15 ekat kännit

Anonyymi

Alan olla niin huolissani. Olen ollut mieheni kanssa kohta 5 v yhdessä ja hänellä on edellisestä liitosta 2 lasta. 9 luokkalainen ja 6 luokkalainen. Minulla on 3 luokkalainen. Isommat tytöt on tässä meillä oikeestaan vaan noin 2-3 krt viikkossa.. nyt ruvennu tulemaan semmosta että isompi lapsista ei halua tulla meille ollenkaan.. huutaa ja raivoo joka kerta ku pitäis tulla tänne. Syytä ei tiedetä kun ei sitä osaa kertoo?? Melkein joka kerta tyttö saa äitiltään periksi ja saa jäädä kotiin.. nyt jäi vklp kiinni juomisesta ja meni poliisi kyydillä kotiin, mitään rankkua ei siitä saanut. Keskustelemalla selvitetään asiat siinä perheessä. Nyt on alkanu vaikuttaa jo minun ja miehen suhteeseen tämä teinin kiukuttelu🤔 en ole hirveästi uskaltanut asioihin puuttua kun ei minulle niin kuulu. Säälittää vaan katsoa vierestä kun mies kärsii tästä tilanteesta.

3

349

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On väärin, että 15v pyörittää aikuisia miten tahtoo. Kyllä vanhempien/uusvanhempien tehtävä on pitää kuri ja asettaa rajat eikä pentu päätä siitä kenen vanhemman luona milloinkin on. Ja tuosta juomisesta kiinnijääminen. Ehdottomasti pitäisi rangaista. Ei päätä silittämällä saada mitään rotia aikaan.

• Anonyymi

Sitä minäkin olen mieltä, mutta ei paljon minun sanomiset paina. Olen nyt tässä seurannut niin ei saanut siitä mitään rankkua. Saa tulla ja mennä tämän saman kaverin kanssa niin kuin haluaa. Kotiin tulo ajasta pitää vaan pitää kiinni. Ei tullut meille tähän nyt ollenkaan vaan kaikki nämä päivät on ollut kavereilla ja mummoilla. Ja äiti toitottaa koko ajan kun pitäisi pitää hyvät välit isään.. siksi haluaisi että tyttö olisi tässä, mutta sitten kuitenkin antaa periksi kaikessa. Alan olla niin kypsä koko touhuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä minäkin olen mieltä, mutta ei paljon minun sanomiset paina. Olen nyt tässä seurannut niin ei saanut siitä mitään rankkua. Saa tulla ja mennä tämän saman kaverin kanssa niin kuin haluaa. Kotiin tulo ajasta pitää vaan pitää kiinni. Ei tullut meille tähän nyt ollenkaan vaan kaikki nämä päivät on ollut kavereilla ja mummoilla. Ja äiti toitottaa koko ajan kun pitäisi pitää hyvät välit isään.. siksi haluaisi että tyttö olisi tässä, mutta sitten kuitenkin antaa periksi kaikessa. Alan olla niin kypsä koko touhuun.

Kyllä se ennen olikin niin paljon helpompaa kun pystyi vaan antamaan selkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      339
      1175
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      399
      1104
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      827
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      792
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      676
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      675
    9. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      103
      674
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      670
    Aihe