Mikä logiikka?

Anonyymi

Kun viestissä on spostiosoite, viesti poistetaan.
Kun viestissä on puhelinnumero, silloin viestiä ei poisteta.

10

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Moikka! Tästä yltä piti valitettavasti poistaa viesti, koska sen linkit johtivat Suomi24:n K18-alueille. Näiden linkkien jakaminen muualle palvelussa ei ole sallittua. Linkkien mukaiset viestit on kuitenkin nyt tarkistettu. 👍

        -Emma


      • Anonyymi

        Mistä tiedät mainostajien ajatukset tosiasioiden kertomisesta?


      • Anonyymi

        Laitoin kopion viestistä, jota ette ole poistaneet ja kysyin, onko se arvojenne mukainen. No nyt se on poistettu tästä keskustelusta, mutta ei muualta. Taitavasti osattu!

        Tampere-palstalla on rasistien mölinäketju, jota ette ole poistaneet. Tämäkin alla oleva viesti siis on arvojenne mukainen ja kuuluu kyseiselle palstalle. Kas tässä:

        Päättäjät eivät juuri ole käyttäneet asiasta julkisia puheenvuoroja. –– Rasistisesta väkivallasta puhutaan koko ajan. Milloin viimeksi suomalainen on tappanut mustan tai 'mustan' maahanmuuttajan? Rasistista väkivaltaa on kuulemma koko ajan kaikkialla, mutta melkein kaikki julkisuudessa riepotellut tapaukset paljastuvat ennemmin tai myöhemmin sepitetyiksi. Sen sijaan suomalaiset uhrit ovat hyvin todellisia. Oikeita päitä irrotetaan oikeilta ihmisiltä. Oikeita ihmisiä raiskataan ja poltetaan elävältä. Oikea ihminen, jonkun lapsi ja mahdollisesti muutakin, kuoli ilman mitään syytä Kaivopuistossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin kopion viestistä, jota ette ole poistaneet ja kysyin, onko se arvojenne mukainen. No nyt se on poistettu tästä keskustelusta, mutta ei muualta. Taitavasti osattu!

        Tampere-palstalla on rasistien mölinäketju, jota ette ole poistaneet. Tämäkin alla oleva viesti siis on arvojenne mukainen ja kuuluu kyseiselle palstalle. Kas tässä:

        Päättäjät eivät juuri ole käyttäneet asiasta julkisia puheenvuoroja. –– Rasistisesta väkivallasta puhutaan koko ajan. Milloin viimeksi suomalainen on tappanut mustan tai 'mustan' maahanmuuttajan? Rasistista väkivaltaa on kuulemma koko ajan kaikkialla, mutta melkein kaikki julkisuudessa riepotellut tapaukset paljastuvat ennemmin tai myöhemmin sepitetyiksi. Sen sijaan suomalaiset uhrit ovat hyvin todellisia. Oikeita päitä irrotetaan oikeilta ihmisiltä. Oikeita ihmisiä raiskataan ja poltetaan elävältä. Oikea ihminen, jonkun lapsi ja mahdollisesti muutakin, kuoli ilman mitään syytä Kaivopuistossa

        Sinun on näköjään vaikea myöntää tosiasioita. Kenessä vika?
        Tuossakin viestissä kaikki totta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin kopion viestistä, jota ette ole poistaneet ja kysyin, onko se arvojenne mukainen. No nyt se on poistettu tästä keskustelusta, mutta ei muualta. Taitavasti osattu!

        Tampere-palstalla on rasistien mölinäketju, jota ette ole poistaneet. Tämäkin alla oleva viesti siis on arvojenne mukainen ja kuuluu kyseiselle palstalle. Kas tässä:

        Päättäjät eivät juuri ole käyttäneet asiasta julkisia puheenvuoroja. –– Rasistisesta väkivallasta puhutaan koko ajan. Milloin viimeksi suomalainen on tappanut mustan tai 'mustan' maahanmuuttajan? Rasistista väkivaltaa on kuulemma koko ajan kaikkialla, mutta melkein kaikki julkisuudessa riepotellut tapaukset paljastuvat ennemmin tai myöhemmin sepitetyiksi. Sen sijaan suomalaiset uhrit ovat hyvin todellisia. Oikeita päitä irrotetaan oikeilta ihmisiltä. Oikeita ihmisiä raiskataan ja poltetaan elävältä. Oikea ihminen, jonkun lapsi ja mahdollisesti muutakin, kuoli ilman mitään syytä Kaivopuistossa

        Moi! Jos löydät viestin, joka mielestäsi pitäisi poistaa, voit tehdä siitä ilmoituksen viestin yhteydestä löytyvällä Ilmoita-painikkeella (aloitusviestissä lipun kuvasta, kommentista kolmen pisteen takaa avautuvasta valikosta). Ilmoitukset käsitellään saapumisjärjestyksessä ja tämä työ tehdään käsin, jonka vuoksi toisinaan ilmoituksen käsittely voi viivästyä.

        Voit myös olla yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella


      • Anonyymi
        suomi24 kirjoitti:

        Moi! Jos löydät viestin, joka mielestäsi pitäisi poistaa, voit tehdä siitä ilmoituksen viestin yhteydestä löytyvällä Ilmoita-painikkeella (aloitusviestissä lipun kuvasta, kommentista kolmen pisteen takaa avautuvasta valikosta). Ilmoitukset käsitellään saapumisjärjestyksessä ja tämä työ tehdään käsin, jonka vuoksi toisinaan ilmoituksen käsittely voi viivästyä.

        Voit myös olla yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella

        Olen kyllä raportoinut niitä. Systeemi ei toimi enää siinä vaiheessa, kun teidän pitäisi poistaa ne sääntöjen vastaiset viestit. Se johtuu siitä, että että pidä esimerkiksi läpeensä rasistisia viestejä sääntöjen vastaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä raportoinut niitä. Systeemi ei toimi enää siinä vaiheessa, kun teidän pitäisi poistaa ne sääntöjen vastaiset viestit. Se johtuu siitä, että että pidä esimerkiksi läpeensä rasistisia viestejä sääntöjen vastaisena.

        Ne toopelit ei pidä sääntöjen vastaisina mitään mikä on kirjoitettujen sääntöjen vastaista.

        Sääntöjen mukaisia poistelevat sitäkin innokkaammin.


    • Anonyymi

      Logiikka on, että ylläpito tekee just ninku se kulloinki haluu ja käyttäjä on aina väärässä.

    • Anonyymi

      Langaton reititin heittää aina väliin kirjautumispyynnön

      "Suorita alkumääritys, jotta voit suojella laitetta paremmin. Alkumäärityksen avulla voit muokata laitteen SSID:tä, päivittää laitteen automaattisesti ja muokata oletussalasanaa."

      http://192.168.100.1/html/quicksetup.html?randid=1367999418?updataredirect

      Mutta langatonhan toimii. Se on asennettu. Joten minkä vuoksi tuo pitäisi suorittaa uudelleen?

      Haiskahtaa mehevästi virukselta ja vakoilulta!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe