Youtuben mainoksista tulot?

Anonyymi

En oikein löytänyt mitään, osaako joku sanoa viitteellisiä tietoja tai jopa tietää?

Eli kun lähetyksen alussa tulee mainoksia, jotka voi skipata 5sec päästä tms, paljonko niillä kanavan omistaja tienaa ja yhdestä kerrasta, mitä mainoksen pituus vaikuttaa?

Pätkähti nimittäin joku 4,5 tunnin arabiailainen mainos 😁meinaan vaan, että katson koko mainoksen, Jos omistaja Tienata sillä...

Mutta tietääkseni aika huonot tulot Youtubessa, mutta onpa mainoskin toisaalta kyllä pitkä...

10

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei minulla näy mitään mainoksia youtubesa.

• Anonyymi

Minulla ei näy edes youtubea. laittoivat jonkun henkilöllisyys-tarkistus-ikkunan siihen ja sitähän minä en klikkaa!
        Kyllä pitää saada katsoa ihan anonyyminäkin. Youtubellakin on niitä "yhteistyökumppaneita" jotta tiedonkeruu ja niiden eteenpäin jakaminen ei sovi minulle.

• Anonyymi

Mitä siinä interesantissa kaupallisessa tiedotteessa markkinoitiin?

• Anonyymi

Yhdellä kerralla ei ilmeisesti tienaa mitään.

Oman kanavan videoilla pitää olla katsomisaikaa niin ja niin monta tuhatta tuntia vuodessa että on edes mahdollista ansaita yhtään mitään Youtube videoiden mainostuloja.

• Joiltakin YouTube kanavilta olen kuullut että YouTube:ssa tienaa mainoksista noin 1€-2€ tuhatta katselukertaa kohti.

Eli jos videoitasi katsotaan 1000 kertaa saat siitä noin 1€ - 2€, miljoonasta katselukerrasta saat 1000€ - 2000€ jne...

Tämä on toki hyvin viitteellinen arvio, mutta antaa jotain suuntaa summasta.

• Anonyymi

Kanava saa jokaisesta mainoksesta saman korvauksen, joka riippuu vain siitä, montako katselukertaa kyseisellä videolla on. Sillä ei ole väliä onko mainos kuva vai video, kuinka kauan se kestää tai katsotaanko se loppuun vai ei. Mainostaja maksaa tietysti YouTubelle enemmän pidemmistä mainoksista, mutta kanavan kannalta sillä ei ole merkitystä.

• Anonyymi

Kannattaisi perehtyä asiaan eikä levittää perättömiä juttuja.

• Anonyymi
    • Anonyymi

ei ole huonoja tuloja.
      kaveri tienasi 3000 e vuodessa, eikä ilmoittanut. JOUTUI selvittämään 5 vuoden takaiset tulot ja sai jotain pientä lisäveroa.

tuossa isompi
      https://yle.fi/a/74-20032603

• Anonyymi

Riippuu katsontamääristä. Taitaa olla n 0,003 euroa/katselukerta. Lisäksi on jokin minimiraja, jonka alle jos jää ei saa euroakaan? Siellä on myöskin tilityksiin liittyvä raja eli jos käsittelykulut ylittää tilityksen tilitystä ei tehdä vaan summa siirtyy seuraavalle jaksolle. Jos mainoksen ohittaa, sitä ei lasketa katselukerraksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8283
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      167
      2627
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      860
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe