Kunnasta pois verotuloja taas.

Anonyymi

Uimahallin kahvilan monitoimijaksi valittiin Vääksyläinen Kuntavelho, yllätyitkö, minä en. Kyllä valintakriteereissä kunnantoimintojen pyörittäjiltä pitäisi olla yrityksen sysmäläisyys, uusinta tarjoustkilpailu olisi ollut paikallaan ja selkeämpää ilmoittelua kilpailutuksesta!!!!!!

M&M&Kuntavelho pyhä kolminaisuus edelleen voimissaan.

20

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siitäs saatte kun kiusaatte Miaa ja muita paikallisia.

      • Anonyymi

        Sinäkin Brutukseni,sano Geasar kun Brutus petti Juliuksen.ettäs kehtas ,tosi törkeetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin Brutukseni,sano Geasar kun Brutus petti Juliuksen.ettäs kehtas ,tosi törkeetä.

        Sanonnassa tarkoitettu Caesar oli roomalainen hallitsija. Mutta kuka oli Geasar? Joku heinolalainen suuruus? Joku talousneroko?


    • Anonyymi

      No mikset tehnyt tarjousta? Nyt oli yksi tarjous ja se oli tarjouspyynnön mukainen. Siinä ei jää kunnanhallitukselle paljon vaihtoehtoja. Vai olisiko kunnanhallituksen pitänyt lähteä rikkomaan lakia ja keksimään jotain muuta?

      • Anonyymi

        Onko kunnanhallitus täynnä idiootteja? Vastaan itse, ON! Kilpailutus pitää aina uusia jos tarjouksia ei tule kuin yksi. Kun tarjouksia tulee vain yksi, silloin kyseessä ei ole kilpailutus vaan korruptio.

        Lisäksi Sysmässä uimahallin pyörittäminen on monopolina asemassa toimivan yrityksen pyörittämistä. Ainoa paikka missä paikalliset voi käydä uimassa ja kuntosalilla, jos ei halua matkustaa rollaattorillaan kauemmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kunnanhallitus täynnä idiootteja? Vastaan itse, ON! Kilpailutus pitää aina uusia jos tarjouksia ei tule kuin yksi. Kun tarjouksia tulee vain yksi, silloin kyseessä ei ole kilpailutus vaan korruptio.

        Lisäksi Sysmässä uimahallin pyörittäminen on monopolina asemassa toimivan yrityksen pyörittämistä. Ainoa paikka missä paikalliset voi käydä uimassa ja kuntosalilla, jos ei halua matkustaa rollaattorillaan kauemmaksi.

        Voisitko nyt perustella miten korruptioon liittyy se että saadaan vain yksi tarjous? Ja mikähän olisi mielestäsi se laintasoinen peruste millä ehdot täyttävä tarjous hylätään? Taitaa olla taas silkkaa persaukista paskanjauhamista missä laki ja järki on jätetty turvallisen matkan päähän.


    • Anonyymi

      Otapa selvää mihin kuntaan Kuntavelho oy on rekisteröity.

      • Anonyymi

        Ota itse selvää mitä Kuntavelho Oy on viimeaikoina Sysmässä puhastellut ja mihin hintaan.


    • Anonyymi

      En tule käyttämään Kultavelhon pyörittämiä Sysmän uihamalli/kuntosali/kahvila palveluja. Hinnat tulee nousemaan ja palvelut huonontumaan, muunmuassa aukioloajat. En osallistu korruptiokerhon bisnesten rahoittamiseen.

      Tämä velho on kupannut Sysmän Raha ja muilla huuhaa projekteilla kuntalaisten rahoja omaan taskuunsa jo enemmän kuin tarpeeksi. Kyseisen konsultin palvelujen käytössä ei näytä olevan mitään perälautaa.

      Koska Sysmän kunnan hämäriin kilpailutuksiin tulee aina vain yksi tarjous, niin kilpailutusten järjestäminen tulee lopettaa tai järjestää siten että tulee useampia tarjouksia, ja mielellään sellaisilta tahoilta joilla on osaamista ja puhtaat jauhot pussissa eikä ainoastaan valtaparin korruptiokerhon jäseniltä. Kaikki lähetettyjä tarjouksia ei tarvitse aina hyväksyä, vaikka "ehdot" täyttyisikin.

      Mene mielummin Heinolaan uimaan. Parempi uimahalli, edulliset lippujen hinnat ja vesikin eri altaissa sopivassa lämpötilassa. Sysmän uimahallissa on kakka fiilis ja munat jäätyy, sekä lapsilta että aikuisilta. Seniorit voisi harrastaa avantouintia Päijänteessäkin.

      • Anonyymi

        On se hienoa miten suuri määrä tyhmyyttä ja katkeruutta mahtuu yhteen kirjoittajaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hienoa miten suuri määrä tyhmyyttä ja katkeruutta mahtuu yhteen kirjoittajaan.

        On se huonoa miten pieni määrä omien aivojen käyttöä mahtuu sinuun.


    • Anonyymi

      Jos Sysmän kunnanjohdossa olisi rehellisiä ja järkeviä ihmisiä asioita hoitamassa, niin uimahallia pyöritettäisiin kunnan omasta toimesta palkkaamalla sinne paikallisia nuoria ja työttömiä osa-aikaisiin töihin.

      Uimahallia voisi myös pyörittää vaihtoehtoisesti esimerkiksi Sysmän Sisu, joka saisi siitä jotain tuloja heidän yleishyödyllisen urheilutoiminnan rahoittamiseksi.

      Ei tarvita mitään Kuntavelhoja tuhoamaan uimahallia.

      • Anonyymi

        Näin on


    • Anonyymi

      Tietääkös ketään missä tämä kuntavelho pitää Sysmässä majaansa? ainakaan kylillä ei ole miestä näkynyt vaikka kirjat olisivatkin tähän pitäjään siirretty. Taitaa olla pelkkä tekninen temppu.

      • Anonyymi

        Asuu kuulema vanhinta paloasema vastapäätä olevan talon postilaatikossa.


      • Anonyymi

        Seuraava temppu lienee kelluvakylän laitureiden vuokrasopimus ja sitten siitä laajentamaan eteläpuolen tontille, koskas se Miian optioaika loppuu? nythän leirintäalue on jo aika mallikkaassa kunnossa uudelle jatkajalle, se on aina voi voi kun edelliselle jää luu kouraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraava temppu lienee kelluvakylän laitureiden vuokrasopimus ja sitten siitä laajentamaan eteläpuolen tontille, koskas se Miian optioaika loppuu? nythän leirintäalue on jo aika mallikkaassa kunnossa uudelle jatkajalle, se on aina voi voi kun edelliselle jää luu kouraan.

        Älä jauha paskaa. Seuraa uutisia, Mia on just laajentanut vuokrasopimusta ympärivuotiseksi ja jatkuvaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha paskaa. Seuraa uutisia, Mia on just laajentanut vuokrasopimusta ympärivuotiseksi ja jatkuvaksi.

        Täh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha paskaa. Seuraa uutisia, Mia on just laajentanut vuokrasopimusta ympärivuotiseksi ja jatkuvaksi.

        Tuskin kuitenkaan ikuiseksi ;D


    • Anonyymi

      On se hyvä, että tulee Kuntavelho. Voidaan maksaa uimahallimaksut sysmärahoilla, joita jäi käyttämättä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe