nainen, joka täällä tunteilet. Mun puolelta ole mitään tunteita. Mitä nyt pari pitkää katsetta ja sun elämä pysähty. Mene ja etsi oikeessa elämässä mies itsellesi. Minä kun rakastan omaa vaimoani. Meillä on elämä yhdessä ja loppuun asti. joten elä elättele toivetta minusta. Lähetin myös kirjeena tämän saman, saat sen piakkoin.
Tää on just sulle
122
609
Vastaukset
- Anonyymi
Kirje?!! Ihanaa ❤️
- Anonyymi
Ihan oikea kirje vai kirje sähköpostina?
- Anonyymi
Lol😆😆😆 aamun paras provo
- Anonyymi
Sulle nyt kaikki on provoja. Sitä se teettää kun on oppinut uuden sanan eikä enää muista mitä se tarkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle nyt kaikki on provoja. Sitä se teettää kun on oppinut uuden sanan eikä enää muista mitä se tarkoittaa.
No sehän tarkoittaa esimerkiksi raflaavien tarinarakennelmien ja todellisuuksien rakentelemista tai muuntyyppistä paskapuhetta
- Anonyymi
Ihan laitoit kirjepostia jollekin. Ihanaa. Taitaa olla vaimo itse asialla nyt. Kukaan mies ei voisi keksiä mitään noin hassua. Ihanaa kun tietää, että joku näitä lukee ja arvostaa ja kuvittelee vielä omalle miehelleen olevan. Lisää vettä myllyyn sano tämä akka.
- Anonyymi
Sama juttu minulla .
Kirjoitan vain enemmän ja enemmän kun joku kieltää.
Lisää vettä myllyyn täältä myös. - Anonyymi
Aivan varmasti. Ja joka ikinen sana ja tunne on osoitettu sille miehelle, jota aloitus koskee. Kirjoitan kuinka haluan rakastella häntä ja aah ihanaaa, kosketella joka paikkaan. Hänkin koskettelee mua. Työntyy sisääni, iso elin sykkii kosteikossani. Uuuh ihanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu minulla .
Lisää vettä myllyyn täältä myös.Onks nää kaikki tälläsii. Mitä miehet näis näkee. Eipä ihme ku yrittävät palstoilla eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks nää kaikki tälläsii. Mitä miehet näis näkee. Eipä ihme ku yrittävät palstoilla eroon.
Ehkä ne on niin kauniita ja mukavia livessä? Ehkä miehet rakastuu heihin?
Ei voi tietää täällä. - Anonyymi
Näinköhän kenenkään vaimo täällä todellisuudessa on? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks nää kaikki tälläsii. Mitä miehet näis näkee. Eipä ihme ku yrittävät palstoilla eroon.
Ei ne mitään nääkkään, siksi täällä palstalla ovatkin kun ei muuta oo😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinköhän kenenkään vaimo täällä todellisuudessa on? 😂
No eiköhän täällä ole enemmän niitä kotirouvia lukemassa kuin kenenkään miehiä. Näin päivisin. Tyhmät kotirouvat etsii itselleen osoitettuja viestejä (näitä ihania kaipaa naapurit ja koko TE-toimiston väki) ja huomaa livessä, että mies ei enää pane. Yhdistää pienissä aivoissaan täällä tunteilevan naisen ja miehen haluttomuuden, nainen on uhka, hän vie miehen, mies ei pane. Ajatukset jumissa ja järki pois.
- Anonyymi
Älä pelkää ei mies koskaan keksi mitään noin hassua. Mut vaimot keksii. Nehän pistää pikku aloituksen ja kas kummaa johan on vastauksia. Kymmeniä jakareita ilmestyy heti paikalle.
Jakarilla tarkoitan työkalua. 🙄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiköhän täällä ole enemmän niitä kotirouvia lukemassa kuin kenenkään miehiä. Näin päivisin. Tyhmät kotirouvat etsii itselleen osoitettuja viestejä (näitä ihania kaipaa naapurit ja koko TE-toimiston väki) ja huomaa livessä, että mies ei enää pane. Yhdistää pienissä aivoissaan täällä tunteilevan naisen ja miehen haluttomuuden, nainen on uhka, hän vie miehen, mies ei pane. Ajatukset jumissa ja järki pois.
Kotirouva täällä hei. Ei toi viesti mulle ollu. Se oli teille palstapimperot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu minulla .
Lisää vettä myllyyn täältä myös.Nii se mun lapsiksi teki. Aina ku kielsin jotain niin eiku sitä enemmän teki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on horosaitti.
- Anonyymi
Nainen joka täällä tunteilet? Kuvitteletko sä oikeasti, että kaikki tunteilijat on sinua täällä kaipaamassa. Mä kaipaan ihan toista kuin sua aika isolla todennäköisyydellä. Ja joo, olen hyvä matikassa. Minä ainakin jatkan tunteilua kunnes kirjeposti mut saavuttaa. Ja siinäkin pitää sitten olla tunnisteita, että keneltä on. Mua ei hiljennä yksikään nimetön kirjoittelija. Toisaalta en tiedä onko mies naimisissa. Terveisin yksi himotunteilija.
- Anonyymi
Piakkoin? Posti on posti vaikka mitä tekisit :)
- Anonyymi
Ap lähettää parin katseen perusteella kirjeen, että rakastaa vaimoaan ja suhde salarakkaaseen ei käy? 😂
- Anonyymi
Niin, kyllä. Varmaan vielä virallisen leiman kera.
- Anonyymi
😂Et taida tietää muusta kuin palsta elämästä. Näitä ihastua roikkujia on maailma pullollaan häiritsemässä😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂
- Anonyymi
niin ja jos sattuisi olemaan apn kuvitelmaa, kuten täällä suurin osa on kuvitelmaa. Siinä olisi joku nainen ihmeissään, että mitä .. :D Toivotaan, että naisella on huumorintajua toisten mokille. Ettei tule mee too ja sotke onnellisen miehen ja vaimon rauhallista elämää.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂Et taida tietää muusta kuin palsta elämästä. Näitä ihastua roikkujia on maailma pullollaan häiritsemässä😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂
ihastua roikkujia? ei helvata, se on ihastuja. Mä en kestä teidän nuorison kirjoitustaitoa oikeasti.
- Anonyymi
Aloitus on muuten Itä-Suomesta, huomaa kielipoliisi täältä sivusta. Kuopio, Joensuu, niiltä nurkilta, sieltä päin. Elä elättele toiveita.. muualla sanottaisiin Älä elättele.
- Anonyymi
Itäsuomalaisia asuu joka puolella Suomea. Tämän tietää jokainen jolla on elämää muualla kuin palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itäsuomalaisia asuu joka puolella Suomea. Tämän tietää jokainen jolla on elämää muualla kuin palstalla.
Mitä siinä selittelet ja koitat opettaa isääsi kakkimaan. Kerro mihin aloitus on ja kenelle tai pidä suusi kiinni. Miehesi ihalijat ei näillä naurettavilla ääliöaloituksilla hiljene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo maakkimurre jää nopeasti pois kun muuttaa sivistyksen pariin, se on varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo maakkimurre jää nopeasti pois kun muuttaa sivistyksen pariin, se on varma.
jatkan.. siis niillä, joilla on ihmiskontakteja muualla kuin netissä :D
- Anonyymi
Ai jumaliste mä tulisin kirjeen läpi. vanha mersu sudittais ja seppeleet lentäis... 😂
- Anonyymi
Mitkä ihmeen seppeleet?
- Anonyymi
Mua loukkaa tuo "sun elämä pysähty",. se on todella itsekkäästi sanottu, jos aloittaja nyt oikeasti mies ees on ja toisaalta hyvin loukkaavasti sanottu kun kyse on toisen ihmisen elämästä. Aloittajan kaltaista miestä en edes huolisi, joten voit pitää sen vaimosi . Palstakirjoittelua mä en lopeta. Näissä ei oo tunnisteita.
- Anonyymi
Ei tietenkään kannata huolia miestä joka on parisuhteessa. Katellaan vain vapaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään kannata huolia miestä joka on parisuhteessa. Katellaan vain vapaita.
Ei ole siitä kyse. Parisuhteet on usein kuolleita ja jokainen päättää itse haluaako sen säilyttää vai lopettaa.
- Anonyymi
Mua taas loukkaa tyhmät ämmät, eipä ihme et elämä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole siitä kyse. Parisuhteet on usein kuolleita ja jokainen päättää itse haluaako sen säilyttää vai lopettaa.
Jos ne sul on kuolleita niin ei ne oo kaikilla. Mut ethän sä sitä tajua. Jatkakaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhteesi tainneet olla kaikki kuolleita. Sääliksi käy. Olisiko peiliin katsomisen paikka? Muiden parisuhteista et voi tietää, vain omistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ne sul on kuolleita niin ei ne oo kaikilla. Mut ethän sä sitä tajua. Jatkakaa
Oletko itse menossa kys. Miehen kanssa parisuhteeseen. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osu näin fiksulle tuollainen loukkausyritys. Olet hyvin lapsellinen ja vajaa teksteinesi sinä vaimo tai mies ihan sama mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, yli puolet päättyy eroon, itse on sinkku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, yli puolet päättyy eroon, itse on sinkku.
* olen sinkku *
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhteesi tainneet olla kaikki kuolleita. Sääliksi käy. Olisiko peiliin katsomisen paikka? Muiden parisuhteista et voi tietää, vain omistasi.
Älä ala haastaa riitaa. Mulla on ollut vain yksi erittäin pitkä parisuhde ja kyllä, se kuoli sitten ajan kanssa. Siinä ei ole mitään säälittävää. Itse lähdin ja sitä halusin. Eikö voi keskustella asiallisesti. Mitä saavutat tuolla ventovieraiden loukkaamisella ja agressiivisella tyylilläs, et yhtään mitään. Kyllä minä tiedän muidenkin parisuhteista kun ystävät ja tutut eroaa järjestään. Kaikki tietää jotka tuntee paljon ihmisiä.
- Anonyymi
Itsekin kiinnitin tuohon sanavalintaan huomiota. Mitäköhän aloittaja mahtaa tuolla tarkoittaa. Kyllähän jokaisen ihmisen elämä jatkuu katseidenkin jälkeen. Ensinnäkin se ihminen on kävellyt siitä tilanteesta pois. Hän nousee joka aamu ja menee nukkumaan joka ilta ja rutiinit elämässä jatkuu. Ehkä käy töissä, ehkä opiskelee tai mitä nyt tekeekään. On omituista luulla, että toisen ihmisen elämä pysähtyisi jonkun toisen ihmisen vuoksi tai toinen lakkaisi "elämästä" siksi, että on johonkin ihastunut tai pitänyt näkemästään. Ehkä aloittajalla on liian suuret luulot nyt omien katseidensa vaikutuksesta. Onko aloittajamies myöskään kertonut statustaan naiselle, tuli sellainenkin mieleen. Ilman tunnisteita ei voi suunnata eikä myöskään omia viestiä palstalta. Tuollaiset kannattaa sanoa kasvokkain.
Maailma voi pysähtyä hetkeksi, kun näkee oikein viehättävän yksilön. Jos naisen näkökenttään kävelee silmiä hivelevä uros, kyllä siinä aika pysähtyy ja ympärillä oleva maailma lakkaa olemasta olemassa. Aika pysähtyy. On vaan se yksilö siinä. Näin voi käydä tuntemattomien välillä vain, jos mies on tarpeeksi hyvännäköinen ja pintaa on tarpeeksi näkyvillä ja figuurin voi kuvitella komeaksi ihan niukissa ja piukissa. Harvemmin tuollaisiin Suomessa törmää. Silloin kuin törmää, kannattaa ihastellakin. Ei suomalaiset keskimäärin niin hyvännäköisiä ole, ei miehet eikä varmaan miesten mielestä naiset. Sitten jonkun figuurista voi olla niin häikäistynyt, että jää kasvot tsekkaamatta. Eikä tunnistaisi, vaikka tulisi vastaan toisen kerran. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ei varmaan kukaan "tyhmä ämmä" tai viisas nainenkaan täällä katsele tai kaipaa. Ei varmaan kaipaa palstan ulkopuolellakaan kukaan ämmittelijää. Kannattaa ne käytöstavat ensin opetella, jos haluaa naisen huomion. Toiset ei kyllä opi koskaan.
- Anonyymi
Just sulle? Yli 20 kommenttia parissa tunnissa. Ei tod ole mulle kun on noin monille ennen mua.
Rakastan sitä miestä.- Anonyymi
Ei tietenkään ole sulle eikä muillekaan. Joku ilmeisesti paljastanut miehestä liikaa palstalla. Näitä paljastuksia ku välillä vilahtelee näiltä naisilta jotka ei saa huomiota. Kannattaisi tosiaan varoa ettei tule sitä virallista postia ku täällä rakastetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään ole sulle eikä muillekaan. Joku ilmeisesti paljastanut miehestä liikaa palstalla. Näitä paljastuksia ku välillä vilahtelee näiltä naisilta jotka ei saa huomiota. Kannattaisi tosiaan varoa ettei tule sitä virallista postia ku täällä rakastetaan.
Älä tule mulle tuollaista selittämään. Hyh sulle. En todellakaan kirjoita tänne kuin omista tunteistani, mitään paljastuksia ole tänne laittamassa. Jos mun tunteista osansa joku omii, niin oma on mielikuvituksensa ja asiansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tule mulle tuollaista selittämään. Hyh sulle. En todellakaan kirjoita tänne kuin omista tunteistani, mitään paljastuksia ole tänne laittamassa. Jos mun tunteista osansa joku omii, niin oma on mielikuvituksensa ja asiansa.
Älä sinä nillitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sua tunne, mutta kun tekstejä lukee, täällä kiristetään, uhataan, paljastellaan aivan kuten rikolliset. Joku haukkuu aloittajan, joku uhkaa kirjoittaa vaimolle........ Ja kaikkea.
Onko tämä rakkautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä nillitä
Nyt vaimo perkele hiljaa täällä.
Jos haluat meidän liiton jatkuvan, lopetat heti tällaisen palstapelleilyn.
Minulla on tunteita toiseen ja jos et ala käyttäytyä, mä oikeasti lähden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä nillitä
ja ilman kirosanaa sama että ei poistu
Nyt vaimo prkl hiljaa täällä.
Minulla on tunteita toiseen ja jos et ala käyttäytyä, mä oikeasti lähden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on tunteita toiseen ja jos et ala käyttäytyä, mä oikeasti lähden.Mee vaa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja ilman kirosanaa sama että ei poistu
Nyt vaimo prkl hiljaa täällä.
Minulla on tunteita toiseen ja jos et ala käyttäytyä, mä oikeasti lähden.Mä oon ollu koko ajan hiljaa. Nuo palsta naiset mölyää. Käy vähän taputtamassa niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on tunteita toiseen ja jos et ala käyttäytyä, mä oikeasti lähden.Mutta seksiähän me harrastetaan vaikkei vaimos sitä tiedäkkään😍😱😁😁😁
- Anonyymi
Itse kyllä ottaisin suoraan siihen vaimoon yhteyttä jos joku tuommoisia kirjeitä alkaisi lähettää .
- Anonyymi
Tämä on paras :)
- Anonyymi
Niin tykkään minäkin susta mies. Niin kuvittelen minäkin sinut tänne enkä ketään muuta. Kiitos kun olen mielessäsi edelleen. Rakastan.
- Anonyymi
Toivottavasti on kyse oikean elämän tapahtumista, eikä palstan suomasta vapaasta liikkumatilasta todellisuuden ja mielikuvituksen välimaastossa. 😂 Tuo voisi aiheuttaa koomisia tilanteita ja vaikka tunnistaisi täällä ja tunnistus osuisi jopa oikein (vaikka mahdollisuus on pieni), saa anonyyymipalstalla kirjoittaa mitä haluaa ja kenelle haluaa (anonyymisti toki). Lukija saa valita onko täällä lukemassa vai ei ja vastaa myös omasta mielikuvituksestaan itse.
Jos on kyse irl, teet juuri oikein, että sanot suoraan ja henkilökohtaisesti ettei kiinnosta. Fiksu sanoo toki kauniisti, mutta parempi sanoa edes jotenkin jos ei taivu kohteliaseen ja kunnioittavaan versioon. Ja onhan sen toisen helpompi irrota, jos toteaa ettei käytös ole ok ja ihastus olikin k-pää. Rehellisyys on kuitenkin armollisempaa loppujen lopuksi. Sille nostan peukun!
Onneksi en ole kiinnostunut naimisissa olevasta miehestä. 🤣 Siis huutelen täällä puhtaasti sivusta. Ap, huomaatko että hyökkäävä passiivisagressiivinen sävy, saa tulvan pahaa jakavia vastauksia? Provosoitko tahallaan vai tietämättä vai oletko kenties tuon miehen vihainen vaimo? Silloin ymmärrän vihan, mies taas voi katsoa osittain omaan peiliin osallisuuttaan. Jos kovin antaa ymmärtää, voi käydä niin, että vastapuolella pääsee tunteet valloilleen. Ja sitten joutuu kiusallisiin tilanteisiin. Helpoin on muuttaa omaa käytöstä, jos ihailijat ahdistaa kovin isosti. Fiksu osaa hoitaa tilanteet kunnioittavasti!- Anonyymi
Miehen ei tarvitse katsoa peiliin kun nainen on häneen ihastunut ja itse ei ole. Kysymykseen onko vaimo niin miksi mies ei voi ajatuksiaan tänne laittaa, aivan samalla lailla kuin nainen.
Yksi mies kirjoitti aloituksen ja vastassa naiset jotka pelkää jotain😀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen ei tarvitse katsoa peiliin kun nainen on häneen ihastunut ja itse ei ole. Kysymykseen onko vaimo niin miksi mies ei voi ajatuksiaan tänne laittaa, aivan samalla lailla kuin nainen.
Yksi mies kirjoitti aloituksen ja vastassa naiset jotka pelkää jotain😀Ei miehen pidä katsoa peliin naisen tunteita. Ne on naisen omia. Peliin kannattaa katsoa, jos mies itse ahdistuu naisen tunteista. Ap:n negatiivisen sävyn perusteella näin voisi ajatella käyneen. Jos toisen tunteet ahdistaa tai häiritsee kovin, ei kannata provosoida omalla käytöksellä tilannetta siihen suuntaan. Jos huomaa vahingon käyneen, on aika helppo peruuttaa ja osoittaa sanoin tai ilmein ettei ole sellaista kiinnostusta. Jos toinen ei tajua ja kertoo ihastuneensa, normaalilla empatialla ja älyllä varustettu on pahoillaan toisen puolesta.
- Anonyymi
Naiselle!
Tämä ei sitten ole minun tekstiäni.
Avioliittoni on jo käytännössä ohi.
Meidän aikamme tulee pian.
Mieheltä!- Anonyymi
Ehanaaaa! kai muistit kertoo vaimolleskin?
Ai et, pitäiskö ennenkun alat fantasioimaan muista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehanaaaa! kai muistit kertoo vaimolleskin?
Ai et, pitäiskö ennenkun alat fantasioimaan muistaKyllä vaimo tietää, että liitto on loppumassa.
Sillä on omat ihastukset myös eikä niitä peittele.
Tässä puhutaan oikeasti ohi olevasta liitosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaimo tietää, että liitto on loppumassa.
Tässä puhutaan oikeasti ohi olevasta liitosta.Kannattaa kokeilla avioliittoneuvonta vielä, jos ette ole sitä kokeilleet. Seurakuntayhtymät antaa ilmaista perheneuvontaa ja parisuhdeterapiaa, seurakunnat ja kristilliset järjestöt järjestää avioliittoleirejä ja -teemapäiviä ja -neuvontaa. Oman liiton vuoksi kannattaa taistella loppuun asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kokeilla avioliittoneuvonta vielä, jos ette ole sitä kokeilleet. Seurakuntayhtymät antaa ilmaista perheneuvontaa ja parisuhdeterapiaa, seurakunnat ja kristilliset järjestöt järjestää avioliittoleirejä ja -teemapäiviä ja -neuvontaa. Oman liiton vuoksi kannattaa taistella loppuun asti.
Joskus kannattaa, joskus ei kannata. Joskus liitto ei ole enää korjauskelpoinen. Sen tietää parhaiten ne kaksi, jotka liitossa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kannattaa, joskus ei kannata. Joskus liitto ei ole enää korjauskelpoinen. Sen tietää parhaiten ne kaksi, jotka liitossa on.
Tuokin on totta, jos on oikeasti painavat syyt. Moni vaan vie samat ongelmat suhteesta toiseen eikä se tilanne kokonaiskuvassa koskaan muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaimo tietää, että liitto on loppumassa.
Tässä puhutaan oikeasti ohi olevasta liitosta.Mistä tiedät? Onko vaimo läheinen ystäväsi tai siis oliko ennenkuin lähdit vikittelemään hänen miestään ja rikot ex-ystäväsi avioliiton?
- Anonyymi
Hah sulle. Tulet sanomaan tuon kasvotusten tai laitat oikeasti kirjettä tulemaan. Ja laitat siihen kirjeeseen tunnisteen, josta tiedän olevan sulta eikä joltain mustasukkaiselta ex-vaimolta. Siihen asti minä tunteilen tällä nettipalstalla (jos jaksan). Hyvät viikonloput sulle.
- Anonyymi
Oh hoh! Jopas nopeasti mieli muuttui.
- Anonyymi
Anonyymina helpompi sanoa kuin irl. Miten sanot loukkaamatta toista että ei kiitos, ei kiinnosta...?
- Anonyymi
Naiset... Älkää menkö tähän.
- Anonyymi
Kunhan provoilin takaisin. Suurinosa kommenteista on multa yhdeltä ja ihan vaan lämmittelen sormia, kun pitää tässä koneella muuta päivystää.
:D
- Anonyymi
No kyllähän minä sen tiedän.
- Anonyymi
Hei aloittaja
En tiedä onko tää mulle en myöskään tiedä onko mies naimisissa, mutta yhden virheen haluan tosta korjata, jos olisi mulle tämä. Mä en ihastunut niihin katseisiin, mä ihastuin jo aiemmin. Kun katseltiin pitempään, olin ollu jo kuukausia ihastunu. Ja hän osaa ja voi laittaa tunnisteita, jos haluaa musta eroon.
Mun hänelle ihailijalta- Anonyymi
Ja ihan tosissaan vastasit hänelle. Feikkaaja on koko ap.ukkeli, ei muuta. Älkää menkö halpaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihan tosissaan vastasit hänelle. Feikkaaja on koko ap.ukkeli, ei muuta. Älkää menkö halpaan.
No oikeastaa mua vaan ärsytti suunnattomasti tuo väite, että jonkun katseet pysäytti toisen elämän. Se on toisen tunteiden, älyn ja koko rakkauskäsitteen ala-arvioimista. Ei tuo aloitus oikeasti ole kenellekään täältä eikä edes mieheltä. Mutta kun täällä ollaan ni kirjotellaan ny :)
- Anonyymi
Palstaterapeutti tässä hei. Voin vannoa ja vakuuttaa teille, että tuota aloitusta ei kirjoittanut mies itse vaan mustasukkainen nainen, tuskin edes vaimo. Epävarma ja paniikissa kun tietää hänet menettävänsä. Miehen josta on riippuvainen, rakkaudesta ei tiedä vielä mitään. Kaikille mukavaa viikonloppua. Paitsi ei sittenkään aloittajalle. Täällä paistaa aurinko nyt. Ihkuu.
- Anonyymi
On minullakin ollut yksi ihastunut mies ympärillä pyörimässä. . Näytin hänelle vain sormusta silloin kun vielä naimisissa olin. Se riitti miehelle, fiksu oli.
- Anonyymi
En etsi miestä. En ole koskaan etsinyt. Rakastun kun rakastun ja nyt kävi näin.
Tunteilu loppuu aikanaan. Teen sen täällä koska muuta kanavaa ei ole.
Suosittelen teitä, joita muiden tunteilu satuttaa, pysymään itse poissa. Et voi käskeä muita hiljenemään, koska sinusta tuntuu, että ne voisi olla sulle joltain ei-toivotulta. Jäitä hattuun ja mieti onkohan sulle sittenkään. - Anonyymi
Hieno provo. Kirjeposti ja katseet. Tekee ihan vaikutuksen. Et sinä ihan typerä ämmä ole vaikka olin varma, että aivoja sulla ei ole.
- Anonyymi
Älä ny ukko kulta mun aivoista. Omat on tärkeimmät. Muista ne kuluu jos liikoja ajattelet.
- Anonyymi
Mistä sinä päättelit tämän provon olevan juuri naisen kirjoittama? Minä taas luen tämän katkeran rukkaset saaneen miehen kirjoitukselta, joka haluaa fantasiassaan päästä naisten yläpuolelle. Vaikuttaa siltä, että sinäkin olet jotenkin raiteiltasi, syytä moiselle tilalle voi vain arvailla.
- Anonyymi
Aloittaja on hauska. Ensin kirjoittaa ihan päinvastaisen avauksen. Varmaan tarkoitti koko jutun vitsiksi. Hän on trolli.
- Anonyymi
Se toinen ei ollut aloittajalta. Se toinen oli minulta ja tämä jossa nyt ollaan on kirjoitettu ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se toinen ei ollut aloittajalta. Se toinen oli minulta ja tämä jossa nyt ollaan on kirjoitettu ensin.
Ja vielä mitä. Sama kirjoittaja on molemmissa, se on selvä. Älä puputa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä mitä. Sama kirjoittaja on molemmissa, se on selvä. Älä puputa!
Ei muuten ole. Minä kirjoitin sen toisen enkä todellakaan kirjoittanut tätä. Minä tiedän ja sä puputat omiasi. Tämän aloittajalla ei ole sellaista kykyä edes, mikä lie peruskoulun kesken jättänyt narkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten ole. Minä kirjoitin sen toisen enkä todellakaan kirjoittanut tätä. Minä tiedän ja sä puputat omiasi. Tämän aloittajalla ei ole sellaista kykyä edes, mikä lie peruskoulun kesken jättänyt narkki.
Ihan samantasoisia ja samanlaisia ovat molemmat tekstit, ei voi erehtyä. En oikein usko, että joku muu vaivautuisi matkimaan ja muuttamaan toisen tekstin päinvastaiseksi sisällöltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samantasoisia ja samanlaisia ovat molemmat tekstit, ei voi erehtyä. En oikein usko, että joku muu vaivautuisi matkimaan ja muuttamaan toisen tekstin päinvastaiseksi sisällöltään.
No eikö näitä trollisatuja löydy kaikissa mahdollisissa asetelmissa pilvinpimein?
- Anonyymi
Tämä pääsee kohta s24 suosituimmat etusivulla ja mainosruutuihin. Suattaa tuo aapeen oikea ihailijakin lukasta poies tätä.
- Anonyymi
Alkaako ap sua kaduttaa kun lähdit sen naisen kanssa flirttiin?
laitapa tunniste molemmista, ei pitäisi olla liikaa vaikka etukirjaimet. Ehkä saatte sitten pikkuvaimon kanssa palstailla rauhassa, jos tuo nainen vaikka lopettaa sen tunteilun.- Anonyymi
Kyllä näin kävi. En saata sulattaa näitä itkuvirsiä täällä. Ihan jopa inhottaa kuin lukee kuinka vaaditaan kaikkea ja mitään ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin kävi. En saata sulattaa näitä itkuvirsiä täällä. Ihan jopa inhottaa kuin lukee kuinka vaaditaan kaikkea ja mitään ei ole.
Ai no ei ne sitten mua koska. Mä kirjotan pilke silmäkulmassa enkä itke. Mäkin luulen, että olet nainen ja trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ongelma on siinä, että sä olet aika nuori, sen näkee tyylistä. Täällä kaipaavat naiset taitaa olla sua aika paljon jo vanhempia. Siksi sun on vaikea sulattaa ja siksi sua inhottaa. Ei ne viestit sulle ole, ymmärrä edes se. Eikä miehellesi jos vaimo oot.
- Anonyymi
Kylläpä sinua kiinnostaa muiden kirjoittajien henkilöllisyys . Kun utelet kirjaimia .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä sinua kiinnostaa muiden kirjoittajien henkilöllisyys . Kun utelet kirjaimia .
No jos tämä ap sattuisi olemaan se oma kaivattuni, niin kivahan se olisi tietää. Ei muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai no ei ne sitten mua koska. Mä kirjotan pilke silmäkulmassa enkä itke. Mäkin luulen, että olet nainen ja trolli.
Mä luulen, että olet maalittaja, mies ja trolli.
- Anonyymi
Huh , ei ollut minulle. Mun Hän ei ole naimisissa.
- Anonyymi
Jätä aloittaja mut rauhaan tai vaimosi saa kirjepostia!
- Anonyymi
Voi, voiii. On katseita ja Katseita, the tunne tai flirtti.
- Anonyymi
Älä nyt tuollaisia höpäjä vajaa-ajattelija. Lopetat kuvittelun, että täällä kaivataan sua ja nainen on poissa, simbsalabim.
- Anonyymi
Ootkohan nyt pikkusen ylireagoimassa..
Ihmisten katsominen ei ole mitään ahdistelua, ja sitä paitsi olet ihan itse antanut hänelle vääriä kuvitelmia.
Onhan se nyt selvä että yksinäinen ja epäsuosittu ihminen ihastuu todella helposti . Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten katsominen ei ole mitään ahdistelua, ja sitä paitsi olet ihan itse antanut hänelle vääriä kuvitelmia.
Onhan se nyt selvä että yksinäinen ja epäsuosittu ihminen ihastuu todella helposti . Ap.Miksi sä mulle tuollaista kirjoitat vajaa-ajattelija? en ole kirjoittanut ahdistelusta mitään. Menisit mies tai sen vaimo hoitoon ja lakkaisit jo kuvittelemasta. Jos olet epäsuosittu nyt, niin 10 vuoden päästä se helpottaa. Aikuisilla ei ole noita ongelmia enää. Ollaan riittävän suosittuja kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nyt selvä että yksinäinen ja epäsuosittu ihminen ihastuu todella helposti . Ap.Ei tarvi olla yksinäinen, sinkku eikä epäsuosittu ihastuakseen. Voi olla jopa hyvä liitto. Tutkippa asioita ennen kun jauhat.
- Anonyymi
Tällä miehellä juuri sopivasti itseluottamusta. Arvostan todella ihmisiä joilla on vain yksi oikea.
- Anonyymi
Millä miehellä? Vaimo on harvemmin mies.
- Anonyymi
Tajusin.
- Anonyymi
En tarvitse miehiä, sinua, viiksekästä vaimoasi enkä muitakaan miehiä.
Mulla on vakipano ja palsta. Sisäsiistiä eikä tarvitse roikottaa ketään perässä. - Anonyymi
kumpa mu ihastus sanos suoraa ettei setykää must , oot gentleman
- Anonyymi
Gentleman? Sulla on vähän väärä kuva suorasta puheesta. Mistä vi-tusta kukaan tietää kenelle se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gentleman? Sulla on vähän väärä kuva suorasta puheesta. Mistä vi-tusta kukaan tietää kenelle se on.
Vastasit juuri aloittajalle, joka haluasi kehua itseään. Kukaan kirjoita must ellei feikkaa.
:D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no mut tuli vaa mielee mulle ei sanota suroaa :( mut e tunen teit
- Anonyymi
Annahan ap olla ja pidä suusi kiinni. Ihan sama mulle ketä meistä tunteilijoista tarkoitat ja oletko trolli, vaimo vai joku pilalle naitu ukon rähjä. Minä en tunteilua lopeta käskyillä. Ap voi lopettaa lukemisen ja pitää suunsa jatkossa kiinni.
Totuus kuitenkin on, että sua ap (tai aviomiestäsi, jos vaimo olet) ei täällä netissä kukaan oikeasti kaipaa. - Anonyymi
miksi niin moni täällä otti tämän henkilökohtaisesti? Olisiko aloituksessa kuitenkin se totuus, jolta moni varattuun ihastunut yrittää sulkea silmänsä. Siellä se ajatus jyskyttää takaraivossa, järjen ääni. Kun joku täällä lausuu tuon saman ajatuksen, niin heti räjähtää, hirveä kieltoreaktio wannabe-toisilla-naisilla...
- Anonyymi
Ei moni ollut äänessä. Multa oli niin monta kommenttia enkä edes kaipaa täällä varattua. Vituttaa vaan suoraan sanottuna tällainen rakastuneiden ja kaipaavien ihmisten kiusaaminen. Provosoiduin, sitähän tuossa haettiin. Aloittajan yksinkertaisen tyhmä tyyli joissain kommenteissa lisäsi provsoitumistani. Aloitushan on osoitettu kaikille naisille, jotka täällä tunteilevat. Eikö?
Kukaan onnellisessa avioliitossa elävä, henkisesti terve aikuinen mies, ei ala omia näitä tunnisteettomia rakkaudentunnustuksia täällä ja kehota sen jälkeen tunnisteettomia naisia lopettamaan HÄNEN kaipailua. Pitää olla todella tunnehuumassa itsekin, että alkaa näitä omia, tai pahasti narsistinen. Aloittaja tuskin on kumpaakaan, vaan provosoiva pelle, tuskin edes mies. Varmaan joku mustasukkainen, viinaan menevä kotirouva, jolla ei ole elämässä yhtään mitään ilman miestään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei moni ollut äänessä. Multa oli niin monta kommenttia enkä edes kaipaa täällä varattua. Vituttaa vaan suoraan sanottuna tällainen rakastuneiden ja kaipaavien ihmisten kiusaaminen. Provosoiduin, sitähän tuossa haettiin. Aloittajan yksinkertaisen tyhmä tyyli joissain kommenteissa lisäsi provsoitumistani. Aloitushan on osoitettu kaikille naisille, jotka täällä tunteilevat. Eikö?
Kukaan onnellisessa avioliitossa elävä, henkisesti terve aikuinen mies, ei ala omia näitä tunnisteettomia rakkaudentunnustuksia täällä ja kehota sen jälkeen tunnisteettomia naisia lopettamaan HÄNEN kaipailua. Pitää olla todella tunnehuumassa itsekin, että alkaa näitä omia, tai pahasti narsistinen. Aloittaja tuskin on kumpaakaan, vaan provosoiva pelle, tuskin edes mies. Varmaan joku mustasukkainen, viinaan menevä kotirouva, jolla ei ole elämässä yhtään mitään ilman miestään.Sinähän se tiedät miten asiat on. Miksi edes kirjoittelet kun sinä tiedät ketkä täällä vastaa ja kuka on aloituksen takana.
Arvailusi kuulostaa harhaiselta, aivan kuin et osaisi ollenkaan ajatella olevasi anonyymipalstalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se tiedät miten asiat on. Miksi edes kirjoittelet kun sinä tiedät ketkä täällä vastaa ja kuka on aloituksen takana.
Arvailusi kuulostaa harhaiselta, aivan kuin et osaisi ollenkaan ajatella olevasi anonyymipalstalla.Mun mielestä kirjoittaja on enemmän oikeilla jäljillä kuin sinä ja kaltaisesi yhteensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan onnellisessa avioliitossa elävä, henkisesti terve aikuinen mies, ei ala omia näitä tunnisteettomia rakkaudentunnustuksia täällä ja kehota sen jälkeen tunnisteettomia naisia lopettamaan HÄNEN kaipailua. Pitää olla todella tunnehuumassa itsekin, että alkaa näitä omia, tai pahasti narsistinen. Aloittaja tuskin on kumpaakaan, vaan provosoiva pelle, tuskin edes mies. Varmaan joku mustasukkainen, viinaan menevä kotirouva, jolla ei ole elämässä yhtään mitään ilman miestään.Provosoiva pelle kyllä, mutta eipä maalitella kotirouvia, rouvia tai neitejä palstapellen kirjoitusten taakse.
- Anonyymi
Luulet ap itsestäsi liikoja. Keskittyisit vaimoosi ja jätä nää palstat niille joita oikeasti kaivataan.
kyllä katse jäi mieleen, ei siitä mihinkään pääse.
mutta saattaa olla pelkkää kuvitelmaa, mutta kuitenkin.
<3
kirje?? tässä tapauksessa ei ole ex-mies kyseessä, ei todellakaan.- Anonyymi
Voi voi voi. . häpeällistä näiden naisten puolesta mitä he suustaan päästää.
Kun naisen räksytys ja ivailu, huo.raamisella kehuskelu ja riitely on tätä luokkaa kuin eräillä tässäkin ketjussa, paetkoon miehet lujaa näitä naisia heittämättä lisää löylyä näille sanoille. Samanlaisen kohtalon saa mies kun elämään arki koittaa jos näihin tyyppeihin haksahtaa.
Ei kukaan sivistynyt, fiksu nainen ole sanoiltaan noin tyhmän typerä ja pirun vietävissä. - Anonyymi
Maailma on kaunis ja hyvä elää sille
Jolla on aikaa ja tilaa unelmille
Ja mielen vapaus, ja mielen vapaus
On vapautta kuunnella metsän huminoita
Kun aamuinen aurinko kultaa kallioita
Ja elää elämäänsä, ja elää elämäänsä
On vapautta valvoa kesäisiä öitä ja katsella hiljaisen haavan värinöitä
On vapautta istua iltaa yksinänsä
Ja tuntea tutkia omaa sisintänsä
On vapautta vaistota viesti suuremmasta
Ja olla kuin kaikua aina jatkuvasta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272323Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t301809Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261276Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187