Eli siis tämä Helsingin kaupungin yhtiö joka hallinnoi vapaarahoitteisia ja työsuhdeasuntoja. Nouseeko vuokra joka vuosi reilusti? Onko rauhatonta?
Tarjosivat meille asuntoa, joka on tosi kiva ja loistavalla sijainnilla, mutta vuokra on jo valmiiksi todella kova ja rappukäytävä/hissi haisivat tupakalle ja seinät/ovet olivat yltäpäältä raaputeltu, hissiin oli jopa poltettu paneeliin reikiä jollain. Uskaltaako tuollaista ottaa vastaan?
Kokemuksia Auroranlinnan asunnoista?
7
10727
Vastaukset 7
- Anonyymi
Kaikki rempallaan Auroranlinnan asunnoissa eikä korjata. Vuokrat nousee joka vuosi yli 10 prossaa. Terveisin loukkuun jäänyt
- Anonyymi
Olen asunut 10 vuotta Malmilla auroranlinnan asunnossa. Tässä talossa on monta asuntoa tyhjinä ja ihmettelen suuresti miksi näin on. Kokoajan tänne rakennetaan uusia taloja. Tätä asiaa ei tämä tyhmä pää ymmärrä.
- Anonyymi
Minun mielestäni on joitakin rauhattomuuteen viittaavia seikkoja muttei niitä voida laittaa Auroranlinnan kontolle. Samanlainen isännöitsijä kuin muutkin.
- Anonyymi
juokse...
- Anonyymi00005
Tervetuloa asumaan ? Helsingin kaupungin korkeimman vuokran perimään asuntoon ja huonoimman/hitaimma huoltoyhtiön palvelujen hoitamaan taloon?
- Anonyymi00006
En suosittele, meillä keittiö jostain 90-luvulta ja ollaan pyydetty uusimaan kun vuokraakin nostetaan vuosittain. Ei kuulemma kaipaa remonttia kun muuten ehjä. Edes liesituuletinta eivät ole suostuneet asentamaan kun pelkkä ilmanvaihtoventtiili lieden yläpuolella ja melkein mahdotonta paistaa mitään ilman et seinä rasvassa ja palovaroitin huutaa pelkästä jauhelihan paistamisesta!
Asiakaspalvelussa (jos sitä sellaiseksi voi kutsua) ylimielisiä ja paskantärkeitä naisia lukevat vain sääntökirjasta mitä velvollisuuksia vuokranantajalla. Se ei näitä kiinnosta onko asukastyytyväisyydellä firmalle jotain arvoa!
Muilla vuokrat laskee, Auroranlinnalla vaan nousee. - Anonyymi00007
Kannattaa äänestää jaloillaan ja muuttaa pois. Muilla tahoilla on varmasti kaikki uudempaa, parempaa, halvempaa - ja huoltokin saapuu seuraavana päivänä.
Sitä saa mitä tilaa. Mitä odotitte, te tyytymättömät valittajat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556