Hei vaan. minulla aika outo 5ilanne, kun en pysty tapaamaan lapsiani, koska lastenvalvojat ovat estäneet sen ja lapsieni nykyinen osoite on salattu minulta, vaikka tiedän osoitteen eli ei sitä olekaan salattu minulta. Jätin myös soityopyynnön lastenvalvojalle vuonna 2010, mutta lastenvalvoja ei soittanutkaan ja siksi lapseni tarkoitishaluisesti vieraantuivat isästään ja suvustaan ja heidän osoitteensa salattiin ja evättiin minulta, vaikka olen kyllä tietoinen osoitteesta...prööt
lastenvalvojan mieletön toiminta - taas
Anonyymi
2
168
Vastaukset
- Anonyymi
Käsittämätöntä ja samanlaista toimintaa myös Savon suunnalla. Saavat kyllä tosi huonon arvosanan suojelijat ja valvojat. Joskus vielä julkaisen kaikki ihmeellisyydet mutta asiat vielä kesken. Ja äiti ei anna tavata lasta ihan vaan isää kiusatakseen. Ikävä on kova ja tulossa isänpäivä ja joulu ja äitillä vaan estot päällä puhelimessa. Miten nainen voikaan olla noin sydämetön ja tunteeton.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352730Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks161836Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351478- 381443
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241118
- 181063