mitä teen ku mun kaikilla kavereilla on alkanu menkat mut mulla ei oo ja mä haluisin et ne alkaa mut ne ei ikinä ala ja oon koht 13 mut mun kaikki kaveritki on tiiän et ne alkaa sit ku ne alkaa mut mua vaa ärsyttää
menkaaaatttttt
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuttu tunne. Ei mullakaan oo vielä alkanu ja joo ärsyttäähän se välillä. Kannattaa puhua äidille, itse puhuin ja kyllä helpotti.
- Anonyymi
Jos et ole ihan miniminiminikokoa, vaan olet kasvanut ja kehittynyt normaalisti, niin kyllä ne pian alkavat. Eli jos naisellisia muotoja näkyy (lantio ja reidet vähän leventyneet, rinnat kasvaneet jne), niin pian alkavat kuukautisetkin. Jos keho on kovin laiha, niin se hidastaa kuukautisten alkua. Anoreksiapotilailla kuukautiset eivät ala tai jäävät pois laihuuden vuoksi.
- Anonyymi
No jos sun murrosikä on jo pitkällä, niin saattaa alkaa, jos et siis oo mikään anoreksikko.
- Anonyymi
Ku niitä ei oo, niin pitää valittaa. Ku ne on, niin pitää valittaa. Suomalaisen naisen tarina.
- Anonyymi
Tiedätkö, minkä ikäisenä sun äidillä on alkanut? Joskus tyttärellä alkaa suht samoihin aikoihin.
Ja usein pitäis olla jo jonkin aikaa yli 40 kg, että hormonitoiminta edistyy. Mutta sekin on yksilöllistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768232Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372556
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362129- 252107
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611647
- 181609