Olisiko syytä puuttua??

Anonyymi

Teimme myöhään yöllä hävikin ja tuotteiden valvontaa kaupassa.

Asiakkaiden jättämät tuotteet väärille hyllyille.
4 ostoskärrylistä.
Asiakkaiden jättämät tuotteet hyllyille jotka menivät roskiin eli pilalle.
3 ostoskärrylistä.
Kaupan omat hävikit eli ostamatta jääneet tuotteet.
Vajaa ostoskorillinen.

Tästä voimme tehdä varmasti johtopäätöksiä vai mitä? Jos näemme asiakkaiden tekevän tätä niin lisäämme tuotteen loppusummaan heti, seuraavalla kerralla tai vaihtoehtoisesti lähetämme laskun kotia. Asiakkaiden aiheuttama hävikki loppuu tähän!

6

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta kait kannattaa. Tehkäät kaupastanne niin selkeä että asiakkaiden ei tarvitse sekoilla hyllyjen ja tavaroiden kanssa. Vaihtoehtoisesti luovutte itsepalvelusta (so. asiakas tekee itsepalvelussa myyjän työt ilmaiseksi ) ja palaatte entisaikain 60 luvun tapaan palvella asiakasta tiskin takaa. Ei se sen kummallisempaa ole. Se, että laskutaisitte asiakasta tuotteesta jota ei ole ostanut pääsette helposti käräjille. Menestystä bisneksen tekoon. Voi olla että yksipuolisella " kapteeni käskee" toimintavalla menetätte asiakkaanne yksi toisensa jälkeen.

      • Anonyymi

        No sitten asiakas saa ehdottaa miten toimitaan tahallaan aiheutetun hävikin kanssa. Ihme kommentointia jälleen. Suututaan siitä kun kerrotaan faktat, mitään ei saa sanoa asiakkaista kun se on mukamas niin väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten asiakas saa ehdottaa miten toimitaan tahallaan aiheutetun hävikin kanssa. Ihme kommentointia jälleen. Suututaan siitä kun kerrotaan faktat, mitään ei saa sanoa asiakkaista kun se on mukamas niin väärin.

        Ketään ei kiinnosta kauppiaan kitinät. Jos asiakas tuntee itsensä huonoksi asiakkaaksi niin se asiakas on entinen asiakas ja samoin voi tehdä hänen moni ystävnsä joille kauppiaan huono käytös kantautuu kulovalkean tavoin.

        Joten kannattaako kitistä asioista ja tuottaa pahaa mieltä kun asiakkaat äänestävät jaloillaan ja liikevaihto laskee jopa niin paljon että kauppiaskin vaihtuu fiksummaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta kauppiaan kitinät. Jos asiakas tuntee itsensä huonoksi asiakkaaksi niin se asiakas on entinen asiakas ja samoin voi tehdä hänen moni ystävnsä joille kauppiaan huono käytös kantautuu kulovalkean tavoin.

        Joten kannattaako kitistä asioista ja tuottaa pahaa mieltä kun asiakkaat äänestävät jaloillaan ja liikevaihto laskee jopa niin paljon että kauppiaskin vaihtuu fiksummaksi.

        Miten v*ttu joku asiakas voi tuntea itsensä hyväksi kun jättää tuotteita pilaantumaan hyllyille?? Onko kaupan huonoa käytöstä kun kertoo paljon asiakkaat aiheuttavat hävikkiä?

        Jos oikeasti asiakkaat haluavat vain käydä kaupassa riehumassa tai muutenvain vammailemassa niin parempi pysyä kotona saa*ana!!!


    • Anonyymi

      Hämmästyttävää, että löytyy noin paljon väärälle hyllylle hylättyjä tuotteita, kun inventaariota ei kuitenkaan ihan joka viikko tehdä, vai mitä? Eivätkö hyllyttäjät hoida hommiaan? Joka päivä siellä kuitenkin hyllytetään. Kyllähän samalla pitäisi katsoa, ettei hyllyllä ole sinne kuulumattomia tuotteita/esineitä ja poistaa ne. Kylmätuotteiden jättäminen lämpimään pilaantumaan on kyllä asiakkailta anteeksiantamatonta.

    • Anonyymi

      herää kysmsy mikä on kauppiaan ja henkilökunnan työtehtäviä päivän mittaan. Eikös siiihen kuulu jatkuva hyllyjen tilanteen järjestely ja väärin sijoiteltujen tavaroiden kontrollointi. Ihan perushommaa. Jos ei päivän mittaan hommiansa hoida niin ei ihme jos 4 kärrillistä on illlalla tavaraa hävikkinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oi mun haniseni

      Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5334
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

      Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3905
    3. Hei rakas sinä

      Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

      IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2820
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

      Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1312
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

      Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1193
    8. Miellytänkö sinun silmää?

      Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

      Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1122
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

      1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      215
      1101
    Aihe