Isänpäivä tulossa

Anonyymi

ja meillä kinaa siitä miten sen vietämme. Miehen kakrut haluis mennä isänsä kanssa syömään ravintolaan, muttaei meidän kanssa. Eihän se käy. Mies asuu meillä mun lasten kanssa joiden kanssa mentäis syömään ja viettää isän päivää. Ei haluttas hänenlapsiaan meille juhlapäivänä vaan he voisvat mennä jokju arki siten kenskenään jos haluaa. Mies kuuluu meidän perheeseen vaikke mun lasten isä olekkaan.
Kersat vois tuoda kortin tai lahjat tänne edellisenä iltana, mutta juhla on perheen yhteinen.
Mies ei nyt tiedä mitä tekee kun haluu miellyyttää kaikkia. Mä sanoin että jos me juhlittas niin menis sit omienkarkujen kans vaikkka tiistana johonkin syönmään.
Miehen exä taas iskostanu lastensa päähän kiusaamista. Se on selvä, mä en ikinä tekis niin.
Isänpäivä on perhe juhla eikä sillon ylimääräisiä lapsia tule kenenkään kotiin. En tuntis oelvani tärkee jos olisi vieraita lapsia ympäri taloa joka paikassa.

74

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysähän on nimenomaan heidän isästään. Oletko mustasukkainen miehen lapsille? Tietenin isä viettää sen päivän lastensa kanssa. Teidän pitää vaan itse speutua miten sen päivän hoidatte. Toteutustapojahan kyllä löytyy kun oikeasti mietit asiaa muiden lähtökohdista.

      • Anonyymi

        Eihän entisiä lapsia tarvi huomioida, kun ei exääkään. Jos minä halua että mennään oman perheen kanssa niin me mennään. Ei siihen ylimääräisiä tarvi. Maksaisiko lasten äiti ruuat? Ei varmasti maksais mulle että vien hänen kakrut syömään.
        Isänpäivä on perhe juhla. Ei meille äitienpäivänäkään tule kun mun lapset juhlimaan mua. Tosin ne asuu täällä mutta ei tule ketään ulkopuolista.
        Isää juhlitaan omassa kdissa ei vieraiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän entisiä lapsia tarvi huomioida, kun ei exääkään. Jos minä halua että mennään oman perheen kanssa niin me mennään. Ei siihen ylimääräisiä tarvi. Maksaisiko lasten äiti ruuat? Ei varmasti maksais mulle että vien hänen kakrut syömään.
        Isänpäivä on perhe juhla. Ei meille äitienpäivänäkään tule kun mun lapset juhlimaan mua. Tosin ne asuu täällä mutta ei tule ketään ulkopuolista.
        Isää juhlitaan omassa kdissa ei vieraiden kanssa.

        Aikas on suppea näkemys uusperheelliseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikas on suppea näkemys uusperheelliseltä.

        Mikä on uusioperhe???? Jätepaperi on uusio ja kierrätystä mutta ei perhettä kierrätetä eikä ole jätettä.

        Jännä sanahirviö livahtanut suomen kieleen jonka tarkoitusta kukaan ei tiedä, vaan käyttävät huvikseen.

        Kierrätysperhe, sekään ei sanomitään. Miten kierrätetään ihmistä? Olen sivistynyt ihminen etten voi kuvitella ihmisiä jätteiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän entisiä lapsia tarvi huomioida, kun ei exääkään. Jos minä halua että mennään oman perheen kanssa niin me mennään. Ei siihen ylimääräisiä tarvi. Maksaisiko lasten äiti ruuat? Ei varmasti maksais mulle että vien hänen kakrut syömään.
        Isänpäivä on perhe juhla. Ei meille äitienpäivänäkään tule kun mun lapset juhlimaan mua. Tosin ne asuu täällä mutta ei tule ketään ulkopuolista.
        Isää juhlitaan omassa kdissa ei vieraiden kanssa.

        Eihän entisiä lapsia tarvi huomioida, kun ei exääkään. Jos minä halua että mennään oman perheen kanssa niin me mennään. Ei siihen ylimääräisiä tarvi. Maksaisiko lasten ISÄ ruuat? Ei varmasti maksais mulle että vien hänen kakrut syömään.
        Isänpäivä on perhe juhla. Ei meille isänpäivänä tule kun mun lapset juhlimaan mua. Tosin ne ne ei asuu täällä mutta en halua, kun omat lapset , ulkopuoliset kun asuu täällä.
        Isää juhlitaan omassa kodissa ei vieraat menee omalle isälleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on uusioperhe???? Jätepaperi on uusio ja kierrätystä mutta ei perhettä kierrätetä eikä ole jätettä.

        Jännä sanahirviö livahtanut suomen kieleen jonka tarkoitusta kukaan ei tiedä, vaan käyttävät huvikseen.

        Kierrätysperhe, sekään ei sanomitään. Miten kierrätetään ihmistä? Olen sivistynyt ihminen etten voi kuvitella ihmisiä jätteiksi.

        Olet hyvin yksinkertainen ihminen, missä öljytynnyrissä lienet kasvanut ,hae apua siihen, tai ota selvää asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on uusioperhe???? Jätepaperi on uusio ja kierrätystä mutta ei perhettä kierrätetä eikä ole jätettä.

        Jännä sanahirviö livahtanut suomen kieleen jonka tarkoitusta kukaan ei tiedä, vaan käyttävät huvikseen.

        Kierrätysperhe, sekään ei sanomitään. Miten kierrätetään ihmistä? Olen sivistynyt ihminen etten voi kuvitella ihmisiä jätteiksi.

        Ohjoijaa, joka päivä teet hulluja aloituksia, ja sitten itsekin ihmettelet omia kirjoituksiasi, onko sulla kaikki kondiksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hyvin yksinkertainen ihminen, missä öljytynnyrissä lienet kasvanut ,hae apua siihen, tai ota selvää asioista.

        Et sinäkään mikään kaksinen ole, Rikot toisten perheitä ja ihmettelet sitten miski lapset ja exä reagoi ja mies on outo??? Katso peiliin ja mieti, jsopa se naari näkyy sieltä joka tekee toisten elämästä hel...tin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinäkään mikään kaksinen ole, Rikot toisten perheitä ja ihmettelet sitten miski lapset ja exä reagoi ja mies on outo??? Katso peiliin ja mieti, jsopa se naari näkyy sieltä joka tekee toisten elämästä hel...tin!

        Niin " miski jsopa se naari" 😄😄😄😄ei ole mun vika jos se mies on homo.
        " Naari" homo🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin " miski jsopa se naari" 😄😄😄😄ei ole mun vika jos se mies on homo.
        " Naari" homo🤣🤣🤣🤣

        Niin miksi olet se homo? Jos tiedät sen itse niin miksi vänkäät? Ryhdy reippaaksi ihmiseksi ja normaaliksi.
        Aloita vaihamalla talvirenkaat autoosi tai muuttamalla intiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miksi olet se homo? Jos tiedät sen itse niin miksi vänkäät? Ryhdy reippaaksi ihmiseksi ja normaaliksi.
        Aloita vaihamalla talvirenkaat autoosi tai muuttamalla intiaan.

        Rasisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miksi olet se homo? Jos tiedät sen itse niin miksi vänkäät? Ryhdy reippaaksi ihmiseksi ja normaaliksi.
        Aloita vaihamalla talvirenkaat autoosi tai muuttamalla intiaan.

        Rasisti ja vihapuhuja hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on uusioperhe???? Jätepaperi on uusio ja kierrätystä mutta ei perhettä kierrätetä eikä ole jätettä.

        Jännä sanahirviö livahtanut suomen kieleen jonka tarkoitusta kukaan ei tiedä, vaan käyttävät huvikseen.

        Kierrätysperhe, sekään ei sanomitään. Miten kierrätetään ihmistä? Olen sivistynyt ihminen etten voi kuvitella ihmisiä jätteiksi.

        Vanha perhe on pelkkää jätettä.


    • Anonyymi

      Avasin tämän keskustelua ja taas sain huomata et samat kirjoittajat jankkaavat pakkomielteenomaisesti asioista joista he eivät yli näytä pääsevän koskaan. Kunpa kwrrankin olisi fiksua ja asiallista keskustelua, mutta ei vaan ole.

      • Anonyymi

        Täällä on yksi täyspölvästi, ja ehkä joku muukin, tai vaan tuo yksi , jolla monta persoonaa, ainakin tyyli on sama kirjoitusvirheineen , luulen että sama on.


      • Anonyymi

        Mihin vedät oman fiksun rajasi? Kuka on mielestäsi fiksu?

        Fiksu on se joka ymmärtää kaikkia eikä mollaa kenenkään ajauksia ja oidä itseään kaikista parhaimpana ja ykkösenää, Vain omat teot on parhaita muut on paskaa. Niikö?

        Ei ole yhtä oikeaa, kaikkien ajatukset on oikeita. Fiksu ymmärtää ihmisiä, eikä ole itserakas.

        Sinä et ole fiksu, olet itserakasa itsekeskeinen ihminen, joka on vielä narsisti, eikä siedä muiden mielipiteitä, eikä kenenkään läsnäoloa. Haukkuu täällä muidenkirjoituksia eikä tajua että tekee juuri samoin kun muutkin. haukut toisen kirjoituksia ja teet itse aivan samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin vedät oman fiksun rajasi? Kuka on mielestäsi fiksu?

        Fiksu on se joka ymmärtää kaikkia eikä mollaa kenenkään ajauksia ja oidä itseään kaikista parhaimpana ja ykkösenää, Vain omat teot on parhaita muut on paskaa. Niikö?

        Ei ole yhtä oikeaa, kaikkien ajatukset on oikeita. Fiksu ymmärtää ihmisiä, eikä ole itserakas.

        Sinä et ole fiksu, olet itserakasa itsekeskeinen ihminen, joka on vielä narsisti, eikä siedä muiden mielipiteitä, eikä kenenkään läsnäoloa. Haukkuu täällä muidenkirjoituksia eikä tajua että tekee juuri samoin kun muutkin. haukut toisen kirjoituksia ja teet itse aivan samaa.

        Vain sinun ja sinun sivupersooniesi kirjoituksia, kuinka monta teitä on?
        nuo kirjoituksesi ovat aivan poskettomia täyttä sontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sinun ja sinun sivupersooniesi kirjoituksia, kuinka monta teitä on?
        nuo kirjoituksesi ovat aivan poskettomia täyttä sontaa.

        Tuota arvelinkin. Kun ei osaa kertoa omia mielipiteitä tai niitä ei ole, voi vaan vasata yhtä tyhmästi kuin sinä. Kaikki mihin ei osaa vastata, voi kuitata sanomalla, tyhmiä vastauksia, olet idiootti tai muuta vastaavaa. Silloin kuvittelee olevansa itse fiksu. Hih... Olet hauska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota arvelinkin. Kun ei osaa kertoa omia mielipiteitä tai niitä ei ole, voi vaan vasata yhtä tyhmästi kuin sinä. Kaikki mihin ei osaa vastata, voi kuitata sanomalla, tyhmiä vastauksia, olet idiootti tai muuta vastaavaa. Silloin kuvittelee olevansa itse fiksu. Hih... Olet hauska.

        Katso omia kirjoituksiasi , onko ne muka jonkun järjenjättiläisen kirjoittamia , sinä teet aloitukset, jotka alkaa miehen lapset sitä ja tätä, sitten vastaat itse niihin, kun ne kirjoitukset ei saa tuulta allensa.
        Jos joku vähän kritisoi noita sun " hienoja" kirjoituksiasi, niin haukut hänet idiootiksi, jos joku on idiootti niin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota arvelinkin. Kun ei osaa kertoa omia mielipiteitä tai niitä ei ole, voi vaan vasata yhtä tyhmästi kuin sinä. Kaikki mihin ei osaa vastata, voi kuitata sanomalla, tyhmiä vastauksia, olet idiootti tai muuta vastaavaa. Silloin kuvittelee olevansa itse fiksu. Hih... Olet hauska.

        Yleensä tyhmiin kirjoituksiin tulee yhtä tyhmä kommentti, kuvittelitko , että joku jotai viisasta voi noin tyhmiin aloituksiin sanoa 😂😂


    • Anonyymi

      Asiallinen et ole kyl sinäkään.

      • Anonyymi

        Sinä sitä vähää. Sinun tarkoitus on reagoida kaikkien vastauksiin täällä samalla lailla. Sehän on helppoa, ei tarvi miettiä mitä kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sitä vähää. Sinun tarkoitus on reagoida kaikkien vastauksiin täällä samalla lailla. Sehän on helppoa, ei tarvi miettiä mitä kirjoittaa.

        Kuinka niin kaikkien, kaikki täällä reagoi vain sinun päättömiin juttuihin, keksi jotain muuta tekemistä, ja lopeta trollaaminen typerillä jutuillasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin kaikkien, kaikki täällä reagoi vain sinun päättömiin juttuihin, keksi jotain muuta tekemistä, ja lopeta trollaaminen typerillä jutuillasi.

        Juuri tuota tarkoitin. Et näe ett kukaan ei yksin muuta maailmaa. Riitaan tarvii aina kaksi, useimmiten jopa kymmeniä tai satoja. Näet vaan oman mielipiteesi ja näet sen myös muiden mielipiteinä. Hyökkäät yhtä vastaan joka ei ole kirjoittanut sinun mielen mukaasi.
        Yksinkertaista jätä ne itse huonioimattajos ei miellytä. Ei voi olla niin että on yksi eriäv ja kaikki muut samaa meiltä sinun kanssasi. Ymmärrätkö?

        Sinä teilaat monen mielipiteen väittänällä trollaukseksi, kun ne ei miellytä sinua. Leikit typrän fiksua, joka kuvittelee olevansa aina oikeassa, niitä sanotaan narsisteiksi.

        Sinun juttusi on pättämiä, et omaa aikusmaista käytöstä, ilakos olety yksin ja keitätä täällä tarinaa, jonka avulla voit päteä ja kuvitella olevasi fiksu.

        Onneksi on ihmisiä jotka ei välitä siitä että ammut alas tämän tai näiden "trollajien" mielipiteet, ne ovat hänen, ei sinun, tai et kehtaa sitä tunnustaa, kun leikit sitä fiksua ja luulet oelvasi jotenkin ainutlaatuinen.

        Suomessa saa sanoa mitä tahansa ja olla mitä mieltä haluaa, sitä sinä et ymmärrä.
        Mene juopottelemaan, senhän sinä osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuota tarkoitin. Et näe ett kukaan ei yksin muuta maailmaa. Riitaan tarvii aina kaksi, useimmiten jopa kymmeniä tai satoja. Näet vaan oman mielipiteesi ja näet sen myös muiden mielipiteinä. Hyökkäät yhtä vastaan joka ei ole kirjoittanut sinun mielen mukaasi.
        Yksinkertaista jätä ne itse huonioimattajos ei miellytä. Ei voi olla niin että on yksi eriäv ja kaikki muut samaa meiltä sinun kanssasi. Ymmärrätkö?

        Sinä teilaat monen mielipiteen väittänällä trollaukseksi, kun ne ei miellytä sinua. Leikit typrän fiksua, joka kuvittelee olevansa aina oikeassa, niitä sanotaan narsisteiksi.

        Sinun juttusi on pättämiä, et omaa aikusmaista käytöstä, ilakos olety yksin ja keitätä täällä tarinaa, jonka avulla voit päteä ja kuvitella olevasi fiksu.

        Onneksi on ihmisiä jotka ei välitä siitä että ammut alas tämän tai näiden "trollajien" mielipiteet, ne ovat hänen, ei sinun, tai et kehtaa sitä tunnustaa, kun leikit sitä fiksua ja luulet oelvasi jotenkin ainutlaatuinen.

        Suomessa saa sanoa mitä tahansa ja olla mitä mieltä haluaa, sitä sinä et ymmärrä.
        Mene juopottelemaan, senhän sinä osaat.

        Puhutko itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuota tarkoitin. Et näe ett kukaan ei yksin muuta maailmaa. Riitaan tarvii aina kaksi, useimmiten jopa kymmeniä tai satoja. Näet vaan oman mielipiteesi ja näet sen myös muiden mielipiteinä. Hyökkäät yhtä vastaan joka ei ole kirjoittanut sinun mielen mukaasi.
        Yksinkertaista jätä ne itse huonioimattajos ei miellytä. Ei voi olla niin että on yksi eriäv ja kaikki muut samaa meiltä sinun kanssasi. Ymmärrätkö?

        Sinä teilaat monen mielipiteen väittänällä trollaukseksi, kun ne ei miellytä sinua. Leikit typrän fiksua, joka kuvittelee olevansa aina oikeassa, niitä sanotaan narsisteiksi.

        Sinun juttusi on pättämiä, et omaa aikusmaista käytöstä, ilakos olety yksin ja keitätä täällä tarinaa, jonka avulla voit päteä ja kuvitella olevasi fiksu.

        Onneksi on ihmisiä jotka ei välitä siitä että ammut alas tämän tai näiden "trollajien" mielipiteet, ne ovat hänen, ei sinun, tai et kehtaa sitä tunnustaa, kun leikit sitä fiksua ja luulet oelvasi jotenkin ainutlaatuinen.

        Suomessa saa sanoa mitä tahansa ja olla mitä mieltä haluaa, sitä sinä et ymmärrä.
        Mene juopottelemaan, senhän sinä osaat.

        Suomessa saa sanoa, niin minä sanon , että vain ja ainoastaan sinun aloitukset ja omat vastauksesi niihin ovat kuvottavia.
        En ole ampunut kenenkään juttuja alas, vain kritisoinut sinun juttujasi, joissa ei ole päätä eikä häntää, pelkkää naisvihaa ja jonkun miehen lasten haukkumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko itsestäsi.

        Leikitkö tyhmää? Sinusa ja sun vastauksista. Ymmärrän että et ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa saa sanoa, niin minä sanon , että vain ja ainoastaan sinun aloitukset ja omat vastauksesi niihin ovat kuvottavia.
        En ole ampunut kenenkään juttuja alas, vain kritisoinut sinun juttujasi, joissa ei ole päätä eikä häntää, pelkkää naisvihaa ja jonkun miehen lasten haukkumista.

        No miksi sitten kritisoit toistenkirjoituksia ja omasi on sitten maailman pariata jutuja voi että????? Kuvottava olet sinä joka puhuu toista ja kirjottaa toista. Suomessa saa sanoa mutta ei kuitenkaan saa, niinhän tussa valitat.

        Tuommoisen kanssa on täysin turha keskustella MISTÄÄN, kun pitäisi rautalangasta vääntää joka sana. Miksi kritisoit jos suomessa saa sinunkin mielestä sanoa mielipiteensä? Heh... oletpa kaksinaamainen narsisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sitten kritisoit toistenkirjoituksia ja omasi on sitten maailman pariata jutuja voi että????? Kuvottava olet sinä joka puhuu toista ja kirjottaa toista. Suomessa saa sanoa mutta ei kuitenkaan saa, niinhän tussa valitat.

        Tuommoisen kanssa on täysin turha keskustella MISTÄÄN, kun pitäisi rautalangasta vääntää joka sana. Miksi kritisoit jos suomessa saa sinunkin mielestä sanoa mielipiteensä? Heh... oletpa kaksinaamainen narsisti.

        Älä lässytä, minustakin nuo sinun jutut on ihan per...ä, enkä ole huomannut kenenkään muun tekevän aloituksia , vain sinä niitä teet katkerana ja vihaisena .
        Minusta täällä ei ole kritisoitu muita vain sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuota tarkoitin. Et näe ett kukaan ei yksin muuta maailmaa. Riitaan tarvii aina kaksi, useimmiten jopa kymmeniä tai satoja. Näet vaan oman mielipiteesi ja näet sen myös muiden mielipiteinä. Hyökkäät yhtä vastaan joka ei ole kirjoittanut sinun mielen mukaasi.
        Yksinkertaista jätä ne itse huonioimattajos ei miellytä. Ei voi olla niin että on yksi eriäv ja kaikki muut samaa meiltä sinun kanssasi. Ymmärrätkö?

        Sinä teilaat monen mielipiteen väittänällä trollaukseksi, kun ne ei miellytä sinua. Leikit typrän fiksua, joka kuvittelee olevansa aina oikeassa, niitä sanotaan narsisteiksi.

        Sinun juttusi on pättämiä, et omaa aikusmaista käytöstä, ilakos olety yksin ja keitätä täällä tarinaa, jonka avulla voit päteä ja kuvitella olevasi fiksu.

        Onneksi on ihmisiä jotka ei välitä siitä että ammut alas tämän tai näiden "trollajien" mielipiteet, ne ovat hänen, ei sinun, tai et kehtaa sitä tunnustaa, kun leikit sitä fiksua ja luulet oelvasi jotenkin ainutlaatuinen.

        Suomessa saa sanoa mitä tahansa ja olla mitä mieltä haluaa, sitä sinä et ymmärrä.
        Mene juopottelemaan, senhän sinä osaat.

        Sun kanssa ei ole yksikään samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuota tarkoitin. Et näe ett kukaan ei yksin muuta maailmaa. Riitaan tarvii aina kaksi, useimmiten jopa kymmeniä tai satoja. Näet vaan oman mielipiteesi ja näet sen myös muiden mielipiteinä. Hyökkäät yhtä vastaan joka ei ole kirjoittanut sinun mielen mukaasi.
        Yksinkertaista jätä ne itse huonioimattajos ei miellytä. Ei voi olla niin että on yksi eriäv ja kaikki muut samaa meiltä sinun kanssasi. Ymmärrätkö?

        Sinä teilaat monen mielipiteen väittänällä trollaukseksi, kun ne ei miellytä sinua. Leikit typrän fiksua, joka kuvittelee olevansa aina oikeassa, niitä sanotaan narsisteiksi.

        Sinun juttusi on pättämiä, et omaa aikusmaista käytöstä, ilakos olety yksin ja keitätä täällä tarinaa, jonka avulla voit päteä ja kuvitella olevasi fiksu.

        Onneksi on ihmisiä jotka ei välitä siitä että ammut alas tämän tai näiden "trollajien" mielipiteet, ne ovat hänen, ei sinun, tai et kehtaa sitä tunnustaa, kun leikit sitä fiksua ja luulet oelvasi jotenkin ainutlaatuinen.

        Suomessa saa sanoa mitä tahansa ja olla mitä mieltä haluaa, sitä sinä et ymmärrä.
        Mene juopottelemaan, senhän sinä osaat.

        olenpysolokiaa lukenut j olen paljon olen ja luen edelleen myös filosofiaa ja talouspolitiikkaa... olen lukutoukka joka tykkää sivistä itseään enemmän. Autan isnua ajatelelmaan ja on hyvä että tivaat asioita, on kiva kun voi auttaa sinua.
        Juu kyllä me kaikki ollaan kakeria, sinäkin olet... mitä pahaa siinä on? Kaikki tunteet ovat sallittuja ja ne saa näyttää. Kuten iloisuus ja onnellisuus, myös ruru ja katkeruus... ei tarvi piilotella tunteitaan.
        hyvä kun osaa ilmaista ne. Anna tulla vaan kun oot surullinen se helpotaa. Elämässä on niin paljon surullisia asioita, että kannattaa osta päiväkirja johon voi kirjoittaa mikä mieltä painaa. Myös sitruunalimu auttaa. Kokeile.
        Kyllä musta sukainen pitää olla, muuten et voi rakastaa jos et välitä.
        Kostonhaluinen , kyllä vihassa se aina tulee ylle, ja kyllä kosto ylensä elää, siitä ei pääse mihinkään. Me lasten kanssa kostimme meikeille /isälle niin että emme koskaan päästäneet hänen sutturoita meille emmekä me menneet niitä katsomaan, se ie kuulunut meidän juttuihin, ja mies ei koskaan tuonut sutturoita meile , ymmärsi että oli tehnyt väärin eikä paluuta enää meille ollut. Onneksi ymmärsi, ei koskaan tarvinnut lastenkaan pelätä että naakat tulisi meille meitä haukkumaan ja sotkemaan kotimme. Ei tarvinnut kokaan niitä nähdä, onneksi. Mies piti sutturat ja kotkat poissa meidän elämästä. Ei koskaan tarvinnut peltä että suturat tulisi meille meitä haukumaam tai sotkemaan kotimme, mies piti naikkoset poissa tosi hyvin. Olemme siitä onnellisia.Nyt lapset hylkäsi isänsä kun hän hylkäsi ja vaihtoi lapset pieninä. Oleme niin onnellisina Se on oikien, mitä muuta mies olisi voinut odottaakaan. Meitä nyt jo naurattaa, mutta mies vaan suree omia toilailujaan, j on niin yksin ihan oikeen h änelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olenpysolokiaa lukenut j olen paljon olen ja luen edelleen myös filosofiaa ja talouspolitiikkaa... olen lukutoukka joka tykkää sivistä itseään enemmän. Autan isnua ajatelelmaan ja on hyvä että tivaat asioita, on kiva kun voi auttaa sinua.
        Juu kyllä me kaikki ollaan kakeria, sinäkin olet... mitä pahaa siinä on? Kaikki tunteet ovat sallittuja ja ne saa näyttää. Kuten iloisuus ja onnellisuus, myös ruru ja katkeruus... ei tarvi piilotella tunteitaan.
        hyvä kun osaa ilmaista ne. Anna tulla vaan kun oot surullinen se helpotaa. Elämässä on niin paljon surullisia asioita, että kannattaa osta päiväkirja johon voi kirjoittaa mikä mieltä painaa. Myös sitruunalimu auttaa. Kokeile.
        Kyllä musta sukainen pitää olla, muuten et voi rakastaa jos et välitä.
        Kostonhaluinen , kyllä vihassa se aina tulee ylle, ja kyllä kosto ylensä elää, siitä ei pääse mihinkään. Me lasten kanssa kostimme meikeille /isälle niin että emme koskaan päästäneet hänen sutturoita meille emmekä me menneet niitä katsomaan, se ie kuulunut meidän juttuihin, ja mies ei koskaan tuonut sutturoita meile , ymmärsi että oli tehnyt väärin eikä paluuta enää meille ollut. Onneksi ymmärsi, ei koskaan tarvinnut lastenkaan pelätä että naakat tulisi meille meitä haukkumaan ja sotkemaan kotimme. Ei tarvinnut kokaan niitä nähdä, onneksi. Mies piti sutturat ja kotkat poissa meidän elämästä. Ei koskaan tarvinnut peltä että suturat tulisi meille meitä haukumaam tai sotkemaan kotimme, mies piti naikkoset poissa tosi hyvin. Olemme siitä onnellisia.Nyt lapset hylkäsi isänsä kun hän hylkäsi ja vaihtoi lapset pieninä. Oleme niin onnellisina Se on oikien, mitä muuta mies olisi voinut odottaakaan. Meitä nyt jo naurattaa, mutta mies vaan suree omia toilailujaan, j on niin yksin ihan oikeen h änelle.

        Siinä paha, missä mainitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko itsestäsi.

        En vaan äidistäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan äidistäsi

        Puhuin isästäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kanssa ei ole yksikään samaa mieltä.

        Kaikkihan täällä on samaa mieltä, osa vaan ei kerrro omaa kantaansa mutta myötäilee minua. Sinäkin. Usein katkeruus kävelee käsikädessä hyvän puolsta, et vaan huomaa sitä. Haluat vaan provosoida tahallaan, etkä uskalla myöntää kun kerran olet kantasi sanonut. Ja kukas se täällä leikkii fiksua? Sinä, luuletko tosiaan että voi olla 1 vastaan kaikki????? Ei kuule voi, se on ihan sun oma mielipiteesi ja tahtotilasi, haluat päteä.

        Jo tuo sun vihanilmapiiri jonkun mielipiteeseen osoittaa sen että raivoat raivoamisen vuoksi et sen asian vuoksi.

        Vihamielinen teksti luo lisää sinulle agressioita. Et voi koksaan sanoa että olisin väärässä, kun en ole. Mutta kun sulla on tuo mieliala, että halut hyökätä, niin ei myönnä koskaan tappiota. Olet kuin Trump, yhtä itsekäs, ailahtelevainen ja minä minä keskeinen. vihaa täynnä ja aina toisia haukkuva ihminen. Kurjaa sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan täällä on samaa mieltä, osa vaan ei kerrro omaa kantaansa mutta myötäilee minua. Sinäkin. Usein katkeruus kävelee käsikädessä hyvän puolsta, et vaan huomaa sitä. Haluat vaan provosoida tahallaan, etkä uskalla myöntää kun kerran olet kantasi sanonut. Ja kukas se täällä leikkii fiksua? Sinä, luuletko tosiaan että voi olla 1 vastaan kaikki????? Ei kuule voi, se on ihan sun oma mielipiteesi ja tahtotilasi, haluat päteä.

        Jo tuo sun vihanilmapiiri jonkun mielipiteeseen osoittaa sen että raivoat raivoamisen vuoksi et sen asian vuoksi.

        Vihamielinen teksti luo lisää sinulle agressioita. Et voi koksaan sanoa että olisin väärässä, kun en ole. Mutta kun sulla on tuo mieliala, että halut hyökätä, niin ei myönnä koskaan tappiota. Olet kuin Trump, yhtä itsekäs, ailahtelevainen ja minä minä keskeinen. vihaa täynnä ja aina toisia haukkuva ihminen. Kurjaa sulle.

        Kaikkihan täällä on eri mieltä, osa vaan ei kerrro omaa kantaansa eivätkä edes myötäile Usein katkeruus kävelee käsikädessä hyvän puolsta, sinä vaan et huomaa sitä. Kuinka katkera olet .Haluat vaan provosoida tahallaan, etkä uskalla myöntää kun kerran olet kantasi sanonut. Ja kukas se täällä leikkii fiksua? Sinä, luuletko tosiaan että voi olla 1 vastaan kaikki????? Ei kuule voi, se on ihan sun oma mielipiteesi ja tahtotilasi, haluat päteä. Siis kaikki on samaa mieltä sun kanssa koska haluat niin ja kuvittelet niin..

        Jo tuo sun vihanilmapiiri sinun mielipiteeseen osoittaa sen että raivoat raivoamisen vuoksi et sen asian vuoksi.

        Vihamielinen tekstisi luo lisää muille agressioita. Koska olet aina väärässä , kun olet Mutta kun sulla on tuo mieliala, että halut hyökätä, ja provosoida niin ei myönnä koskaan tappiota. Olet kuin Hitler yhtä itsekäs, ailahtelevainen ja minä minä keskeinen. vihaa täynnä ja aina toisia haukkuva ihminen. Kurjaa sulle.


    • Anonyymi

      Lissu hei, tämä isäinpäivä on sinulle edelleen se ahdistuksen ja vihanpäivä.

    • Anonyymi

      Stressaavaa elämää kun on koko ajan katkera ja vihaa täynnä. Se jos joku ihmistä kuluttaa.

      • Anonyymi

        Totta tuo yksi inttäjä täällä mollaa kaikkien jutut aina ja pitää omia juttujaan parhaina. Keksii lissuja ja idiootteja ja vaikka mitä, vaikka kaikilla on oikeus sanoa mitä tahtoo. Sivuuttakaa hänen sanomiset ja kertokaa mitä ikinä itse haluatte. Kaikkia ei tarvi miellyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuo yksi inttäjä täällä mollaa kaikkien jutut aina ja pitää omia juttujaan parhaina. Keksii lissuja ja idiootteja ja vaikka mitä, vaikka kaikilla on oikeus sanoa mitä tahtoo. Sivuuttakaa hänen sanomiset ja kertokaa mitä ikinä itse haluatte. Kaikkia ei tarvi miellyttää.

        Ei kaikkien vaan vain sinun , eikä täällä kukaan enää mitään juttuja kerro , vain sinä, tästä on tullut sinun palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkien vaan vain sinun , eikä täällä kukaan enää mitään juttuja kerro , vain sinä, tästä on tullut sinun palsta.

        Aionko? Miksi sitten täällä satoja kirjoittelee? Sinäkin.
        Minä olen harvoin täällä, mutta olet jostain kumman syystä pommittanut minua arvailuilla ja omilla saduilla, outoa. Jos et tiedä niin kysy, älä arvaa.

        Nyt vastaan kun sinä vastaat kirjoittamalla valheita ja olettamuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuo yksi inttäjä täällä mollaa kaikkien jutut aina ja pitää omia juttujaan parhaina. Keksii lissuja ja idiootteja ja vaikka mitä, vaikka kaikilla on oikeus sanoa mitä tahtoo. Sivuuttakaa hänen sanomiset ja kertokaa mitä ikinä itse haluatte. Kaikkia ei tarvi miellyttää.

        Kylläpä sinua ottaa lujille, kun joku sua vähän arvostelee, tässä palstalla ei kellään ole omia juttuja on vain sun juttuja, olet vihaa ja katkeruutta täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aionko? Miksi sitten täällä satoja kirjoittelee? Sinäkin.
        Minä olen harvoin täällä, mutta olet jostain kumman syystä pommittanut minua arvailuilla ja omilla saduilla, outoa. Jos et tiedä niin kysy, älä arvaa.

        Nyt vastaan kun sinä vastaat kirjoittamalla valheita ja olettamuksia.

        Kukaan muu ei kerro satuja ,vain sinä niitä kerrot ja satusi aina samanlaisia, ne alkaa miehen lapset....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä sinua ottaa lujille, kun joku sua vähän arvostelee, tässä palstalla ei kellään ole omia juttuja on vain sun juttuja, olet vihaa ja katkeruutta täynnä.

        Kyllä ottaa, ihan oikein säälittää sun analyysisi, miten voit tietää meidän kaikkien asiat täällä? Jokaisesta sulla on kommentoitavaa ja parempaa tietoa, kuin henkilöllä itsellään. Se on jo taitolaji, vai oletko kenties noita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ottaa, ihan oikein säälittää sun analyysisi, miten voit tietää meidän kaikkien asiat täällä? Jokaisesta sulla on kommentoitavaa ja parempaa tietoa, kuin henkilöllä itsellään. Se on jo taitolaji, vai oletko kenties noita?

        Nimenomaan on todella tuomitsevaa jonkun kirjoituksen perään väittää asian olevan toisin. Sitä tällä palstalla on liikaa. Jokaisen ihmisen tilanne on erilainen. Jos oma tilanne on toinen ei voi väkisin väittää muiden tilanteen olevan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ottaa, ihan oikein säälittää sun analyysisi, miten voit tietää meidän kaikkien asiat täällä? Jokaisesta sulla on kommentoitavaa ja parempaa tietoa, kuin henkilöllä itsellään. Se on jo taitolaji, vai oletko kenties noita?

        Vain sinun, ei kaikkien sinä olet kertonut asiasi täällä miljoona kertaa ja vain sinä , ei kukaan muu, tarinasi alkaa miehen lapset , tai sutturat ja naakat .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä sinua ottaa lujille, kun joku sua vähän arvostelee, tässä palstalla ei kellään ole omia juttuja on vain sun juttuja, olet vihaa ja katkeruutta täynnä.

        Sinä vaan kaipaat juttuseuraa, siksi vastaat kaikille ja kirjoittelet mitä tahansa asian vierestä. Olet niin yksininen. Kannattas mennä muualle eikä istua koneen ääressä aamusta iltaan ja jopa öisin.

        Mutta sanotaan että avautuminen kaikista turhanp-iväisistäkina sioista on avautujalle terapiaa. Sinä koet asian ehkä juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vaan kaipaat juttuseuraa, siksi vastaat kaikille ja kirjoittelet mitä tahansa asian vierestä. Olet niin yksininen. Kannattas mennä muualle eikä istua koneen ääressä aamusta iltaan ja jopa öisin.

        Mutta sanotaan että avautuminen kaikista turhanp-iväisistäkina sioista on avautujalle terapiaa. Sinä koet asian ehkä juuri näin.

        Buhaaa", turhanp-iväsistäkina sioista" , siat ovat terapiaa avautujalle buhaaaa bhaaa.


    • Anonyymi

      Onko rahaa?

      • Anonyymi

        Ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole

        Mulla on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on

        Mulla on enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on enemmän

        Minulla riittävästi


    • Anonyymi

      Niinpä niin, minua ei ole lasten isä muistanut 10 vuoden aikana kuin kerran ja sekin varmaan ihan vahingossa että sattui olemaan aamulla hereillä. Itse muistan isänpäivät ja hoidan että lapset ovat jotenkin muistaneet isää. Luulenpa että alan pikkuhiljaa lopettamaan tämän yksipuolisen systeemin.

      • Anonyymi

        Minä en ole 20 vuoteen nähnyt lasteni isää , enkä välitäkkään nähdä, mutta lapset jo aikuiset ovat hyvissä väleissä isäänsä niin, kun kuuluukin , ja minuun myös, minä olen lasteni isästä eronnut 20 vuotta sitten ja mennyt sittemmin uudelleen avioon , myös Exä on uudelleen avioitunut.
        Lapset muistavat isää ja äitienpäivänä minua.
        Minä teen kakun, kun puolisoni aikuiset lapset ja lapsenlapsi tulevat moikkaamaan isäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole 20 vuoteen nähnyt lasteni isää , enkä välitäkkään nähdä, mutta lapset jo aikuiset ovat hyvissä väleissä isäänsä niin, kun kuuluukin , ja minuun myös, minä olen lasteni isästä eronnut 20 vuotta sitten ja mennyt sittemmin uudelleen avioon , myös Exä on uudelleen avioitunut.
        Lapset muistavat isää ja äitienpäivänä minua.
        Minä teen kakun, kun puolisoni aikuiset lapset ja lapsenlapsi tulevat moikkaamaan isäänsä.

        Sinulla on fiksu asenne. Noin asioiden pitääkin olla elämä muuttaa muotoaan suhteen lasten ja vanhempien välillä säilyy. Kunnioitan sinua asenteestasi.


      • Anonyymi

        Lapsen isä muisti sen kerran kun teki sitä lasta


    • Anonyymi

      Tottakai käy et ole lasten isä

      • Anonyymi

        Koska isänpäivä lasten kanssa Raision kaupungissa toteutuu - ei ole lapsia isänpäivänä näkynyt????


    • Anonyymi

      Isänpäivään ei kuulu entiset kakarat! vaan uuden ihanan naisen omat lapset ja mholliset yhgeiset, entiseton jo jätetty unohlaan. Näin miellä sillä en hyväksy että meidän perheessä n vieraita lapsia, toki saa tulla kylään jos tuo eväät ja sillai, mutta että kuvittelevat omistavansa entisen isänsä ja leikkii jotain rikasta.
      On pitkälle menny tää että kaikki koko suku pitäisi olla yhtä perhettä juduet javanhat ja karanneet ja sadat lapset. Ei se niibn mene, uusi vaimo on se joka päättää ja määrää koko meiehn ja lsasten elämänsö, Piste.

      • Anonyymi

        Lukihäirikkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukihäirikkö

        Nyt on lukihäirkköltä unohtunu teksti kun on pelkkä nimimerkki!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on lukihäirkköltä unohtunu teksti kun on pelkkä nimimerkki!!!!

        Koska isänpäivä lasten kanssa Raision kaupungissa toteutuu - ei ole lapsia isänpäivänä näkynyt??????????


      • Anonyymi

        "Entiset kakarat? Mholliset yhgeiset, ja entiseton jo unohlaan, miellä n vieraita, juduet, javanhat, sadat lapset, niibn ,meiehn ja Isasten elämänsö ."
        Aikamoista söngerrystä, joko kirjoittaja on alkoholin vaikutuksen alla , tai paha lukihäiriö, tai molempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Entiset kakarat? Mholliset yhgeiset, ja entiseton jo unohlaan, miellä n vieraita, juduet, javanhat, sadat lapset, niibn ,meiehn ja Isasten elämänsö ."
        Aikamoista söngerrystä, joko kirjoittaja on alkoholin vaikutuksen alla , tai paha lukihäiriö, tai molempia.

        Kuka täällä nyt alkoholin vaikutuksen alaisena olisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka täällä nyt alkoholin vaikutuksen alaisena olisi

        Niin kuka , epäilen tuota yhtä, kirjoituksesta ei saa mitään selvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuka , epäilen tuota yhtä, kirjoituksesta ei saa mitään selvää

        No hyvinpä sait selvää kun osaat kommentoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvinpä sait selvää kun osaat kommentoida.

        Ei siitä mittään selvää saa , kun se ei ole selvänä kirjoitettu


    • Anonyymi

      ...joillain isä halusi mennä uuden perheensä naisen kanssa kahdenkeskiselle mökkilomalle. Nainen kävi lapsen kanssa ostamassa lahjan mutta lapsi ei sitä päässyt antamaan. Tämä on ilmeisesti nykypäivää?

      • Anonyymi

        ..joillain äiti halusi mennä uuden perheensä miehen kanssa kahdenkeskiselle mökkilomalle. Mies kävi lapsen kanssa ostamassa lahjan mutta lapsi ei sitä päässyt antamaan. Tämä on ilmeisesti nykypäivää? Sinulla tällaisia ongelmia? Kysy Raision "lastensuojelusta" millaisia ongelmia lapsen vieraannuttamisesta isästään- ja suvustaan viranomaismenettelyssä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..joillain äiti halusi mennä uuden perheensä miehen kanssa kahdenkeskiselle mökkilomalle. Mies kävi lapsen kanssa ostamassa lahjan mutta lapsi ei sitä päässyt antamaan. Tämä on ilmeisesti nykypäivää? Sinulla tällaisia ongelmia? Kysy Raision "lastensuojelusta" millaisia ongelmia lapsen vieraannuttamisesta isästään- ja suvustaan viranomaismenettelyssä?

        Kyllä mielestäni lapsen pitää omalle isällensä päästä antamaan isänpäivälahja, vai eikö hän ole ansainnut sitä?

        Sinä väänsit vähän huonoon ajankohtaan tuon käännöksesi kun kyse on isänpäivästä.

        On ihan ok että isä on uuden onnen löytänyt. Erostamme jo 10 vuotta. Sitä vaan ihmettelen miksi lapselle piti kertoa isänpäivälahjan ostamisesta eikä hän itse sitä päässyt antamaan?

        Itseasiassa kun juttelimme taannoin mitä lapseni haluaisi isän luona jos voisi toivoa, vastaus oli että isän aikaa hänen kanssaan. Kyseessä teini-ikäinen.

        Siihen asti kun isä löysi uuden perheen joka muutti isän luo ilman että lapseni edes heihin kunnolla tutustui, isä antoi edes jonkin verran aikaa. Nyt on tärkein asia näyttää hyvältä uuden perheen silmissä.

        En voi ymmärtää ihmistä jolle oma lapsi ei ole tärkein.Tämä isä ostaa materiaa muttei anna itsestään lapselle mitään. Tosin sitä se jo oli avioliiton aikaankin, tykkäsi pelata ja viettää aikaa muiden kanssa.
        Toivottavasti sama ei toistu uuden perheensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mielestäni lapsen pitää omalle isällensä päästä antamaan isänpäivälahja, vai eikö hän ole ansainnut sitä?

        Sinä väänsit vähän huonoon ajankohtaan tuon käännöksesi kun kyse on isänpäivästä.

        On ihan ok että isä on uuden onnen löytänyt. Erostamme jo 10 vuotta. Sitä vaan ihmettelen miksi lapselle piti kertoa isänpäivälahjan ostamisesta eikä hän itse sitä päässyt antamaan?

        Itseasiassa kun juttelimme taannoin mitä lapseni haluaisi isän luona jos voisi toivoa, vastaus oli että isän aikaa hänen kanssaan. Kyseessä teini-ikäinen.

        Siihen asti kun isä löysi uuden perheen joka muutti isän luo ilman että lapseni edes heihin kunnolla tutustui, isä antoi edes jonkin verran aikaa. Nyt on tärkein asia näyttää hyvältä uuden perheen silmissä.

        En voi ymmärtää ihmistä jolle oma lapsi ei ole tärkein.Tämä isä ostaa materiaa muttei anna itsestään lapselle mitään. Tosin sitä se jo oli avioliiton aikaankin, tykkäsi pelata ja viettää aikaa muiden kanssa.
        Toivottavasti sama ei toistu uuden perheensä kanssa.

        Eipä näytä ansainneen, kun ei ole lapsia yli 11 vuoteen isällä isänpäivänä näkynyt? Ei yhtään huonoon ajankohtaan - lapseni edelleen vieraannutettuna, aivopestynä pois isästään- ja suvustaan äidin- ja "lastensuojelun" menettelyssä. Siihen asti kun äiti löysi uuden perheen joka muutti äidin ja lasten luo ilman että lapseni edes heihin kunnolla tutustui, äiti antoi edes jonkin verran aikaa. Nyt on tärkein asia näyttää hyvältä uuden perheen silmissä.

        En voi ymmärtää ihmistä jolle oma lapsi ei ole tärkein.Tämä äiti ostaa materiaa muttei anna itsestään lapselle mitään- ei edes lapsen isää...
        Tosin sitä se jo oli avioliiton aikaankin, tykkäsi pelata ja viettää aikaa muiden kanssa.
        Toivottavasti sama ei toistu uuden perheensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näytä ansainneen, kun ei ole lapsia yli 11 vuoteen isällä isänpäivänä näkynyt? Ei yhtään huonoon ajankohtaan - lapseni edelleen vieraannutettuna, aivopestynä pois isästään- ja suvustaan äidin- ja "lastensuojelun" menettelyssä. Siihen asti kun äiti löysi uuden perheen joka muutti äidin ja lasten luo ilman että lapseni edes heihin kunnolla tutustui, äiti antoi edes jonkin verran aikaa. Nyt on tärkein asia näyttää hyvältä uuden perheen silmissä.

        En voi ymmärtää ihmistä jolle oma lapsi ei ole tärkein.Tämä äiti ostaa materiaa muttei anna itsestään lapselle mitään- ei edes lapsen isää...
        Tosin sitä se jo oli avioliiton aikaankin, tykkäsi pelata ja viettää aikaa muiden kanssa.
        Toivottavasti sama ei toistu uuden perheensä kanssa.

        Mitäpä jos tekisit asialle jotain? Ilman syytä ei keneltäkään vanhemmalta evätä omien lastensa tapaamisia. Oli sitten kyse Raisiosta, Hgistä tai Rovaniemestä. Ihan vinkkinä tuo viestien kääntökopiointi ei tuo yhtään sympatiaa muilta, päinvastoin. Se että teet noin, kertoo kyllä jostain muusta enemmän. Toivottavasti saat asiasi kuntoon kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos tekisit asialle jotain? Ilman syytä ei keneltäkään vanhemmalta evätä omien lastensa tapaamisia. Oli sitten kyse Raisiosta, Hgistä tai Rovaniemestä. Ihan vinkkinä tuo viestien kääntökopiointi ei tuo yhtään sympatiaa muilta, päinvastoin. Se että teet noin, kertoo kyllä jostain muusta enemmän. Toivottavasti saat asiasi kuntoon kuitenkin.

        Kertoo "lastensuojelun" mielenvikaisuudesta - mitä siis tekisin, miten toimin - valvovat viranomaiset eivät tutki, poliisi ei tutki- tuomioistuin ei käsittele - Älä jauhaa ns. paskaa - yhteydenotot ja avun pyynnöt estetty- ja salattu; perätön lausuma lapsen olosuhteista!!!


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe