Olisiko syytä puuttua??

Anonyymi

Teimme myöhään yöllä hävikin ja tuotteiden valvontaa kaupassa.

Asiakkaiden jättämät tuotteet väärille hyllyille.
4 ostoskärrylistä.
Asiakkaiden jättämät tuotteet hyllyille jotka menivät roskiin eli pilalle.
3 ostoskärrylistä.
Kaupan omat hävikit eli ostamatta jääneet tuotteet.
Vajaa ostoskorillinen.

Tästä voimme tehdä varmasti johtopäätöksiä vai mitä? Jos näemme asiakkaiden tekevän tätä niin lisäämme tuotteen loppusummaan heti, seuraavalla kerralla tai vaihtoehtoisesti lähetämme laskun kotia. Asiakkaiden aiheuttama hävikki loppuu tähän!

6

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta kait kannattaa. Tehkäät kaupastanne niin selkeä että asiakkaiden ei tarvitse sekoilla hyllyjen ja tavaroiden kanssa. Vaihtoehtoisesti luovutte itsepalvelusta (so. asiakas tekee itsepalvelussa myyjän työt ilmaiseksi ) ja palaatte entisaikain 60 luvun tapaan palvella asiakasta tiskin takaa. Ei se sen kummallisempaa ole. Se, että laskutaisitte asiakasta tuotteesta jota ei ole ostanut pääsette helposti käräjille. Menestystä bisneksen tekoon. Voi olla että yksipuolisella " kapteeni käskee" toimintavalla menetätte asiakkaanne yksi toisensa jälkeen.

      • Anonyymi

        No sitten asiakas saa ehdottaa miten toimitaan tahallaan aiheutetun hävikin kanssa. Ihme kommentointia jälleen. Suututaan siitä kun kerrotaan faktat, mitään ei saa sanoa asiakkaista kun se on mukamas niin väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten asiakas saa ehdottaa miten toimitaan tahallaan aiheutetun hävikin kanssa. Ihme kommentointia jälleen. Suututaan siitä kun kerrotaan faktat, mitään ei saa sanoa asiakkaista kun se on mukamas niin väärin.

        Ketään ei kiinnosta kauppiaan kitinät. Jos asiakas tuntee itsensä huonoksi asiakkaaksi niin se asiakas on entinen asiakas ja samoin voi tehdä hänen moni ystävnsä joille kauppiaan huono käytös kantautuu kulovalkean tavoin.

        Joten kannattaako kitistä asioista ja tuottaa pahaa mieltä kun asiakkaat äänestävät jaloillaan ja liikevaihto laskee jopa niin paljon että kauppiaskin vaihtuu fiksummaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta kauppiaan kitinät. Jos asiakas tuntee itsensä huonoksi asiakkaaksi niin se asiakas on entinen asiakas ja samoin voi tehdä hänen moni ystävnsä joille kauppiaan huono käytös kantautuu kulovalkean tavoin.

        Joten kannattaako kitistä asioista ja tuottaa pahaa mieltä kun asiakkaat äänestävät jaloillaan ja liikevaihto laskee jopa niin paljon että kauppiaskin vaihtuu fiksummaksi.

        Miten v*ttu joku asiakas voi tuntea itsensä hyväksi kun jättää tuotteita pilaantumaan hyllyille?? Onko kaupan huonoa käytöstä kun kertoo paljon asiakkaat aiheuttavat hävikkiä?

        Jos oikeasti asiakkaat haluavat vain käydä kaupassa riehumassa tai muutenvain vammailemassa niin parempi pysyä kotona saa*ana!!!


    • Anonyymi

      Hämmästyttävää, että löytyy noin paljon väärälle hyllylle hylättyjä tuotteita, kun inventaariota ei kuitenkaan ihan joka viikko tehdä, vai mitä? Eivätkö hyllyttäjät hoida hommiaan? Joka päivä siellä kuitenkin hyllytetään. Kyllähän samalla pitäisi katsoa, ettei hyllyllä ole sinne kuulumattomia tuotteita/esineitä ja poistaa ne. Kylmätuotteiden jättäminen lämpimään pilaantumaan on kyllä asiakkailta anteeksiantamatonta.

    • Anonyymi

      herää kysmsy mikä on kauppiaan ja henkilökunnan työtehtäviä päivän mittaan. Eikös siiihen kuulu jatkuva hyllyjen tilanteen järjestely ja väärin sijoiteltujen tavaroiden kontrollointi. Ihan perushommaa. Jos ei päivän mittaan hommiansa hoida niin ei ihme jos 4 kärrillistä on illlalla tavaraa hävikkinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kunpa minä tietäisin

      Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2631
    2. paras asia kaivatussasi?

      ❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2293
    3. Syitä välttelyyn

      En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      115
      2004
    4. Vihaan sua todella paljon.

      Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      128
      1966
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

      Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1713
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

      Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      147
      1248
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

      Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      28
      1134
    8. Miksi kaivattunne

      ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1105
    9. Pelottaa kohdata hänet

      En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1071
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

      Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1019
    Aihe