saa pian nimen ,mutta olis kiva saada vinkkejä.Omia listalla ovat Aino,Essi,Ella,Noora,Saana,Salla... Toinen nimi vielä mietinnän kohteeana.Kiitos.
Isot siskot Anni Sofia 6v ja Iida Elina 2v 5kk
Kevät -tyttö
13
609
Vastaukset
- sasa
Essi Maaria
Aino Ilona
Ella Iiris
Noora Tuulia- jhi
Ella Maaria
- loiu
Elsa ja Oona sopisivat hyvin ja kaikilla tytöillänne olisi omalla vokaalilla alkava nimi :)
- simbelmyne
Oosa Emilia? Se ei olisi niin tavallinen, mutta silti on helppo lausua ja kirjoittaa ja on niitä Oosiakin jokunen kastettukin.
- Nipo
Kevättyttö on yhdyssana. Ei väliviivaa.
- sarkku
Saana Anniina, Noora Natalia, Essi Susanna, Salla Maarit, Ella Linnea, Aino Ilona...
- Äitsykkä
Minusta nimeksi ei ainakaan Nooraa!!! Todella yleinen nimi mikä voi johtaa siihen että lasta kutsutaan sukunimeltä.
- Äippä
Jos on Anni jo perheessä niin ei Ainoa (Anni ja Aino on yleinen sisaruksilla ja itse menen aina niis sekasin :) ).
Ja Anni sekä Iida (2 tavusia) niin joukkoon musta kävis myös 2 tavunen :). Kuitenkin silleen ettei ole ihan samantapainen.
Musta tuo Ella on paras.
Mites olisi Ella Maria?- Äippä
TArkoitin laittaa 2 tavinen 4 kirjaiminen:).
- mamma
Ella/Elli Maria
Emmi/Emma Maria
Mari Elina
Oona Riika - Kevät-tytön äiti ja isi
hänestä tuli
Siiri Tuulia - Nimetön
Aino Emilia
Essi Alina
Ella Amanda
Noora Susanna
Saana Susanne
Salla Maria. - mertzi81
miten olisi salli? ei ole kovin yleinen tai toi siljakin kyllä kiva!
vaikka salli inkeri tai vaikka salli aliisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku594462Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591435- 1601387
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti471371Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2501183- 2011092
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1461047- 60948
- 80947