Taas se nähtiin, Corolla on viimeisenä vertailussa, 1.8 hybrid active hatchback. Focus ykkönen ja Golf kakkonen. molemmat 5 tähteä, tojoloota vain 3 tähteä. Mazda 3:kin oli parempi. Tojota voisi lopettaa tuotannon ja merkin kun eivät osaa rakentaa hyviä autoja.
Corolla jumboksi uudessa TM:n vertailussa!
36
172
Vastaukset
- Anonyymi
Corolla on nyt sillä paikalla mihin se aina on kuulunut, ei mitään uutta auringon alla.
- Anonyymi
Siinä se todiste sitten on Toyotan hiuppu laadusta. Toi 1.8 kone on tojon omakehitelmä.
Se parempi 2.0 moottori on Mazdalta lainattu ja vähän jatkojalostettu.- Anonyymi
Tuossa testissä ei verrattu kestävyyttä. Siinä Toyota on aina ollut täysin suvereeni. Puolimiljoonaa kilometriä on sillä vasta sisäänajo ei muuta. Toyotat on myös pitkäikäisiä ja viattomia. Tämän vuoksi paras auto luokassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa testissä ei verrattu kestävyyttä. Siinä Toyota on aina ollut täysin suvereeni. Puolimiljoonaa kilometriä on sillä vasta sisäänajo ei muuta. Toyotat on myös pitkäikäisiä ja viattomia. Tämän vuoksi paras auto luokassaan.
Eipä kestä teron kaali totuutta vaan joutuu elämään valhemaailmassa.
Valtaosa tojoista hyytyy jo ennenkuin 200.000km tulee täyteen ja vain yksi kahdestasadasta tojosta näkee koskaan 500.000km rajapyykkiä.
https://img.ilcdn.fi/aFPjGwCgZo0XdrblmYNh6cBhbOo=/full-fit-in/2048x0/img-s3.ilcdn.fi/b4c34fbc9a13eb18ef1899f4d1b3d656e673b216e7a77c489fd8c7570ace1465.jpg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa testissä ei verrattu kestävyyttä. Siinä Toyota on aina ollut täysin suvereeni. Puolimiljoonaa kilometriä on sillä vasta sisäänajo ei muuta. Toyotat on myös pitkäikäisiä ja viattomia. Tämän vuoksi paras auto luokassaan.
Jos noin olisi niin luulisi että Toyota sitten ostettaisiin kovaan käyttöön. Mutta kun ei, katsastustilastojen mukaan niillä ajetaan kuitenkin selvästi vähemmän kuin kilpailevilla merkeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos noin olisi niin luulisi että Toyota sitten ostettaisiin kovaan käyttöön. Mutta kun ei, katsastustilastojen mukaan niillä ajetaan kuitenkin selvästi vähemmän kuin kilpailevilla merkeillä.
Ajetaan vähemmän per vuosi ja paalataan vähemmän ajettuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajetaan vähemmän per vuosi ja paalataan vähemmän ajettuna.
Niimpä, läpipaska vekotin koko Corolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa testissä ei verrattu kestävyyttä. Siinä Toyota on aina ollut täysin suvereeni. Puolimiljoonaa kilometriä on sillä vasta sisäänajo ei muuta. Toyotat on myös pitkäikäisiä ja viattomia. Tämän vuoksi paras auto luokassaan.
Tietyt Toyotan dieselit sen kestivät mutta molemmat omani tulivat tiensä päähän 350tkm ajettuina.
Nyt ei kauheasti näyttöä vielä ole miten esimerkiksi Aurikset kilometrejä kestävät. Sen näkee vasta noin 10v päästä millä kilometrimäärällä paaliin menevät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä, läpipaska vekotin koko Corolla
Naapurilla meni corollasta kytkin ja vauhtipyörä vaikka mittarissa vasta 35000 että sellasta on toyota laatu laskenu sitten entisaikojen ! - Muuten turkissa kasattu keksintö...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa testissä ei verrattu kestävyyttä. Siinä Toyota on aina ollut täysin suvereeni. Puolimiljoonaa kilometriä on sillä vasta sisäänajo ei muuta. Toyotat on myös pitkäikäisiä ja viattomia. Tämän vuoksi paras auto luokassaan.
Olisi varmaan pitänyt painottaa myös suuremmin lämppäriä, lähes ainoaa asiaa mikä siinä hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi varmaan pitänyt painottaa myös suuremmin lämppäriä, lähes ainoaa asiaa mikä siinä hyvää.
Aikoinaan testeissä kehuttiin volkkarin tdi/tsi dsg yhdistelmää, vaan kuinka siinä lopuksi kävikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikoinaan testeissä kehuttiin volkkarin tdi/tsi dsg yhdistelmää, vaan kuinka siinä lopuksi kävikään.
Nykyään sitäkin yhdistelmää jo monissa testeissä on kehuttu. Niin se maailma muuttuu, ei kaikilla valmistajilla kehitys seiso paikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikoinaan testeissä kehuttiin volkkarin tdi/tsi dsg yhdistelmää, vaan kuinka siinä lopuksi kävikään.
TSI ja DSG ovat edelleen tuotannossa ja niillä ajetaan päivittän miljoonia kilometrejä.
Tojon D-4D dieselit ovat sen sijaan hävinneet niin tuotannosta kuin liikenteestäkin.
Kertoo paljon siitä kumpi on kestävä ja kumpi ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa testissä ei verrattu kestävyyttä. Siinä Toyota on aina ollut täysin suvereeni. Puolimiljoonaa kilometriä on sillä vasta sisäänajo ei muuta. Toyotat on myös pitkäikäisiä ja viattomia. Tämän vuoksi paras auto luokassaan.
Harvoin uusien mallien testissä/ vertailussa mietitään tilannetta 10 vuoden päähän. Ei testaajia kiinnosta miten joku japanilainen paskakikkare toimii 10 vuoden ikäisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa testissä ei verrattu kestävyyttä. Siinä Toyota on aina ollut täysin suvereeni. Puolimiljoonaa kilometriä on sillä vasta sisäänajo ei muuta. Toyotat on myös pitkäikäisiä ja viattomia. Tämän vuoksi paras auto luokassaan.
Nuin se menee. Corollassa otettiin jo 1992 käyttöön silloisessa uudessa korimallissa kullatut liittimet sähköpuolella, ei hapetu liittimet. Laatua koko rahalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuin se menee. Corollassa otettiin jo 1992 käyttöön silloisessa uudessa korimallissa kullatut liittimet sähköpuolella, ei hapetu liittimet. Laatua koko rahalla.
Tuon aikakauden karvalakkikorollaattoreissa ei ollut juuri muuta sähkölaitteita kuin ajovalot ja tuulilasinpyyhkimet. Ainoa "hienos" oli vihertävä digikollo, joka himmeni lukukelvottomaksi, kun ajovalot kytkettiin päälle.
Hyvä oli tojotistien keulia "ei ole sähkövikoja", kun ei ollut keskuslukitusta, kierroslukumittaria, ilmastointia eikä palaneista polttimoista varoittavaa järjestelmää.
Nykyään tojolootissa on pakon edestä paljon sähkölaitteita (mm. ajonvakautus) ja niinpä niihän on myös ilmaantunut paljon sähkövikoja. Useampikin tojoloota on hyytynyt Tuulilasin ja TM koeajossa kesämökin pihaan, kun jokin ovi on jäänyt raolleen viikonlopuksi ja sisävalo tyhjentänyt akun. Ylipäätään tiepalveluidenkin tilastoissa akkuviat nousevat tohjolla korkealle, mutta huonolaatuinen orkkisakku ei kuulemma ole sen valinneen tohjon vika, vaan akkutoimittajan vika. Vaikka tohjo on itselleen riittävän laatutason määrittänyt hintaa tinkiessään.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon aikakauden karvalakkikorollaattoreissa ei ollut juuri muuta sähkölaitteita kuin ajovalot ja tuulilasinpyyhkimet. Ainoa "hienos" oli vihertävä digikollo, joka himmeni lukukelvottomaksi, kun ajovalot kytkettiin päälle.
Hyvä oli tojotistien keulia "ei ole sähkövikoja", kun ei ollut keskuslukitusta, kierroslukumittaria, ilmastointia eikä palaneista polttimoista varoittavaa järjestelmää.
Nykyään tojolootissa on pakon edestä paljon sähkölaitteita (mm. ajonvakautus) ja niinpä niihän on myös ilmaantunut paljon sähkövikoja. Useampikin tojoloota on hyytynyt Tuulilasin ja TM koeajossa kesämökin pihaan, kun jokin ovi on jäänyt raolleen viikonlopuksi ja sisävalo tyhjentänyt akun. Ylipäätään tiepalveluidenkin tilastoissa akkuviat nousevat tohjolla korkealle, mutta huonolaatuinen orkkisakku ei kuulemma ole sen valinneen tohjon vika, vaan akkutoimittajan vika. Vaikka tohjo on itselleen riittävän laatutason määrittänyt hintaa tinkiessään....Myös syksyn kosteus aiheuttaa tojolootiin todella paljon vikoja!
Etusumuvalot palavat miten sattuu, keskellä päivääkin. Tätä ongelmaa esiintyy myös kesällä.
Toisaalta monessa tolloloodassa eivät takavalot toimi sadekelillä lainkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TSI ja DSG ovat edelleen tuotannossa ja niillä ajetaan päivittän miljoonia kilometrejä.
Tojon D-4D dieselit ovat sen sijaan hävinneet niin tuotannosta kuin liikenteestäkin.
Kertoo paljon siitä kumpi on kestävä ja kumpi ei.Vilkaisepas nettiautoa niin yllätyt. Toyotan dieseleitä on paljon enemmän ajettuna kuin TSI DSG -pommeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kestä teron kaali totuutta vaan joutuu elämään valhemaailmassa.
Valtaosa tojoista hyytyy jo ennenkuin 200.000km tulee täyteen ja vain yksi kahdestasadasta tojosta näkee koskaan 500.000km rajapyykkiä.
https://img.ilcdn.fi/aFPjGwCgZo0XdrblmYNh6cBhbOo=/full-fit-in/2048x0/img-s3.ilcdn.fi/b4c34fbc9a13eb18ef1899f4d1b3d656e673b216e7a77c489fd8c7570ace1465.jpgYli 0,5 miljoonaa km ajettuja Toyotia ei ole Suomessa kuin vähän reilu 2000 kpl. Volkswageneitakin on reilusti enemmän, yli 65% enemmän, puhumattakaan Mercedes-Benzeistä ja Volvoista. Toyota nyt ei vaan ole kuulunut, eikä tule kuulumaan paljon ajettavien merkkien joukkoon.
- Anonyymi
Ostakaa melupurkkeja ja nauttikaa.
- Anonyymi
Tästä on hyvä ponnistaa ylöspäin. Suunnittelussa on tuleva oikeasti hyvä tojo tulevaisuudessa. Maltetaan nyt vielä muutama vuosi Teroveljet!
- Anonyymi
"Suunnittelussa on tuleva oikeasti hyvä tojo tulevaisuudessa."
Onko suunnitteluvastuu annettu PSA:lle, Subarulle vai Bemarille?
Niinkuin edellisissäkin oikeasti hyvissä "Tojoissa"... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Suunnittelussa on tuleva oikeasti hyvä tojo tulevaisuudessa."
Onko suunnitteluvastuu annettu PSA:lle, Subarulle vai Bemarille?
Niinkuin edellisissäkin oikeasti hyvissä "Tojoissa"...Tojolla on aina suunnittelussa tuleva oikeasti hyvä Tojo. Näin todistaa mm. asiantunteva autoinsinööri.
Me Teroveljet suhtaudumme positiivisesti kaikkeen Tojolta tulevaan suunnitelmaan. Aikaväli on max 10 v. min 3 v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojolla on aina suunnittelussa tuleva oikeasti hyvä Tojo. Näin todistaa mm. asiantunteva autoinsinööri.
Me Teroveljet suhtaudumme positiivisesti kaikkeen Tojolta tulevaan suunnitelmaan. Aikaväli on max 10 v. min 3 v.Toyotalla on aina paljon lupauksia joita se ei pysty tai ei edes yritä lunastaa.
- Anonyymi
Kymmenet miljoonat ihmiset ovat siis väärässä pokswagen fanaatikon mielestä...
https://www.motorbiscuit.com/best-selling-cars-of-all-time/- Anonyymi
Muualla Toyota on halpistuote ja halpaa myydään aina paljon ja kun on vielä aasialainen tuote, niin siellä se on "kotimaan" tuote ja myy siksi hyvin. Euroopassa on myös halpa, mutta ei silti kelpaa vauraammassa maanosassa. Me taas olemme pihalla kuin telkän pöntöt autojen suhteen, tai ainakin liian iso osa.
- Anonyymi
Mitkään tähdet tai pisteet eivät pysty ilmaisemaan sitä häpeää, mitä Tojolla ajava joutuu kokemaan.
- Anonyymi
Kerro se kaikille niille maailman ihmisille, jotka ovat toytan ostaneet. Siinä sinulle nololle pojalle riittääkin työsarkaa sitten loppuelämäksesi...😁
- Anonyymi
Mikään ryhmä ei selittele ja uskottele kuin Toyotasedät pieleen mennyttä valintaa.
- Anonyymi
Miten kehtaan nyt mennä pihalle. Naapurilla on focus.
- Anonyymi
Ei tojotisti mene pihalle. Tojotisti on aina pihalla.
- Anonyymi
Ford vaiko vw maksoi testin?
- Anonyymi
Vai Mazda? Vai kaikki kolme kun Toyota hävisi jokaiselle?
- Anonyymi
Turha on muiden maksaa kun Corolla on mittauksissa noin huono niin viimeinen sija tulee väistämättä. Meluisin, hitain, kallein huoltaa ja törmäilee esteisiin. --> Jumbo.
- Anonyymi
Onhan tuo Corolla heikko esitys.
- Anonyymi
Olihan Corolla kuitenkin japanilaisten sarjassa mitalisijoilla toisena. Edellä vain Mazda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833