Hei vaan. minulla aika outo 5ilanne, kun en pysty tapaamaan lapsiani, koska lastenvalvojat ovat estäneet sen ja lapsieni nykyinen osoite on salattu minulta, vaikka tiedän osoitteen eli ei sitä olekaan salattu minulta. Jätin myös soityopyynnön lastenvalvojalle vuonna 2010, mutta lastenvalvoja ei soittanutkaan ja siksi lapseni tarkoitishaluisesti vieraantuivat isästään ja suvustaan ja heidän osoitteensa salattiin ja evättiin minulta, vaikka olen kyllä tietoinen osoitteesta...prööt
lastenvalvojan mieletön toiminta - taas
Anonyymi
2
126
Vastaukset
- Anonyymi
Käsittämätöntä ja samanlaista toimintaa myös Savon suunnalla. Saavat kyllä tosi huonon arvosanan suojelijat ja valvojat. Joskus vielä julkaisen kaikki ihmeellisyydet mutta asiat vielä kesken. Ja äiti ei anna tavata lasta ihan vaan isää kiusatakseen. Ikävä on kova ja tulossa isänpäivä ja joulu ja äitillä vaan estot päällä puhelimessa. Miten nainen voikaan olla noin sydämetön ja tunteeton.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671