hyvää mutta terveellistä

Anonyymi

Pakko kirjoittaa kun kaiketi vaasassa on suhteellisen paljon terveysintoiljoita.en tiedä? itse syön sitä mikä maistuu hyvälle,en ole löytänyt vielä yhtään hyvänmakuista terveystuotetta. ilokseni luin sen että rasvaiset maitotuotteet tekevät hyvää ns..vaalean rasvan poistumiselle kehosta. en ole valitettavasti vuosiin ymmärtänyt sitä miksi ihmiset eivät käytä enää liha ja maitotuotteita? silti mun mielestä kansan yleiskunto on huononemaan päin..aamukahvi ja puurokin on vaihdettu redbulliin ja kluteiinittomaan sämpylään selatessa nettiä...hyvää korona talvea kaikille omien valintojen parissa tv. täysin terve kaiken syövä ja juova metallijamppa 55v...

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Henkilökohtaisesti en ole ollut viime talvena enkä tänä talvena kipeä,myös kesät menneet ihan ok. Pääpiirteittäin syön ihan normaalia kotiruokaa perunaa,myös pastaa ja riisiä. sika,nauta kala..kaikki. vaalea leipä ei kuulu valioon eikä valmiskastikkeet ym.valmistuotteet. teen itse.
        työn puolesta liikun pihalla päivittäin että askelia ja ilmaa tulee,mutta viinaakin juon.
        Pidän siis itseäni perus suomalaisena raksamiehenä. terveystarkistus näytti ihan ok.
        pieni ylipaino nyt on lääkärien mielestä kaikilla? ehkä anorektikoilla ei? mutta salaattia syömällä ei ruumiillista työtä tehdä 5pv viikossa tämän päivän terveysnormit ovat täysin suolesta... hyvää kevään odottelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilökohtaisesti en ole ollut viime talvena enkä tänä talvena kipeä,myös kesät menneet ihan ok. Pääpiirteittäin syön ihan normaalia kotiruokaa perunaa,myös pastaa ja riisiä. sika,nauta kala..kaikki. vaalea leipä ei kuulu valioon eikä valmiskastikkeet ym.valmistuotteet. teen itse.
        työn puolesta liikun pihalla päivittäin että askelia ja ilmaa tulee,mutta viinaakin juon.
        Pidän siis itseäni perus suomalaisena raksamiehenä. terveystarkistus näytti ihan ok.
        pieni ylipaino nyt on lääkärien mielestä kaikilla? ehkä anorektikoilla ei? mutta salaattia syömällä ei ruumiillista työtä tehdä 5pv viikossa tämän päivän terveysnormit ovat täysin suolesta... hyvää kevään odottelua

        Kevät alkaa pian...


    • Anonyymi

      Kaikenkarvaiset vitamiinipillerit, ja -lisät on täyttä humpuukia, se on selvää.

    • Anonyymi

      joskus kävin kaverin kanssa salilla kun oikeen osti mulle kortin,,,pikkusen on tuota mahaa. no raksalla oon duunissa ja peruskunto ihan jees. syön ihan kotiruokaa ei pizzat,burgerit maistu viina kyllä... ihmettelin salilla kun siellä laitteiden päällä istuttiin ja juteltiin,musa soi oli nyt sitten naisia tai poikia...eipä siinä hauis kasva? ehkä syöminen vähenee kun rahat menee turhaa salikorttiin? vois istua kotona vesipullot kädessä meikit naamassa juttelemassa sterkat täysillä? no ehkä mä oon liian vanha ja käytän liian vähän deodoranttia salille.

      • Anonyymi

        Rennosti vaan, pääasia et viihtyy.....!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      187
      7436
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4322
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2059
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1681
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe