Sims 4 rikki?

Siis ostin tänään lisäosia ja muita ja päivitin simssin ja originin niin kun olin ladannut ne ja menin peliin niin siinä "kokoelmat" kohdassa ne pikkukuvakkeet ei näkynyt vaan tilalla oli laama ja sitten koitin luoda simin mutta niiden iho oli sellainen kysymysmerkki vähän niinku jos joku cc ei toimi niin johtuuko siitä että kone ei pyöritä niin montaa lisäosaa yms. Vai jostain päivityksestä ja jos joku tietää niin miten korjaan mun simssin???
81343
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

" ... ja jos joku tietää niin miten korjaan mun simssin???"

Originista sen oranssin suorakaiteen muotoisen "Pelaa"-lätkän alta löytyy pieni reiällisen rattaan kuvake (sen 5-sakaraisen tähden kuvakkeen vierestä). Klikkaa sitä ratasta ja valitse "korjaa"-vaihtoehto. (Se on hoitanut tosi monia ikävän tuntuisia kummallisuuksia monen palaajan kohdalla - ei kuitenkaan ihan kaikkia.)

Äänestä
  • Missä se lätkä sielä on

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Missä se lätkä sielä on

"Missä se lätkä sielä on"

Melko tarkkaan siinä kohdassa mitä sä klikkaat hiirellä että saat pelin käyntiin...

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

"Missä se lätkä sielä on"

Melko tarkkaan siinä kohdassa mitä sä klikkaat hiirellä että saat pelin käyntiin...

Ei minulla näy tai sitten en vaan tajunnu

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt löysin mutta en pysty painamaan sitä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

"Ei minulla näy tai sitten en vaan tajunnu"

Näkyykö seuraavana linkitetyn sivun kolmas kuva?
    https://crinrict.com/blog/2019/05/origin-repair-game.html

Siinä kun voisi olla jotain tuttua - eikä tarvitse huolestua, vaikka sulla kuten mullakin olisi tekstit suomeksi eikä englanniksi. Se on ihan normaalia ja odotettua jos pelaa suomenkielistä versiota - ja ratas voi olla lätkän alla eikä vieressä. Toiminnat ovat silti samat.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

"Ei minulla näy tai sitten en vaan tajunnu"

Näkyykö seuraavana linkitetyn sivun kolmas kuva?
    https://crinrict.com/blog/2019/05/origin-repair-game.html

Siinä kun voisi olla jotain tuttua - eikä tarvitse huolestua, vaikka sulla kuten mullakin olisi tekstit suomeksi eikä englanniksi. Se on ihan normaalia ja odotettua jos pelaa suomenkielistä versiota - ja ratas voi olla lätkän alla eikä vieressä. Toiminnat ovat silti samat.

Joo toimii taas

Äänestä

mulla tapahtui nyt sama ongelma enkä pysty painaa "korjaa" nappulaa, mitä teen?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Siis ostin tänään lisäosia ja muita ja päivitin simssin ja originin niin kun olin ladannut ne ja menin peliin niin siinä "kokoelmat" kohdassa ne pikkukuvakkeet ei näkynyt vaan tilalla oli laama ja sitten koitin luoda simin mutta niiden iho oli sellainen kysymysmerkki vähän niinku jos joku cc ei toimi niin johtuuko siitä että kone ei pyöritä niin montaa lisäosaa yms. Vai jostain päivityksestä ja jos joku tietää niin miten korjaan mun simssin???

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu