15 ekat kännit

Anonyymi

Alan olla niin huolissani. Olen ollut mieheni kanssa kohta 5 v yhdessä ja hänellä on edellisestä liitosta 2 lasta. 9 luokkalainen ja 6 luokkalainen. Minulla on 3 luokkalainen. Isommat tytöt on tässä meillä oikeestaan vaan noin 2-3 krt viikkossa.. nyt ruvennu tulemaan semmosta että isompi lapsista ei halua tulla meille ollenkaan.. huutaa ja raivoo joka kerta ku pitäis tulla tänne. Syytä ei tiedetä kun ei sitä osaa kertoo?? Melkein joka kerta tyttö saa äitiltään periksi ja saa jäädä kotiin.. nyt jäi vklp kiinni juomisesta ja meni poliisi kyydillä kotiin, mitään rankkua ei siitä saanut. Keskustelemalla selvitetään asiat siinä perheessä. Nyt on alkanu vaikuttaa jo minun ja miehen suhteeseen tämä teinin kiukuttelu🤔 en ole hirveästi uskaltanut asioihin puuttua kun ei minulle niin kuulu. Säälittää vaan katsoa vierestä kun mies kärsii tästä tilanteesta.

3

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On väärin, että 15v pyörittää aikuisia miten tahtoo. Kyllä vanhempien/uusvanhempien tehtävä on pitää kuri ja asettaa rajat eikä pentu päätä siitä kenen vanhemman luona milloinkin on. Ja tuosta juomisesta kiinnijääminen. Ehdottomasti pitäisi rangaista. Ei päätä silittämällä saada mitään rotia aikaan.

• Anonyymi

Sitä minäkin olen mieltä, mutta ei paljon minun sanomiset paina. Olen nyt tässä seurannut niin ei saanut siitä mitään rankkua. Saa tulla ja mennä tämän saman kaverin kanssa niin kuin haluaa. Kotiin tulo ajasta pitää vaan pitää kiinni. Ei tullut meille tähän nyt ollenkaan vaan kaikki nämä päivät on ollut kavereilla ja mummoilla. Ja äiti toitottaa koko ajan kun pitäisi pitää hyvät välit isään.. siksi haluaisi että tyttö olisi tässä, mutta sitten kuitenkin antaa periksi kaikessa. Alan olla niin kypsä koko touhuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä minäkin olen mieltä, mutta ei paljon minun sanomiset paina. Olen nyt tässä seurannut niin ei saanut siitä mitään rankkua. Saa tulla ja mennä tämän saman kaverin kanssa niin kuin haluaa. Kotiin tulo ajasta pitää vaan pitää kiinni. Ei tullut meille tähän nyt ollenkaan vaan kaikki nämä päivät on ollut kavereilla ja mummoilla. Ja äiti toitottaa koko ajan kun pitäisi pitää hyvät välit isään.. siksi haluaisi että tyttö olisi tässä, mutta sitten kuitenkin antaa periksi kaikessa. Alan olla niin kypsä koko touhuun.

Kyllä se ennen olikin niin paljon helpompaa kun pystyi vaan antamaan selkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      148
      8168
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      32
      3260
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      405
      2431
    4. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      37
      2086
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      289
      1885
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      168
      1799
    7. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1680
    8. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1505
    9. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1334
    10. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1279
    Aihe