Jomtien oli joskus pedofiilien ranta mitä on nykyisin vaikeaa uskoa.

Rannan alkupään olivat 80- luvulla vallanneet saksalaiset homopedofiilit jotka kirmasivat siellä pikkupoikien kanssa.
Ällösimme heitä ja otimme toki etäisyyttä.
Silloin ei Thaimaassa ollut mitään lakeja pedofilialle mitä nyt on vaikeaa uskoa.

29

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuisku ja Siltsu vieläkin hengailee niillä kulmilla siellä kujalla complexin takana jossa on suurin osa Pattayan poikahieromoista.

    • Anonyymi

      Dongtan on yhä paratiisi sateenkaarijengille. Turskaa ja juuttia, niitä siellä heiluu , niillä on jopa omat kansalliset hotlat siellä.

      Suomalaisia niissä ei pyöri, rannalla siinä on ihan ok käydä, suhnan kiertävät kaukaa, ollaanhan me vielä ali-ihmisen tasolla, näissä asioissa, ruaattaalaasia siellä on joo.

      • Anonyymi

        Se on TSUHNA !


        soinnillinen suhuässä alussa


    • Anonyymi

      nykypänä ihan samaa biitsiä, ei se mikään kaaripaikka ole ollut enää vuosikymmeneen.

      menkääs poijjaat käymähän kerran ihan paikan päälle

      kopleksin alahotlatkin ovat uusiutuneet, nuo pervottelijat taitaa matkailla nykyisin amalian naimaissa tai ei missään

    • Anonyymi

      Mikäs sitten on muuttunut.

      • Anonyymi

        Vain kilju on huvennut Niuvan ämpärissä.

        Missä edes kohtalainen taju on päässä, siellä tiedetään, ettei mikään oikeasti ole muuttunut. Vain mediamme on muuttunut valemediaksi.


    • Anonyymi

      Nythän ranta on muuttunut ladypoikien temmellyskentäksi ja sekös lerppaa vituttaa.

      • Anonyymi

        Niin, arkinen lehtipuumme kuin haapa on kaksineuvoinen ja joka toinen vuosi se enemmän hedettä kuin emiä.


    • Anonyymi

      Leikut ei ole pedareita, päinvastoin ne on lapsirakkaita, kuin isä lapselleen, ja äiti.

      • Anonyymi

        KOhta sataa lunta. Tiedä sitten onks se pysyvää. Voi se sulaa kevääksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOhta sataa lunta. Tiedä sitten onks se pysyvää. Voi se sulaa kevääksi?

        Laita voi jääkaappiin ja tule itse kaapistasi ulos.

        Matkaa Pattayan Paratiisiin, vapautumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita voi jääkaappiin ja tule itse kaapistasi ulos.

        Matkaa Pattayan Paratiisiin, vapautumaan.

        Niin, ei ne leidarit sen kummoisempaa kansaa ole kuin muutkaan.


    • Anonyymi

      Te jotka käytätte usein "Homo" ja "Lady Boy", tai teille "Leidari", kysymys;

      Tiedättekö edes mikä on Lady Boy'n ja Homon ero?

      Kysymys minulta joka kunnioitan kumpiakin ja tulen toimeen heidän kanssa Dongtan Beach'illä ja muualla maailmassa. Ja tietysti tiedän vastauksenkin koska olen sivistynyt hetero.

      • Anonyymi

        Missä sinä sivistynyt tulet toimeen heidän kanssaan? Et ainakaan Pattayalla.
        Leidari voi olla homoseksuaali tai sitten ei. Lesbotkin myy vartaloaan joskus myös miehille.


      • Anonyymi

        Kommenttiraita kertoo: OLET TÄYSI HÖLMÖ !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sinä sivistynyt tulet toimeen heidän kanssaan? Et ainakaan Pattayalla.
        Leidari voi olla homoseksuaali tai sitten ei. Lesbotkin myy vartaloaan joskus myös miehille.

        Kyllä sen huomaa kun lespoa erehtyy nusaisemaan. Vaan kostuu se sekin eli ainakin keho kiihottuu, sairas mieli ei kiihotu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen huomaa kun lespoa erehtyy nusaisemaan. Vaan kostuu se sekin eli ainakin keho kiihottuu, sairas mieli ei kiihotu.

        Se mysteeri ei ole vieläkään auennut että miksi lepakkopariskunnasta vähintään toinen on kuin äijä? Poikatukka, flanellipaita, räkii ja tupakoi, puhuu matalalla äänellä karskeja.
        Siis jos tykkää tytöistä niin miksei sitten tykkää näteistä naisellisista tytöistä? Jos haluaa miehekkään naisen, niin miksei sitten ota suoraan miestä? Vai saako ne siinä sitten molemmat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mysteeri ei ole vieläkään auennut että miksi lepakkopariskunnasta vähintään toinen on kuin äijä? Poikatukka, flanellipaita, räkii ja tupakoi, puhuu matalalla äänellä karskeja.
        Siis jos tykkää tytöistä niin miksei sitten tykkää näteistä naisellisista tytöistä? Jos haluaa miehekkään naisen, niin miksei sitten ota suoraan miestä? Vai saako ne siinä sitten molemmat?

        Ainakin tää meidän työpaikan lepakko kertoi omistavansa parikymmentä klitoriksen kiihottajaa ja muovipussillisen tekopeniksiä.

        Miehen voi siis vaihtaa pari kertaa päivässä. Voiteita kuluu paripurkkia kuussa.


    • Anonyymi

      Kävin tsekkaamassa, ei ole tapahtunut mitää tiltaltin habitaatiomuutosta. Siellä niitä oli, vaan harvalla oli sugardaddyä koukussa. Taitaa noiden asiakaskunta olla koronalamassa tai horonoihin siirtyneitä.

    • Anonyymi

      Järjestääkö nuo sessioita, joissa voi seurata, kun poikkeavat yhtyvät, vaikka jälkinäytöksenä Cabareessa ?

      Kaikkeahan pitää kokeilla, paitsi kansantanhuja Keminmaalla.

      • Anonyymi

        Simon kaparetti on hyvin siistiä toimintaa. Moni kertoo pettyneensä siellä, kun ei saa nähdäkään mitään siveetöntä. Suomen juhannus on härski tuohon verrattuna.


    • Anonyymi

      Eiköhän tilanne ole ollut jo vuosia se, että kaikille löytyy kaikkea, niin lesboille kuin hompsuleille hanuria ja ihan hanurimusiikkiakin, jos joku on vielä niin sairas, että sitä kaipaa. Mielensäpahoittajain paratiisi-kin.

      • Anonyymi

        Missä sijaitsee ladypoikien palvelupiste jompparilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sijaitsee ladypoikien palvelupiste jompparilla?

        Niuvan Suljettu , Kallavesj, suorines salamines, vai huoarines putkenpätkines, oi Kallavesj.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sijaitsee ladypoikien palvelupiste jompparilla?

        Amalian poikaystävien ilotulitus se vain korunaa ja täytä seuraavat tiedot. Päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sijaitsee ladypoikien palvelupiste jompparilla?

        eikös se lopun poliisien boxi siinä rantakadun lopussa, sinne menee vain kertomaan tarpeistaan, kaikki hoituu.


    • Anonyymi

      Ei kai tuolla sentään mitään pedareita ole koskaan ollut, kyllä siellä on aina täysi-ikäiset keskenään jotain, alaikäisiä siellä ei nyt sentään, joku roti näihinkin väitteisiin.

      • Aloituksen on totta.
        1980- luvulla ei Thaimaan lainsäädäntö tuntenut mitään seksi- ikärajoja.
        Nythän maan pedifiliasäädännöt ovat maailman tiukimmat.
        Alaikäiseen yhtymisestä tuomitaan 20- 50 vuoden vankeusrangaistuksiin. Vankiloissa pedot eivät elä vuottakaan.


    • Anonyymi

      Lelle asuu Lomtien beachilla. PPP lauloi lellestä aikoinaan, kuinka hän lentää Kalakukko Airwaysilla Lellen luo ja saa siellä "simaa". Liekkö kyse sitten tuosta natursekt luonnonshamppanjasta jota voi naukkailla iltasella asiantuntevassa seurassa Thaimaan kuumankosteassa ja syntisessä yössä hikoillen.


      Ps. Niuvan ikkunasta ei näe pitkälle, Neulamäen näkötornista näkee jo melkein koko mualiman.. Lomtien beachille asti ei näe sieltäkään, paitsi jos tarpeeksi monta kuksallista on ottanut saavista kotona pantua..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe