Siis ostin tänään lisäosia ja muita ja päivitin simssin ja originin niin kun olin ladannut ne ja menin peliin niin siinä "kokoelmat" kohdassa ne pikkukuvakkeet ei näkynyt vaan tilalla oli laama ja sitten koitin luoda simin mutta niiden iho oli sellainen kysymysmerkki vähän niinku jos joku cc ei toimi niin johtuuko siitä että kone ei pyöritä niin montaa lisäosaa yms. Vai jostain päivityksestä ja jos joku tietää niin miten korjaan mun simssin???
Sims 4 rikki?
8
993
Vastaukset
" ... ja jos joku tietää niin miten korjaan mun simssin???"
Originista sen oranssin suorakaiteen muotoisen "Pelaa"-lätkän alta löytyy pieni reiällisen rattaan kuvake (sen 5-sakaraisen tähden kuvakkeen vierestä). Klikkaa sitä ratasta ja valitse "korjaa"-vaihtoehto. (Se on hoitanut tosi monia ikävän tuntuisia kummallisuuksia monen palaajan kohdalla - ei kuitenkaan ihan kaikkia.)- Anonyymi
Missä se lätkä sielä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se lätkä sielä on
"Missä se lätkä sielä on"
Melko tarkkaan siinä kohdassa mitä sä klikkaat hiirellä että saat pelin käyntiin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Missä se lätkä sielä on"
Melko tarkkaan siinä kohdassa mitä sä klikkaat hiirellä että saat pelin käyntiin...Ei minulla näy tai sitten en vaan tajunnu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla näy tai sitten en vaan tajunnu
Nyt löysin mutta en pysty painamaan sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla näy tai sitten en vaan tajunnu
"Ei minulla näy tai sitten en vaan tajunnu"
Näkyykö seuraavana linkitetyn sivun kolmas kuva?
https://crinrict.com/blog/2019/05/origin-repair-game.html
Siinä kun voisi olla jotain tuttua - eikä tarvitse huolestua, vaikka sulla kuten mullakin olisi tekstit suomeksi eikä englanniksi. Se on ihan normaalia ja odotettua jos pelaa suomenkielistä versiota - ja ratas voi olla lätkän alla eikä vieressä. Toiminnat ovat silti samat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei minulla näy tai sitten en vaan tajunnu"
Näkyykö seuraavana linkitetyn sivun kolmas kuva?
https://crinrict.com/blog/2019/05/origin-repair-game.html
Siinä kun voisi olla jotain tuttua - eikä tarvitse huolestua, vaikka sulla kuten mullakin olisi tekstit suomeksi eikä englanniksi. Se on ihan normaalia ja odotettua jos pelaa suomenkielistä versiota - ja ratas voi olla lätkän alla eikä vieressä. Toiminnat ovat silti samat.Joo toimii taas
- Anonyymi
mulla tapahtui nyt sama ongelma enkä pysty painaa "korjaa" nappulaa, mitä teen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279