Timo on syvältä

Anonyymi

Timo kävi Vilin kimppuun eikä antanut sille suunvuoroa. Otti hernen nenäänsä kun Vili sanoi että se on länkyttänyt kuusi viikkoa madoista ja kalkkaroista niinkuin joku jaksaisi siitä aiheesta kuunnella loputtomiin.

Vanha äijä entinen rapajuoppo pätee.

29

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hahhaha! Vili se bolo on. Flippaa "ravintoloitsija" kun äijällä on pari bissee sivussa. vittu miten nolo, malli...hahaha..vili vittuun sunnuntaina, ihan saatanan rasittava sönköttäjä. Timo on paras, ihana. <3

      • Anonyymi

        "Timo on paras, ihana. <3"

        Kuulostaa ihan homon kommentilta. Timo on vastemielinen vapaamatkustaja. Kulkee eteenpäin kuin kuin täi turkissa kenenkään sitä huomaamatta.


    • Anonyymi

      Vili väitti, että Timo on puhunut 3 kuukautta kalkkarokäärmeistä. Sitten se sano Timoa 52 vuotiaaks. Sitte se sano Timoa tyhmäks. Sitte se väitti Timoa pankkiaktivistiks. :D. Toi Vilihän hassu veikko on ku haluaa väitellä niin kovaa eikä tiedä faktojansa. Sitte se puhuu hitaasti ja raivoaa kun päälle puhuu. Mielestäni ihan hyvä keskeyttää jos välissä on virheellistä tietoa.

    • Anonyymi

      Tää Timo on Tylsin tyyppi mitä joku tässä näkee naamakin kokoajan häränvitu**a mitään hauskaa enkä toisaalta viisastakaan ole kuullut sanoneen.

      • Anonyymi

        Ensi vuonna tuotis voisi kertoa miten monta ällöä homoa tulee ohjelmaa jotta tietäisi katsooko vai ei.
        Timo ja Arttu peittelee homouttaan puhumalla naisista mutta molemmat on ruskean reiän ritareita.


    • Anonyymi

      Vili se "järjenjättiläinen"vasta onkin.Kotiin joutaa.Timo voittoon.

    • Anonyymi

      Ei Timo kylläkään ole minun suosikki, jos ei inhokkikaan.

    • Anonyymi

      Mä en tykkää katsella homoja, en televisiosta muista ohjelmistakaan.

    • Anonyymi

      Timon kertoma maailmankuvansa ed. iltamissa vaikuttaisi olleen, jos oikein ymmärsin: "Mä elän niinku mä haluun, eikä se kuulu muille, enkä mä v*tuakaan välitä, miten muut elää."

      Periaatteessa oikea asenne, mutta siltikin, noin pitkälle välinpitämättömyydelle vietynä... Mielestäni: ei aivan hyvä.

    • Anonyymi

      Timo tykkää isoperseisitä homoista. Sanoi että talon väestä hän panisi Joelia. Joelilla on talon suurin perse,
      Harvinaisen tyhmä ukko. Huuhailee talossa kuin variksenpelätin ja yllättää aina jonkun uhrin jolle alkaa luennoimaan kyykäärmeen sukupuolielämästä.

      • Anonyymi

        Voi hyvä luoja noita homoja.kyllä ne on rivoja ja tyhmiä se on oma kansan luokka onneksi niitä on kuitenkin vähemmistö vielä ,vaikka joka paikkaan ne änkeämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvä luoja noita homoja.kyllä ne on rivoja ja tyhmiä se on oma kansan luokka onneksi niitä on kuitenkin vähemmistö vielä ,vaikka joka paikkaan ne änkeämässä.

        Tämä vetää pohjat: https://youtu.be/qLnqa8-ln08


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vetää pohjat: https://youtu.be/qLnqa8-ln08

        Tämä sen todistaa ,että Eetu on myös aivoton ,sopii hyvin Artun toisen aivottoman pariksi ,mutta ihmettelen ,että Nona vanhempana olis ymmärtänyt olla nauramatta sairaalle jutulle.Onneksi joutui ulos talosta ,toivottavasti loputkin ääliöt pian pois talosta.Vili kaikista fiksuimpa ymmärsi jutun ,että eipä normaalia ihmistä tuommonen naurata.


    • Anonyymi

      Vaikea ymmärtää, kuinka Timo voi olla kenenkään suosikki. Mielestäni hän on kaikella tavalla vastenmielinen tyyppi. Näyttää ja vaikuttaa ajoittain, kuin dementoituneelta vanhukselta. Suojautuu muulta maailmalta sinne omaan eläintarhamaailmaansa.
      Arvostelen Timoa tässä vain ihmisenä ja bb-asukkaana, en homona. Sillä homojakin on erilaisia. Onneksi on! Sellaisia iloisia ja hauskoja ja jotenkin söpöjä, kuten esimerksi ex.asukas Roope. Mutta jos arvostelen erikseen häntä vielä homona. En pitäisi Timon tyyppisestä homoseksuaalistakaan.

      • Anonyymi

        Voi hyvänen aika😥kyllä tuolla talossa Timo on kaikkein fiksuin tyyppi! Sanokaa mun sanoneen Timo voittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika😥kyllä tuolla talossa Timo on kaikkein fiksuin tyyppi! Sanokaa mun sanoneen Timo voittaa.

        No enpä tiedä tollottelee ja nenäänsä kaivelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika😥kyllä tuolla talossa Timo on kaikkein fiksuin tyyppi! Sanokaa mun sanoneen Timo voittaa.

        No ei kyllä ole Timo fiksuin ,jos tykkää räkäisestä homosta niin sitte .ja nenän kaivajasta.


    • Anonyymi

      Vili sanoi vaan monen katsojan mielipiteet ääneen Timosta. Kiitos siitä hänelle.

    • Anonyymi

      Kyllä ns.elämää nähnyt henkilö on paljon mielenkiintoisempi kuin nuo joitten ympärillä pyörii seksi ja pintapuolinen elämä!

    • Anonyymi

      Vili jatkoon. Ja Nona.

    • Anonyymi

      Hyvä kun joku sanoo suoraan Timolle, mikä siinä henkilössä ärsyttää.
      Mikä maailman parantaja se Timo luulee olevansa.
      Vähästä se Timo neniinsä ottaa.

    • Anonyymi

      Vilin katse harhailee, onkohan ihan täysipäinen? vatipäätyyppi, sopii hyvin tyhjäpäiden joukkoon.

    • Anonyymi

      Typerää kännisten ukkojen mölöstelyä.

      • Anonyymi

        Tuollaisen täysin turhan huuhaa paskan katsojat ovat kaikki aivottomia vatipäitä.

        Itse en ole katsonut sitä paskaa minuuttiakaan, enkä aio katsoa jatkossakaan.

        Mieluummin menisin vaikka tonkimaan lähistön pellolla olevaa kasaa hevosenpaskaa.


    • Anonyymi

      Vili on syvältä. Itseään täynnä oleva juntti.

    • Anonyymi

      Minä annoin Nonalle ja Julialle pari ääntä, Vili joutaa jo kotiinsa.

    • Anonyymi

      Timo läyhää vähiten, siksi saisi vaikka voittaa, rahat menisi varmaankin hyvään tarkoitukseen eläinten hyväksi. Hyvin pisti Vilille luun kurkkuun.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe