Pakko kirjoittaa kun kaiketi vaasassa on suhteellisen paljon terveysintoiljoita.en tiedä? itse syön sitä mikä maistuu hyvälle,en ole löytänyt vielä yhtään hyvänmakuista terveystuotetta. ilokseni luin sen että rasvaiset maitotuotteet tekevät hyvää ns..vaalean rasvan poistumiselle kehosta. en ole valitettavasti vuosiin ymmärtänyt sitä miksi ihmiset eivät käytä enää liha ja maitotuotteita? silti mun mielestä kansan yleiskunto on huononemaan päin..aamukahvi ja puurokin on vaihdettu redbulliin ja kluteiinittomaan sämpylään selatessa nettiä...hyvää korona talvea kaikille omien valintojen parissa tv. täysin terve kaiken syövä ja juova metallijamppa 55v...
hyvää mutta terveellistä
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Monet terveystuotteista eivät ole kovin korkelaatuisia? Ainakin jos nuo kirjoitukset pitää paikkansa.
https://www.bodylab.fi/shop/onko-bcaa-si-1349c1.html
https://www.pispalanwoima.info/40850
https://thefeed.com/blogs/news/what-does-pharmaceutical-grade-mean- Anonyymi
Henkilökohtaisesti en ole ollut viime talvena enkä tänä talvena kipeä,myös kesät menneet ihan ok. Pääpiirteittäin syön ihan normaalia kotiruokaa perunaa,myös pastaa ja riisiä. sika,nauta kala..kaikki. vaalea leipä ei kuulu valioon eikä valmiskastikkeet ym.valmistuotteet. teen itse.
työn puolesta liikun pihalla päivittäin että askelia ja ilmaa tulee,mutta viinaakin juon.
Pidän siis itseäni perus suomalaisena raksamiehenä. terveystarkistus näytti ihan ok.
pieni ylipaino nyt on lääkärien mielestä kaikilla? ehkä anorektikoilla ei? mutta salaattia syömällä ei ruumiillista työtä tehdä 5pv viikossa tämän päivän terveysnormit ovat täysin suolesta... hyvää kevään odottelua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilökohtaisesti en ole ollut viime talvena enkä tänä talvena kipeä,myös kesät menneet ihan ok. Pääpiirteittäin syön ihan normaalia kotiruokaa perunaa,myös pastaa ja riisiä. sika,nauta kala..kaikki. vaalea leipä ei kuulu valioon eikä valmiskastikkeet ym.valmistuotteet. teen itse.
työn puolesta liikun pihalla päivittäin että askelia ja ilmaa tulee,mutta viinaakin juon.
Pidän siis itseäni perus suomalaisena raksamiehenä. terveystarkistus näytti ihan ok.
pieni ylipaino nyt on lääkärien mielestä kaikilla? ehkä anorektikoilla ei? mutta salaattia syömällä ei ruumiillista työtä tehdä 5pv viikossa tämän päivän terveysnormit ovat täysin suolesta... hyvää kevään odotteluaKevät alkaa pian...
- Anonyymi
Kaikenkarvaiset vitamiinipillerit, ja -lisät on täyttä humpuukia, se on selvää.
- Anonyymi
joskus kävin kaverin kanssa salilla kun oikeen osti mulle kortin,,,pikkusen on tuota mahaa. no raksalla oon duunissa ja peruskunto ihan jees. syön ihan kotiruokaa ei pizzat,burgerit maistu viina kyllä... ihmettelin salilla kun siellä laitteiden päällä istuttiin ja juteltiin,musa soi oli nyt sitten naisia tai poikia...eipä siinä hauis kasva? ehkä syöminen vähenee kun rahat menee turhaa salikorttiin? vois istua kotona vesipullot kädessä meikit naamassa juttelemassa sterkat täysillä? no ehkä mä oon liian vanha ja käytän liian vähän deodoranttia salille.
- Anonyymi
Rennosti vaan, pääasia et viihtyy.....!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364245Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3272145Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31994Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481861- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4531754Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar561395Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4671310Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441306