Eli siis oon 14v tyttö ja mun rinnat on jotai melkein A kuppi tai no ei ne oo lättänät mut ei selvät tissitkään. Mun äitillä on tosi isot tissit ja uskois että se tulee perintönä ees jotenki, pliis sanokaa jotain kun mun parhaalla kaverilla joka on 12niin on varmaan A-B kuppi😭
Rinnat ei kasva!?
Anonyymi
3
175
Vastaukset
- Anonyymi
Niiden koko vaihetelee yleensä eri ihmisillä, että saattaa toi olla myös sun isän suvun puolelta, ettei rinnat kovin kasva. Mut jos on todella laiha, niin sillon ei yleensä kasva kovin isoiksi.
- Anonyymi
Tunnetko sellaisen tubettajan nimeltä Pimee? hän esittelee tissejään tubessa. siitä voit ottaa mallia.
- Anonyymi
Syitä voi olla monia esim paljo urheilu, liian vähän syöminen, tai muuten vaan perimä. Mutta olisin sinuna iloinen siitä että sinulla ei ole isoja rintoja minä olen vasta 13 ja minulla on D kupin rinnat eli tosi isot ja itse jopa häpeän niitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268