Uskomaton farssi taas tämä Vastaamon törkeä tietoturvallisuuden laiminlyönti. Hallitus ei ei auta, Vastaamo on hiljaa eikä vastaa, poliisi ei tiedota tarpeeksi ja lehdet mässäävät kuviolla ja lukevat mielenkiinnolla potilaslitteröintejä.
Maalaisjärjen neuvoja niille, joiden tiedot on nyt vuodettu:
1. Säilytä kaikki data. Tee rikosilmoitus ensisijaisesti Psykoterapiakeskus Vastaamoa kohtaan ja vaadi vahingonkorvauksia. Lisää toinen taho rikosilmoitukseen ja tämä taho on kiristäjät.
2. Ano turvakieltoa. Se on Suomessa järein tapa saada tiedot turvaan ja niiden väärinkäyttö estettyä. https://dvv.fi/turvakielto
3. Mikäli tiedoissasi ja litteroinneissa on hyvin arkaluontoista materiaalia ÄLÄ postaa someen, että sinun tiedot on vuodettu ja hae kavereilta sympatioita. Tässä kohtaa tuttusi vasta kiinnostuvat aiheesta. Mikäli olet massana listalla eikä someystäväsi tiedä sinun olevan uhri niin älä itse tuo sitä esille.
4. Älä tee googlella hakuja nimeäsi ja Tor, Vastaamo -hakuja. Jos teet näin, voi tietosi pompata esiin. Älä anna tälle varastetulle informaatiolle mitään lisäarvoa verkossa.
5. Älä vain maksa mitään bitcoineja ja yritä vastata hakkereiden viestiin. Niihin ei vastata. Joka kerta kun avaat viestin uudelleen, näkee hakkeri, että olet kiinnostunut ja todennäköisesti sinua lähestytään uudestaan ja agressiivisesti. Jos olet kerran avannut viestin. Säilytä se ja lähetä se rikosilmoituksen liitteenä poliisille.
6. Ahdinko on kamala, mutta valitettavasti et voi tehdä mitään saadaksesi tietojasi pois netin syövereistä. Voit vain toivoa, että tietosi eivät kiinnosta ja toivoa, että lehdistö, uteliaat nuuskijat ja rikolliset omaisivat sen verran inhimillisyyttä, etteivät he halua edes katsoa tietojasi.
Kun talletan pankkiin rahaa, minun tulee voida luottaa, että pankki sulkee kassaholvinsa, ovensa ja pitää turvajärjestelmät rosvojen varalta kunnossa. Jos pankki jättääkin oven raolle, kassaholvin tunnuksen tehdaskoodille, säästää turvajärjestelyissä ja minun tallentamat rahat viedään. Ei pankki vain pahoittele, että näin pääsi käymään, kuten Vastaamo nyt tekee.
Vastaamo täytyy laittaa tästä vastuuseen ja tästä vahingosta joutuu maksamaan kovimmat mahdolliset korvaukset uhreille. Vaikka raha ei tuo arkaluontoisia tietoja takaisin pimentoon, tuo se kuitenkin tunteen, että Vastaamo sai ansaitsemansa tuomion tässä törkeässä tietovuodossa.
Toivon että muut hakkerit nappaavat surkean/surkeat hakkerit tämän takana. Ala-arvoinen temppu. Säälittävää sakkia.
VASTAAMON TOIMINNASTA RIKOSILMOITUS
Anonyymi
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113