nopan auto

Anonyymi

en kyllä vie toyotaani ikinä enää nopan autoon huoltoon oli moottoriöljyn vaihto plus suodatin ja moottorin ilma suod plus kopin raitisilma suod nekin meinas jäädä vaihtamatta kun huoltomies oli puhdistamassa paineilmalla niitä vaikka oli sovittu ne vaihtaa 45 minuutin homma maksoi 250 e kyllä oli kallis öljyn vaihto

70

7424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osat ja öljyt 70 euroa ja puolen tunnin työ 180 e. Tuohan oli vielä halpaa.

    • Anonyymi

      Täysin sama huolto autooni kolme poltinta, maksoi 215 € ja puoli tuntia kesti, täällä kehäkolmosen lähellä.

    • Anonyymi

      Ns. merkkikorjaamot tekevä tiliä huollon varaosilla ja öljyillä. Oman autoni merkkihuollossa sama moottoriöljy maksoi tuplasti Motonetin gallonaan verrattuna. Samoin esim. öljynnsuodatin, jonka autovaraosat24.fistä saa n. 7 euron hintaan maksaa vähintään tuplasti merkkihuollossa.

      KAMA Kajaanissa ei kuseta ja hinnoittelu on kohtuullinen.

    • Anonyymi

      Köyhälle kaikki on kallista😂😂

      • Anonyymi

        JOO,
        aina kun kyse on rahasta, löytyy yksilöitä jotka alkavat kehuskella kuinka massia löytyy.
        Kateus ilmenee monella tavalla.


    • Anonyymi

      Minäkin vaihdoin Toyotaan öljyt. Kävin ostamassa Tokmannilta. Purkin kyljessä komeili traktori vihreällä pohjalla (De Grönar). Tämä ympäristöystävällinen tuote käy moottoriin, vaihteistoon ja hydrauliikkaan. Enää ei tarvitse nirsoilla. Olen tyytyväinen valintaan.

    • Anonyymi

      Ois tullu halvaksi jos olisit itse vaihtanut ja öljyt ostanut motonet?

      • Anonyymi

        Näin tekisin jos olisi autonosturi. Selällään en enää viitsi ruveta könyämään, vanha mies, mutta rahakas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tekisin jos olisi autonosturi. Selällään en enää viitsi ruveta könyämään, vanha mies, mutta rahakas!

        Me vanhat ollaan rahakkaita ja mahakkaita, mutta säästetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me vanhat ollaan rahakkaita ja mahakkaita, mutta säästetään.

        Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot. Joka kauhalla aloittaa, se lusikalla lopettaa!
        T. SalaVarakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tekisin jos olisi autonosturi. Selällään en enää viitsi ruveta könyämään, vanha mies, mutta rahakas!

        Jos kerran on rahaa, osta imuvaihtaja ei tarvitse autoa nostella. Itse ostin eikä maksanut kuin parisataa ekua. Perheessä useampi auto , nopeasti maksaa takaisin eikä tarvitse jonotella öljynvaihtoon.

        "Pihi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tekisin jos olisi autonosturi. Selällään en enää viitsi ruveta könyämään, vanha mies, mutta rahakas!

        Minulla on kaksi euroa säästössä, joten olen varakas,


    • Anonyymi

      Toyota Avensis öljynvaihto ja suodatin Lieksassa 58 euroa.

      • Anonyymi

        Minäkin voin vaihtaa 58 ekellä, tuot vain öljyt ja suodattimen mukana.

        "imuvaihtaja"


    • Anonyymi

      Voi kauhia voi kauhian kauhia vaiha polokupyörään kyllä ei kirpase huoltokustannukset... vai kirvelisikö sittenkin? ei ole auton huollosta viimeiseen 10 vuoteen selvinny alle 300 €

    • Anonyymi

      Miksi mersu pitää viedä nopan autoon huoltoon?
      Selkeästi PREEMIUM hinnoittelu tullut, jonkin japsikotilon huoltohintaan.

    • Anonyymi

      Hyvin on huolto nopalla toiminut.
      Ei moitittavaa.

