lehdestä lainaus: "Jos energia voidaan vapauttaa, niin koko Suomen energiantuotanto voitaisiin tyydyttää yhdellä paperinpalalla"

        Hellakoukku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, Lars Leevin neitimäiset itkupillikeskoset on tilanneet jäähyn minulle. Vaan eipä hätää, laitetaan VPN päälle ja jatketaan!

        Informaatio ei katoa. Se palaa universumiin tai useisiin. Jos loputon multiversumiteoria on totta niin jossakin sinä teet samoja asioita kuin nyt ja jossakin tie on erilainen.

        Makromaailmamme ei ehkä olekaan niin makro kuin kuvittelemme, vaan on loputtomia oikoteitä.

        Rajakokemuksia on koetettu selittää aivokemialla ja ihmisen psyykellä. Mutta selityksissä ei ole logiikkaa, kun ottaa huomioon että kulttuureista ja opeista riippumatta ihmiset vaikuttavat kokevan sen samoin.

        Ajatus on kristallin kirkas, ei ole kipuja, ahdistusta eikä tuskaa. Kohti valoa mennään ja tapaillaan sukulaisten henkiä jotka antavat lämpöä ja viisaita ohjeita sieltä palanneille, kuten että ei ole aikasi vielä.

        Ehkä sitä voi kutsua taivaaksi tai ajasta ikuisuuteen kokemukseksi. Aika, avaruus, massa, nopeus ja painovoima ovat yhtä ja samaa. Kolmiulotteinen maailma muuttuu vähintään neliulotteiseksi ja kaikki vaikuttaa kaikkeen jollakin tasolla.

        Joissakin kulttuureissa puhutaan "oikein kuolemisesta". Jos lähtö tulee yllättäen ja asiat on pahasti kesken, niin henki jää helpommin rajatilaan. Joillekin intiaaneille oli tärkeä se viimeinen henkäys.

        Egyptiläisillä oli omat käsityksensä, mutta niissä kaikissa tavoiteltiin optimaalista tapaa toimia oikein päästäkseen sinne ikuisuuteen, kun informaatio palaa tai lähtee universumiin takaisin tai muualle, mistä se on tullutkin.

        Mustat aukot ja ydinvoimat saattaa olla avainasemassa, kun muokataan sitä informaatiota. Ihmisessä (kuten kaikessa atoimeissa koostuvissa) on järjetön määrä energiaa, jos se kyettäisiin vapauttamaan optimaalisesti.

        Sillä energiamäärällä kyettäisiin ruokkimaan maapallon energiantarve. Tieku -lehdestä lainaus: "Jos energia voidaan vapauttaa, niin koko Suomen energiantuotanto voitaisiin tyydyttää yhdellä paperinpalalla"

        Hellakoukku

        Jatkan vielä noista uskon touhuista siteeraten lestadiolaisen tuskaa kirkko ja kaupunki -lehdestä tuolle herkälle pojulle:

        "Olen havainnut, että lestadiolaisuuden maailmankuva on suppea, itsekäs ja omaan napaan tuijottava. Lähtökohtana on, että minä pelastun, saan synnit anteeksi, perin taivaan valtakunnan ja pääsen paratiisin ihanuuteen. Epäuskossa olevien kohtalosta ei niin väliä. En halua piehtaroida tässä uskossa, vaan rimpuilla ja päästä siitä irti, mutta en ole toistaiseksi onnistunut siinä. Monia vuosikymmeniä on kulunut uskon ahtaissa ympyröissä ja seuroissa pyörimisessä, eikä se ole johtanut mihinkään – elämä vain on valunut silmieni ohi kovin elämättömänä."

        Elämäsi valuu ohi rakas lahkopoika. Minusta tuntuu ettet ole ollenkaan varma uskostasi ja pelkäät joutuvasi paholaisen pannuun paistumaan, häpeään ja kirkonkiroukseen, ja siksi pelkäät minua ja sanojani.

        Kannustan omatoimiseen ajatteluun ja löytämään sen oman tien. On mahdollista sinunkin irtaantua siinä määrin kuin haluat. Tunnen tuskasi ja epäilysi.

        Hellakoukku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, Lars Leevin neitimäiset itkupillikeskoset on tilanneet jäähyn minulle. Vaan eipä hätää, laitetaan VPN päälle ja jatketaan!

        Informaatio ei katoa. Se palaa universumiin tai useisiin. Jos loputon multiversumiteoria on totta niin jossakin sinä teet samoja asioita kuin nyt ja jossakin tie on erilainen.

        Makromaailmamme ei ehkä olekaan niin makro kuin kuvittelemme, vaan on loputtomia oikoteitä.

        Rajakokemuksia on koetettu selittää aivokemialla ja ihmisen psyykellä. Mutta selityksissä ei ole logiikkaa, kun ottaa huomioon että kulttuureista ja opeista riippumatta ihmiset vaikuttavat kokevan sen samoin.

        Ajatus on kristallin kirkas, ei ole kipuja, ahdistusta eikä tuskaa. Kohti valoa mennään ja tapaillaan sukulaisten henkiä jotka antavat lämpöä ja viisaita ohjeita sieltä palanneille, kuten että ei ole aikasi vielä.

        Ehkä sitä voi kutsua taivaaksi tai ajasta ikuisuuteen kokemukseksi. Aika, avaruus, massa, nopeus ja painovoima ovat yhtä ja samaa. Kolmiulotteinen maailma muuttuu vähintään neliulotteiseksi ja kaikki vaikuttaa kaikkeen jollakin tasolla.

        Joissakin kulttuureissa puhutaan "oikein kuolemisesta". Jos lähtö tulee yllättäen ja asiat on pahasti kesken, niin henki jää helpommin rajatilaan. Joillekin intiaaneille oli tärkeä se viimeinen henkäys.

        Egyptiläisillä oli omat käsityksensä, mutta niissä kaikissa tavoiteltiin optimaalista tapaa toimia oikein päästäkseen sinne ikuisuuteen, kun informaatio palaa tai lähtee universumiin takaisin tai muualle, mistä se on tullutkin.

        Mustat aukot ja ydinvoimat saattaa olla avainasemassa, kun muokataan sitä informaatiota. Ihmisessä (kuten kaikessa atoimeissa koostuvissa) on järjetön määrä energiaa, jos se kyettäisiin vapauttamaan optimaalisesti.

        Sillä energiamäärällä kyettäisiin ruokkimaan maapallon energiantarve. Tieku -lehdestä lainaus: "Jos energia voidaan vapauttaa, niin koko Suomen energiantuotanto voitaisiin tyydyttää yhdellä paperinpalalla"

        Hellakoukku

        "Kas, Lars Leevin neitimäiset itkupillikeskoset on tilanneet jäähyn minulle. Vaan eipä hätää, laitetaan VPN päälle ja jatketaan!"

        Siinä vaiheessa kun nimimerkin taakse rekattu ihminen alkaa, vaikka vain peitellystikin, uhkailemaan tappotuomiolla ihmisiä, kuten sinä teit Suomen hallituksen pääministeri Juha Sipilää kohtaan, on sinun turha nillittää saamaasi sanktioita.
        Opettele käyttäytymään, äläkä uhkaile ihmisiä.


      • Anonyymi

        Ihan asiallista ja tarpeellista kritiikkiähän tuolla edellä on ja liittynee tähänkin asiaan, josta uutisoitiin äskettäin ja tutkimuksen on tehnyt kirkko.

        >>Kirkon oma tutkimus osoittaa, että usko jumaliin on romahtanut Suomessa viimeisen 20 vuoden aikana.
        Kristinuskon Jumalaan uskoi 1999 47% ja nyt uskoo 25%
        Muilla tavoin jumaliin uskoi 1999 27% ja nyt uskoo 18%
        Jumaliin uskoi siis yhteensä 1999 74% ja nyt uskoo 43%<<

        Lainaus ateismi-palstalta ja artikkeli julkaistu viime viikolla Kirkko ja Kaupunki –lehdessä.

        Arvoille on tapahtunut jotain negatiivista yleisemminkin maassamme ja käännekohta tapahtui tutkimuksen tekijöiden mukaan 2010- luvulla.

        Korkeimmat päättäjät ovat esimerkkejä kansalle ja heillä on suurin vastuu.


    • Anonyymi

      Tappouhkailu jatkuu bannista huolimatta.
      Nuijaksi veistetty puu ei versoa tee, pitää näemmä paikkansa.

      • Anonyymi

        Koetko tappouhkailuksi entisten lakien siteeraamisen? Mites onko se uhaus sekin mielestäsi kun kulmalahkeista maksettiin aikoinaan tapporaha Suomessa? Ajat muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko tappouhkailuksi entisten lakien siteeraamisen? Mites onko se uhaus sekin mielestäsi kun kulmalahkeista maksettiin aikoinaan tapporaha Suomessa? Ajat muuttuu.

        Nykyään kauhistellaan (ihan syystä) jonkun isiksen keinoja hävittää "vääräuskoisia", eikä ne keinot nykyaikaan kuulukaan, mutta julmia keinoja oli käytössä Suomessakin.
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/105055ec-0eb2-45eb-8da7-2b22e6d7e7ee

        Hehkuvilla pihdeillä nipistelyä yms. "Kuolemantuomio tuli muun muassa väärästä valasta, jumalanpilkasta, huoruudesta, taposta, sukurutsasta ja eläimeen sekaantumisesta. Myös rahanväärennös ja sotilaskarkuruus johtivat samaan lopputulokseen"

        "Vuonna 1706 pyöveli Yrjö Keikeli mestasi Kemiön kirkkoherra Henrik Florinuksen. Tämä oli palkannut kaksi alaistaan murhaamaan miehen, jonka vaimon kanssa hänellä oli suhde"

        Ei eroteltu kirkkoherraa rahvaasta vaan kyyti oli kylmää. Tuollaiset tuomiot pisti varmaan vähän edes miettimään mitä tekee.

        Ajan henki oli se että tekosista kannettiin vastuu ja tuomitut eivät useinkaan anoneet armahdusta. Toista se on nykysuomessa, jossa yksikään poliitikko tai valtion virkamies ei kanna vastuuta missään vaan väittää että asioista sovittiin yhdessä.

        Esimerkiksi Japanissa epäonnistuminen työssä, politiikassa ja yritysjohdossa otetaan vastaan suurena häpeänä, myönnetään epäonnistuminen, erotaan tai jopa tehdään harakiri.

        En kuitenkaan ihan niin radikaalia linjaa suosittele, vaan virheistä otetaan opiksi amerikan malliin ja hoidetaan seuraava homma paremmin.

        Hellakoukku


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe