Miksi muissa harrastus keskusteluissa ei ole ko. harrastuksen vastustajat osiota? Jos nyt kumminkin metsästyksellä on, niin miksi modeettori antaa julkaista metsästyksen vastustajat keskusteluun kuuluvia aloituksia kaikissa muissakin metsästys harrastuksen keskusteluissa?
Harrastuksien vastustaminen
5
128
Vastaukset
- Anonyymi
Metsästyksen vastustaminen on in ja trendikästä. Asiasisällöllä ei ole väliä kunhan näyttää ja tuntuu hyvältä.
- Anonyymi
Olen ollut yhteydessä ylläpitoon samasta asiasta. Moderoinnissa on ilmeisesti metsästystä vastustava henkilö ja siksi metsästys palstaa ei saada siivottua lähinnä tämän yhden törkeyksiltä vaikka niistä tekisi kymmeniä ilmoituksia. Siksi parempi vaihtaa keskustelut muihin some palveluihin.
Jos on noin herkkä niiskuneiti, niin olemuksestasi voi kiistattomasti päätellä esim. seuraavaa:
Itkeä tuherrat, jos metsästäjärakkisi joutuu susien raatelemaksi. Luonnonystävästä tämä raatelu on ihan luonnollista ja toivottavaa, järkevää. Jopa kiihottavaa. Niin suuri luonnon yatävä minä olen.Susianalyytikko kirjoitti:
Jos on noin herkkä niiskuneiti, niin olemuksestasi voi kiistattomasti päätellä esim. seuraavaa:
Itkeä tuherrat, jos metsästäjärakkisi joutuu susien raatelemaksi. Luonnonystävästä tämä raatelu on ihan luonnollista ja toivottavaa, järkevää. Jopa kiihottavaa. Niin suuri luonnon yatävä minä olen.Lisään, jotta tuherra tähän näsduukiin pahaa oloasi. Minä tarjoan ihan hyvää hyvyyttäni Susianalyysia/terapiaa kiimahullun (metsästäjä/susipelkuri) tarpeisiin hulluutta ja mielenssirautta vastaan. Minä tarjoan tämän, niistä apina räkänokkasi. Susi tuskin syö lastasi tässä elämässä.
- Anonyymi
Susianalyytikko kirjoitti:
Lisään, jotta tuherra tähän näsduukiin pahaa oloasi. Minä tarjoan ihan hyvää hyvyyttäni Susianalyysia/terapiaa kiimahullun (metsästäjä/susipelkuri) tarpeisiin hulluutta ja mielenssirautta vastaan. Minä tarjoan tämän, niistä apina räkänokkasi. Susi tuskin syö lastasi tässä elämässä.
Joko on "metsästystamineet" katsottuna, kun noin kiihkoat ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32691Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062471Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42219Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441835- 311406
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141403- 1761135
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden981096Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201033Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?79893