Kokemuksia Auroranlinnan asunnoista?

Anonyymi

Eli siis tämä Helsingin kaupungin yhtiö joka hallinnoi vapaarahoitteisia ja työsuhdeasuntoja. Nouseeko vuokra joka vuosi reilusti? Onko rauhatonta?
Tarjosivat meille asuntoa, joka on tosi kiva ja loistavalla sijainnilla, mutta vuokra on jo valmiiksi todella kova ja rappukäytävä/hissi haisivat tupakalle ja seinät/ovet olivat yltäpäältä raaputeltu, hissiin oli jopa poltettu paneeliin reikiä jollain. Uskaltaako tuollaista ottaa vastaan?

7

10727

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki rempallaan Auroranlinnan asunnoissa eikä korjata. Vuokrat nousee joka vuosi yli 10 prossaa. Terveisin loukkuun jäänyt

• Anonyymi

Olen asunut 10 vuotta Malmilla auroranlinnan asunnossa. Tässä talossa on monta asuntoa tyhjinä ja ihmettelen suuresti miksi näin on. Kokoajan tänne rakennetaan uusia taloja. Tätä asiaa ei tämä tyhmä pää ymmärrä.

• Anonyymi

Minun mielestäni on joitakin rauhattomuuteen viittaavia seikkoja muttei niitä voida laittaa Auroranlinnan kontolle. Samanlainen isännöitsijä kuin muutkin.

• Anonyymi

juokse...

• Anonyymi00005

Tervetuloa asumaan ? Helsingin kaupungin korkeimman vuokran perimään asuntoon ja huonoimman/hitaimma huoltoyhtiön palvelujen hoitamaan taloon?

• Anonyymi00006

En suosittele, meillä keittiö jostain 90-luvulta ja ollaan pyydetty uusimaan kun vuokraakin nostetaan vuosittain. Ei kuulemma kaipaa remonttia kun muuten ehjä. Edes liesituuletinta eivät ole suostuneet asentamaan kun pelkkä ilmanvaihtoventtiili lieden yläpuolella ja melkein mahdotonta paistaa mitään ilman et seinä rasvassa ja palovaroitin huutaa pelkästä jauhelihan paistamisesta!

Asiakaspalvelussa (jos sitä sellaiseksi voi kutsua) ylimielisiä ja paskantärkeitä naisia lukevat vain sääntökirjasta mitä velvollisuuksia vuokranantajalla. Se ei näitä kiinnosta onko asukastyytyväisyydellä firmalle jotain arvoa!

Muilla vuokrat laskee, Auroranlinnalla vaan nousee.

• Anonyymi00007

Kannattaa äänestää jaloillaan ja muuttaa pois. Muilla tahoilla on varmasti kaikki uudempaa, parempaa, halvempaa - ja huoltokin saapuu seuraavana päivänä.

Sitä saa mitä tilaa. Mitä odotitte, te tyytymättömät valittajat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      856
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      149
      591
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    10. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      57
      556
    Aihe