eli siis oon 14v tyttö 8lk, ja meillä on terveystarkastuket tulossa. viime vuonna olin 158cm ja 49kg mut nyt oon 163cm ja 55kg. Haluun pudottaa painoa ennen tereveystarkastusta koska ahistaa mennä vaa'lle ku oon lihonu, mulla myös tulee tosi paljon vatsamakkaroita ja on 'epätasainen' vasta, myös aika syvät hip dips. En ees muute ois ajatellu tätä mut yks kaveri liatto snäpin priva ms kuvan omasta terkkari lapusta että painaa 53kg ja on saman pitune ja sano että mite on laihtunu 4 kg. Ois kiva saada asiallisia vastauksia. sori jos on kirjoitusvirheit en jaksa käydä tekstii läpi haha.
8lk terveystarkastus
Anonyymi
2
259
Vastaukset
- Anonyymi
Turha laihduttaa kun olet normaalipainoinen. Eikä kannata ahdistuakaan.
- Anonyymi
ja mitä siellä 8lk terveystarkastuksessa tehdään pitääkö ottaa vaatteet pois ja mistä siel puhutaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481249Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753