...Räikkösen uusi lapsenvahti Suomessa! Saas nähdä saako taottua järkeä umpiluupäähän?
Anna Sorainen...
19
8789
Vastaukset
- idiootti
olet.
- grandmam
eikö tuotakin asiaa olis voitu ilmaista hieman kunnioittavimmilla sanoilla.hyvin monilla huippukuskeilla on tiedottaja omassa maassa,miks ei sitten kimillä.kuinkahan kauan kimi ajaa suomen lipun alla.minä ainakin anoisin jo vaikka sveitsin tai saksan kansalaisuutta .
- homer
Jos Räikkönen käyttäytyisi kuin mies (eikä raikulipoika) tuskin Sorainenkaan olisi tuota pestiä saanut?
- Nanny
Iltalehti uutisoi asian niin että Kimi sai lapsenvahdin. Muissa lähteissä en ole nähnyt koko juttua, eli kai se on pakko uskoa.
Kun vielä muistaa Kimin kikkelijutut ja muut kännissä örveltämiset, niin tätähän on jo odotettukin. - grandmam
homer kirjoitti:
Jos Räikkönen käyttäytyisi kuin mies (eikä raikulipoika) tuskin Sorainenkaan olisi tuota pestiä saanut?
kaikilla huippu-urheilijoilla on tiedottaja ja se kuuluu asiaan ilman roskalehtien juttujakin
- play
homer kirjoitti:
...se siitä kasvaa,lapsi vaa pantiin suoraa maailmalle ja ison auton rattiin,tää viinan opettelu vaihe jäi tekemättä ja se käy sen läpi niinku me muukki.
- Homma
Reissupatja kimille...
- ämmä
Anna Sorainen on ärsyttävä ämmä. Ei muuta.
- keskustellut
Olen tavannut muutaman kerran Anna Soraisen hieman työasioita sivuten enkä voi kuin todeta, että hän on huumorintajuinen, hyvin käyttäytyvä ja miellyttävän luonnollinen nainen.
Makuasioitahan nämä ovat, kenestä pitää kenestä ei. Ei silti tarvitse haukkua törkeästi vai onko se sitä nuoruuden uhoa, kenties huomion hakua itselle. Aika epäkorrektia kuitenkin.
Mukavaa kevättä ja koitetaan olla positiivisempia toisia kohtaan. Kukaan meistä ei ole viaton. - TUSKIN SENTÄÄN
keskustellut kirjoitti:
Olen tavannut muutaman kerran Anna Soraisen hieman työasioita sivuten enkä voi kuin todeta, että hän on huumorintajuinen, hyvin käyttäytyvä ja miellyttävän luonnollinen nainen.
Makuasioitahan nämä ovat, kenestä pitää kenestä ei. Ei silti tarvitse haukkua törkeästi vai onko se sitä nuoruuden uhoa, kenties huomion hakua itselle. Aika epäkorrektia kuitenkin.
Mukavaa kevättä ja koitetaan olla positiivisempia toisia kohtaan. Kukaan meistä ei ole viaton.Olen minäkin tavannut muutaman kerran Anna Soraisen hieman työasioita sivuten enkä voi kuin todeta, että hän on vittumainen akka, oikea jyrääjä ei piittaa muisten tunteista omanedun tavoittelija....
- EEWAKIN
TUSKIN SENTÄÄN kirjoitti:
Olen minäkin tavannut muutaman kerran Anna Soraisen hieman työasioita sivuten enkä voi kuin todeta, että hän on vittumainen akka, oikea jyrääjä ei piittaa muisten tunteista omanedun tavoittelija....
HALUAA, ETTÄ TULET JO ESIIN TÄLLE FOORUMILLE! KERRO MEILLE, MIKÄ FUNKTIOSI ON!! ALLES GUTE, SONST!
- jartsa
eikö ole kimin oma asia mitä tekee? perkeleen kateelliset.
- Ollaan
Mä oon nussinut Annaa, miettikää sitä kateeliset,
kimi on sellainen sössöttäjä jolla ei ota ees eteen. - grandmam
Ollaan kirjoitti:
Mä oon nussinut Annaa, miettikää sitä kateeliset,
kimi on sellainen sössöttäjä jolla ei ota ees eteen.tuolla soneran urheilu-keskustelu palstalla on juuri sinulle sopivaa seuraa.heippa
- Duudeli
grandmam kirjoitti:
tuolla soneran urheilu-keskustelu palstalla on juuri sinulle sopivaa seuraa.heippa
Saksan lehdistö, pitää Kimin rilluttelua törkeänä. Jopa hänen uraansa vaikuttavana tekijänä. Italian lehdistö, pitää sitä vain nuoren pojan rillutteluna. Jopa entiseen formulatähteen verrattuna (James Hunttiin) joka ei selvää päivää nähnyt. Tehdään taas kärpäsestä härkänen.
PERA
Jylppy! Jylppyyy! JYLPPPPYYYY..!!! Missä helvetissä se nyt taas...??? Ai jaa, tulit sitte takaapäin..! Olisit heti sanonut... Että tämmöinen tapaus... tällä kertaa.
- jassu
Anna hommaa suomen olympiakomitean porukalle vielä Mersut. Tarkkailkaa
- Kukkeli
Sorainen on silkkaa seksiä. Takaisin tv-studioon pliis!
- PELLE HERMANNI
LAPSENVAHTI KIMILLE. TITTELINÄ MUKA PR-EMÄNTÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.202665Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162101961Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591748Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021561Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491466Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2071348- 961246
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1521157Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171045Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil14932