Kokemuksia Kodit.io:sta?

Anonyymi

Onko kukaan myynyt asuntoa tätä kautta? Millaisen hinnan sai? Kuinka nopeasti kauppa toteutui?

17

11597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nostan tätä. Minuakin kiinnostaisi!

• Anonyymi

Meille tarjosivat 85 tuhatta euroa alle sen, millä asunto vapailla markkinoilla myytiin alle viikossa. Eli aika huijaukselta vaikuttaa tai vähintäänkin hyväksikäyttävät kiiremyyntitilanteessa ihmisten ahdinkoa.

• Anonyymi

Heillähän on takuuaika! He ottavat asuntosi myyntiin, ja jos vapailla markkinoilla saavat paremman hinnan niin tietenkin se myydään sillä. Heidän ostotarjous ei sido mihinkään.

• Anonyymi

Mahtavaa asiakaspalvelua! Ovat kyllä edelläkävijöitä alallaan. Hinta oli jopa yli markkinapyynnin ja kaupat toteutuivat nopeasti. Olen erittäin tyytyväinen!

• Anonyymi

Selkeä .io työntekijä kommentoimassa

• Anonyymi

Kyseinen yritys perustuu siihen että huijataan sijoittajilta niin paljon rahaa kuin vaan pystyy. Yritys tekee miljoona tappiota vuosittain mutta sijoittajat kuittaavat tämän koska uskovat heidän myyntipuheisiin. Yrityksen taustalla on Icebreaker niminen yritys joka on juonessa mukana. Kodit Io koostuu täysin epäpätevistä työntekijöistä jolla ei ole kiinteistöalan kokemusta. Toimitusjohtaja on markkinoinnin ammattilainen ja osaa vakuutaa sijoittajia. Kodit Io:n käyttämä "tekoäly" asuntojen hintojen arviointiin perustuu samoihin työkaluihin mitä muutkin kiinteistövälittäjät käyttävät. Yritys teki 2020: 300.000eur liikevaihtoa, - 3.000.000 eur tappiota ja toimitusjohtaja nostaa 100.000 eur vuosipalkkiota. Jopa lehtikirjoittajat seuraavat tämän yrityksen tarinaa.

• Anonyymi

Paljon se liikevaihto oli 2021

• Anonyymi

Ainakin arviointikäynti oli todella asiallinen. Välittäjä oli selvästi tutustunut etukäteen toimittamiini tietoihin hyvin. Hän otti paljon kuvia asunnolla. Tutki tarkaan mm. sähkökaapin ja tutki keittiökaappien runkoja ja kaivoi esille keittiön merkin.

Nyt odotan heidän oman ostotiimin tarjousta ja välitystarjousta. Sanoin suoraa, mitä haluan. Jos tarjoukset ei miellytä, juttu heidän kanssa ei pidemmälle sitten etene.

Helsingissä heillä on muutama kohde myynnissä ja omaa asuntoa katsomassa käynyt möi mulle heti hakukriteereilläni tarjolla olevaa kohdetta seuraavaksi asunnoksi. Itse kyllä arvostan sitä, että välittäjä hyödyntää omaa asiakaspohjaa eikä välittäminen ole vain sitä, että laitetaan tiedot Oikotielle.

Ostotoimeksiannoista ovat valmiit antamaan erittäin kilpailukykyisen tarjouksen. Sitä arvostan kyllä. Jos oikeasti Helsingistä löytää hyvän kohteen, kyllä jonkin verran voi ostotoimeksiantona maksaa. Itse en ole kuitenkaan valmis maksamaan täyttä palkkiota.

Mulla on tunne, että Helsingin keskustan markkinoilla heidän palvelu toimii.

• Anonyymi

Ihan vitsi. Ihme ammattitaidotonta porukkaa aivan pihalla esim lakiasioista kiinteistökaupoissa. Uskon että sinnittelee muutaman vuoden tuo lafka ja sen jälkeen nää puuhastelijat on pois pelistä. Kuitenkin kiinteistö ja asuntokaupoissa pitää olla faktat hallussa. Jotenkin pyramidihuijaus tuli mieleen kun olen muutaman heidän "spesialistin" nähnyt..

• Anonyymi

Täyttä huijausta! Tuo että tarjoavat itse asunnosta jonkun summan ja sitten koittavat jos vapailta markkinoilta saisi paremman summan. Säälin asunnonmyyjää koska eivät oikeasti yritä myydä kohdetta. Ilmoitus oikotiellä mutta heihin ei saa yhteyttä eivätkä näytä asunto kiinnostuneille.

• Anonyymi

Töihin otetaan täysin kokemattomia ihmisiä. Muutaman kuukauden työkokemuksen jälkeen nämä henkilöt esitellään asiantuntijoina. Epäluotettavaa toimintaa.

• Anonyymi

Ei ole kauan pystyssä tämä yritys. Suurin rahoittaja NREP joka sijoitti 100 miljoonaa on irtautunut yrityksestä. Nopeasti meni ne rahat

• Anonyymi

Heihin ei saa yhteyttä. Olisin halunnut laittaa asuntoni myyntiin mutta kesti 4 päivää ennen kuin minuun otettiin yhteyttä! Varmaan samanlaista hidasta toimintaa, jos olisi ostaja ottanut yhteyttä. Päädyin toiseen kiinteistövälittäjään.

• Anonyymi

Pyysin netin kautta tarjousta yksiöstä, jonka hinnaksi itse yläkanttiin arvioisin jonkun 130000€. Nämä sanoi että 165000€ olis hyvä hinta. Uskokoon ken tahtoo, mä en...."myyntineuvottelija" väitti alueella myydyn yhden kämpän viime syksynä. Itse tiedän että useita on myyty.....

• Anonyymi

Nykyään joku rive on huijari firma.. epäasiallista ja hävittelevät avaimia.. varsinkin Ida paakkonen varsinainen kusettaja..

• Anonyymi

Inaa taidat tarkoittaa. Kerro tästä avainten hävittämisestä lisää? Voisin vaihtaa oman kokemuksen.
        Epärehellisyys ei kuulosta hyvältä kiinteistövälittäjän ominaisuudelta. Petyin myös.

• Anonyymi

Hih. Areenassa menossa hyvä dokkari ruotsalaisesta Rive firmasta. Omistaja nyt vankilassa 😊

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2248
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      423
      2151
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      784
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe