Naiset: uusi suhde, miten usein tavataan, viestitellään, soitellaan?

Anonyymi

Tapaamiset kerran viikossa, kaksi kertaa, joka päivä? Muu yhteydenpito? Mitä mieltä olette? Onko tullut kiistoja asiasta?

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itselläni tällaista suhdetta ei ole mutta kivaa ois tavata ainakin kerran viikossa. Ehkä toisenkin ainakin välistä. Muuten olisi kiva kuulla hänestä jollain tapaa päivittäin :)

      • Anonyymi

        Tarkoitin siis vähintäänkin kerran viikossa. Ihanaa olisi nähdä jossain useamminkin, tietysti ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin siis vähintäänkin kerran viikossa. Ihanaa olisi nähdä jossain useamminkin, tietysti ❤

        Kaikki siis riippuu molempien tilanteesta. Voi olla että ei voi välistä olla yhteydessä niin paljoa, tavata tai muuten viestiä. Minusta tämä on sovittava yhdessä, mikä kulloinkin on järkevää että voisimme yhdessä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki siis riippuu molempien tilanteesta. Voi olla että ei voi välistä olla yhteydessä niin paljoa, tavata tai muuten viestiä. Minusta tämä on sovittava yhdessä, mikä kulloinkin on järkevää että voisimme yhdessä olla.

        En koe, että tällaista voi yksin sopia, vaan että sovitaan yhdessä. En välttämättä kaipaa viestintää päivittäin, sekin olisi sovittavissa. Voisi olla että olisi joku yhteydenpitokeino (sovittu aika sille) tapaamisen lisäksi. En siis tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koe, että tällaista voi yksin sopia, vaan että sovitaan yhdessä. En välttämättä kaipaa viestintää päivittäin, sekin olisi sovittavissa. Voisi olla että olisi joku yhteydenpitokeino (sovittu aika sille) tapaamisen lisäksi. En siis tiedä.

        Siis puhelu tai jotain kerran viikossa tapaamisen lisäksi.. Jokapäiväinen yhteydenpito voi olla liikaa. Olen nim aika itsenäinen enkä kaipaa jatkuvaa viestittelyä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koe, että tällaista voi yksin sopia, vaan että sovitaan yhdessä. En välttämättä kaipaa viestintää päivittäin, sekin olisi sovittavissa. Voisi olla että olisi joku yhteydenpitokeino (sovittu aika sille) tapaamisen lisäksi. En siis tiedä.

        Mulle kävisi hyvin, että olisi sovittu aika yhteydenpidolle. Esim ke-iltana soitellaan tai viestitään ja viikonloppuisin nähdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki siis riippuu molempien tilanteesta. Voi olla että ei voi välistä olla yhteydessä niin paljoa, tavata tai muuten viestiä. Minusta tämä on sovittava yhdessä, mikä kulloinkin on järkevää että voisimme yhdessä olla.

        "Voi olla että ei voi välistä olla yhteydessä niin paljoa, tavata tai muuten viestiä."

        Jaa miksei voi, onko sulla monta viritystä yleensä yhtä aikaa..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Voi olla että ei voi välistä olla yhteydessä niin paljoa, tavata tai muuten viestiä."

        Jaa miksei voi, onko sulla monta viritystä yleensä yhtä aikaa..?

        Ei, mutta velvollisuudet perheen kanssa vie aikaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mutta velvollisuudet perheen kanssa vie aikaa...

        Ei kai lapset estä viestin laittoa tai puhelua vai miten ehdit ollenkaan ylläpitää suhdetta? Eikö lapset voi olla välillä mukanakin? Ja välillä ovat varmasti isänsä luona vai oletko yksinhuoltaja?


    • Anonyymi

      Riippuu välimatkasta ja monista muistakin asioista kuten työajoista ja harrastuksista. Minä ainakin haluan olla rakkaani kanssa niin usein kuin se on mahdollista. Yhden kerran viikossa tuntuisi vähältä.

      • Anonyymi

        Haluaisin myös pitää yhteyttä jollakin tavalla joka päivä.


    • Anonyymi

      Miksi kysyt nimenomaan uudesta suhteesta? Oman kokemukseni mukaan suhteen alussa tapaamiset, soittelut yms. on harvemmin ja helposti sovittavissa verrattuna siihen kun suhde on jo vakiintunut. Siinä vaiheessa kun haluaa jo olla yhteydessä mielellään päivittäin jollakin tavalla. Olen enemmän soittelija kuin viestittelijä, koska haluan yleensä puhua vähän pidempään. Poikkeus on, jos toinen on matkalla tai jonkun luona tai itse olen. Tapaamisten määrässä voin helpommin joustaa kuin muussa yhteydenpidossa.

      Erimielisyyttä on ollut jossain määrin lähes joka kumppanin kanssa. Yleensä toinen on halunnut soitella vähemmän tai lyhyemmin. Jotenkin näistäkin asioista on sovittava, ehkä yksi vaikeimmin sovittava asia.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat toinen on jonkun luona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat toinen on jonkun luona?

        Sitä jos toinen on ystävän tai sukulaisten luona viikonlopun ajan käymässä, niin en soittele ja häiritse ellei ole ihan pakollista asiaa. Joku lyhyt viesti riittää, eikä tarvitse edes joka päivä olla yhteydessä. Muuten arkielämässä haluan vakiintuneessa suhteessa kyllä soittaa ja viestitellä silloin kun haluan puhua jostakin, eikä joskus päivien päästä. Olen aika impulsiivinen sekä kärsimätön tässä asiassa ja huonompi joustamaan kuin monissa muissa asioissa.


      • Anonyymi

        Mulla taas on toisinpäin, voin helpommin joustaa yhteydenpidon määrässä kuin tapaamisten määrässä. Ennemmin tapaan kuin soitan tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taas on toisinpäin, voin helpommin joustaa yhteydenpidon määrässä kuin tapaamisten määrässä. Ennemmin tapaan kuin soitan tms.

        Minä olen aika itsenäinen sillä tavalla "fyysisesti", että en tarvitse konkreettisia tapaamisia jatkuvasti välttämättä, jos asutaan kaukana tai muuten ei sovi. Pääasia että on verbaalinen kontakti silloin kun on asiaa ja sitähän riittää ihan kiitettävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen aika itsenäinen sillä tavalla "fyysisesti", että en tarvitse konkreettisia tapaamisia jatkuvasti välttämättä, jos asutaan kaukana tai muuten ei sovi. Pääasia että on verbaalinen kontakti silloin kun on asiaa ja sitähän riittää ihan kiitettävästi.

        Mitä tarkoitat että sitähän riittää kiitettävästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat että sitähän riittää kiitettävästi?

        Asiaa riittää kiitettävästi, koska olen puhelias ja nautin sanallisesta vuorovaikutuksesta. Tarkoittaa että puhun suurimman osan ajatuksistani ääneen ja käsittelen asioita ja tunteita ensisijaisesti puhumalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa riittää kiitettävästi, koska olen puhelias ja nautin sanallisesta vuorovaikutuksesta. Tarkoittaa että puhun suurimman osan ajatuksistani ääneen ja käsittelen asioita ja tunteita ensisijaisesti puhumalla.

        Itse olen samanlainen, joten kaipaan verbaalista kontaktia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen samanlainen, joten kaipaan verbaalista kontaktia :)

        Miten usein sitten haluaisit olla yhteydessä sellaisena verbaalisena tyyppinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taas on toisinpäin, voin helpommin joustaa yhteydenpidon määrässä kuin tapaamisten määrässä. Ennemmin tapaan kuin soitan tms.

        Samoin. Kaipaan syliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Kaipaan syliä.

        On sekin kivaa ja rakastuneena haluaa olla toisen lähellä fyysisestikin, mutta ellei se aina ole mahdollista voi odottaa, mutta puhumisen suhteen ei voi odottaa vaan on pakko saada puhua silloin kun haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sekin kivaa ja rakastuneena haluaa olla toisen lähellä fyysisestikin, mutta ellei se aina ole mahdollista voi odottaa, mutta puhumisen suhteen ei voi odottaa vaan on pakko saada puhua silloin kun haluaa.

        Jaa onhan se tärkeää jutskailla asiat heti kun ne on mielessä eikä pitkittää asiaa. Itsellekin se on tärkeää. Se olisi hyvä juttu oman mielenterveyden ja suhteen hyvinvoinnin näkökulmasta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa onhan se tärkeää jutskailla asiat heti kun ne on mielessä eikä pitkittää asiaa. Itsellekin se on tärkeää. Se olisi hyvä juttu oman mielenterveyden ja suhteen hyvinvoinnin näkökulmasta :)

        Nimenomaan, en ymmärrä miksi puhumista pitäisi pitkittää tarkoituksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan, en ymmärrä miksi puhumista pitäisi pitkittää tarkoituksella.

        Juu se juuri ja arjessa on paljon asioita mitä pitää hoitaa, eikä voi aina kokoajan puhelimessa roikkua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu se juuri ja arjessa on paljon asioita mitä pitää hoitaa, eikä voi aina kokoajan puhelimessa roikkua :)

        Mutta arjessa on myös hoidettavia asioita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta arjessa on myös hoidettavia asioita..

        Toki voihan sitä hetken toiselle löytää arjen kiireessäkin, vaikka iltalenkillä käydessä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki voihan sitä hetken toiselle löytää arjen kiireessäkin, vaikka iltalenkillä käydessä :)

        Jatkan siis tuossa ajatuspolkua muutaman verran, vaikka näin pätkittäin tulee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu se juuri ja arjessa on paljon asioita mitä pitää hoitaa, eikä voi aina kokoajan puhelimessa roikkua :)

        Itseäni ei arkiasiat ole koskaan liikaa kiinnostaneet, joten ne jäävät kyllä aina toiseksi puhumiselle. Olen muutenkin enemmän puhuja kuin toiminnallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni ei arkiasiat ole koskaan liikaa kiinnostaneet, joten ne jäävät kyllä aina toiseksi puhumiselle. Olen muutenkin enemmän puhuja kuin toiminnallinen.

        Saatanpa löytää itsestäni tällaista piirrettä aika voimakkaasti myös... Pakolliset asiat täytyy tietty hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanpa löytää itsestäni tällaista piirrettä aika voimakkaasti myös... Pakolliset asiat täytyy tietty hoitaa.

        Niin täytyy, ainakin jossain vaiheessa. Silloin kun olen ollut parisuhteessa, olen saanut yleensä nopeammin hoidettua arkiasioita kuin näin sinkkuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täytyy, ainakin jossain vaiheessa. Silloin kun olen ollut parisuhteessa, olen saanut yleensä nopeammin hoidettua arkiasioita kuin näin sinkkuna.

        Sehän kuulostaa hyvältä, et hoitaa ne nopeesti pois niin pääsee sitten juttelemaan asioista :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän kuulostaa hyvältä, et hoitaa ne nopeesti pois niin pääsee sitten juttelemaan asioista :D

        Suhteessa se on helpompaa tietenkin, kun toinen kehottaa hoitamaan niitä asioita. Sinkkuna helposti jää kaikki muu arkinen paitsi ihan pakolliset ja nekin meinaa viivästyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu se juuri ja arjessa on paljon asioita mitä pitää hoitaa, eikä voi aina kokoajan puhelimessa roikkua :)

        Ei puhelimessa kannatakaan roikkua kun voi roikottaa kuuloketta korvassa ja pyykätä, tiskata, laittaa ruokaa tms. samalla kun vaihtaa kuulumisia ja kuuntelee toisen suloääntä 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhteessa se on helpompaa tietenkin, kun toinen kehottaa hoitamaan niitä asioita. Sinkkuna helposti jää kaikki muu arkinen paitsi ihan pakolliset ja nekin meinaa viivästyä.

        Ai jos tapailisi jotain naista, hän kehottaisi hoitamaan asioita, vai miten.. en tajua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jos tapailisi jotain naista, hän kehottaisi hoitamaan asioita, vai miten.. en tajua...

        Et ole varmaan koskaan ollut suhteessa, tajuat kyllä sitten kun olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole varmaan koskaan ollut suhteessa, tajuat kyllä sitten kun olet.

        En todella halua suhteeseen jossa mua kehotetaan tekemään jotain..


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei puhelimessa kannatakaan roikkua kun voi roikottaa kuuloketta korvassa ja pyykätä, tiskata, laittaa ruokaa tms. samalla kun vaihtaa kuulumisia ja kuuntelee toisen suloääntä 😉

        Oh gosh, eipä taitaisi tulla pyykkien viikkauksesta mitään jos hänen ääntänsä kuulisin... Tulis aivan muut jutut mieleen ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oh gosh, eipä taitaisi tulla pyykkien viikkauksesta mitään jos hänen ääntänsä kuulisin... Tulis aivan muut jutut mieleen ;)

        Eikös ne pyykit vaan viikkaannu vauhikkaammin kun on vähän kierrosta matkassa 😄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei puhelimessa kannatakaan roikkua kun voi roikottaa kuuloketta korvassa ja pyykätä, tiskata, laittaa ruokaa tms. samalla kun vaihtaa kuulumisia ja kuuntelee toisen suloääntä 😉

        Muutoin mainio idea, kuunteleisin niin paljon mieluummin hänen tarinoitansa kuin äänikirjoja pyykätessä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutoin mainio idea, kuunteleisin niin paljon mieluummin hänen tarinoitansa kuin äänikirjoja pyykätessä :)

        Siis tarkoitin että oikeesti mainio idea 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muutoin mainio idea, kuunteleisin niin paljon mieluummin hänen tarinoitansa kuin äänikirjoja pyykätessä :)

        Juu, kyllä ❤️kohteen kuunteleminen on oikein mukavaa. Ei siinä olis Holmalla tai kumppaneilla mittään jakoa jos valita täytys 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Juu, kyllä ❤️kohteen kuunteleminen on oikein mukavaa. Ei siinä olis Holmalla tai kumppaneilla mittään jakoa jos valita täytys 😅

        Samaa mieltä :)


    • Anonyymi

      Aivan seurustelun alkuvaiheessa viestittelimme exän kanssa parisen kertaa viikossa ellei nähty. Siinä se sitten tihentyi vähitellen ja pian molemminpuolin haluttiin tiiviimpää yhdessäoloa. Ehkä siinä jo kolmen kuukauden vaiheilla oltiin yötä molemminpuolin parisen kertaa viikossa ja sitten pian ei tahdottu ollakaan erossa toisistamme ja muuttui epäviralliseksi yhdessäasumiseksi.

      Jos vielä löydän kumppanin, toivon että löytyy yhteinen tahti ja sävel:)

      • Anonyymi

        Ei ei eiii, liian nopeaa yhteen muuttoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ei eiii, liian nopeaa yhteen muuttoa!

        Huh huh mikä vauhti 😮


    • Anonyymi

      Täällä on hyviä aiheita. Näkisin että aikataulut on sovittava yhdessä molempien ohjelman mukaan. Itselleni soveltuisi vaikkapa, että aina sunnuntaisin sovittaisiin seuraavan viikon tapaamiset ja niiden sisällöt suurin piirtein tähän tapaan:

      Ma ja ti molemmat omissa menoissaan tai kotonaan, ke tapaaminen jolloin ensin käydään yhdessä kaupassa ja ostetaan ainekset laitettavaan päivälliseen, jomman kumman kotona laitetaan ruoka, syödään, jutellaan kuulumiset, joku yhteinen projekti tai TV:n katselua. To molemmat omissa menoissaan, pe-su viikonloppu yhdessä, pe mennään taas kauppaan, laitetaan päivällinen, tai vaikkapa ulos syömään, suunnitelman mukaan joko leffaan tai konsertti esimerkiksi. La-su yhdessä oloa kotona jomman kumman luona, jotain yhteistä projektia vaikkapa remontointiin liittyvää, laitettaisiin hienot ruuat. Joskus ystävien tai perheen tapaamisia, kutsuja sun muuta sellaista viikonloppuisin.

      Tapaamisten välissä viestittelyä tai soittoja vaikkapa ohjelman muutosten takia tai muuten vain.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe