heiminulla sellainen jutti että exä ei haluabmaksaa elarwit ja olllaan kovasti eiideltyvasiasr ja sittwn kun lli erotilanne pääällä ja siis riideltiin niinlapsietjan siinä enitwn kärsii. vei niden pelinapouliden kanssa. oko muilla vastaabia tilntwira?
rakasta lapsiais ja elatusmaksu
8
435
Vastaukset
- Anonyymi
vielä.lsän etä avierosta kauan ainakknn3 vhoyta ja aluss itkinittin jabitkin. aivannsilmöt vedaisws ja oli haknkala sopeutnyksinkäsytten sitten oi niktänirtosuhteita j sin pahan sylfilknaen ja nwbk hernot aiinö no einsiitä rietrnkäön exälwle kwrrota
- Anonyymi
?????????
- Anonyymi
Kirjoititko kakskymmen sormijärjestelmällä??? Ilmeisesti otit varpaat mukaan!
- Anonyymi
Lapsen etu on yhteishuolto, vuoroasuminen, ei elatusta
- Anonyymi
Lain mukaan vanhempien täytyy elättää lapsensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lain mukaan vanhempien täytyy elättää lapsensa.
Lain mukaan lapsen huolto molemmilla vanhemmilla - ja lapsilla oikea sukunimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lain mukaan lapsen huolto molemmilla vanhemmilla - ja lapsilla oikea sukunimi.
Timo on uusi isä joka hoitaa laillisen velvollisuutensa. Siksi lapsilla oikea, uuden isänsä sukunimi. Lakia kunnioitetaan. Ex-isähän kieltäytyi tapaamasta "lapsiaan", mutta onneksi he eivöt oel tavanneet 17 vuoteen, joten eivät he enää tunne toisiaan.
- Anonyymi
Mitä?
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa812717Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912382Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1671323Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621082Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28951- 70908
- 115886
- 72874
- 76870
- 65837