Aihe

Timo on syvältä

Anonyymi

Timo kävi Vilin kimppuun eikä antanut sille suunvuoroa. Otti hernen nenäänsä kun Vili sanoi että se on länkyttänyt kuusi viikkoa madoista ja kalkkaroista niinkuin joku jaksaisi siitä aiheesta kuunnella loputtomiin.

Vanha äijä entinen rapajuoppo pätee.

29

312

Vastaukset

• Hahhaha! Vili se bolo on. Flippaa "ravintoloitsija" kun äijällä on pari bissee sivussa. vittu miten nolo, malli...hahaha..vili vittuun sunnuntaina, ihan saatanan rasittava sönköttäjä. Timo on paras, ihana. <3

• "Timo on paras, ihana. <3"

Kuulostaa ihan homon kommentilta. Timo on vastemielinen vapaamatkustaja. Kulkee eteenpäin kuin kuin täi turkissa kenenkään sitä huomaamatta.

• Vili väitti, että Timo on puhunut 3 kuukautta kalkkarokäärmeistä. Sitten se sano Timoa 52 vuotiaaks. Sitte se sano Timoa tyhmäks. Sitte se väitti Timoa pankkiaktivistiks. :D. Toi Vilihän hassu veikko on ku haluaa väitellä niin kovaa eikä tiedä faktojansa. Sitte se puhuu hitaasti ja raivoaa kun päälle puhuu. Mielestäni ihan hyvä keskeyttää jos välissä on virheellistä tietoa.

• Tää Timo on Tylsin tyyppi mitä joku tässä näkee naamakin kokoajan häränvitu**a mitään hauskaa enkä toisaalta viisastakaan ole kuullut sanoneen.

• Ensi vuonna tuotis voisi kertoa miten monta ällöä homoa tulee ohjelmaa jotta tietäisi katsooko vai ei.
        Timo ja Arttu peittelee homouttaan puhumalla naisista mutta molemmat on ruskean reiän ritareita.

• Vili se "järjenjättiläinen"vasta onkin.Kotiin joutaa.Timo voittoon.

• Ei Timo kylläkään ole minun suosikki, jos ei inhokkikaan.

• Mä en tykkää katsella homoja, en televisiosta muista ohjelmistakaan.

• Timon kertoma maailmankuvansa ed. iltamissa vaikuttaisi olleen, jos oikein ymmärsin: "Mä elän niinku mä haluun, eikä se kuulu muille, enkä mä v*tuakaan välitä, miten muut elää."

Periaatteessa oikea asenne, mutta siltikin, noin pitkälle välinpitämättömyydelle vietynä... Mielestäni: ei aivan hyvä.

• Timo tykkää isoperseisitä homoista. Sanoi että talon väestä hän panisi Joelia. Joelilla on talon suurin perse,
      Harvinaisen tyhmä ukko. Huuhailee talossa kuin variksenpelätin ja yllättää aina jonkun uhrin jolle alkaa luennoimaan kyykäärmeen sukupuolielämästä.

• Voi hyvä luoja noita homoja.kyllä ne on rivoja ja tyhmiä se on oma kansan luokka onneksi niitä on kuitenkin vähemmistö vielä ,vaikka joka paikkaan ne änkeämässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvä luoja noita homoja.kyllä ne on rivoja ja tyhmiä se on oma kansan luokka onneksi niitä on kuitenkin vähemmistö vielä ,vaikka joka paikkaan ne änkeämässä.

Tämä vetää pohjat: https://youtu.be/qLnqa8-ln08

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä vetää pohjat: https://youtu.be/qLnqa8-ln08

Tämä sen todistaa ,että Eetu on myös aivoton ,sopii hyvin Artun toisen aivottoman pariksi ,mutta ihmettelen ,että Nona vanhempana olis ymmärtänyt olla nauramatta sairaalle jutulle.Onneksi joutui ulos talosta ,toivottavasti loputkin ääliöt pian pois talosta.Vili kaikista fiksuimpa ymmärsi jutun ,että eipä normaalia ihmistä tuommonen naurata.

• Vaikea ymmärtää, kuinka Timo voi olla kenenkään suosikki. Mielestäni hän on kaikella tavalla vastenmielinen tyyppi. Näyttää ja vaikuttaa ajoittain, kuin dementoituneelta vanhukselta. Suojautuu muulta maailmalta sinne omaan eläintarhamaailmaansa.
      Arvostelen Timoa tässä vain ihmisenä ja bb-asukkaana, en homona. Sillä homojakin on erilaisia. Onneksi on! Sellaisia iloisia ja hauskoja ja jotenkin söpöjä, kuten esimerksi ex.asukas Roope. Mutta jos arvostelen erikseen häntä vielä homona. En pitäisi Timon tyyppisestä homoseksuaalistakaan.

• Voi hyvänen aika😥kyllä tuolla talossa Timo on kaikkein fiksuin tyyppi! Sanokaa mun sanoneen Timo voittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvänen aika😥kyllä tuolla talossa Timo on kaikkein fiksuin tyyppi! Sanokaa mun sanoneen Timo voittaa.

No enpä tiedä tollottelee ja nenäänsä kaivelee.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvänen aika😥kyllä tuolla talossa Timo on kaikkein fiksuin tyyppi! Sanokaa mun sanoneen Timo voittaa.

No ei kyllä ole Timo fiksuin ,jos tykkää räkäisestä homosta niin sitte .ja nenän kaivajasta.

• Vili sanoi vaan monen katsojan mielipiteet ääneen Timosta. Kiitos siitä hänelle.

• Kyllä ns.elämää nähnyt henkilö on paljon mielenkiintoisempi kuin nuo joitten ympärillä pyörii seksi ja pintapuolinen elämä!

• Vili jatkoon. Ja Nona.

• Hyvä kun joku sanoo suoraan Timolle, mikä siinä henkilössä ärsyttää.
      Mikä maailman parantaja se Timo luulee olevansa.
      Vähästä se Timo neniinsä ottaa.

• Vilin katse harhailee, onkohan ihan täysipäinen? vatipäätyyppi, sopii hyvin tyhjäpäiden joukkoon.

• Typerää kännisten ukkojen mölöstelyä.

• Tuollaisen täysin turhan huuhaa paskan katsojat ovat kaikki aivottomia vatipäitä.

Itse en ole katsonut sitä paskaa minuuttiakaan, enkä aio katsoa jatkossakaan.

Mieluummin menisin vaikka tonkimaan lähistön pellolla olevaa kasaa hevosenpaskaa.

• Vili on syvältä. Itseään täynnä oleva juntti.

• Minä annoin Nonalle ja Julialle pari ääntä, Vili joutaa jo kotiinsa.

• Timo läyhää vähiten, siksi saisi vaikka voittaa, rahat menisi varmaankin hyvään tarkoitukseen eläinten hyväksi. Hyvin pisti Vilille luun kurkkuun.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa tahtoo Mikon kanssa yhteisen lapsen

On kuitenkin kiire sillä sairaus voi paheta ja se kaataisi vauvahaaveet: "Lentoemäntänä työskentelevä mediapersoona Maisa Torppa, 29, kertoo tuoreess
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      10298
    2. Maisuliini vongannut vieraalta mieheltä

Käsi pystyyn kenelle tuli yllärinä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-taas-suhdeskandaalissa-Yritti-iskea-kaasonsa-miehen-ystavat-hylkasivat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      285
      5269
    3. Jättiselvitys: He saivat 100 000 euroa Business Finland tukea

Jättiselvitys Business Finlandin koronatuista: he saivat 100 000 euroa, yli tuhat peruutti hakemuksensa https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007660
      Maailman menoa
      71
      3295
    4. Turun seudulla löydetty ensimmäiset uudelleen koronaan sairastuneet

Taitaa rokotukset mennä hukkaan, kun ei tulekaan immuniteettiä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5039e73d-b54b-4edd-a962-a3c841d846d7
      Maailman menoa
      94
      3236
    5. Onkobmaisasta rikostutkinta päällä?

Vauva palstalla oli lähipiirin viestit julkaistu mitä siellä täydellisessä pikku perheessä todellisuudessa tapahtuu... Aivan järkyttävää tekstiä jos p
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1551