      • Anonyymi

        Ei toimi. Testattu ja todettu henkilökohtaisesti


    • Anonyymi

      Aina on hyvin mennyt nopalla takuut, huollot ja korjaukset.
      Toimii.

      • Anonyymi

        Ei ole menneet. Turhaan vakuuttelet täällä kun eivät toimi mitenkään mitkään palvelut siinä liikkeessä.


    • Anonyymi

      Joo ajan toyotani helsinkiin itäkeskukseen huoltoon siellä se nytkin oli huollossa ja hommat hoidettiin siellä hyvin toisin kuin kuhmossa jossa minua kusetettiin

    • Anonyymi

      Nopan auto kuhmo työntekijät oli töykeitä työt ylihinnoiltettuja ja alaarvoista kohtelua asiakkaana kokemusta sain

    • Anonyymi

      Lieksassa on toyota huolto huippuluokkaa samoin joensuussa ok autossa ja on asialliset ihmiset asiakkaita kohtaan samoin kuopiossa ja tikkurilassa mistä ostin toyotani joku auto arita kuhmossa ei asiakkaita kohtaan olla kun ivanaamaamasia mulkkuja semmonen mielikuva jäi viime käynnistä enkä ikinä käy enää siellä

    • Anonyymi

      Jokainen autoliike kusettaa. Jotkut autoliikkeet tekee sen vain niin ettei asiakas sitä huomaa!

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt nopan palveluita 40 vuotta ja käytän jatkossakin koska olen saanut paikallista, hyvää palvelua.

      • Anonyymi

        Kannattaako huonosta palvelusta ja surkeasta korjauksesta maksaa 40-vuotta?


    • Anonyymi

      Olisiko niin että asentajaa on ruvennut ketuttamaan kun se on hoksannut että tässähän tulee pyöriteltyä näitä muttereita lopun ikänsä. 90-luvulla tähtiasentaja pystyi lähtemään vaikka opettajaksi jos alkoi tympimään mutta miten on nyt? Minä olen täysin luottavainen että toi Toyota kestää 2035 vuoteen asti. Silloin ikää on vasta 43v🤭

      • Anonyymi

        Kestää kyllä, mutta saako enää silloin käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestää kyllä, mutta saako enää silloin käyttää.

        Vuonna 2035 ostetaan sähköauto. Tuli mieleen että osattiin sitä aikoinaankin tyriä tarvittaessa. Tien toisella puolella on vähän isompi laitos joka tuottaa perus rakennus materiaaleja. Kaikki tietää että valtion urakat saattaa olla isoja. Paikallinen insinööri laittoi tietysti urakkaan vähän ”hyvän miehen lisää” ja Ämmänsaarelaiset myi normaali hinnalla ja niinhän siinä sitten kävi että kaverit voittivat urakan vaikka niillä oli työmaalle 100km pitempi matka. Laittoivat varmaan vettä enemmän ettei tavara jähmety matkalla. No, nyt on revanssi kun kohta tulee tuota aita hommaa. Toivottavasti yhteistyö sujuu nyt paremmin…


    • Anonyymi

      Helsingin Toyota huollossa ( Itäkeskus) korjasivat etupyörän jarrua. Vain jarrusatula löytyi keskusvarastosta iltapäiväksi ei muita osia.
      Pyörän pultit jäi löysälle! Ennen Iisalmea kaksi pyörän pulttia katkesi ja kolmas oli pudonnut. Olisi saattanut henki lähteä!

    • Anonyymi

      Voi äiti! Paras huolto on Noppa, koska naapurin poika meni justiinsa naimisiin ja ajaa letukalla. Toivoo perukan ukkeli

    • Anonyymi

      Minä olen erittäin tyytyväinen Nopan Auto Oy:n palveluun ihan huoltoa myöten. Ei siis ole valittamista.

    • Anonyymi

      Onko se autokauppa.

    • Anonyymi

      Siellä katsotaan huulipartaan, voiko asiakasta vedåttåå.

    • Anonyymi

      Muistaakseni olen jostakin lukenut, että Kuhmossa on kunnan asukaslukuun suhteututtuna Suomessa eniten Toyotan omistajia. Mistähän se johtuu? Itse pidin joskus tukkimiehen kirjanpitoa mitä automerkkiä ohitan eniten kuukauden aikana ajellessani. Kyllä se oli ylivoimaisesti suurin merkkiToyota, Olen miettinyt sitä, miten paljon Toyotan nopeusmittari valehtelee ylöspäin, itse kun ajelen nopeusrajoituksien mukaan. Johtuuko tämä Toyota kannan runsaus Kuhmossa tästä aktiivisesta kyseisen auton piiri myyjästä?

      • Anonyymi

        Helpottiko avautuminen. Ja tarinan kertominen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpottiko avautuminen. Ja tarinan kertominen.

        Taisitkin tunti sitten juuri ajella sillä vanhalla Toyotallasi Sotkamon suuntaan alinopeutta. Ohitin sinut siinä lyhyen suoran kohdalla. Aika paljon näytti savuttavan sinun Toyota. Suosittelen, että ainakin käytät kaarasi öljynvaihdossa, et tukehduta meitä ohittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisitkin tunti sitten juuri ajella sillä vanhalla Toyotallasi Sotkamon suuntaan alinopeutta. Ohitin sinut siinä lyhyen suoran kohdalla. Aika paljon näytti savuttavan sinun Toyota. Suosittelen, että ainakin käytät kaarasi öljynvaihdossa, et tukehduta meitä ohittajia.

        Sinäkö se sillä katsastamattomalla, ja verot rästissä olevalla munan jatkeella vouhotit. Pitäähän se velka jatkeella esittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö se sillä katsastamattomalla, ja verot rästissä olevalla munan jatkeella vouhotit. Pitäähän se velka jatkeella esittää.

        Miten se on bemmu mies kuskit. Jatkuuko se paljo. Entä akkoilla, sitten pieneneekö 🤣kun onhan bemmu akka kuskejakin.


      • Anonyymi

        Japsit on hyviä autoja. Harmi vaan, että miljoona jää keräämättä mittariin kun enää kymmenen vuoden päästä ei bensa-autolla ajele kukaan yksityishenkilö. Haikeana muistellaan hyviä aikoja kun kättelee autoaan vain kuvissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japsit on hyviä autoja. Harmi vaan, että miljoona jää keräämättä mittariin kun enää kymmenen vuoden päästä ei bensa-autolla ajele kukaan yksityishenkilö. Haikeana muistellaan hyviä aikoja kun kättelee autoaan vain kuvissa

        Millä luulet perukan mummojen ajelevan


    • Anonyymi

      Outo kauppa. Tuotteita ei selkeästi hinnoiteltu hyllyissä asiakkaalle.Kuluttaja-asiamies tykkäisi.

    • Anonyymi

      Minä käytän Markon puotissa ja hyvin on hommat hoitanu.Kiitos

    • Anonyymi

      Puodissa ikinä käyny. Enkä menen. Ennemmin vaikka nopalle.

    • Anonyymi

      Ylimielisiä ovat varaosamyyjät ainakin mitä muutaman kerran on pakko ollut käyvä

    • Anonyymi

      Hannu on ok, muut varaosamyyjät luulevat olevansa koviakin myyntitykkejä.

      • Anonyymi

        👍👍


    • Anonyymi

      Huolimattomia huoltomiehiä eivät osaa korjata näinkin yksinkertaisia autoja. Surkeaa asiakaspalvelua. Ei kannata käyttää rahaa tähän korjaamoon tai palveluihin. Ad-korjaamot peittoavat tämän ylihintaisen ja surkean paikan milloin vain.

    • Anonyymi

      Perus palvelua mitä saat kyseisestä autoliikkeestä / korjaamosta. Ei ne osaa korjata edes toyotaa vaikka on muka merkkiliike kyseessä. Asiakaspalvelu ala-arvoista sekä huolto surkeaa. Viekää ennemmin ad-korjaamolle vaikka. Saatte palvelua ettekä joudu työn jälkeen tutkimaan itse onko autoa oikeasti korjattu vai vaan "korjattu" niinkuin tuolla merkkiliikkeessä on takana tehdä.

      • Anonyymi

        Olen käyttänyt nopan palveluita 50 vuotta ja äytän eteenkin päin, aina on tojo tullut kuntoon, vaikka harvoinhan noissa vikoja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käyttänyt nopan palveluita 50 vuotta ja äytän eteenkin päin, aina on tojo tullut kuntoon, vaikka harvoinhan noissa vikoja on.

        Minä oon käyttänyt nopan palveluja 100 vuotta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon käyttänyt nopan palveluja 100 vuotta!

        Minä en oo käyttänyt nopan palveluita päivääkään!


    • Anonyymi

      Kandee mennä pikimmiten aivotutkimuksiin. 🤔🧠

    • Anonyymi

      Se on turha huutaa täällä suolessa jos ei saa suutaan auki tiskillä. Asiakaspalaute pitää antaa suoraan firmaan ei kylille. Se on yhtä turhan kanssa täällä huudella. Ja luuletteko, että näitä ei noteerata? Varmaan kaikki huutelijat näin pienessä kylässä tunnetaan. Motiiveista puhumattakaan.

      • Anonyymi

        Palaute ansaitaan myös negatiivinen.


      • Anonyymi

        Ai että mukava lukea näitä oman elämän seriffejä täällä. Taitaa tästäkin selvitä mistä liikkeestä huudellaan täällä kun ei kehuja tullutkaan


    • Anonyymi

      Minä kannatan täällä asian puimista, ei ole ulosannissa suodattimia vaan voi mökeltää mitä sattuu. Mukavan värikästä kieltä on kainuun murre kun maailma potkii autonsa huoltajaa päähän. Lisää tällaista.

    • Anonyymi

      Onko sukurutsaamisesta havaintoa??

      • Anonyymi

        Eikö tämä sukurutsaaja voisi palata takaisin yksinkertaiseen päiväjärjestykseen ja lopettaa
        tuon tyhjänpäiväisen höperehtimisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tämä sukurutsaaja voisi palata takaisin yksinkertaiseen päiväjärjestykseen ja lopettaa
        tuon tyhjänpäiväisen höperehtimisen.

        Oikeastaan kyllä voisin. Kysely selvästi osoitti asian olevan arka keskusteltavaksi kuhmolaisille joten asia alkaa olla hyvinkin selvä! Työni on tehty. Hyvästi!


    • Anonyymi

      Jaottele tuo hinta osiin.
      - Öljy 4+ litraa
      - suodatin
      -toinen suodatin
      -kolmas suodatin
      -työn hinta
      paljonko maksaa reilu 4 litraa synteettistä öljyä?
      Suodattimien hinta + tunti veloitus vaihto työstä.
      Huomaat lopuksi, että vain työn osuus suuri joten osta itse osat ja vaihda itse.
      Aja auto ojan pätkän päälle ja törppö alle johon lasket öljyt.

      • Anonyymi

        Varmaan riippuu käyttääkö korjaamo vanhat suodattimet uudelleen niinkuin täällä on käytäntö ja laskuttaa sitten uusien vaihdosta.


    • Anonyymi

      Olen naisihminen, ja en astu siihen liikkeeseen. Ei kannattais noin aliarvioida pelkän ulkonäön perusteella. Katsotaanko, palvellaanko vai lähteekö ulos. Kyllä oli vedätyksen meininki heti keskustelussa.

      • Anonyymi

        Jos olisit oikeasti naisihminen niin et huomaisi jos sinua vedätettäisiin!


    • Anonyymi

      Vanhalle kaartille menee vielä että osaa sytyttää kaksi tupakkaa kerralla ja piereksii samalla mutta nuorisolle pitäisi olla Tiktok videoo. Muutamalla yrityksellä taitaa olla jotain😀

    • Anonyymi

      Ai mikä autokorjaamo tuo muka on, jos siellä sepitetään Toyota ajoneuvoja.

    • Anonyymi

      Onko etustaja polovinen kommentoinut asiaa Kainuun Sanomille

      • Anonyymi

        Eiköhän tässä pärjäillä!


    • Anonyymi

      Nopan autossa on huono palvelu.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe