Matti Ruotsalainen Kemin kaupunginjohtajaksi

Anonyymi

Onko Matti kelpo mies Kemiin. Kyselee kemiläinen.

15

1919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahtava upea. Sateenkaarialushousut.

    • Anonyymi

      Tiukka ukko se on. Ei anna paljoa tuulten heilutella. On laittanut taloutta kuntoon aika kovalla kädellä ja saanut siitä myös melkoiset haukutkin. Ymmärtääkseni sitä on siltä edellytettykin ja sen se on myös tehnyt. Kerran tavannut, ihan asiallisen ja suoran oloinen kaveri. Eikös se ole jostain pohjoisesta kotoisin. Ainakin puhe kuulostaa siltä, että Hämeestä se ei ainakaan ole lähtöisin.

      • Anonyymi

        Sama käsitys. On se jostain pohjoisesta. Yhden kerran yhdessä koulutilaisuudessa kuunnellut. pakko sanoa, on vakuuttava.


    • Anonyymi

      Valitettavasti onneton tapaus.

      • Anonyymi

        Varmasti siitä voi olla montaa mieltä, kuten johtajista muutoinkin. Tulosta se on kuitenkin tehnyt .


    • Anonyymi

      Hollola 1-Kemi 0. Kertoo kaiken oleellisen. Harvalla tulee tätä miestä ikävä.

      • Anonyymi

        Paitsi niillä, jotka asioista jotain ymmärtää. Hollolassa Persut ovat olleet ihan pihalla ja niin ovat jatkossakin. Luulot ovat kyllä kovat, mutta se osaamisen laita, aijai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi niillä, jotka asioista jotain ymmärtää. Hollolassa Persut ovat olleet ihan pihalla ja niin ovat jatkossakin. Luulot ovat kyllä kovat, mutta se osaamisen laita, aijai

        Ei ole ollut alkujaan tää Ruotsalainenkaan mikään osaaja: ei osannut käyttää kunnan hallinnon atk-ohjelmistoa, mutta salasi sen ja asiat seisoivat. Pyrkyri on oikea sana hänestä. En tykännyt, eikä moni muukaan. Ainahan voi olla, että mies on muuttunut.


    • Anonyymi

      Kylymä jätkä köyhiä ja vähävaraisempia kohtaan

      • Anonyymi

        Tätä en lainkaan ihmettele. Hyvä palkka ja asema tekee useista tällaisen. Kyseinen mies tuppaa aina jättämään jälkeensä sorakasoja ja jollain merkillisellä tavalla kietoo osan luottamushenkilöistä pauloihinsa. On vasta 53-vuotias, että siis voi kiusata alaisiaan ja alamaisiaan vielä kauankin: putoaa näet aina kuin kissa käpälilleen.


    • Anonyymi

      Oliks tää joka valvoi ettei kunnan työntekijät tupakoi vaikka itse tupakoi

      • Anonyymi

        Poltteli ainakin 2010-luvulla norttia kuin heikkopäinen.


    • Anonyymi

      Huomentaaaaa. Hollola.
      Täällä Kemissä häärää tälläinen matti ruotsalainen.
      On oikea SETÄMIES.... ajaa väkisin erittäin kallista koulumallia.. eli saneeraa kemin toimivaa kouluverkkoa. Yrittää laittaa lapset maksamaan kemin miljoonien alijäämän. Saman aikaisesti syöttää rahaa esm. kemin matkailulle joka ei tuottanut mitään koskaan. Haluaa tehdä sisäpiirikaupat istua myymässä ja ostamassa yhtä aikaa. Lähinnä kiinnostaisi että onko tämä Ruotsalainen säätänyt sielä Hollolassa jotain kyseenalaista.
      Täällä on niin kovassa vauhdissa että kohta pääsee johonkin tutkailuun.

      • Anonyymi

        Kiinnostuneiden kannattaa käydä katsomassa kemin face ryhmästä keskustelua asiantiimoilta.


      • Anonyymi

        Kokemukseni mukaan:
        - aina oikeassa
        - tahtoi olla kova jätkä ainakin miespuolisille alaisilleen
        - ei pitänyt puhetta edes yo-juhlissa virkansa puolesta
        - kehui surutta itseään: "Olen suoraselkäinen mies!"
        - kehui tutkintojensa laajuutta, vaikka oli ihan tavis hissanope alkujaan
        - korosti maskuliinisuuttaan
        - salasi osaamattomuuttaan
        - puolustautui öykkärimäisesti
        P. S. Näin oli noin 15 vuotta sitten, nyky-Matti voi olla muutakin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe