Onko kanini kipeä?

Anonyymi

Olen todella huolissani kanistani. Kanini on siis reilu 8 viikkoinen kääpiöluppa. Tänään hän on alkanut makoilla eikä ole juossut paljoa yhtään. Edellisinä päivinä on juossut paljonkin mutta tänään vain vähän. Olen hieman ylihuolehtiva mutta onko tämä merkki jostakin sairaudesta? Voiko se johtua vain siitä että kani on väsynyt?

7

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syökö normaalisti? Tuleeko papanoita?

• Anonyymi

Syö normaalisti, juo, papanoi ja muuta sellaista

• Anonyymi

Munki kani oli ekat pari viikkoo ku sain sen tosi villi, juoksi päivät pitkät ja teki ilohyppyjä, mutta nykyään makoilee, eikä enää juokse paljo yhtää. Joten enpä usko että se kipeänä ois jos ei siis oo muita oireita.

• Anonyymi

En usko että on kyse mistään vakavasta jos kani syö normaalisti, papanoi ja heinä maistuu. Voit yrittää aktivoida kaniasi vaikkapa viemällä ulos juoksemaan tai keräämällä tuoreita kasveja ulkoa, mikä saisi kanin mielenkiinnon heräämään.

• Anonyymi

Vielä pitää mainita että kun kani makoilee, se on yleensä merkki kanin tyytyväisyydestä. Jos taas kani kyyhöttää paikoillaan päivätolkulla eikä suostu syömään tai liikkumaan ja on muutenkin flegmaattinen, on syytä huolestua. Opit kyllä tuntemaan kanin kehonkieltä ajallaan ja tunnistamaan epätavallisen käyttäytymisen.

• Anonyymi

yleensä kanit saattavat vain chillata tai nukkua, ainakin näin kylmään/pimeään aikaan eivät ne ole niin aktiivisa kun yleensä ymmärretään.

• Anonyymi

Onko sinulla vain yksi kani jos se voi olla masennusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      33
      7807
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4533
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      31
      4295
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3559
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2723
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2605
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2313
    8. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      30
      2301
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      164
      2023
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      43
      1581
    Aihe