Avuton Pop-uppailija

liina

Voi ei, vaihdoin elisan laajakaistan dna:ksi ja nyt jostain kumman syystä pop-uppien esto ei enää toimi.. Mistä asetuksista vaihdan sen normaaliksi. Xp:n valikosta se ei ainakaan halua uskoa, vaan yhtä lailla mainosta tulee. EN kestä niitä.. Auttakaa pliis..

16

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä
      • liina

..en uskalla vaihtaa, kone menee kuitenkin ihan sekaisin. Mä oon aika avuton tän koneen kanssa jo muutenkin :(

• liina kirjoitti:

..en uskalla vaihtaa, kone menee kuitenkin ihan sekaisin. Mä oon aika avuton tän koneen kanssa jo muutenkin :(

Se on helppoa. Lataat sen tiedoston vaikka työpöydälle. Siteen kaksoisklikkaat sitä ja seuraat ohjeita. Ei siinä ole kuin pari kohtaa ja ohjelma on asennettu. Sitten voit poistaa sen tiedoston minkä latasit.

Käyttäminen on ihan samanlaista kuin ton Internet Explorerin kanssa. Tai laita joku kaveri asentamaan.

• ööö ööö
      • Liina

päivitykset oli ihan kunnossa.. Vai olisiko sieltä jostain muualta pitänyt jotain löytyy..aarrrggghhh..hermo menee kohta kun en osaa mitään

• vielä
        Liina kirjoitti:

päivitykset oli ihan kunnossa.. Vai olisiko sieltä jostain muualta pitänyt jotain löytyy..aarrrggghhh..hermo menee kohta kun en osaa mitään

Jospa kokeilisit sitä FIREFOXsia kuitenkin...

On suomenkielinen ja helppo käyttää.
        Jää ne pop.... pois.

• liina
        vielä kirjoitti:

Jospa kokeilisit sitä FIREFOXsia kuitenkin...

On suomenkielinen ja helppo käyttää.
        Jää ne pop.... pois.

onko se mitem vaikea asentaa ja mitä kaikkea siinä pitää osata tehdä? onnistuuko tietokoneita ymmärtämättömältä?

• uppis
        liina kirjoitti:

onko se mitem vaikea asentaa ja mitä kaikkea siinä pitää osata tehdä? onnistuuko tietokoneita ymmärtämättömältä?

Eihän se niin vaikee oo,mutta kyllä niistä popupeista pitäis päästä eroon ilman Firefoxiakin, joka on mulla kuten IE:kin.

• vielä,,
        liina kirjoitti:

asennus on helppoa..
        Lataa se ohjelma koneellesi vaikka työpöydälle ja napsautat kuvaketta..

Anna ohjelman asentaa itsensä oletus-selaimeksi, sekä hakea IE:n suosikit Kirjanmerkkeihin = ( IE:n Suosikit kansio)

Saat hyvän ja helppokäyttöisen selaimen, joka on paljon helpommin säädettävissä kuin IE.

Työkalut > asetukset > tietosuoja -- täällä löytyy ne asetukset mitä IE:ssä saat etsiä kissojen - koirien kanssa eri paikoista..

Rohkeasti hommiin..

http://www.mozilla-europe.org/fi/

>> Lataa : Windows

• Liina
        uppis kirjoitti:

Eihän se niin vaikee oo,mutta kyllä niistä popupeista pitäis päästä eroon ilman Firefoxiakin, joka on mulla kuten IE:kin.

..siksi odotan edelleen vastausta.. Vaikuttiko toi laajakaistan vaihto homma nyt tähän.. ennen ei pop-upit tullu, mutta tänään kun nettiyhteys oli hetken poikki, niin sen jälkeen ne on tullu..nyyh

• uppis
        Liina kirjoitti:

..siksi odotan edelleen vastausta.. Vaikuttiko toi laajakaistan vaihto homma nyt tähän.. ennen ei pop-upit tullu, mutta tänään kun nettiyhteys oli hetken poikki, niin sen jälkeen ne on tullu..nyyh

...mutta jos se tuli juuri samaan aikaan niin tulis mieleen,että asioilla on syy-yhteys.

• ei,ei kannata
        vielä,, kirjoitti:

asennus on helppoa..
        Lataa se ohjelma koneellesi vaikka työpöydälle ja napsautat kuvaketta..

Anna ohjelman asentaa itsensä oletus-selaimeksi, sekä hakea IE:n suosikit Kirjanmerkkeihin = ( IE:n Suosikit kansio)

Saat hyvän ja helppokäyttöisen selaimen, joka on paljon helpommin säädettävissä kuin IE.

Työkalut > asetukset > tietosuoja -- täällä löytyy ne asetukset mitä IE:ssä saat etsiä kissojen - koirien kanssa eri paikoista..

Rohkeasti hommiin..

http://www.mozilla-europe.org/fi/

>> Lataa : Windows

Ei kannata ainakaan selainta vaihtaa, noiden mozilla ja firefox selainten kanssa tulee vain ongelmia ongelmien perään ja saat jatkuvasti olla niitä päivittämässä uudempiin versioihin kun niistä jatkuvasti löytyy tietoturvaukkoja ja haittaohjelmat sekoittaa aina ne vähääkään vanhemmat versiot.
        http://www.ficora.fi/suomi/tietoturva/varoitukset.htm

XP:ssä on vakiona hyvä ponnahdusikkunoiden esto.
        >Työkalut
        >Ponnahdusikkunoiden esto, laita se käyttöön.

• uppis

Työkalut > ponnahdusikkunoiden esto > ponn.ikk.eston asetukset > suodattimen taso suuri.Minulla ei haittaa popparit,vaikka taso on siinä keskellä.On Elisan laajakaista.

• tämä

Eli helppo, vaivaton ja vaaraton tapa on asentaa msn työkalurivi siinä on suoraan popuppien esto jos et selainta uskalla vaihtaa.

http://toolbar.msn.fi/

• selkeästi

>...vaan yhtä lailla mainosta tulee<
      -Ponnahdusikkunoiden esto estää selaisten mainosten näkymisen jotka ponnahtaa näkyviin omassa ikkunassaan,ponnahdus ikkunoiden esto estää myös sen jotta pysyt sillä sivustolla mihin menit eikä sivusto pysty pakko-ohjaamaan jollekin toiselle sivustolle.

ei se estä tietenkään nettisivustoilla näkyviä mainoksia jotka on vaikkapa nettisivuston etusivulla hetken aikaa näkyvissä.

>Avaa Internet Explorer
      >Työkalut
      >Ponnahdusikkunoiden esto, kohdasta saat se päälle tai pois päältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      59
      6203
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      46
      4417
    3. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      164
      4376
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      92
      3698
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      71
      2909
    6. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      106
      2537
    7. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      63
      2396
    8. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      57
      1869
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      251
      1754
    10. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      37
      1540
    Aihe