Isäinpäivä tulossa

Anonyymi

ja meillä kinaa siitä miten sen vietämme. Naiseni kakrut haluis mennä isänsä kanssa syömään ravintolaan, mutta ei meidän kanssa.sehän sopii Nainen asuu meillä lastensa kanssa joiden kanssa mentäis syömään ja viettää isänpuolen päivää sitten Tiistaina . Ei haluttas heitä nyt kun minun lapseni tulee minun kanssa se on meille juhlapäivä , he voisvat mennä oman isänsä kanssa syömään , jos haluaa. Nainen kuuluu meidän perheeseen vaikkei ole mun lasten äiti
Kersat vois tuoda kortin tai lahjat sopii mulle , mutta juhla on omien lasteni kanssa yhteinen.
Nainen ei nyt tiedä mitä , että päästääkö lapsensa isälle, näin tekee kun haluu miellyyttää kaikkia. Mä sanoin että jos he menis oman isän kanssa syömään kans vaikkka johonkin
Naisen exä taas iskostanu lastensa päähän kiusaamista. Se on selvä, mä en ikinä tekis niin.
Isänpäivä on perhe juhla eikä sillon ylimääräisiä lapsia tule kenenkään kotiin. En tuntis oelvani tärkee jos en mene omien lasteni kanssa isänpäivä juhliin.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoitat kuitenkin pitkin hampain.

      • Anonyymi

        Nainenhan ton onkin kirjoittanut. Kirjoittakaa nuo samat kirjoitukset mitä miehen tai naisen nimis kirjoittelette samaan ketjuun. Ku sama kirjoitus ku toises ketjus nyt vaan miehen kirjoittamana. Yks ja sama kirjoittelija näemmä.


    • Anonyymi

      Outoja perheitä ihmisillä, mä olen ihan pihalla näiden juttujen kanssa.

      Ei ole kuin yksi perhe, se on ydin perhe, jossa on isä ja äiti ja yhteiset lapst.
      Kun se hajoitetaan tai hajoaa, niin on yksinhuoltajaperhe, jossa äiti on yksin lastensa kanssa. Yleensä se isä häviää tai pakotetaan jättämään perhe, niin lapset jää tietysti äidn luokse joka n luotettavampi vanhempi kuin se isä. Se on oiekin.

      On kummallisia sekasotkuja, isä siellä ja täällä ... ja sitten selvitellään raha asioita, onneksi meis joutuu maksmaan, mutta se on vielä pientä, äiti on kovilla, mies senkun juo kaljaa ja makoilee sohvalla, kun masaa viavaisen satasen niin on isän osuus lasten hoidosta ja kustannuksista hoidettu. Hävytöntä.

      • Anonyymi

        Outoja perheitä ihmisillä, mä olen ihan pihalla näiden juttujen kanssa.

        On monta perhettä ne on ydinperhe, jossa on isä ja äiti ja yhteiset lapset ,sitte on uusperhe jossa molemmilla omat lapset ja mahdollisesti se yhteine lapsi, sitte on sateenkaariperhe, jossa molemmat vanhemmat on samaa sukupuolta.
        Kun se perheet hajoaa, niin on yksinhuoltajaperhe, jossa äiti on yksin lastensa kaa ,tai isä myös Yleensä se isä tai äiti häviää Ja jättää perheensä niin lapset jää tietysti äidin tai isän luokse kumpi nyt on luotettavampi vanhempi.

        On kummallisia sekasotkuja, isä siellä tai äiti siellä ja täällä ... ja sitten selvitellään raha asioita, onneksi mies , tai nainen joutuu maksmaan, mutta se on vielä pientä, äiti tai isä on kovilla, mies tai nainen senkun juo kaljaa , siideriä ja makoilee sohvalla, kun maksaa vaivaisen satasen niin on isän tai äidin osuus lasten hoidosta ja kustannuksista hoidettu. Hävytöntä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe