kyykyttää virkanilkkejä parilla valituskannelmalla. Minä olen oman elämäni herra ja en tee miten muut käskevät oli kyse mistä tahansa. Perkele!
167-176
Taidanpa tässä aikani kuluksi
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No teepä pyhällä hengellä kuule
- Anonyymi
Ennenkuin käsketään, siitä sovitaan.
Armeijassa käsketään ilman sopimistakin, ei muualla. - Anonyymi
No siviilielämä ei ole mikään v*tun armeija. Onneksi
- Anonyymi
Taidanpa tässä aikani kuluksi laittaa aamun virkistykseksi maitokahvin ja cafe latten voisarven ja täytetyn patongin huuhteluun jotta jaksaa kuntosalilla rehkiä. Samalla naureskelen itseäni hölmömmille ja köyhemmille. Tällä palstalla sellaista sakkia riittää...
- Anonyymi
Voisarven paras raaka-aine on voi silloin kun se ei ole margariini. Mukaan pitäisi saada proteiinia eikä vehnä sitä tarjoa. Varsinkin kuntosali eli lihakset vaativat muutakin kuin voita ja sokeria.
Naura vaan mutta älä liikaa. Saattaapi ottaa sydämestä tuolla tahdilla ja et ole viimeinen joka nauraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisarven paras raaka-aine on voi silloin kun se ei ole margariini. Mukaan pitäisi saada proteiinia eikä vehnä sitä tarjoa. Varsinkin kuntosali eli lihakset vaativat muutakin kuin voita ja sokeria.
Naura vaan mutta älä liikaa. Saattaapi ottaa sydämestä tuolla tahdilla ja et ole viimeinen joka nauraa.Turhaan olet tietävinäsi. 0,8g proteiinia vuorokaudessa yhtä elopainon kiloa kohti saa reilusta ateriasta kanaa ja yhdestä protskujuomasta. Ja on tutkittu asia ei ole oleellista mihin aikaan vuorokaudesta proteiinit tankataan.
- Anonyymi
Kuten sinä pikalainoinesi
- Anonyymi
Älä sinä luottotiedoton elämäntapaluuseri auo typerää päätäsi itseäsi rikkaammille ja fiksuimmile.
No, köyhempiä ja varsinkaan hölmömpiä tuskin löytyy edes perätakahikiältä.
- Anonyymi
Sinähän sitä auot
- Anonyymi
Betalaalast?
Aloittaja on palstan vakiohäirikkö joka ei yleensä ota mitään kantaa itse asiaan vaan nälvii muita kirjoittajia. Luulee milloin mitäkin tietävänsä mutta luulo ei ole tiedon väärti.
Tällä kertaa hän teki poikkeuksen ja kirjoitti kerrankin asiaa ja juuri kuten asia on. Pelin henki on se ettei virkanilkit hypi silmilleni ja on todella suurta hölmöyttä tanssia virkanilkkien pillin mukaan. Minun asioita käsitellessään irkanilkit noudattavat laki tai sitten itkevät ja noudattavat. Valitettavan moni virkanilkki on valinnut tuon jälkimmäisen vaihtoehdon josta johtuen norsunvitulla olevia virkanilkkien naamoja on nähty monissa virastoissa varsin usein. Kissakin oppii sisäsiistiksi kun sille syöttää omaa paskaansa, virkanilkit ei ole kokemukseni mukaan yhtä oppivaisia vaan ovat kerta toisnsa jäleen joutuneet korjaamaan laittomia sekä puutteellisia päätöksiään.
Täydet 10 pistettä tämän viestiketjun aloittajlle ja antaisin vielä papukaijjamerkinkin mutta ne on nyt tilapäisesti loppu eikä hollantilainen tavarantoimittaja jolta tilasin noita ppaukaijjamerkkejä ja samalla pölypusseja jo elokuussa ole vieläkään pystynyt toimittamaan tilaustani.- Anonyymi
Tuollaisella nälvijällä ei taida olla mikään reilassa ? Niin sitä makaa kun petaa.
Säälittävä tapaus mutta ei silti säälitä. Tuollaisia tyyppejä varmaan tulee jos pienenä on liian pieni pipo ja vähänlaisesti puuleluja 😁 😆 😅 😂 🤣
- Anonyymi
167-176 kirjoitti:
Säälittävä tapaus mutta ei silti säälitä. Tuollaisia tyyppejä varmaan tulee jos pienenä on liian pieni pipo ja vähänlaisesti puuleluja 😁 😆 😅 😂 🤣
Joo niistä ryssäläisillä patterileluilla leikkineistä kersoista tulee heikkolahjaisia tupauunoja joiden elämän kohokohta on vanhana ukkona tällä palstalla riekkuminen.
- Anonyymi
167-176 kyykyttää vain itseään.
- Anonyymi
MINÄ en kyykisty edes tupakannatsoja poimimaan kadulta. Ainankaan jos stögö on alle puolikas...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ en kyykisty edes tupakannatsoja poimimaan kadulta. Ainankaan jos stögö on alle puolikas...
t:betalastmies 167-176
Anonyymi kirjoitti:
En kyykisty minäkään kun vaihdoin jo yli 8 vuotta sitten sähkötupakkaan, sitä ei tule natsoja olenkaan. Muistin virkaistämiseksi vetäisin 4 vuotta sitten punaisen nortin, hyi memmetti miten pahaa se oli.
- Anonyymi
kun oma talous on kiinni virkanilkeistä niin tottakai menee kyykkyyn. sieltä kyykystä uhoaminen on surkuhupaisaa.
Usein virkanilkit kuvittelevat että heillä on valtaa, ei sitä oikeasti ole vaan lain mukaan pitää toimia. Minun kohdalla se tarkoittaa että virkanilkit noudattavat lakia tai sitten itkevät ja noudattavat.
- Anonyymi
Onpa huvittava aloitus arvoisaa 167 inhoavalta, mutta mistiin meni.
Kannattaa kokeilla uudelleen koska sinun tasoiset tyhmät saattaa uskoa.
T. Lawetorder- Anonyymi
MINÄ en laista enkä järjestyksestä piittaa! Ainoa millä on väliä tulonsiirrot ilmaantuvat tilille - vastikkeetta!
- Anonyymi
En minä kyseistä uunoa inhoa, jokaisella omat standardinsa mikä on mielekästä ja mikä ei. Jos kiinnostaa asioita KELAilla vielä eläkkeellä eikä tajua päästää KELAsta irti mikäs siinä.
Hölmöltä se kyllä näin ulkopuolisen silmissä vaikuttaa... Anonyymi kirjoitti:
En minä kyseistä uunoa inhoa, jokaisella omat standardinsa mikä on mielekästä ja mikä ei. Jos kiinnostaa asioita KELAilla vielä eläkkeellä eikä tajua päästää KELAsta irti mikäs siinä.
Hölmöltä se kyllä näin ulkopuolisen silmissä vaikuttaa...Vielä hölmömpää on hypätä vaikka pää edellä ripulipaskakaivoon yhtään kyseenalaistamatta tempun järkevyyttä ja välttämättömyyttä jos jokin virkanilkiltä vähänkin haiskahtava sellaista edes vihjaa ja sanoo että se on asiakkaan etu ja yhteiskunnan kannalta suorastaan välttämätöntä.
Maailma on hölmöjä täynnä jotka tekevät hölmöyksiä, on noita hölmöyksiä tullut joskus itsekin tehtyä mutta rajansa kaikella.
- Anonyymi
Hölmöysten tekemiset loppuu viimestään perseaukisuuteen. .
Hölmöys voi joko alkaa, loppua tai jatkua persakukisuuden kohdatessa. Kaikki hölmöilee ja joidenkin mielestä joku teko on hölmöyttä ja joidenkin toisten mielestä sama teko on viisautta. Hölmöydelle ei ole absoluuttista määritelmää vaan se on aina sivullisten usein hölmöjen mielipideden tapauskohtaista määrittelyä.
Voiko tuon vielä hölmömmin sanoa?
Yrittäkääpäs 😁
- Anonyymi
Olkaamme kaikki siis täydellisiä hölmöjä : )
- Anonyymi
176-167 on kyykyssä virkanilkkien edessä. Nehän häntä elättävät.
Niin varmaan kuvittelet mutta et oikeasti tiedä mitään.
Tekemistä näköjään riittää vaikka on eläketuella, tehtäväjono on pitkä einä ole kerennyt virkanilkkejä kyykyttämään eikä ole kyllä ollut aihettakaan.
Kirjoitin tuossa yhden kirjankin, se on varsin lyhyt ja sitä ei julkaista koska se on salainen. En väitä itsäni kirjailijaksi kun yhden perukirjan kirjoitin 😁 En tienannut sillä mitään mutta säästin useita satasia jotka joku "nilkki" olisi velottanut sen tekemisestä. Lähetin tuon "kirjan" sähköisesti verottajalle ja vein pankkiin henkilökohtaisesti, pankille se kelpasi mutta verottaja ei ole vielä lähettänyt siitä "arvosteluja".
- Anonyymi
Ei sieltä laitoksesta kukaan minnekää pääse. Kaikki ne samat paskat on saanu kuulla kuitenkin
- Anonyymi
oman elämänsä kyykyttäjä uhoaa muiden kyykyttämisellä
Velliperseen puhetta joka hyppää vaikka pää edellä ripulipaskakaivoon jos joku virkanilkii käskee.
- Anonyymi
167-176 kirjoitti:
Velliperseen puhetta joka hyppää vaikka pää edellä ripulipaskakaivoon jos joku virkanilkii käskee.
jos te keskusta meinaat tuolta mitään käsketty koskaan , muutamaa vaivasta työpaikkaa pyytäneet hakemaan , ehkä se asia olikin ennen toisin
- Anonyymi
167-176 kirjoitti:
Petaalastmies taas pätemässä :D
Anonyymi kirjoitti:
jos te keskusta meinaat tuolta mitään käsketty koskaan , muutamaa vaivasta työpaikkaa pyytäneet hakemaan , ehkä se asia olikin ennen toisin
En meinaa TE-keskusta. Olin asiakkaana siellä viidellä eri vuosikymmnenllä, välillä tosin vuosiakin töissä. En ole ollut nyt yli vuoteen sen lafkan kanssa missään tekemisissä. Aika säyseää porukkaa sattui ja ihan puhetta uskoivat enkä yhtään karenssia saanut, tosin muutama hankala tyyppi sattui omalle kohdalle mutta keinot minulta siihen aina löytyi. Uskoivat senkin kun kerroin mitä siitä seuraa jos orjatöihin pakottavat, eivät edes yrittäneet. Joskus kannattaa olla ainakin olevinaan todella vittumainen ja muu aika sitten leppoisa oma itsensä.
Ennen tosiaan oli tosin ja sain työkkäristä ihan oikeitakin työpaikkoja, viime aikoina sain palkkatukipaikkoja ja muuta humppaa jota en ole kun kerran eläissäni tanssinnut erään sairaanhoitajan kanssa pikkujouluissa joskus 80-luvulla, oli kuulemma ollut kivaa 😁 😆 😅 😂 🤣
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180