En tiiä mitä teen!!!

Anonyymi

Eli siis mun äiti ja hyvä kaveri epäilee molemmat, et mulla on alkamassa menkat. Siis mulla on pari päivää särkeny ja poltellu alavatsaa. Oon siis murkkuiässä et juu. Siis mullahan on aina mukana varalta side ja vara-alushousut. Silleen haluisin et ne alkaa, mutta kuulemma ne on kamalaa tuskaa, joten silleen en oota niiden alkamista. Mä en tiedä, voiko mulla oikeesti olla alkamassa menkat ja voitteko vastata, voiko millään mulla tavalla varautua niiden alkamiseen ja millon ne vois alkaa? Oon alipainonen, mutta mulla kasvaa kumminki rinnat. NIIN ETTÄ ONKO NE MENKAT ALKAMASSA VAI EI?!?!?!? KERTOKAA JOKU PLEASE!!!

4

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä menkka fe.tis.si sinulla on? Tänä iltanakin kaksi postausta. Fantasia sivustot on olemassa erikseen.

• Anonyymi

Ihan hyvin voi olla menkat alkamassa.
      Eikä ne ole kaikille kamalaa tuskaa, ei kannata uskoa kaikkea mitä puhutaan.
      Jos jollekin on tuskalliset niin se ei tarkoita että ne olisivat myös sinulle tuskalliset.

Ja halusi tai ei niin kaikille naiseksi kasvaville ne ilmaantuvat jossain vaiheessa murrosikää.
      Se ei ole maailmanloppu, niiden kanssa oppii elämään.

• Anonyymi

No kipuihin voi auttaa esim. lämpötyyny vatsalla, selän päällä. Ite käytän kipulääkkeistä parasetamolia, kun mulla on verenvuototaipumusta, niin ei sovi muut. Myös inkivääritee auttaa jonkin verran.

Maitoa kai pitäis juoda aina, sekin muistaakseni vähentää kipuja. Siis muulloinkin kuin kuukautisten aikaan.

• Anonyymi00004

Okei noita mitää kokeilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe