Siis ostin tänään lisäosia ja muita ja päivitin simssin ja originin niin kun olin ladannut ne ja menin peliin niin siinä "kokoelmat" kohdassa ne pikkukuvakkeet ei näkynyt vaan tilalla oli laama ja sitten koitin luoda simin mutta niiden iho oli sellainen kysymysmerkki vähän niinku jos joku cc ei toimi niin johtuuko siitä että kone ei pyöritä niin montaa lisäosaa yms. Vai jostain päivityksestä ja jos joku tietää niin miten korjaan mun simssin???
Sims 4 rikki?
8
1284
Vastaukset
" ... ja jos joku tietää niin miten korjaan mun simssin???"
Originista sen oranssin suorakaiteen muotoisen "Pelaa"-lätkän alta löytyy pieni reiällisen rattaan kuvake (sen 5-sakaraisen tähden kuvakkeen vierestä). Klikkaa sitä ratasta ja valitse "korjaa"-vaihtoehto. (Se on hoitanut tosi monia ikävän tuntuisia kummallisuuksia monen palaajan kohdalla - ei kuitenkaan ihan kaikkia.)- Anonyymi
Missä se lätkä sielä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se lätkä sielä on
"Missä se lätkä sielä on"
Melko tarkkaan siinä kohdassa mitä sä klikkaat hiirellä että saat pelin käyntiin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Missä se lätkä sielä on"
Melko tarkkaan siinä kohdassa mitä sä klikkaat hiirellä että saat pelin käyntiin...Ei minulla näy tai sitten en vaan tajunnu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla näy tai sitten en vaan tajunnu
Nyt löysin mutta en pysty painamaan sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla näy tai sitten en vaan tajunnu
"Ei minulla näy tai sitten en vaan tajunnu"
Näkyykö seuraavana linkitetyn sivun kolmas kuva?
https://crinrict.com/blog/2019/05/origin-repair-game.html
Siinä kun voisi olla jotain tuttua - eikä tarvitse huolestua, vaikka sulla kuten mullakin olisi tekstit suomeksi eikä englanniksi. Se on ihan normaalia ja odotettua jos pelaa suomenkielistä versiota - ja ratas voi olla lätkän alla eikä vieressä. Toiminnat ovat silti samat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei minulla näy tai sitten en vaan tajunnu"
Näkyykö seuraavana linkitetyn sivun kolmas kuva?
https://crinrict.com/blog/2019/05/origin-repair-game.html
Siinä kun voisi olla jotain tuttua - eikä tarvitse huolestua, vaikka sulla kuten mullakin olisi tekstit suomeksi eikä englanniksi. Se on ihan normaalia ja odotettua jos pelaa suomenkielistä versiota - ja ratas voi olla lätkän alla eikä vieressä. Toiminnat ovat silti samat.Joo toimii taas
- Anonyymi
mulla tapahtui nyt sama ongelma enkä pysty painaa "korjaa" nappulaa, mitä teen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665321- 624448
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204291- 513710
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443610Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv402840- 242708
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692445