Turkki vaiko Eurooppa?

Monet suomalaiset eläkeläiset ovat haaveilleet loppupäiviensä vietosta Alanyassa ja mikäs siinä. Se on tarkasti eristetty ja vartioitu turvallinen alue varsinaisesta turkinmaasta.

Elinkustannukset ovat toki paljon pienemmät kuin meillä kotimaassa. Täällä Suomessa kustannuksia nostavat merkittävästi koska joudumme elättämään satoja tuhansia työtä tekemättömiä matuja.

Miljoonia turkkilaisia on muuttanut Eurooppaan. Se kovin kummastuttaa minua. Kaikki nämä siirtolaiset kuitenkin vannovat ja vakuuttavat kuinka Turkki on paras paikka maailmassa.
Miksi ihmeessä he ovat sitten sieltä lähtenet?

11

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös se Turkki ole juuri luvannut ottaa parikymmentä tuhatta suomalaista turvapaikanhakijaa, hommata niille kämpät ja elättää ne tappiin saakka.
      Nämä eivät voi enää asua suomessa koska matut uhkavat henkeä joka pöivä.

      • Eläkeläispariskunnan on huomioitava että toinen kuolee toista ennen. Se on fakta se.
        Turkkilaiset eivät omaa maaperäänsä halua saastuttaa yhdelläkään kristityllä.

        Suomalaisen ruumis on siis roudattava Suomeen. Se maksaa vähintäin n. 14 000 €.

        Leskelle jää yksinäinen asunto jota kukaan ei osta.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Eläkeläispariskunnan on huomioitava että toinen kuolee toista ennen. Se on fakta se.
        Turkkilaiset eivät omaa maaperäänsä halua saastuttaa yhdelläkään kristityllä.

        Suomalaisen ruumis on siis roudattava Suomeen. Se maksaa vähintäin n. 14 000 €.

        Leskelle jää yksinäinen asunto jota kukaan ei osta.

        Edelleen "nasuvaan" jaksaa tehdä uusia avauksia. mielipiteet ja tarinat melkoisen outoja aihepiirejä matkailu sivustolla. " ruumiin tuominen Suomeen maksaa 14000e "

        Matkustaisit oikeasti joskus. Meillä 2pv kuluttua lähtö taas pitkästä aikaa :) Korona ja hes koodit mukana ja maskit tietty, toivottavasti sujuvaa matkailua jo nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen "nasuvaan" jaksaa tehdä uusia avauksia. mielipiteet ja tarinat melkoisen outoja aihepiirejä matkailu sivustolla. " ruumiin tuominen Suomeen maksaa 14000e "

        Matkustaisit oikeasti joskus. Meillä 2pv kuluttua lähtö taas pitkästä aikaa :) Korona ja hes koodit mukana ja maskit tietty, toivottavasti sujuvaa matkailua jo nyt

        toinen saman herran nimim. martta98 - avauksia kymmenittäin nasulla ja martalla.

        Haaveita matkustamisesta turkkiin ja tosiaan mietintää kuinka kalliiksi kuolleen vaimon kuskaus tulee sieltä. Outo tyyppi.

        Turkki edullinen ja hyvä matkailumaa. Kohteita kymmenittäin, nämä keskittävät AINA alanyaan, ilmeisesti ainut minkä tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toinen saman herran nimim. martta98 - avauksia kymmenittäin nasulla ja martalla.

        Haaveita matkustamisesta turkkiin ja tosiaan mietintää kuinka kalliiksi kuolleen vaimon kuskaus tulee sieltä. Outo tyyppi.

        Turkki edullinen ja hyvä matkailumaa. Kohteita kymmenittäin, nämä keskittävät AINA alanyaan, ilmeisesti ainut minkä tietää

        Myös nazi on tämän yksinäisen ihmisen avautumisen nimimerkki.

        Jotain mielesäpahoittamista turkki on hänelle aiheuttanut. Estää normaalin keskustelun MATKAILUSTA.

        Turkkiin matkustaminen edullista, lyhyt lentomatka, hyviä kohteita todella paljon, ruoka kulttuuri hyvä ja palvelu ensiluokkaista.


    • Anonyymi

      Suosittelen nasumartta-amalialle ja muillekin matkavakuutusta, mihin tahansa sitten matkustaakin. Ei sitten tarvitse miettiä ruumiinkuljetusta, jos vaikka joutuisi Thaimaassa vallankumouksen jalkoihin.

      • Anonyymi

        Matkavakuutus korvaa vain tuhkan kuljetuksen, ei ruumiin kuljetusta.


    • Anonyymi

      Örtökänni suuttui mohamatin pilakuvista ja vinoilee Ranskalle?
      Mitä varten? Me,vaapaa maailma emme ,kunnioita Islamin sääntöjä.
      Islam ei ole ainakaan minulle mitään.
      Antaa digtaattorin mölistä ja muitten rättipäiden.
      Itselleni Islam,on huono !
      En koskaan myönnä,että on uskonto!

      • Anonyymi

        Ranska on jo islamilainen valtio.


    • Anonyymi

      Voi vain arvailla millainen tilanne koronan suhteen , varmaan mielenkiintoinen ja mieleenpainuva kokemus jos sairastuu tuolla lomalla. Joo en lähtisi vaik ilman pääsisi.

      • Anonyymi

        Faija asui eläkevuotensa Alanyan lähellä. Ihan tyytyväinen oli paikalliseen sairaanhoitoon. Piti sitä itse asiassa parempana kuin Suomessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe