Mä siis pidän aina repussa varalta sidettä, koska mun äidin mielestä mulla saataa kohta alkaa menkat. Nyt mulla tuli jotain kellertävänruskeeta mun valkosiin alushousuihin, niin voisko mun menkat olla alkamassa? Siis mulla on ollu 2,5v valkovuotoo ja oon murrosiässä. Tullu tän viikon sisällä 1cm lisää pitutta, eli kasvan yhtäkkii kauheen nopeesti. Mun rintoihinki sattuu, jos niihin koskee. Siis kertokaa, alkaako mun menkat kohta???? VASTATKAA ÄKKII!!!
OIKEESTI VASTATKAA ÄKKIÄ
7
112
Vastaukset
- Anonyymi
En osaa sanoa että alkavatko vaiko ei mutta on hyvä että olet varautunut tilanteeseen. Parhaiten tuntemuksesi ovat tuttuja varmaan äidillesi, toivottavasti Sinulla on häneen hyvät, lämpimät ja äidin puolelta myötäelävän ymmärtäväiset välit.
- Anonyymi
Kyllä meillä mun äidin kanssa on ihan hyvät välit.
- Anonyymi
Luultavasti vain ripulia. Syö vähemmän sokeria
- Anonyymi
Mitähän hel*ettiä... En syö sokerii ku kerran kuussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän hel*ettiä... En syö sokerii ku kerran kuussa
No mite sä sitte selität tuon vaivan?? Ihan selvä ongelma liiasta sokerin vetämisestä!
- Anonyymi
Hehe, kuka älypää sekoilee sokerista.
Kuukautisvaivoihin ei liity sokeri millään tavalla. - Anonyymi
Voi olla ihan ruskeaakin ja eri kuussa vaihtelee kuukautisten kesto ja verisen vuodon koostumus ja määrä.
Ihan normaalia on :)
Joskus vuoto tulee vauhdilla ja kirkkaan punaisena, toisinaan hitaammin tiputellen ja väri vaihtuu matkalla esim. ruskeaksi.
Myös hyytymiä voi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään19217985Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903825Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu351993Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2801540Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?681522Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1651442Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151334Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141314Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1191226- 811111