Pavi ja Vilperi. Basura ja lanzan akka. Silloin kaikilla oli kivaa eikä tallasta kinaamista kuka teki mitä ja miksi poikien välinen rakkaus on joillekin vastenmielistä. Kirjoitettiin asiat niinkuin ne on ja hyväksyttiin ihmiset ihmisinä. Nyt kyräillään ja tuomitaan muita ilman mitään asia sisältöä tai sisällön tuotantoa. Miten tässä näin kävi. Tulkaa takaisin Pavi ja Vilperi. Tulkaa takaisin basura ja lantsan akka. Kaipaan teitä
Ennen oli kaikki paremmin
Anonyymi
2
69
Vastaukset
- Anonyymi
Oli niitä ennen hyviä tyyppejä! Mukava oli kiistellä niiden vanhojen kanssa, jotka asuivat Green Fieldissäkin ja moittivat meitä turisteja. Lanzan akka oli hyvä tyyppi ja oliko joku toinenkin nainen? Oli ihan teräviä keskustelijoita perusteluineen, eikä näitä vajaaksi jääneitä saman lauseen toistajia.
- Anonyymi
Vaikka palstoilla ennen oli parempi, onko asiallista huhuilla edesmenneitä ihmisiä takaisin?
Kohta on vainajien muistopäivä. Eikö olisi parempi vaan muistella heitä ja samalla miettiä omankin elämänsä rajallisuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450