Vähän mua riepoi

Anonyymi

Tää uusi heppu riiteli Timon kanssa. Myöhemmin Joel sanoi, ettei tätä uutta heppua kannata nimittää ärsyttäväksi, kun Kessuakaan ei meinannut sitten saada ulos. Tarkoitti siis, että ihmiset tykkäävät pitää sellaisia talossa.

Sen haluaisin sanoa Joelille, että minusta siinä ei ole mitään viihdearvoa. Sängyssä lojuva jäykkä tuppisuu! Suorastaan omituinen hyypiö.

Samin olisin pitänyt talossa. Aika moni ilta on nyt jäänyt BB katsomatta, kun ei vaan jaksa kiinnostaa tuo porukka.

Tämä on siis vain minun mielipiteeni.

25

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä komppaan edellistä Joelissa ei oo mitään kiinnostavaa vetelän näkoinen puolelta toiselle heijaava ukkeli.

      • Anonyymi

        Juur niin!
        Miten ihmeessä ihmiset siitäki tykkää??

        Mitään tolkkua saanu tuosta äijästä. Aina kun sen näkee, niin lojuu makkarissa ja vaikuttaa häiriintyneen muista ihmisistä. Olis pysyny kotona.


      • Anonyymi

        Siltä kuulee joskus joitain puoliälykkäitä lausahduksia, mutta muutoin on aika juntti. Jyväjemmari. Heinähattu. Landepaukku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä kuulee joskus joitain puoliälykkäitä lausahduksia, mutta muutoin on aika juntti. Jyväjemmari. Heinähattu. Landepaukku.

        Niin joskus, kun harvoin suunsa aukaisee.


    • Anonyymi

      Joo, kyllä BeeBeet on jääneet vähemmälle, enpä ole tänäänkään katsellut. Tosin on täällä kotona kaikenlaisia töitä aina pitkin päivää ja kun olen huilaillut, on tänään tullut katseltua Marplea ja Poirotia (eri kanavilta, tietty). Kestosuosikkejani, kesyä jännitystä.

      Tuon uuden joukon tullessa tipahti kiinnostus ohjelmaan, pari sen verran tökeröä hahmoa joukossa, etten suostu aivan noin alatyylistä roskaa katsomaan. (En ole muuten, samasta syystä koskaan katsonut mm. nk. "salkkareita", en tunne tarinan juonta ollenkaan.)

      • Anonyymi

        Joidenkin mielestä talossa pitäisi olla vain ihmisiä, jotka tulee hyvin toimeen keskenään, ja kukaan ei kinastele toistensa kanssa.

        Kuka sellaista jaksaa katsoa??
        Viime kautena näin Krisussa samaa, kuin tänä vuonna Samissa. Krisu oli alusta loppuun suosikki.


      • Anonyymi

        Kuka tuollaista täysin turhaa huuhaa paskaa viitsii katsoa?

        Luultavasti sen katsojat ovat niitä syrjäytyneitä luusereita, keskenkasvuisia märkäkorvia, sekä kaikenlaisia sukupuolisesti poikkeavia kummajaisia.

        Eli niitä aivan samoja, joita tuossa huuhaa paska ohjelmassa on mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuollaista täysin turhaa huuhaa paskaa viitsii katsoa?

        Luultavasti sen katsojat ovat niitä syrjäytyneitä luusereita, keskenkasvuisia märkäkorvia, sekä kaikenlaisia sukupuolisesti poikkeavia kummajaisia.

        Eli niitä aivan samoja, joita tuossa huuhaa paska ohjelmassa on mukana.

        Miten eksyit tälle palstalle, jos ei kiinnosta?

        Olen ihan työelämässä oleva aikuinen nainen ja hetero, elikkäs pieleen menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuollaista täysin turhaa huuhaa paskaa viitsii katsoa?

        Luultavasti sen katsojat ovat niitä syrjäytyneitä luusereita, keskenkasvuisia märkäkorvia, sekä kaikenlaisia sukupuolisesti poikkeavia kummajaisia.

        Eli niitä aivan samoja, joita tuossa huuhaa paska ohjelmassa on mukana.

        Paljastit itsesi housut kintuissa. Miten muka yleensäkään olet täällä ja mitenkä muka tiedät ohlemasta jotakin ELLET sitä katso.

        Suurimmat mölyäjät täälläkin ovat niitä jotka seuraa minuutti-minuutilta ohjelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljastit itsesi housut kintuissa. Miten muka yleensäkään olet täällä ja mitenkä muka tiedät ohlemasta jotakin ELLET sitä katso.

        Suurimmat mölyäjät täälläkin ovat niitä jotka seuraa minuutti-minuutilta ohjelmaa.

        Hahhaah, oletko todella noin yksinkertainen?

        Minä tiedän siitä huuhaa paska ohjelmasta tasan sen verran, mitä te sitä typerää ja lapsellista sontaa katsovat raukat sekä reppanat siitä kirjoitatte.

        Minä en ole koskaan katsonut sitä minuuttiakaan, enkä tule katsomaan jatkossakaan.

        Normaaleja aikuisia ihmisiä tuollainen ei kiinnosta, mutta teille reppanoille on aivan pakko kettuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhaah, oletko todella noin yksinkertainen?

        Minä tiedän siitä huuhaa paska ohjelmasta tasan sen verran, mitä te sitä typerää ja lapsellista sontaa katsovat raukat sekä reppanat siitä kirjoitatte.

        Minä en ole koskaan katsonut sitä minuuttiakaan, enkä tule katsomaan jatkossakaan.

        Normaaleja aikuisia ihmisiä tuollainen ei kiinnosta, mutta teille reppanoille on aivan pakko kettuilla.

        Mutta sinua kiinnostaa lukea kirjoituksia, joissa keskustellaan tästä ohjelmasta.
        Taitaa siis kiinnostaa kuitenkin tämä ohjelma;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinua kiinnostaa lukea kirjoituksia, joissa keskustellaan tästä ohjelmasta.
        Taitaa siis kiinnostaa kuitenkin tämä ohjelma;)

        Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan teille sitä huuhaa paska ohjelmaa seuraaville raukoille sekä reppanoille kettuilu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan teille sitä huuhaa paska ohjelmaa seuraaville raukoille sekä reppanoille kettuilu.

        Ja samalla teet itsesi naurunalaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja samalla teet itsesi naurunalaiseksi.

        Itsensä naurunalaisiksi tekevät vain ja ainoastaan ne raukat sekä reppanat, jotka tuollaista huuhaa paskaa viitsivät katsoa.

        Heille nauravat naurismaan aidanseipäätkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsensä naurunalaisiksi tekevät vain ja ainoastaan ne raukat sekä reppanat, jotka tuollaista huuhaa paskaa viitsivät katsoa.

        Heille nauravat naurismaan aidanseipäätkin.

        Älä välitä vaikka tunnetkin itsesi naurettavaksi :)


    • Anonyymi

      Juuri siksi minäkin haluan pitää Vilin talossa, että ärsyttäisi vanhat asukit hermoraunioiksi :D

      Samoin Julia aiheuttaa mustasukkasuutta. Marjatan tippuminen sääli, mieluummin olisi tippunut arttu ja joel.

      • Anonyymi

        Joel joutais tippua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joel joutais tippua.

        Samoin narttunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joel joutais tippua.

        Kuka on Joelin narttu?


    • Anonyymi

      Illan koostelähetyksessä Krisu, mut ihmeen vähän saa puheaikaa!!!??

      Mainoksia, mainoksia, mainoksia piisaa!!

      • Anonyymi

        Ölen huomannu saman... Myös kysy tuotannolta osassa katsojien kysymyksiä ei saada kysyttyä kuin 2-3. Kovasti Alma söpöttää että niitä on tullut paljon ja pyytää lähettämään lisää. Noi katsojien kysymykset eivät ole mitään päivänpolttavia, joka ovat katsojien mielestä tärkeitä vaan jotain höttöä ja toisarvoisia kysymyksiä.. Aikaa kuluu Alman hihitykseen ja sössötyksen. Onko noi kysymyksetkin maksullisia, kun niitä niin urakalla pitää lähettää tuonne tuotantoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ölen huomannu saman... Myös kysy tuotannolta osassa katsojien kysymyksiä ei saada kysyttyä kuin 2-3. Kovasti Alma söpöttää että niitä on tullut paljon ja pyytää lähettämään lisää. Noi katsojien kysymykset eivät ole mitään päivänpolttavia, joka ovat katsojien mielestä tärkeitä vaan jotain höttöä ja toisarvoisia kysymyksiä.. Aikaa kuluu Alman hihitykseen ja sössötyksen. Onko noi kysymyksetkin maksullisia, kun niitä niin urakalla pitää lähettää tuonne tuotantoon?

        Alma ja se toinen karvakuono anteeksi nimi ei ole jääny mieleen.kovasti höpöttävät Artusta ja Eetusta kaippa heidän on käsketty toimia niin ,että kuviteltas kuin suosittuja ne on .Vaikka täällä katsojat yleisesti eivät pidä heistä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alma ja se toinen karvakuono anteeksi nimi ei ole jääny mieleen.kovasti höpöttävät Artusta ja Eetusta kaippa heidän on käsketty toimia niin ,että kuviteltas kuin suosittuja ne on .Vaikka täällä katsojat yleisesti eivät pidä heistä..

        Vähänkö on tullut kuva, että tätä bb:tä tekee amatöörit. Hehkutetaan sitä, missä ei ole mitään hehkutettavaa.


    • Anonyymi

      Kyllä on mennyt halu katsoa enää ohjelmaa.
      Sikamaista homoutta vaan näkee siellä. Nuo on pakko nuo homot eroittaa.
      Eniten toivon, että se ella lähtisi. Se saa minun sisukset kääntymään ympäri, se on niin etova.

    • Anonyymi

      Katsojilla on mitta täynnä talossa tapahtuvaa homoutta.
      Kaksi homoa yhtä aikaa talosta ulos.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe