Mä siis pidän aina repussa varalta sidettä, koska mun äidin mielestä mulla saataa kohta alkaa menkat. Nyt mulla tuli jotain kellertävänruskeeta mun valkosiin alushousuihin, niin voisko mun menkat olla alkamassa? Siis mulla on ollu 2,5v valkovuotoo ja oon murrosiässä. Tullu tän viikon sisällä 1cm lisää pitutta, eli kasvan yhtäkkii kauheen nopeesti. Mun rintoihinki sattuu, jos niihin koskee. Siis kertokaa, alkaako mun menkat kohta???? VASTATKAA ÄKKII!!!
OIKEESTI VASTATKAA ÄKKIÄ
8
197
Vastaukset
- Anonyymi
En osaa sanoa että alkavatko vaiko ei mutta on hyvä että olet varautunut tilanteeseen. Parhaiten tuntemuksesi ovat tuttuja varmaan äidillesi, toivottavasti Sinulla on häneen hyvät, lämpimät ja äidin puolelta myötäelävän ymmärtäväiset välit.
- Anonyymi
Kyllä meillä mun äidin kanssa on ihan hyvät välit.
- Anonyymi
Luultavasti vain ripulia. Syö vähemmän sokeria
- Anonyymi
Mitähän hel*ettiä... En syö sokerii ku kerran kuussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän hel*ettiä... En syö sokerii ku kerran kuussa
No mite sä sitte selität tuon vaivan?? Ihan selvä ongelma liiasta sokerin vetämisestä!
- Anonyymi
Hehe, kuka älypää sekoilee sokerista.
Kuukautisvaivoihin ei liity sokeri millään tavalla. - Anonyymi
Voi olla ihan ruskeaakin ja eri kuussa vaihtelee kuukautisten kesto ja verisen vuodon koostumus ja määrä.
Ihan normaalia on :)
Joskus vuoto tulee vauhdilla ja kirkkaan punaisena, toisinaan hitaammin tiputellen ja väri vaihtuu matkalla esim. ruskeaksi.
Myös hyytymiä voi olla.- Anonyymi00008
Kuten niitä onkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611