Makro apua

Anonyymi

Oisko sellasta mahdollista rakennella makrolla kun mulla on taulukko jossa on 1000 riviä ja sarakkeessa A on saman nimisiä arvoja 30kpl, niin eli että makro tekisi välilehdet Exliin niiden mukaan (eli 30 välilehteä) ja sitten jos vaikka välilehti olisi nimellä Kummitus niin keää sinne kaikki ne sarakkeet joissa on sarake A nimellä kummitus?

9

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Juu kerta luonteinen olis, mulla ois jo makro siihen joka tekee ne välilehdet mut ei taidt riitä että miten saa ne tiedot niihin vlilehtiin, oisko mitään vinkkii antaa?
      Kiitos :)

• Anonyymi

Kyllähän netti on neuvoja pullollaan. Haeskele vaikka "excel macro create worksheet" tjsp.

• Anonyymi

Tiedäks sää tai joku, miten saisin ton toimimaan käänteisesti, eli valitsee suodatuksesta kaikki muut paitti Kummitus

ActiveSheet.Range("$A$1:$G$3258").AutoFilter Field:=1, Criteria1:=Kummitus

• Anonyymi

Excelissä on muitakin vertailuoperaattoreita kuin "on yhtäsuuri".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Excelissä on muitakin vertailuoperaattoreita kuin "on yhtäsuuri".

Juu testasin tätäkin, mut ei toiminu

ActiveSheet.Range("$A$1:$G$3258").AutoFilter Field:=1, Criteria1:="<>MyCell.Value"

• Anonyymi

Sain toimii

ActiveSheet.Range("$A$1:$G$3258").AutoFilter Field:=1, Criteria1:="<>" & MyCell.Value

Nyt on Macro tehty, kiitän :)

• hae esim. etsijasiirrä , niin monia esimerkkejä ja varmaan ihan suoraan kyssäriinkin löytyy mun tekemänä
      jälkimmäiseen anonyymin kyssäriin koodi

ActiveSheet.Range("$A$1:$G$3258").AutoFilter Field:=1, Criteria1:="<>" & Range("Mycell")

• Anonyymi

Kiitos kunde, mut sain jo makron tehtyä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1628
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1509
    3. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1380
    4. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      63
      1329
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1224
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1209
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1183
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1018
    9. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      185
      929
    10. Onko kaivattusi

Tarpeeksi sexy sinulle?
      Ikävä
      53
      767
    Aihe