Arttu, kalijaa jos saa, näyttelee autuasta hullua. Kun se juoda sitä tahtois monen monta pullua. Lemmenääniä tulee taloon, kun Arttu muhinoi öisin Ellan kanssa. Saaneet aikaan sillä kauhean haloon.
Ella, tuo pitkäsäärinen blondi. Onko siinä talon kaunein nainen kenties?
Eihän se mitään haittaa, vaikka se on oikeasti mies. Vaikka, eihän kaikki siitä tietysti tykkää, jos mies meikkaa ja naisten vaatteita ylleen lykkää.
Paula uhoaa, minähän oon täällä ekoja, silloin venyy pitkäksi sen ylväs kaula.
Kun Paula saa viinaa, pakkomielteisesti Markoa ja Juliaa yhteen liimaa.
Vilistäkin vähän muka tykkäs, vaikka sen läheltään pois vessassa lykkäs.
Julia sievää ulkonäköään päättänyt talossa hyväkseen käyttää ja Ellallekin kai pitkää nenää näyttää. Vilkuilee kameroihin, näkyyköhän varmasti nyt mun peppu? Katsookohan mua taas joku heppu?
Joel itsekseen paljon nyhjää, katseessaan usein vain tyhjää. Ei sietänyt kimpussaan yhtä narttua. Kaihoten katsoi vain Arttua. Haluais olla jossain piilossa koloissaan, mut ei kuitenkaan kauan viihdy omissa oloissaan.
Marko se pihakeinussa vetelee sauhuja ja välillä, terapoi ja toppuuttelee muiden mielenpauhuja. Vakuuttelee, ei ole toi Julia mun oma, vaikka onkin noin soma.
Mulla on kotona kulta, eikä se varmasti unhoitu täällä multa.
Timo on, eläinten ylin ystävä, jolla on käärmeisiin kumma himo. Hänellä on elämään on monta hyvää syytä. Suojella ja hoitaa eläimiä ja etenkin kyytä.
Krisse makkarissa aika paljon makaa, pikkulapseksi luulisi, jos sitä katsois vain takaa. Kypsän naisen kuvan itsestään silti antaa. Osansa tehtävistä aina kantaa. Vaikka muiden mielestä, ei tee talossa mitään. Sukujuuret tytöllä viittaa itään.
Olli-Pekka, hänestä ei vielä osaa sanoa, näkisikö sen lintuna, vai kalana.
Muistetaan ainakin talossa pekoninpalana.
Vili, hänestäkään ei nyt osaa sanoa juuta, tai jaata. Väitetään, ettei mies osaa talossa paljoa muuta, päsmäröidä ja välillä maata.
Runo asukkaista
Anonyymi
3
85
Vastaukset
- Anonyymi
Ai miten osuvasti runoiltu .ihan nappiin meni.
- Anonyymi
🎯täysosuma
- Anonyymi
Eino Leinon innoittama lyhyt runoni poistettiin.
Tällaisen ulkopuolista tasoa edustaa S24-moderaatio.
Eino Leino menee yli ymmärryksen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489