Vaimoni seikkailuja ihmetellessä

Anonyymi

Pari vuotta sitten vaimoni oli työpaikan virkistyspäivän päätteeksi lähtenyt jatkoille. Naisvaltaisella alalla tuo onkin aika tyypillistä että koko tiimi on nuorehkoja naisia. Vaimo ilmoitti puhelimella jatkoille lähdöstä ja mietin että meneeköhän pitkään. Laitoin lapset nukkumaan ja jäin odottelemaan. Kolmen aikaan yöllä mietin jo onkohan kaikki ihan kunnossa mutta nukahdin ennen kuin ehdin laittaa viestiä vaimolle. Joskus kahdeksan maissa aamulla sitten ovi kävi ja heräsin kun vaimo kömpi sisään meikit levinneenä ja vanhan viinan hajuisena. Taisi mennä vähän juhlat pitkiksi tokaisin. Hän sanoi työkaverinsa aviomiehen tuoneen hänet autolla kotiin ja että oli yöpynyt heidän luonaan koska asuvat lähellä klubia jossa iltaa vietettiin. Ok. Vaimo pesi meikit naamalta, pesi hampaat ja tuli sänkyyn. Oli kaivannut häntä kovasti ja aamuseisokkikin vaivasi. Aloin antamaan hänelle kielihoitoa ja pimpsa maistuikin aivan spermalle. Vaimo on sen verran monesti pistänyt minut nuolemaan omat limani lauettuani sisään että tunnistan kyllä maun. Pettymyksen ja mustasukkaisuuden pistos meni lävitseni, mutta mietin etten tee tai sano mitään hätiköityä vaan jatkan vaan aivan rauhallisesti pimpsan nuolentaa. Pahimman mustiksen tunteen mentyä ohi huomasin jopa kiihottuvani ajatuksesta että vaimo on käynyt hieman maistamassa kiellettyä hedelmää. Nuolin hänelle orgasmin ja sen jälkeen rakasteltiin varsin kiihkeästi. Nukuimme puolille päiville ja ruokapöydässä vaimo ilmeisesti arvattuaan että onhan minun pitänyt pimpsan spermaisuus, hieman moitti minua siitä että heti kävin hänen kimppuunsa kiimaisena ja käytin hyväkseen hänen pikkuhiprakkaansa. Vastasin hänen kyllä itsekin käyneen varsin halukkaasti ja sellaisilla kierroksilla aivan kuin olisi karkin makuun päässyt. Siitä ei sitten vähän aikaan puhuttukaan, mutta myöhemmin kysyin häneltä jos hän haluaisi keventää sydäntään asiasta. Vaimoni sitten kertoi että heillä oli virkistyspäivän kevennykseksi ollut seksivälineitä myyvästä liikkeestä joku nainen esittelemässä tarvikkeita. Oli kuulemma erikoistarjouksessa monenlaisia hieromalaitteita, sauvoja yms pikkukivaa. Kaikkea sai kuulemma jopa kokeilla. Sehän oli tietysti virittänyt porukan riettaan puoleiseen tunnelmaan. Vaimo oli ostanut sieltä sellaiset paksut nahkakahleet joita yhdisti pikalukittava kettinki. Ne olivat tulleet minulle tutuiksi koska vaimo tykkäsi usein kahlita minut niillä sänkyleikeissämme. Lisäksi hän oli ostanut jotain kiihoitusgeeliä, mutta sitä en koskaan saanut nähdä. Klubilla vaimo oli päätynyt erään mieskaksikon seuraan ja lähti heidän matkaansa yöksi. Vaimo oli tietysti mennyt esittelemään kahle ostoksiaan ja kaverit päättivät ottaa ne vaimon kanssa käyttöön. Vaimoni oli kuulemma ollut sängyssä kahlittuna melkein koko yön ja kummatkin jätkät olivat naineet häntä vuoron perään monta kertaa toisen aina nuolettaessa munaansa vaimoni suussa. Seksigeelit meni myös kaikki käyttöön koko puteli. Jätkät panivat tietysti paljaalla ja laskivat satsinsa sen kummempaa miettimättä suoraan sisään. Aamulla sitten tämä mies joka omisti asunnon jossa vaimoni oli naitavana oli tuonut vaimoni autolla kotiin. Ihmettelin sitä että vaimoni oli halunnut alistua näille vieraille miehille kun kotona hän on aina se joka heiluttaa piiskaa. Vaimo selitti että vaihtelu virkistää. ja kyllä hän isokyrpäisille tosi miehille alistuu mielellään. Minut hän kuitenkin haluaa pitää tossun alla koska on opettanut minusta alistuvan pillunnuolijan. Olin hieman huolissani siitä että eikö hän sitten välitä minusta ollenkaan kun nai muita miehiä. Vaimoni sanoi että haluaisi mieluiten useamman aviomiehen jos se olisi laillista ja olisi itse mieshaaremin valtiatar. Hän lisäsi ettei kuitenkaan voisi sietää sitä koskaan jos minä menisin häntä pettämään. Hän selitti että koska olen mies olen alempiarvoinen ja kuulun vain hänelle. Hän myös kertoi että on pettänyt minua usein ennenkin monien miesten kanssa. Laiva risteilyt tyttöporukassakin olivat aina pelkkiä naintiretkiä. Ihmettelin miksi hän ei ole uskaltanut sitten kertoa tästä aikaisemmin. Pelkäsi etten hyväksy hänen halujaan, mutta nyt kun tiedän muutenkin sillä ei olisi enää väliä. En voinut muuta kuin halata häntä ja kertoa että rakastan häntä hyvin paljon ja hyväksyn hänet juuri sellaisena kuin hän on. Nykyään vaimo tykkää aina kertoa millaisten miesten kanssa on nainut ja kehuu kuinka isoja kyrpiä niillä on ja miten hyvältä on tuntunut. Myönnän että minua se pelkästään kiihottaa. Samalla vaimo kuitenkin myöntää että salaa panemisessakin on oma viehätyksensä. Se on kuulemma jännittävää ja siinä on se kielletyn viehätys. Enpä tiedä. Minulle riittää kyllä olla uskollinen yhdelle.

7

5916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunteeni kuumeni minultakin kun kuulin totuuden vaimon kulttuurimatkoista. Tapahtumat läiskästiin kasvoilleni saunassa. Istuimme lauteilla kun kuulin ne tarinat. Vaikka suustani tulevat sanat kertoivat loukatusta miehestä. Niin yhä kovemmaksi käyvä kullini kertoi vaimolle toista.

      • Anonyymi

        Moi täällä olisi toinen iso kestävä kyrpä mukaa 20cm.. Normivartalo komeaksi kehuttu kalju mies seksuaalisesti erittäin aktiivinen ja naisen nautinto on etusijalla. T kymenlaaksosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi täällä olisi toinen iso kestävä kyrpä mukaa 20cm.. Normivartalo komeaksi kehuttu kalju mies seksuaalisesti erittäin aktiivinen ja naisen nautinto on etusijalla. T kymenlaaksosta.

        Mites väri? Oletko musta, sujuuko Lontoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites väri? Oletko musta, sujuuko Lontoo?

        Ihan kuule suomalainen mies olen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuule suomalainen mies olen..

        Mutta se väri.
        Voi se mustakin olla suomalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se väri.
        Voi se mustakin olla suomalainen.

        Ihan vaalea olen 😊


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin kiikkuun sinä et ole mies

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe