Kun yritän poistaa kuviani niin ne näyvät sillai, että oikeassa yläreunassa on ikäänkuin kynä. Sitä klikkaamalla voi muuttaa vain jotain aikajanaa. Roskakorissa näkyvät poistetut kuvat mutta roskista ei voi tyhjätä.
Onko tuo niin idioottimainen systeemi, että kuvia ei saa poistettua ollenkaan lopullisesti? Vai kuin se pitäisi tehdä?
Kuvien poisto Facebookista
Anonyymi
2
138
Vastaukset 2
Näyttää tosiaan siltä että roskakoria ei voi itse tyhjentää. Sinne laitetut kuvat poistuvat itsestään 30 päivän kuluttua roskakoriin laittamisesta, ellet sitä ennen palauta niitä roskakorista.
Roskakorissa olevat kuvat näkyvät vain sinulle eli kukaan muu ei niitä voi nähdä.- Anonyymi
FB säilöö kaiken ikuisesti mitä sinne erehdyt lataamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51831
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82765Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust14671Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2644Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1554- 70523
- 56521
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it182513Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24476Ihmettelen tämän palstan naisia
Kun ne uskovat olevansa jotain niin ihmeellistä ja hienoa. Ja että kaikki naiset on niin upeita ja hienoja. Että mistä82473